Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1057
Copyright (C) HIX
2001-03-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Olaj (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Olaj 2. (mind)  20 sor     (cikkei)
3 Re: Ez is meg az is (mind)  1 sor     (cikkei)
4 Re: *** HIX AUTO *** #1055 (mind)  17 sor     (cikkei)
5 Re: shell (mind)  22 sor     (cikkei)
6 Re: olaj (mind)  12 sor     (cikkei)
7 veszelyes vezetok (mind)  33 sor     (cikkei)
8 Daewoo szerviz,es szalon (mind)  17 sor     (cikkei)
9 Re: Kicsit durva! (mind)  12 sor     (cikkei)
10 Elado Trabi (mind)  13 sor     (cikkei)
11 Re: Dako segitseg (mind)  37 sor     (cikkei)
12 Re: Kis ARO terepvalto (mind)  30 sor     (cikkei)
13 Pedigres olaj (mind)  32 sor     (cikkei)
14 Szeleczkys mondeo + autopalyadij (mind)  10 sor     (cikkei)
15 0 km vs. hasznalt auto (mind)  13 sor     (cikkei)
16 ismet detector (mind)  29 sor     (cikkei)
17 Citroen hatso lampa (mind)  31 sor     (cikkei)
18 RE: shell (mind)  12 sor     (cikkei)
19 RE: Trabit leszorito teherauto (mind)  16 sor     (cikkei)
20 sietos sztori (mind)  14 sor     (cikkei)

+ - Olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>egy olyan velemenyt (autoszerelotol, ami persze meg nem jelent semmit),
>hogy jobb a motornak, ha egy olcsobb olajbol mondjuk 5000-kent

En is ezt hallottam de mas a magyarazat.. Raadasul tobb szerelotol is..
Az asvanyi olaj kenokepessege elvileg jobb a szintetikusnal, de az asvanyi 
olaj elettartama olyan 5-10e km koze esik. Ha az ember asvanyit pakoltat 
bele es surun csereli az jobb mintha szintetikussal jarna..
Igaz en ezt nem fogadtam meg, es  szintetikus 10W60 olaj kerult a gepbe, 
melyet 5000 kmenkent lecserelem, de valamelyest hiszek nekik. .:)

Ant
+ - Olaj 2. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 AM 3/24/2001 +0100, you wrote:
>Pont  az  a kozonseg vagy akire a Castrol utazik. Mitol jobb a Castrol
>mint pl a Mol/Aral/Shell/Noname stb azonos teljesitmenyszintu olaja?

Nem biztos hogy jobb.. de
egy 4 millio forintos vagy dragabb autoba az ember nem sajnalja par ezer 
kilometerenkent azt a parezer forintot amibe az olaj kerul.
ha bemegyek egy boltba es megveszem az olcsobb olajat (10W60 helyett 10W40W 
mondjuk) , megtakarithatok akar 5-6000 ft-ot... ez 10e km alatt akar 60e ft 
megtakaritas.. De ha vadallat az ember honnan tudja, hogy ezt az auto 
mennyire viseli ? Erdemes kockaztatni egy felmillios nagysagrendu javitast, 
csak azert mert olcso olajat vettem ?
Ez az osszeg nem mas, mint egy biztositas.. Cascot is fizetek, havi 40e 
ft-ot, azert, ha osszetorom az automat valaki megfizesse a kart.. Itt meg 
azert ha megprobalom szethajtani se sikeruljon olyan konnyen..
Vehetnek utangyartott fekbetetet is, azzal is meg lehet allni, de mi van ha 
megse sikerul ? Erdemes kockaztatni ? Egyszer, veletlen rossz olajbol 
bevasarolok, es vege a kocsimnak, ki fizeti meg azt nekem ?

Ant
+ - Re: Ez is meg az is (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 195.56.212.202)
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1055 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Re: *** HIX AUTO *** #1055 ( 11 sor )
[..] 
> Pont  az  a kozonseg vagy akire a Castrol utazik. Mitol jobb a Castrol
> mint pl a Mol/Aral/Shell/Noname stb azonos teljesitmenyszintu olaja?
> Megforditom, miert ne vegyel azonos teljesitmenyszintu de nem pedigres
> olajat.

Ezzel most azt akarod mondani, hogy a markak kozott nincs
minosegbeli kulonbseg, ha a teljesitmenyszint ugyanaz akkor 
minden ugyanaz?
Egyelore nem merem azt mondani hogy hulyeseg, inkabb 
arra kerlek, hogy indokold meg.

Z.

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Re: shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: shell ( 7 sor )
[...]
> Tud valaki valamit a shell 100-as benzinerol?
> Kutas ajanlotta mar parszor, ismeros dicsoitette,
> en meg sokallom a 290-et erte. Irjatok le a
> velemenyeket, tapasztalatokat.

Szia!

Autopiac tesztelte, fekpadon mertek az autot sima
benzinnel es a V-Power Racinggel, volt nemi
(par %-nyi) teljesitmenybeli kulonbseg, termeszetesen
az utobbi javara. Tehat NEM csak marketing
(deejaytiszy! :), de nem hiszem hogy meger +40 ft-ot. 
Esetleg annak, aki gyorsulasi versenyekre jar es nehany
tizedmasodperc is szamit. A cikk konkluzioja is valami 
hasonlo volt, en egyetertek vele.

Z.

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - Re: olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Durva,olaj,Dacia ( 58 sor )
> 
> Vegulis nem veletlen hogy a gyar javasol egy olajtipust. Az mogott valami
> van is.

Igen, a fizetett reklam. :-) Maskulonben udv a listan, es teljesen
egyertek Veled, csak a fenti sorral nem.

Z.

-Násfay Zoltán | Relax! Szórakoztató Kultúrális Magazin | http://www.relax.hu-
+ - veszelyes vezetok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Lista!
Mostanaban divatos hires embereknek nyilatkozni autovezetesrol, sajat autojukro
l stb.
Az egyik ujsagban a kovetkezoket mondta az egyik: "A vezetes meg most is neheze
mre esik.
Mondhatni muszajbol vezetek. Sokkal jobban szeretem nezni a tajat, mint az
Utra figyelni. Egy alkalommal, mikor az automosobol kihoztam a kocsit, azzal vo
ltam
Elfoglalva, hogy hogyan folyik a vizcsepp az ablakon es igy pechemre belecsuszt
am az elottem allo autoba,
Amely eppen arra vart hogy a piros lampa zoldre valtson."
Szoval igazan kedves es jopofi, de azert megneznem nehany listatag arcat, miuta
n egy ilyen vezeto
A vizcseppes indokkal telibetrafalna a kocsija hatuljat. Vagy ha  tajnezelodes 
indokaval, szembetrafalna
Az orszaguton 100-al. A listan avval vagyunk elfoglalva, hogy ki mennyivel lepi
 tul a sebesseghatarokat,
Es veszelyezteti a tobbi autost, mikozben tajnezegetok, es vizcseppbamulok lepi
k el az utakat, es
Ezt meg kepesek feketen-feheren bevallani. Aki ezt nyilatkozta nonemu volt, de 
mindegy mert
Ferfi szineszek ennel durvabbakat is szoktak nyilatkozni. Szoval inkabb 10 base
ballsapkas HMCS,
Mint egy ilyen majom. A HMCS-nek legalabb jelent valamit az autoja, nagyjabol v
igyaz ra, ezaltal
Ram is, kiveve persze ha drogos vagy pias de az mas tema. Meg egy idezet:"...ma
r nem is okoztam nagy
Karokat, csak egyszer-ketszer megkarcoltam. "  Vajon mihez karcolja oda? Hany i
lyen idiota parkol
Mellettetek a parkoloban, aki "csak megkarcolja". Undorito, jo lenne az ilyen v
ezetoket valamilyen
Modon kiszurni a forgalombol. Szoval ennyi, bocs ha hosszu voltam
Zsolt (Honda Civic 1.4)
+ - Daewoo szerviz,es szalon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Mivel nem velem tortent az eset, pontosan nem irom le melyik markakereskedesrol
 van szo,
De egyebkent ilyen eset barhol megtortenhet. Szoval ismerosom a szervizben levo
 kocsijat
Varta, mikor az egyik mar felrendszamozott, zsir uj Matiz-nak a hatuljat egy ot
t kanyarodo
Autoszallito kamion alaposan megtorte.
Elrendeztek a papirokat, a Matiz hata iszonyuan nezett ki. Ismerosom fultanuja 
volt annak
A telefonbeszelgetesnek, mikor a szalon tulaja felhivta a Matiz jovendobeli tul
ajat, hogy sajnos
A rendszamra meg par napot varni kell, legyen turelemmel, elnezest.
Az uj tulaj talan soha nem fogja megtudni hogy mi tortent a kocsijaval, de azer
t elszomorito
Hogy ilyenek is megtortennek. 
Udv: Zsolt (Honda Civic 1.4)
+ - Re: Kicsit durva! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szakado esoben, sarral frocskolt szelvedon keresztul szerintem is jol lehetett 
latni a sofor vigyorgo kepet. A sofor bacsit is megilleti az artatlansag veleme
.Pl. mi van akkor ha ki akart kerulni valamit/valakit csak egy hulye kis traban
tos bepofatlankodott melle?Probalj meg egy soktonnas teherautoval megallni vize
s uton. Ne erts felre nem alazni akarlak, de a sofornek lehet hogy megvolt az o
ka arra hogy balra huzodjon.
Ugye nincs harag? :-)

Udv,
Kornel

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-35-46.dial.matav.net)
+ - Elado Trabi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Elado egy 1987-es pasztellsarga Trabi ervenyes
muszakival, csontra felujitva. Semmi extra, egy 
sportkormany es egy radio elokeszites hangfalakkal. :)
Iranyar: 115E HUF Keresre kepet kuldok e-mail-ben. 

Udv!
OliApa
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
06 20 92 69 959
+ - Re: Dako segitseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Nekem van egy tippem ezt a Skodam is eljatszotta anno ugyanis :-))) Viszont
> egy kerdes. Dacia II. torok nyito mechanizmusa milyen ? Mechanikus avagy
> vakumos. Ugyanis arra tippelek, hogy a II. torok pillangoszelepe felvan
> akadva egy picit. Mivelhogy hidegen szivatoval benindul: Tobb levego kell
> neki de mar melegedes stadiumaban a szivato visszatolasaval a a II. torok
> nyitott pillangoszelepe lefolytja az alapjaratodat. Ha ilyenkor gazt adnal
> akkor a motor ledadog . Van meg otletem de ha ugy gondolod maganba hivj fel
> mobilon. Segitek amit tudok persze :-))))

Frigyes, erre tudod, hogy mondjak? Ha hallgattal volna akkor okosabb
maradtal volna, ugyanis a Dacia karburatorja nem duplatorku mint a 120-as
Skodae. Ezert is cserelik le sokan errefele Dacia karbira a bazi nagy
Skoda karbit mert kevesebbet fogyaszt es konnyebben indul. A szomszednak
is le van cserelve, de o anyira ment a fogyasztascsokkentessel, hogy az
uzemanyagszintet ugy levette, hogy alig ment a kocsi. Visszateve a szintet
a normalisra es kiveve az a muanyag szurot megy mint allat a Skoda,
120-nal mar majdnem folszallt :)
A szuro kulon mese, leirom ezt is, hatha van valaki ilyen helyzetben. A
gond az volt, hogy a motor akadozott. Mindent megneztem, vegul a szurot
kivettem mitol helyrejott. A magyarazat: olyan kocsiba amelyiknek
visszafolyos pumpaja van (ez is Daciarol van a bacsinak) nem lehet szurot
tenni mert ez egy  akadalyt kepez a benzin utjaban es az uzemanyag a
pumpa masik nyilasan a tartalyba tavozik. Azokrol a muanyag szurokrol van
szo. Ha mar szuro kell a motorra ajanlom a dekantoros szurot ami van is az
eredeti Skoda pumpan.

UI: Frigyes neked van valami szurod ballitva a levelezodben? Magan
levelekre nem nagyon valaszolsz.
UI2: Hany amator lenne egy erdelyi HAT megszervezesehez?

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Mi varhato egy olyan naptol, amelyik azzal kezdodik, hogy felkel az ember?"
+ - Re: Kis ARO terepvalto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
>    Nemreg vettem egy DACIA motoros kis ARO-t. (Elonyeivel,
>  hatranyaival egyutt). Minden OK, csak senki nem tudta meg
>  elmondani, hogy mi micsoda a terepvalto kornyeken. 
>  Nagyjabol rajottem a dolgokra, de jobban szeretnem, ha 
>  hozzaerto szemely leirna, hogy a terepvalto melyik allasa
>  mit eredmenyez, mire kell vigyazni.

Nem tudom mit mondjak. Nagybatyamnak volt egy meghozza Golf motoros amit
anno Mo-rol hozott be. Nagyon gyenge autok! A karsszeria zorog, es van egy
tipushibaja is, a kardant tarto csavar minduntalan meglazul, igy idonkent
utana kell huzni.
A "terepvalton" azt a szerekezetet erted amivel a 4x4-et be es ki lehet
kapcsolni? Ennek ha jol emlekszem 3 pozicioja van: normalis, hatso kerek
huzas, 4x4, es a felezo. Tehat tudod kapcsolni a normalis menetet 1:1-ben,
1:2-ben, ugyanezt 4x4-el is. Most mar nem tudom biztosan de ugy remlik,
hogy mikor a 4x4-et kapcsolod ki kell szallj es a kerekeknel is el kell
forditsal valami nyavalyakat. A Diesel Aroknal biztos igy van. Vigyazz,
hogy ne maradjon sokaig 4x4-ben mert elkopnak a gumik.
Azt ajanlom, hogy adjal at rajta minel hamarabb. Meg errefele sem nagyon
akad vevo ra. Ujabban gyartanak Peugeot es Cosworth motorokkal is Arot de
a kaszni ugyanaz. A roman ember elegge igenytelen egy fajta azert nem megy
semmire. 

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

"Eredmenyeink mellett sikereinkrol se feledkezzunk meg!"
+ - Pedigres olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ezzel most azt akarod mondani, hogy a markak kozott nincs
> minosegbeli kulonbseg, ha a teljesitmenyszint ugyanaz akkor
> minden ugyanaz?
> Egyelore nem merem azt mondani hogy hulyeseg, inkabb
> arra kerlek, hogy indokold meg.

Ha a teljesitmenyszint (pl. API CF-4/SG vagy pl. ACEA B3-96 -ez a
ketto  nem azonos dolog az egyik pelda az USA jelolesre a masik  pelda
az europaira) ugyanaz, akkor elvileg a motor minimalis elteressel ugyanugy
kell hogy viselkedjen, azaz a gyarto altal betervezett elettartamot
meg kell hogy elje, kell hogy pl kenmentes uzemanyaggal mukodjon, X
homersekleten, Y habzasertekkel Z km-re stb stb....

A tobbi meg leginkabb marketing. A cegnev vajhmi keveset jelent, meg
az sem biztos, hogy egyaltalan a ceg gyartja, vagy fejlesztette. (Meg
akkor sem, ha a "hiper-szuper" olajtarsasag neve van rajta - ezt ugy
hivjak, hogy OEM termek vagy OEM termeles, lehet, hogy valami kis ceg
gyartja, mert a nagynak nem eri meg ramozdulni, vagy tavoli kis piacon
van).

Senki nem csinal SOKKAL jobb motorolajat egy adott specifikaciora,
mert az arban nem tudja ervenyesiteni a tobbletkoltseget => profit
romlik (meg az autogyarak sem akarjak), rosszabbat meg szinten nem
nagyon, mert nem minositik neki es ugrik a piaci reszesedes.


Az olajok ara (azonos kategorian belul) elsosorban marketingkerdes,
valamint adokerdes, meg szallitaskerdes es csak valahol
tavol van a muszaki tartalom.


Yahni
+ - Szeleczkys mondeo + autopalyadij (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Koszi az oldaltippet! Nagyon hasznos volt.

Nem tudjatok veletlenul, hogy mennyi autopalyadijat kell fizetni 
Becs es Stuttgart kozott? Esetleg hanyfelet?

Udv,

	awender
+ - 0 km vs. hasznalt auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Csendi irta:
: > Most ajanlottak egy 0km-es, de hasznalt Fiat Bravo 1.2-t.
: Ezt nem ertem: mire hasznaltak? Nyulketrecnek?

Nemet jog szerint (gondolom, a magyar is hasonlo) hasznaltnak nevezzuk
azon autot, amihez mar legalabb egyszer kiallitottak egy forgalmi
engedelyt. Ha az ipse meggondolja magat es 0 km-esen eladja a kocsijat,
akkor is "hasznalt" jelzovel kell illetnie.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - ismet detector (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Lista!

Eloszor is nev valtas. Eddig (1x) Peter neven szerepeltem, de mivel tobben 
vagyok, igy inkabb a becenevemen jelentkezem. Szoval akkor ezentul Szatyor 
neven irogatok (majd). Lehet vigyorogni :-))
Tobbszor elokerult mar a radar detector kerdes. Osszegeznem amit sikerult 
osszeharacsolnom innen onnan. Roviden.
A nalunk hasznalt sebmero eszkozok:
Nev: 		Frekvencia (band):
MESTA 	9,2 v. 9,9 Ghz (X?)
Microspeed 	13,45 Ghz (Ku)
Speedophot 	24,125 Ghz (K)
Multinova 	34,4 Ghz (Ka)

lezerek:
Fama 	904 nm
Muvitas 	904 nm

Az amerikaban kaphato tipusok kozul az olcsobbak ( 40-300$) csak a K,Ka,X 
savokat jelzik na meg a lezert. A Ku-t europaban hasznaljak. Van egy ket 
tipus az amiban is pl. a Bel 990 International ami ismeri az osszes europai 
savot is ( 499$ ). Szoval aki amibol akar hozatni, annak tisztaban kell 
lennie hogy nem 100%-os a vedelem.
Vannak tipusok amelyek el tudjak rejteni magukat a rendorok (detector 
detectorok) elol ezek VG-2 neven egy lopakodo modot kaptak. (80$-tol)
Ezzel zarom is soraimat remelem nem untattam senkit.
Tovabbi kellemes napot!

Szatyor
+ - Citroen hatso lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erot, sebesseget mindenkinek !

Nehany szammal ezelott, azt hiszem Janos nevu autostarsunk jelzett
BX hatso lampa beszerzesi problemat. Nem tudom azota sikerult-e neki
talalni megfelelot, ha nem akkor van 3 tippem. Bar ezek a helyek
Baranyaban, Somogyban es Tolnaban vannak, elkepzelheto hogy utanvettel is
kuldenek alkatreszt.
1.Tipp: (Peter) T:30 999 2267  MOSDOS mindenfele Citroen alkatresz
2.Tipp: (Norbi) T:30 936 2279  PECS   mindenfele Citroen alkatresz
(Ok meg jobban Citroen b**ik mint en :)))  )
3.Tipp: Spec. Autolampabolt Nagymanyok (Bonyhad kornyeken van)sajnos
a ceg nevet nem tudom, megprobalom kideriteni,en is vettem mar ott BX 
lampat.
Volt mar CX-em is, sajnalom hogy megvaltam tole, annak idejen sokalltam ra a 
kotelezot (2.5 TD TURBO 2) Az volt am a gep !
Most mar nehez olyan jo allapotut talalni.
Citroen temaban szivesen segitek ha tudok,leginkabb ezt a markat hajtottam, 
bar volt Passatom meg Nissan Micram sot Skodam is.
A Passattal nagyon  megjartam, amit az ADAC hasznaltauto katalogus
irt tipushibakat, minden elofordult sot meg tobb is. Azt hittem konnyu
lesz hozza alkatreszt talalni meg olcso lesz de fenet. Kiderult hogy
minden evben valtoztattak valamit rajta, rohadt nehez volt bontott
cuccot vagy utangyartottat szerezni. Jo, van ilyen mas markaknal is,
(BX) de ennel korantsem volt olyan rossz a helyzet, pedig VW sokkal tobb 
van.
Remelem valamelyik tipp hasznos lesz.
Udv mindenkinek.

Laci
_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
+ - RE: shell (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Tud valaki valamit a shell 100-as benzinerol?
>Kutas ajanlotta mar parszor, ismeros dicsoitette,
>en meg sokallom a 290-et erte. Irjatok le a
>velemenyeket, tapasztalatokat.
A felesegnek egyszer "megtankolta" a kutas
(Becsi ut kifele) ebbol (95-ost kert),
speciel en _semmi_ kulonbseget nem ereztem.
(csak merget, amikor a szamlat meglattam)
(Ha jol emlekszem, 299Ft es
v-power racing 98 volt a felirat a szamlan)
--Udv:szm
+ - RE: Trabit leszorito teherauto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Ha egyertelmu leszoritasrol volt szo, meg kellett
>volna jegyezni minimum a rendszamot, ha lehet, a
>teherauto hovatartozasat, azutan minden torvenyes,
>esetleg torvenytelen :( eszkozzel megkeseriteni a
>sofor eletet. Aki ilyen baromallat, azzal szemben
>ne legyen kimelet, mert 1x tenyleg leszorit vkit
>az utrol.
Egy tortenet:
1x jottunk ejjel egy 205D kispegueottal Szlovakiaban,
hazafele. Utolertunk egy potnelkuli szlovak kamiont.
Amikor elozni lehetett volna (sok volt a kanyargos,
belathatatlan resz), mindig gyorsitott es
bekapcsolta a tolatoreflektorat.
Ilyen esetekben csak a testi fenyites hasznalhat.
--Udv:szm
+ - sietos sztori (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Shake "sietos" torteneterol jutott eszembe. Egyszer a Vaci uton 
kifele a baratnom kapott asztmas rohamot (doktorneni a draga 
es megis elfelejtette beszedni a gyogyszeret). Szoval Vaci uton 
ezerrel megfordulas a zarovonalon, ezerrel szlalomozas (csaj 
kozben fulladozik jol), villogo rendorauto utanam. Nyugatinal a 
feluljaro utan a balszelso savbol kanyarodas jobbra a mentokorhazhoz. 
Aztan a rendorok lattak mi a helyzet, segitettek a csajt bevinni a rendelobe.

Ennyi.

Es megis kirugott az a cafat :-))))

Udv,
Stevie

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS