1. |
re: RE: Fotengelyjelado (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
2. |
re: re: Egy kis talalos kerdes. (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
3. |
meriva (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
4. |
vitatema meg fiesta (mind) |
60 sor |
(cikkei) |
5. |
ha mar itt tartunk - futomu (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
6. |
Koszonet (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
|
+ - | re: RE: Fotengelyjelado (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> A szervizkonyv szerint a fotengely jelado csak inditaskor ad egy
> referencia jelet, ha mar forog, akkor a vezermutengely jelado jele
> tovabbviszi a motort.
A Hyundai-rol nem tudok nyilatkozni, nem ismerem, de az biztos, eddig
akarhany motor fotengelyjeladojarol lehuztam a csatlakozot jaro
motornal, az megallt.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: re: Egy kis talalos kerdes. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Felve kerdezem, hogy az uzemanyag szuro mikor volt cserelve ? Ugyanis
> szimptomak tipikusan erre utalnak. Most kerdeztem meg Dr. Haus ot is
> :-D Ezt illene evenkent cserelnie a tulajdonosnak. Abban levo kosz
> leulepszik es az uzemanyag utajat elzarva nem kapja fel az onindito,
> viszont ha megmozgatod akkor az a lerakodas is elmozdul es van
> atfolyas.
Frigyes!!! Nem tudom mit szivsz, de szar anyag az biztos!!!! :-P
Ne vedd zokon, de amit itt irtal az teljesen ertelmetlen!
Udv, Triznyak
|
+ - | meriva (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Koszonom a sok hozzaszolast, hatottatok , a Meriva azota nyugton van, semmi
hiba... Most nem jarok 130-as sebesseggel...
Viszont visszaternek a masodik kerdesemre, mit csinalnatok ha magall az
auto
kulfoldon mondjuk 500 km-re otthontol. Mit lehetne tenni Nemetorszagban
az
autopalya leallosavjaban. Van valakinek sajat tapasztalata?
Dodo
|
+ - | vitatema meg fiesta (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hogy legyen eleg iras a HA-ban felvetek egy vitatemat :-)
Adott egy tobbszereplos tortenet amelybol minket csak ket szereplo
erdekel, nevezzuk oket A es B autostarsnak.
Adott egy teherauto mogott baktato sor, amelyet A autos utoler,
majd mivel az ut belathato, lenduletbol rogton elozesbe kezd.
Miutan ketto autot leelozott feltunik a tavolban egy szembejovo,
mire A ugy dont hogy nem nyomja neki tovabb, hanem kirakja az
indexet es elkezdi a visszasorolast B autos ele. Mivel B kb 4-5m
tavolsagot tart az elotte halado jarmutol, ezert a fenti muvelet ot
fekezesre, villogasra, dudalasra es a matatoujja felmutatasara
kenyszeriti. Persze A jelu jatekosunk is orommel konstantalja hogy
reggel tisztitotta a kormeit es ezen felbuzdulva azonnal meg is
mutatja a mogotte autozo B-nek hogy meg a kozepso ujja korme alatt
sem maradt piszok.
Kerdesek.
Jogos-e hogy A ugy kezdett elozesbe hogy latta hogy az elotte
halado autok nem tartjak be a kovetesi tavolsagot tehat - hacsak
nem sikerul vegigelozni a teljes sort - ugy kell cipokanallal
beeroltetnie a kocsijat ket masik autostars koze.
Jogos-e B felhaborodasa hogy A ele akart befurakodni.
Ha esetleg ilyenkor kocc van mert B csakazertsem engedi be, akkor
ki a hunyo.
Mas:
Egy HA-tarsunk megkert hogy menjek el a kozeli ford kereskedesbe es
nezzem meg az uj fiestat (na jo nem kert meg csak felkeltette az
erdeklodesem, nekem meg rogton ebedszunetem tamadt :-) ), neki
irtam a kovetkezoket talan a listan mast is erdekel:
>Na szoval elbattyogtam. Az ut sem volt semmi, lattam KA van-t
>(mi ertelme, egy kozepes kombiba tobb fer :-o) egy vectra kombit
>kozepen negy kipufogoval (es persze korbefoliazva), meg vmi amerikai
>pickup-ot kabrioban :-)
>Ennyi erdekeset nem szoktam latni foleg nem egy ot perces seta
>soran, max R8-at kulonfele szinekben ( a masik sarkon audi bolt :-) ),
>esetleg ferrarit, lambot vagy aston martint a haz elott, a
>legerdekesebbek a neha latott ariel atom, aero9, meg a kulonfele
>westfieldek meg super7-ek szoktak lenni :-)
>Visszaterve az eredeti temara.
>Ketto volt kint a boltban. A zetec s kellemes borulessel ami szerintem
>tart is rendesen, a belter igenyesen meg van csinalva, bar nekem az
>ablakvonal alatti muanyagok nagyonis kopogosnak neznek ki. a
>muszerfalon a muanyagok rendben, bar nekem azok is olcsonak tunnek.
>(itt mondjuk vedd figyelembe, hogy a multkor a szervizben kapott
>volvo s40-et is olcsonak ereztem :-) )
>A kormany meg a valtogomb nagyon kellemes fogasuak, a belso design
>meg nekem tetszett, de nem talaltam muszerfalvilagitas allito gombot,
>azaz ha nem lehet allitani engem az az eros voros ami mindent elont
>szerintem nagyon zavarna, foleg egy ejszakai hoszabb uton.
>Hatul a fejem epphogy elfert, pedig ezzel nem szokott problema
>lenni asszony KA-jaban.
>A masik egy olcsobb valtozat volt, a belter hasonlo, az ulesek - bar
>kisse nagyon muszalasnak neznek ki - jonak tunnek, de kevesebb az
>oldaltartasuk mint a masikban.
>Viszont a muanyag kormanyt nagyon szar erzes megfogni bar kinezetre
>jo.
Hat ennyi :-)
A'kos
|
+ - | ha mar itt tartunk - futomu (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Van itt tema, csak be kell irni :-) Aztan a lista is beindul.
Szoval. A nemreg beszerzett Golfnal, frissen szerelt centirozott kerekkel
lassu sebessegnel (max 30 km/h) a kormany jobbra balra inog. Meg egyik
automnal
se tapasztaltam ilyet, nem tudom mi baj lehet.
Elol 175/70R13 van fenn, hatul 205/55R13. A felniket megneztem centirozas
elott, egyik se volt talyiga viselkedesu. Honnan johet a baj?
Megjegyzem hogy a gumik egyenletesen vannak kopva, nincs rajtuk kidudorodas.
Volt egy periodus amikor a Seat-om teli gumija volt a vason, elol-hatul,
az
is
175/70R13, azzal mintha nem lett volna ekkora az ingas.
Udv,
Szabi
|
+ - | Koszonet (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haho !
Hálás köszönönetem mindenkinek a Clio tanácsokért !
Ha lesz HAT, valami jóféle Tokaji Aszúval igyekszem meghálálni... :-)
Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
|
|