> Aztan persze a felosztas atterjedt a nagy cegekre, ahol mar
> nem ez a fizikai szegregacio. Viszont az megmaradt, hogy az
> erdemi munka az inkabb back office, az ugyfelkapcsolat meg
> front office.
En egy olyan cegnel dolgozom, ahol szinten van front office es
back office is. A front office targyal az ugyfelekkel, ott kotik meg
a szerzodeseket, megallapodasokat, a back office pedig a
tovabbi bonyolitast intezi, az ertesito leveleket kuldi, az
elszamolasokat vegzi stb.
Van olyan ceg, ahol u.n. "mid-office" is mukodik. Ez altalaban a
szerzodesek elokesziteset vegzi, es/vagy bizonyos kontroll
funkciokat tolt be a front es a back office kozott.
Udvozlettel,
Lazar Peter
|
A Nyelv 1229-ben írta Gyula:
> > Vajon adott esetre ez a torveny nem vonatkoztathato?
>
> Tobb okbol nem:
Akkor van egy törvényünk, és rögtön meg van hozzá a kiskapu is :-(
Az meg, hogy a szolgáltatónak ultimátumot küldjek, miszerint vagy
magyarul levelezik, vagy másikat keresek, elég röhejesen hangzik...
Szegedi Ga'bor , http://gszegedi.freeweb.hu)
Sok munka, tehetseg, szorgalom = siker?
|