Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 3424
Copyright (C) HIX
2008-10-18
зj cikk bekЭldИse (a cikk tartalma az МrС felelУssИge)
MegrendelИs LemondАs
1 Autocsere - osszehasonlito "teszt" (mind)  103 sor     (cikkei)
2 =?koi8-r?B?5MXMxcfJ0s/Xwc7JxSAtIMvPztTSz8zYIMnT0M/MzsXO (mind)  42 sor     (cikkei)

+ - Autocsere - osszehasonlito "teszt" (mind) VаLASZ  FeladС: (cikkei)

Sziasztok!

	  A cegnel flottacsere tortent, tegnap leadtam a Stilot,
	es atvettem helyette egy Ford Focus Titanium 1.8 8v TDCi-t.
	Mivel ugyis pang a lista, beszamolnek - mar ha barkit is
	erdekel - a "0. napi" tapasztalatokrol. Egyelore 55 km
	van a gepben, osszesen egy fel orat toltottem el benne.
	Szep piros, nekem marhara tetszik.
	  1. Motor. Bar sok helyen hallottam, hogy egy auto uj
	koraban kozel sem megy annyira, mint ha mar bejarattak,
	de ezzel egyelore nagyon nem vagyok megelegedve. Hivatalo-
	san 115 paci nyihog benne, amig a Stilo mindossze 103 da-
	rabbal birt, megis erzesre eg es fold a Stilo javara. A
	Focus 2000-3000 kozotti fotengelyfordulaton marha nagyot
	tol, de alatta es felette nagy budos semmi. Raadasul ki
	sem lehet huzatni (persze-persze, egy (turbo)dizelt nana,
	hogy nem szokas porgetni), de azert az, hogy a "piros"
	mezo 4500-nal kezdodjon, szerintem onmagaert beszel. Ra-
	adasul (bar ezt mas dizelnel is tapasztaltam) nem lehet
	olyan alacsony fordulaton meg gurulni sem vele, mint egy
	benzinessel (a Stilo 1.6 16v volt), mert egyszeruen ran-
	gat, morog, meg amugy is rettenetes. (Ennyit arrol, hogy
	a nagy nyomatek miatt nem kell sokat valtogatni. Dehogy-
	nem, kulonben fullad!) 70-nel meg nem erdemes 5-be rakni,
	varosban 50-nel nem erdemes 4-ben haladni. A Stiloval 40-
	nel is siman lehetett 5-ben. Ami viszont meglepett: marha
	halk, es nem is raz. Semmi dizelmozdony-effektus.
	  2. Kulso. Ezugyben fej fej mellett, mert nekem mindket
	forma nagyon tetszik. Ebbol a szempontbol a Focus csak a-
	zert jobb, mert a Stilot mar nagyon megszoktam, ez vegre
	valami mas, de ennyi. Igaz, a Focusban van napfenyteto,
	illetve adaptiv elso kanyarodofenyszoro-rendszer. Errol
	termeszetesen egy nap alatt meg nem lehet tapasztalatom.
	Lehet, ha kesobb azt mondom, "hudeklassz", az csak a fo-
	gyasztoi pszichologianak tudhato majd be. Ja, 5-ajtos mo-
	dell a Focus, a Stilo 3-ajtos volt. (Az 5-ajtos Stilo ki-
	fejezetten ronda, mig a 3-ajtos marha design-os. Erdekes,
	hogy az uj Astrarol detto ugyanez a velemenyem. Focusnal
	meg szinte ugyanugy nez ki az 5- es a 3-ajtos modell.)
	  3. Belso. Hat ezt is a Stilo nyerte! A muszerfal mind-
	ket modellnel akarcsak a kulso eseteben egyforman tetszik,
	a Stiloe kicsit letisztultabb es sportosabb, a Focuse in-
	kabb noiesebb es elegansabb, de a maga modjan mindketto
	klassz. Viszont amig a Stilo (dynamic felszereltseg volt,
	a tobbit nem ismerem) szovettel volt karpitozva, addig a
	Focus tiszta muanyag. (Bar erdekes modon nekem semmi ba-
	jom a muanyagokkal, de ha mar ossze lehet hasonlitani...)
	A Focus ulese talan egy leheletnyit kenyelmesebb a Stilo-
	enal, de a kulonbseg igen kicsi, raadasul ezt a kulonbse-
	get jobban at fogom latni egy hosszabb ut utan, amiben a
	Focussal meg nem volt reszem. A Focus ugyan tele van min-
	denfele tarolorekesszel, de azok picikek, mig a Stilonak
	a kesztyutartoja hatalmas volt, ami nekem kellett is.
	Mindket modellben van/volt konyoktamla, viszont irgalmat-
	lanul zavar, hogy a Focuse fix, allandoan beleverem a
	konyokomet valtasnal, a Stiloe ellenben felhajthato volt,
	igy azt csak akkor hasznaltam, amikor volt ertelme, azaz
	autopalyan, egyeb esetben fel volt hajtva. Es talan a leg-
	lenyegesebb: a Focus belulrol kisebb! A Stilo hihetetlen
	tagas volt a kategoriajahoz kepest!
	  4. Zene, elektronika. Egyszer valahol olvastam, hogy az
	olaszok jobban odafigyelnek a zenere, mint barmi mas gyarto,
	es nekem ugy tunik, ennek a mondatnak a valosagtartalma
	100%. Volt mar alattam C4, Jetta, Astra stb. is a Focus
	es a Stilo mellett, es valoban: a Stilo egeszen jol szolt
	a gyari cuccaval, mig a Focusban hiaba van felaras Sony,
	olyan tre dobozhangja van, mint egy vacak taskaradionak.
	Igaz, baromi hangos, csak nem szol szepen. (Es ez, marmint
	hogy nem szol szepen, igaz a fent felsorolt tobbi tipusra
	is.) Persze nem varom el, hogy Mark Levinson legyen egy at-
	lag nepautoban, de mint latjuk, lehet hallgathato berende-
	zest is elfogadhato aron bepakolni... Az elektronika megint
	meger egy miset. A Stiloban en magam tudtam programozni,
	hogy bezarjon-e menet kozben az ajto vagy sem, meg hogy a
	radio automatikusan ki-bekapcsoljon-e a gyujtassal egyutt,
	mig az elobbit a Ford csak szervizben, szamitogeppel tudja
	programozni, utobbi lehetoseg pedig nincs is! (Szanalom!)
	Igaz viszont, hogy a Stiloban az ESP-t nem tudtam kikap-
	csolni, a Fordban viszont ez menubol megy. Tetszik, hogy
	a Focus ugy jelzi ki a pillanatnyi fogyasztast, hogy ha
	az auto megy, akkor a mertekegyseg l/100 km, ha meg all,
	akkor l/h. Ez ugyes. (A Stilo, ha allt, azt irta ki, hogy
	--.- l/100 km.) Raadasul a Stilo nem jegyezte meg, melyik
	erteket szerettem nezni a muszerfal kozepen, gyujtas ki/be
	utan mindig arra allt vissza, hogy epp mi megy a radioban.
	  5. Megbizhatosag. Errol nyilvan Focus-oldalrol nem tud-
	hatok nyilatkozni, viszont ebbol a szempontbol a Stilo ma-
	ga volt a tragedia. Ugy adtam le, hogy folyamatosan "Check
	Engine"-es volt, amit a szerviz tobbedik nekifutas utan sem
	volt kepes elharitani. Allitasuk szerint a szamitogep a be-
	fecskendezo hibajat jelezte, es a vegen mar a teljes befecs-
	kendezorendszert attettek egy "donorautobol" megsem szunt
	meg a hiba. Persze sok haverom sokmindent mondott, hogy ak-
	kor szerintuk mi lehet a gaz (maga a szamitogep, pillango-
	szelep stb.), de hat ki vagyok en, hogy megmondjam a szer-
	viznek, hogy _masok_ szerint mit kellene cserelniuk... Ma-
	ra persze a dolog mar nem is erdekel. Ja, es a Stilo zabal-
	ta az olajat.
	  Egyelore ennyi, bocsanat, hogy marha hosszu lett, de hat
	mint mondottam, ugyis pang a lista, es egyebkent meg PgDn...
	  Udv mindenkinek:

									Nagyak
+ - =?koi8-r?B?5MXMxcfJ0s/Xwc7JxSAtIMvPztTSz8zYIMnT0M/MzsXO (mind) VаLASZ  FeladС: (cikkei)

Мастерство управления
27 октября  01 ноября 2008 г

	Наши телефоны:       Пять Ноль Девять - Два Один - Три Девять
                             Пять Ноль Девять - Два Один - Шесть Один

Целевая аудитория:

Руководителям компании, топ-менеджерам, линейным руководителям
Цель семинара:

формирование и развитие ключевых управленческих компетенций, повышение 
профессионализма в управлении организацией и личной эффективности руководителя

    * правильной постановке задач подчиненным, умению делегировать полномочия, 
методам и способам контроля выполнения задач,
    * приемам и методам конструктивной оценки сотрудников
    * приемам действенной мотивации сотрудников
    * технологиям проведения деловых переговоров и результативных совещаний
    * механизмам разрешения конфликтов, снятия и противостояния стрессам
    * эффективно управлять собственным временем и др.

Об авторе:
бизнес-консультанты, специалисты-практики по управлению персоналом, руководител
и предприятий и преподаватели.
В программе:

   1. Тема 1. Бизнес-модель предприятия
   2. Тема 2. Стиль управления и лидерство
   3. Тема 3. Цикл управленческих функций
   4. Тема 4. Оценка и развитие подчиненных
   5. Тема 5. Мотивация сотрудников
   6. Тема 6. Эффективные коммуникации
   7. Тема 7. Управление конфликтами и стрессами. Самоменеджмент как резерв 
личностной и организационной эффективности

Стоимость участия в семинаре:

29.100 руб.,
НДС не облагается согласно главы 26.2 Налогового кодекса РФ.
Выдаваемый документ
Удостовенение государственного образца о краткострочном повышении квалификации

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS