Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1677
Copyright (C) HIX
2002-12-14
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re. Egy erdekes eset. (mind)  73 sor     (cikkei)
2 Vadkar (mind)  13 sor     (cikkei)
3 Re: Egy erdekes eset... (mind)  15 sor     (cikkei)
4 Re: Scenic kerdesek (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re: nem jon az auto (mind)  8 sor     (cikkei)
6 Re: bekave (mind)  10 sor     (cikkei)
7 Re: Egy erdekes eset... (mind)  16 sor     (cikkei)
8 joo (mind)  48 sor     (cikkei)
9 Re: Egy erdekes eset... (mind)  8 sor     (cikkei)
10 Trabi levlista (mind)  5 sor     (cikkei)
11 Re: bekave (mind)  37 sor     (cikkei)
12 autos valaszok (mind)  47 sor     (cikkei)
13 RE: A mesebeli hasznaltauto: Lada 1300 (mind)  51 sor     (cikkei)
14 RE: Citroen BX 19RD verzika jobb eleje. ( 43 sor ) (mind)  34 sor     (cikkei)
15 RE:vadkar (mind)  14 sor     (cikkei)
16 Re: matrica (mind)  11 sor     (cikkei)
17 LADA (mind)  37 sor     (cikkei)

+ - Re. Egy erdekes eset. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziazstok autosok, szia Laszlo.

Kalvariadat elolvasva az alabbi kovetkeztetesem lenne !

>Kerlek Benneteket nezzetek meg az alabbi oldalt!

Megneztem, horror :-( Engedelmetekkel es Laszlo utolagos engedelmevel
beolloznek egypar sort.

>2000. január 10-én a Renault Siómente Kft-nél Vásároltam >egy Renault Break
1.4 RN tipusú gépkocsit. A gépkocsit az >elso perctol garázsban tartottam .
A féktárcsát, fékpofákat >és a kerékagycsapágyat azonnal ki kellett cserélni
mivel >olyan erosen korrodáltak voltak,

Megnezve a kepeket es a korrozio eros merteket kerdeznem. Garazs jo
szellozott ? Ugyanis elofordulhat az az eset, hogy a nem szellozott garazs
tobb kart tesz mint hasznot. Ugyanis a jarmuvon valo nedvesseg a zart
garazsban " dunszt " hatas erheti , igy a nem megfelelo szellozes hianyaban
jobban aktivizalodik a korrozzio hatasa, mintha kinn a szabadban allna a
jarmu.
1, Ha nem volt szellozes a kocsi tulaja is ludas
2, Ha az adott tarolohely szellos, akkor a markaszerviz es a gyartot terheli
a felelosseg, miszerint nem tudhatni, hogy milyen korulmenyek kozott tarolta
a jarmuvet.

>A Szerviz nagyon korektul járt el -

Vegre egy korrekt szerviz :-)

>A szerviz azonnal e-mailban tájékoztatta a Renault >Hungáriát. 20 napig
semmi nem történt, nem is válaszoltak! >Junius 26-án ajánlott levélben
megkerestem a Renault >Hungáriát, hogy 21 napja semmi nem történt.

Nos itt van a kutyus elasva :-( Van egy ceg ami kis hazankban
monopolhelyzete miatt ezt megteheti. Sajnos. Igy nem minosul, mindent a
vevoert elv. Vedd meg, vidd azutan felejts el. Vagy vegyed a jo draga
alkatreszeket amit a markaszerviz dupla haszonnal ertekesit. Ez engem
elkeserit :-( Mivel mas kepviselet nincs nem is varhatsz csodat toluk. De
talan valamiben tudok neked segiteni csak akkor ha az ismerosom is
segitokeszseget fejezne ki. Ez igy egy kicsit rebuszban van irva :-) A HiX
auto tudja, hogy kire gondolok, de az o neveben en nem vagyok kompetens.

>egy héttel késöbb a Renault Hungáriától eljött Siófokra egy >ifjú Titán aki
megállapitotta, hogy ez természetes >elhasználódás?!

