1. A felszállás lehetőség. A leszállás kényszer.
2. A botkormányt előre tolva, alattunk a házak mérete nő, hátrahúzva pedig
csökken.
Huzamosan hátrahúzva tartva a kormányt, a házak ismét nőni kezdenek.
3. A repülés nem veszélyes, csak a lezuhanás az.
4. Jobb lent lenni és azt kívánni, bárcsak fent lennénk, mint fordítva.
5. Egy repülőgépen csak akkor feleslegesen sok az üzemanyag, ha lángra
kap.
6. A gép orrán lévő légcsavar a pilótát hivatott hűteni. Ha leáll, a pilóta
rögtön izzadni kezd.
7. Bizonytalan helyzetben tartsd a repülési magasságot. Az éggel még soha
senki nem
ütközött.
8. A "jó" leszállás az, ami után saját lábon elhagyható a gép. A "nagyszerű"
leszállások pedig
azok, amelyek után a gép tovább használható.
9. Amennyire csak lehet, törekedjünk arra, hogy a gép hegyes vége mindig
előre álljon
10. Azt, hogy kerekekkel felfelé szálltál le onnan veszed észre, hogy a
rámpához csak teljes
gázzal tudsz eljutni.
11. A túlélés valószínűsége fordítva arányos a leszállási szöggel. Minél
meredekebb szögben száll le
a gép, annál kisebb az esély a túlélésre és fordítva.
12. Soha ne engedd a gépet leszállni olyan helyre, ahova agyilag már öt
perccel korábban meg
nem érkeztél.
13. Tartsd távol magad a felhőktől. Megbízható források szerint a hegyek
előszeretettel bujkálnak a
felhők között.
14. Törekedjél arra, hogy leszállásaid száma egyenlő legyen a felszállások
számával (lásd az 1.
pontot is).
15. A sima leszállásnak három egyszerű szabálya van, de ezeket sajnos senki
nem ismeri.
16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűe
n taszítja őket.
17. Ha az ablakból csak körbe-körbe forgó talajt látsz és az utastérből
a
zűrzavar hangjai szűrődnek,
akkor a dolgok nincsenek egészen rendjén.
18. A gravitáció nem ötlet, hanem természeti törvény, amely ellen fellebbezésne
k helye nincs.
19. A sebesen zuhanó alumínium tárgy kontra mozdulatlan föld csatát eddig
mindig a föld nyerte meg.
20. A józan döntőképesség alapja a tapasztalat. Sajnos a tapasztalatot
a
rosszul meghozott
döntések gyarapítják.
21. Tanulj mások hibáiból. Nem fogsz annyi ideig élni, hogy valamennyit
magad
is elkövessed.
22. Légy éber! Így is lesz mindig valami, ami elkerüli a figyelmedet.
23. Egy pilóta számára leghaszontalanabb három adat: a gép feletti magasság,
a
kifutópályán
megtett úthossz és a tized másodperccel előbbi pillanat.
24. Vannak öreg, és vannak bátor pilóták. De öreg bátor pilóták
nincsenek.
25. A levegőben csak a madarak lehetnek okosak!
|
Amerikai kisvárosban egy bárban idősebb férfi farmernadrágban, cowboy-kalapban,
bőrdzsekiben nézeget egy nagyon szexis fiatal nőt, aki meg is szólítja:
-Ugyebár ön egy igazi cowboy?
-Igen, azt hiszem... egész nap a farmon a lovakkal foglalkozom, kerítést
javítok, teheneket terelgetek... tehát azt hiszem, cowboy vagyok. És ön?
Mire a fiatal nő:
-Én meg leszbikus vagyok. Egész nap a nőkre gondolok. Reggel ébredéskor,
zuhanyozás közben, munka közben... mindig.
Egy idő után érkezik egy házaspár, ránéznek a férfire és megkérdik ők is:
-Ön ugye cowboy?
Mire a férfi nagyon-nagyon gondterhelten:
-Nem, most jöttem rá, hogy leszbikus vagyok.
online rádió: www.radiovan.hu
|