>Tisztelt Hajdu úr!
Ez tetszett, nem tudtam hogy ilyen elokelo tarsasagba kerultem :-).
Na szoval:
Csa, csumi, csa!
>hogyan kell újra kódolni.
Miert van kodolva? Netan a lopasok ellen? Szamlaval szervizbe,
es kikodoljak. Ha veletlen nem volna meg a szamla, arra is
van megoldas. Lehetoleg autoradiokkal foglalkozo (zug)szervizekben
probalkozz. 4 eve 5k volt a tarifa. Gondolom 10 -bol meguszod.
>Ez a legjobb, tobb okbol is. (bikazas)
Hehe, egy kivulallo velemenye. Az akkori vitarol (is) nekem is ez
volt a velemenyem.
|
CAR300 az archivum kedveert:
gyujtas be
radio ki
AS folyamatosan nyomva, kozben radio be
AS elenged, amikor a felirat "SAFE"-re valt
utana megjelenik a "10 ----", ennyi lehetoseg van meg
kodot az 1,2,3 es 4 gombokkal bevinni
AS 3 masodpercig, ha jo a kod, radio megszolal
Mas: erdekes, hogy a bikazasi leirasoknal senki sem izgul az
elektronikaert, legfeljebb az izzokat feltik... Persze ez
sem igazan eletszeru, egy tuskebe nem fog belehalni az a
hagyomanyos izzo, ami bekapcsolaskor a hideg izzoszal miatt
joval nagyobb pofont kap.
Ilyen erovel bekapcsolni sem kell, mert tobbnyire olyankor
eg ki, valamint az a'gy veszelyes hely, mert a legtobben ott
halnak meg :)
|