Es o erre hogy jott ra ? Anyagmintat vett ? Kielemezte valahogy a fem
szerkezetet ? En is valaha minosegellenor voltam a jarmuipar teruleten is.
Az akkori Torokbalinti Autoker teruleten. Ott is jott ujonan gyartott
alkatresz vagonban eros korrodalt allapotban. Ment is vissza rogvest :-)
Volt is balhem miatta nem is egyszer a Veb IFA, Barkas, Skoda alkatreszek
teren :-)

Igyhat valoszinu, hogy olyan alkaterszeket epitettek be abba az autoba amit
megvettel, hogy helytelenult tarolt uj alkatresszel szerelt de mar eleve
kezdodo korrodalt alkatreszeket tartalmazott az osszeszereles alkalmabol. Ez
meglatszik azokon a kepeken ami a lapodon lattam. Igaz az is , hogy a
katalizator es a kipufogo rendszer hamarabb korrodal normal hasznalat
eseten.

Udvozlettel: Frigyes

      A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
      Skoda 120 L

http://kep.tar.hu/budaivar/index.phtml
HiX matrica , elso ajto  legterelo, Brisk tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, Militec kaphato., E - gyujti elektronikus
gyujtas megszakitos autokba.
+ - Vadkar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok.

Nagyon koszonom a vadkarral valo kiegeszitest iranyomban. Nem tudtam, hogy
ennyire megvaltoztattak a torvenyt. Az autosok rovasara.

Udv: Frigyes

            Skoda 120 L

http://kep.tar.hu/budaivar/index.phtml
+ - Re: Egy erdekes eset... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

rallye-club=freeweb.hu irta:

> Ha barkinek lenne tanacsa, eszrevetele az oldalon levo cimen varja a

Tanacsom nincs (abszolut nem ertek hozza), eszrevetelem viszont van:)
Azon torom a fejem hogy vajon mit csinalhat a tulaj ha neki a ket es fel
ev alatt 34e km-t futott auto "csak ritkan hanszalt"? Ez a
futasteljesitmeny a magyarorszagi atlag folott van!

Jo, tudom, aprosag meg lenyegtelen, de azt is akarom am mondani hogy en
sem kapom az ujsagot par napja, sot, ma a Guru sem jott meg:( Bar az
utobbi az jo dolog, tobb embert erint es valoszinubb hogy kijavitja az
illetekes:)

Udv, Sandor
+ - Re: Scenic kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

soskuthy_g=drotposta.hu:

> es minden rendben van. Amugy az 5 ev egesz jo, en mar tobb europai 
> markanal is hallottam olyan panaszt, hogy a gyari akksi kb. 3 evet bir

Kerdes hogy valoban tonkrementek-e az illeto akksik vagy "csak"
kicsereltek oket... Ugyanis az akksi lecserelese meglehetosen altalanos
gyakorlat (ismerek olyan helyet ahol az uton maradt autokhoz kihivott
szerelo az esetek 40%ban lecsereli az akksit; marpedig az akksi nem
bunos ennyi esetben), mert rendkivul jovedelmezo dolog:(

Udv, Sandor
+ - Re: nem jon az auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Van meg valaki, aki nem kapja meg a HIX autot, vagy csak en vagyok a
> kivalasztott? Negy napja nem jon, mikozben a tobbi HIX lap erkezik rendesen.
> Tegnap leiratkoztam, majd ismet fel, de ma megint nem kaptam.

hmm, Szabi is panaszkodott. news-on olvasom, oda jon minden nap a termes.
homer
+ - Re: bekave (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> 3. (12 km)
> BKV: 80 perc + sok seta
> gk.: 35-40 perc

nekem haztol hazik pontosan 50km, ebbol 16km bp. ez nekem autoval reggel
(5 orai indulas) cca 50p, delutan cca 1o10-20p. vonattal lenne 2km
gyaloglas, 1o vonat, 30p metro. en pl. ezert jarok koran.
homer
+ - Re: Egy erdekes eset... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> Kerlek Benneteket nezzetek meg az alabbi oldalt!
> Ha barkinek lenne tanacsa, eszrevetele az oldalon levo cimen varja a
> "karosult"...

> http://www.csucsposta.hu/renault/

uff, megneztem, elkepeszto. en is garazsban tartom az uj pozsot. tobben
mondtak mar, hogy foleg telen, ha beallsz havas, lucskos autoval a
garazsba, akkor lehet tobbet artasz vele, mintha kint allna a fagyban,
ui. a megolvadt lottybol kepzodo para mindenhol leul a kocsi aljan, es
sokkal nagyobbbb karosodast, rozsdasodast okoz mint normal
nyari/tavaszi/oszi idoben a folyamatos nyirkossag miatt. igaz lehet
ez? tavasszal megnezem az auto aljat.
homer
+ - joo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Akksi temahoz. Nekem egyszer egy 2 eves FIAAM akkumulatorral gyult meg a
bajom. Eszrevettem, hogy valami gond van vele, nem ugy forgatott mint
elotte, igy aztan megnezettem autovillanyossagi szerelovel. Azt mondta hogy
az akksinak kutya baja es elkert vagy 13k forintot amiert leellenorizte az
indito motort is, ahol szinten nem talalt semmit. Ket het mulva folrobbant
az akkumilator inditozas kozben, es kiegett a motorter. Elozo nap ugy
porgette a motort /kb. -3°C volt/, hogy lassan kezdte, majd egyre gyorsabban
vitte, de meg igy sem volt eleg a fordulatszam ahhoz, hogy beroffenjen az
1.9-es dizel. Feltoltottem, masnap reggel asszony ment le hogy megnezze
indit-e az akkumulator vagy csere lesz, es akkor tortent a bumm.
Bosch markakereskedesben akksi-gurutol kerdeztem, hogy mi lehetett a hiba,
szerinte akkumulator magatol nem robban fol, valami szikra is kellett hogy
legyen, egyebkent nem tudott mit mondani. Arra a kerdesre pedig, hogy melyik
akkumulatort valasszam csak annyit mondott, hogy garancia ide vagy oda, 6
honaptol 6 evig barmikor tonkremehet barmelyik marka gyartmanya. Ezert aztan
vettem akkor egy magyar "gondozast kovetelo" akksit, ami 6 evig gond nelkul
szolgalt /fel evente raneztem a savszintre/, es azzal adtam el a BX-et. Most
egy Silver Bosch van az XM-ben mar ket eve, gond nelkul indul/megy vele a
2.1-es dizel.
Egy biztos, ha azt veszed eszre hogy maskent forgatja az indito motort mint
elotte, a vezetek csatlakozasoknal/toltesnel/indito motornal pedig minden
rendben van, akkor nagy a valoszinusege hogy az akksi megerett a cserere.
---
djtiszy:
Lattad a MOL ujsagot? Nem is tudtam, hogy a Berlingo Renault gyerek :-)))
(Nem tudom valagba lesz-e rugva valaki ezert...)
---
Zorgo ventillator:
Az XM-ben fej folott a tetoablak kapcsoloknal van a belso homerseklet
szenzora. Szetkapva ugy nez ki, mint egy jo huvelykujj vastagsagu hosszukas
szivargyujto: egy mianyag cso, kozepen figyel az erzekelo es egy kis
ventillator nyomja ra a levegot. Miota bejottek a minuszok, ennek is egeszen
jol hallhato a hangja amig fel nem melegszik az utaster. Valami kenesi
problema lehet, vagy fol akarja dobni a bakkancsot? Mult telen nem emlexem,
hogy ilyen zajt adott volna.
---
Tegnap olvastam:
Germanoknal egyik reggel valaki ketsegbeesetten hivta a zsarukat, hogy
osszekentek az autojat mivel az ablakon kinezve a lent parkolo kocsira azt
latta, hogy feher a motorhaz teto, a teto es a csomagtarto. Mint kiderult, a
ficko valahonnan afrikabol vagy honnan erkezett es meg eleteben nem latott
havat :-)))
---
Ma meg megyek olajcserere :-)))

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Re: Egy erdekes eset... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Helloztok!

Megneztem a kepeket. Eleg ronda.
Szerintem ez egy eros mososzeres alvazmosas eredmenye.

Laci.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 213.253.204.218)
+ - Trabi levlista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HI !

Nem tudja valaki, hogy hogyan kell feliratkozni a trabis levlistara ?

Udv: Gyimka
+ - Re: bekave (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

pj irta:

"Hali Shake,
Ertem, amit mondasz, de Pesten keves alkalommal jo alternativa a bkv -
maximum ha egy vonalon van a lakasod es a munkahelyed.
Nem akarok bkv flemet gerjeszteni, konkret ertekeket irok (iden 3
munkahelyet probaltam, van tapasztalatom):
1. (6 km)
BKV: 40 perc, sok seta
gk.: 14 perc

2. (7 km)
BKV: 35 perc
gk.: 12 perc

3. (12 km)
BKV: 80 perc + sok seta
gk.: 35-40 perc

Udv,
pJ"

Halihaw,

Hm igazadvan mostanban kisse kijottem a bkvs gyakorlatbol.
Nalam ez kb ugy nezki hogy mav+seta kb 1 ora.
Auto atlagosan 45perc 1ora fugg a forgalomtol. (Eccaka 20-25perc :)))))))
Viszont mivel a ceg teriti a 80%-ot ezert a mav+seta havi 1200 forintba
kerul, ezzel szemben az auto 7000-7500 plusz az amortizacio. Sajnos emiatt
azt kell mondjam ha az autoval csak 15perc lenne es a mav 1ora akkor is a
mavot valasztanam mert bizony nem mindegy hogy 1200 vagy 7500+amort
Kulonben is, a koran keles egeszseges :))))
Ja ezek utan hivajatok csak McShake-nek :)))))))


Udv
Shake
+ - autos valaszok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


"Arra godoltam, hogy rossz a szigeteles az ajtoknal/tetoablakon" -
mondja Urmos Peter. Az Opelhez az Orientimpex arul Pesten mindenfelet,
szerintem nem rablok, tel. szam a tel. konyvben. De a tetoablak kenyes
dolog, ahhoz ne nyulj szerintem, azt karosszerias vagy ki a fene tudja
megnezni.

"A szerviz meg tudja allapitani, hogy elete vege fele van mar" - meg,
persze, de az ot eves akksival szerintem sem szabad a telnek nekivagni.
Fater buszke volt arra, hogy az o akksija az ezerocsiben 6 evig birta,
de a kocsi telen-nyaron garazsban, az akksi 1 het utan mar a tolton
figyelt, stb. Nekem most egy 75 Ah-s Exide van benn, ezt meg az elozo
kocsimbol hoztam at, a boldog vevo megkapta a Periont ebbol. Allitolag
az egyik legjobb fajta, de a kocsi 2000 ccm, es csillaggarazsban all,
biztos hogy a tel ezt is haza fogja kuldeni egy kicsit.

"20-eve-garazsban-allo-nagyapue-volt Ladak. En soha nem vennem meg" -
Fater 21 evig hajtotta az 1500 ikerlampas Ladajat, es iden beszamitottak
neki egy Suzukiba! Anno vette 96.000-ert, iden beszamitottak
150.000-ert, megsem volt boldog :-) Motorikusan semmi baja nem volt meg,
az elso doblemezek lettek 2x cserelve, meg a diffimu kezdett mar
meghalni hatul. Rohadas nem volt rajta, de minden szilent es
lengescsillapito zorogott-nyoszorgott, jo 60-70 forint rakoltheto lett
volna. Azt hiszem, 280.000 km-t tett bele 21 ev alatt. No comment. Az
viszont igaz, hogy a garazsban is oregszik a gumi, muanyag stb.

"Kerlek Benneteket nezzetek meg az alabbi oldalt!
Ha barkinek lenne tanacsa, eszrevetele az oldalon levo cimen varja a
"karosult"..." - hat ez brutal. Azt viszont elfelejtetted mondani a
szervizben, hogy a garazsodban kensav-atfejto uzemet mukodtetsz, es hogy
a garazst evente legalabb ketszer elonti az arviz :-) DjTiszy, remelem
nem te voltal az ifju Titan... :-)

Na es a csucs, ha valaki tud segiteni: a hideg bekoszontevel oregedo
Lo'velautomon a karpit muanyag elemei intenziven elkezdtek zorogni
(nyaron sem hallgatnak, de ez most valami brutal). Milyen megoldast
tudtok a zorges lecsendesitesere? Van ebben egymashoz utodo, egymashoz
surlodo meg meg egymassal ki tudja mit csinalo muanyagok hangja, es a
muszerfal szerencsere 2738 darabbol all, a belso burkolatokrol nem is
beszelve. Mar arra is gondoltam, hogy szetszedem az egeszet es
barsonyszalaggal elvalasztom az illesztekeket, de nekem is az jutott
eszembe, ami nektek. Nincs valami ezzel foglalkozo iparos?

avi
Mobil: (06-30) 93-43-594
+ - RE: A mesebeli hasznaltauto: Lada 1300 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Felado :  [Hungary]
> >mert szinte elsore ratalaltam a mesebeli
> >Ladara, amit csak a nagyapu hasznalt, es garazsban toltotte
> >elete utobbi 11 evet. Mindossze 36 EKm-et futott es meg

Ha meroben muszaki szemmel nezzuk a dolgokat:
Ha 11 evig garazsban allt az auto, akkor a motorja nagymertek-
ben karosodott. Bizony, jobban, mintha hasznaltak volna, ugya-
nis az az olajfilm, ami a rendszeres hasznalat soran kialakul, eb-
ben az esetben nem jott letre. A csapagyak gyakorlatilag allando
statikus terhelest kaptak, tehat azoknak a kenese sem volt megfe-
lelo. Az, hogy a kasznin csillog az alvazvedo, nem jelent a vila-
gon semmit. Az ilyen koru autoknal az igazan kritikus dolgok,
az alvazvedo alatt jelentkeznek. Ha megengednetek, par szoval
vazolnam:
A karoszeriaelemeket keplekenyalakitassal gyartjak. Ezeknek egy
resze melegalakitas, nagyobb hanyada hidegalakitas. A hidegalak-
itas soran, a lemez - mely mar a gyartas soran is osszeszed egy
csomo belso feszultseget - kristalyszerkezete tovabb torzul. Ha
nem kap feszultsegmentesito hokezelest - marpedig a Lada nem
kapott! - akkor interkrisztallin korrozio (kristalykozi korrozio,
feszultsegkorrozio)  fog kialakulni. Ez pedig magaban a fem
kristalyszerkezeteben alakul ki, az alvazvedo csillogasatol fug-
getlenul :-(
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a szep alvazvedo annyit er, mint
hintalovon a patko, mert a vas - ebben az esetben - belulrol rohad
kifele :-(

Tekintettel arra, hogy nem anyagszerkezettani listan vagyunk, ugy
velem ennyi eleg a tudomanybol. Elnezest kerek, ha valakit untat-
tam vele.

> En inkabb olyan autokat neznek, amik annyi evesnek neznek ki, amennyik,
> Udv: VAti
Es bizony igaza van VAtinak. Az en kedvesemnek most vettem
100 kFt-ert egy 1980-as, automata Audi 80-at. Koranak megfelelo,
illetve kicsivel jobb allapotban. Csodak nincsenek. Mivel az elozo
kozlekedesi eszkoze is ez a tipus volt (mert autonak azert talan tul-
zas lenne nevezni ;-) ), igy az alkatreszellatas is sokaig megoldott.
A kettobol csinaltam egyet, ami rovidebb utakra kivaloan megfelel.
Lehet, hogy hosszabb utakra is jo lenne, de azokra van egy kivalo es
gyonyoru autonk.
Pillanatnyilag ugyan vaddisznosortekkel ekesitve :-/ de lesz meg be-
lole a'lomauto :-)
Bar most is az, mivel jelenleg csak almodozom rola, hogy milyen is
utazni benne :-(
--
Szeretettel: Péter

+ - RE: Citroen BX 19RD verzika jobb eleje. ( 43 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

A psa.sysconfig.hu vagy wap.psa.sysconfig.hu oldalon talalsz szereloket.

Udv!
Csaba


> =======================================================
> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Citroen BX 19RD verzika jobb eleje. ( 43 sor )
> Idopont: Mon Dec  9 09:43:16 CET 2002 AUTO #1673
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

This is a multipart message in MIME format.
--=_alternative 002EF814C1256C8A_=
Content-Type: text/plain; charset="ISO-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable

Sziasztok!

Seg=EDtseget szeretnek kerni toletek, mert egy par napja a jobb elso=20
kereknel csopog az olaj.
A fek vagy a telo a ludas a szivargas miatt.
Keresem a kovetkezo lenne:

Ha valaki tud megbizhato szerelot aki megnezne az kerem dobjon egy=20
levelet.

A leveleket maganban is varom mert a dolog eleg surgos.

Koszonom!

G
+ - RE:vadkar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Shake:
>DE azt ne felejtsetek
>hogy sok alkalmazottnak (soknak es nem mindnek) a ceg kifizeti a berlet
>80%-t mert hogy ezt leirhatjak koltsegkent meg asszem kotelezi oket ra
>valami torveny(szeruseg) asszem

Hol tenyesznek ezek a magancegek, mondj mar egy peldat! (kozszfera nem er)

BKV: szerintem nem jo otlet 2 kisgyerekkel reggel/delutan bumlizni a
hideg, budos buszokon, sok reszeg meg hajlektalan kozott, nem beszelve
a tomegnyomorrol, meg a dugoban 30-60 perc varakozasi idokrol.

udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
+ - Re: matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> ui: Mint kiderult, megvaltam szeretett Samaramtol, igy az uj automon nem
> lesz matrica. Lehetseges meg ennek a potlasa?

De ugye a regin se? Mert ha rajtahagytad, akkor egyel tobb 
szerencsetlen, akinek integetunk, azt csak nez butan, hogy 
miaszartakarez.

ADios
TLantos
+ - LADA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Vati írta a "garazsban tartott-nagypapi altal (nem) hasznalt LADA"-ra:

>En inkabb olyan autokat neznek, amik annyi evesnek neznek ki, amennyik,
>es egy filler pluszt nem adnek azert, mert nagyapu hasznalta es garazsban
>allt. Ezek olyan dolgok, amiben csak a ka'rodra tevedhetsz.

Teljesen igazat adok neki, nekem is volt egy "nagypapi"-s csili vili
tuzpiros
ikerkorlampas 1500S. Na, azon is hasznalat soran jottek ki a hibak, masreszt
nem annyi volt benne mint amennyit mondtak es az ora mutatott. Ilyen autonal
ha tenyleg ennyire megkimelt, egy lehet a szerencse, megpedig ha egy
autobuzie
volt, es a gumitomitesek, egyeb cuccok tulzottan is karban voltak tartva,
egy-
egy alkatresz ido elott le lett cserelve stb. En sem szoktam vacakolni
olyanon
pl. ha a szerelo mondta hogy valami (pl lengescsillapito, fek, stb) meg
atmenne
egy muszakin de nemsokara cserelni kell stb. egybol lecsereltettem mert elso
a
biztonsag. Amugy visszaterve az en LADA-m autobuzie volt, ez miatt a kaszni
kivul-belul-alul-felul jo allapotban volt, a csomagtartoba nem is mertek
pakolni
semmit mert "nehogy osszekarcolja a muanyag boritast" stb. Tenyleg, en, aki
szinten "autobuzi" voltam (lasd: szilikon a kerekekre hogy csillogjon a
gumi,
stb stb stb), szoval en 1 honap alatt tobb lathato hasznalati nyomot hagytam
pl. a csomagtarto szuz belso boritasan mint az elozo 2 tulaj 11 ev alatt...
Szoval egyedul a motorjaval szivtam neha, mert az az egy, amivel at tudtak
vagni.

Osszegezve: megegyszer nem vennek meg csili-vili szocialista oreg kocsit
allitolagos kis futasteljesitmennyel.

Udv! GERI

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS