1. |
Saxo - Koszonet/ Kov. keres (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
2. |
megjottem (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
3. |
Omega 3000-24V (mind) |
17 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: bologato kutya (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
5. |
7vege utani hix (mind) |
49 sor |
(cikkei) |
6. |
Bologatos Kutya (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
7. |
Liquidation 7847 (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
8. |
PUNTO I-be CD (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Punto v. Tico (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Vizhofok (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: Alfa (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: Fogyasztascsokkento eszkozok (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
13. |
Teeby vs. Csabi (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
14. |
Fiat (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
15. |
ETZ bonto? (mind) |
4 sor |
(cikkei) |
16. |
Re: Re:nault alkatreszarak (mind) |
54 sor |
(cikkei) |
17. |
Re: Re: eladp auto (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
18. |
Re: Arres + ekezet ... (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
19. |
bla (mind) |
43 sor |
(cikkei) |
20. |
ddd (mind) |
74 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Saxo - Koszonet/ Kov. keres (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
!Buenos Dias!
Koszonom a hozzaszolasokat Nasfay Zolinak, Pajter Zolinak, DeeJay Tiszynek,
Nagy Gabornak, es mindenkinek, aki segitett.
En sem varok tul sokat egy 1,1-es klimas motortol, de mivel az elso autom
lesz A0-s kotelezonel eleg nagy kulonbsegek vannak az eves dijakban.
Azert meggondolom az 1,4-est is.
Ha nem terhelem vele nagyon a Listat, errol is kernek tanacsot:
97 utani autot szeretnek venni
Otajtosat, klimaval, kozponti zarral, villanyablakokkal, immobilizerrel.
Barmilyen markaval megbaratkozom (Persze Alfa Romeok elonyben... :o))
max 1500 kobcentiig.
...vagy ebredjek fel? :o(
Elore is koszi az ujabb segitsegeket!
Adios,
Chucky
ui.: Mintha olvastam volna egy hozzaszolast egy Holgytol, lespoilerozott
Hondaval... Hmmm.
Robitz Axel
Fordito
06/20.46.46.211
|
+ - | megjottem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Iszonyat lemaradasom van olvasasban :( Fullon vagyok elmenyekkel, par
aprosag most, aztan majd megirom rendesen is.
Horvatorszagban toltottem 8 napot (a tervezett 10 helyett, az erdotuz miatt
evakualtak bennunket). Lementunk egesz Dubrovnikig, a Gyor-Dubrovnik kozotti
kb 900kmes ut soran SENKI NEM ELOZOTT MEG :))) Allati jo volt vegig, bar
Kormend es Redics kozott egyszer majdnem odavertem a kocsi aljat,
szerencsere senki nem jott szembe. Ez egy nemzetkozi tranzit fout...
A jargany nagy vegyesben 8,0 fogyasztast produkalt, 2 szemellyel, full
csomagtartoval, vegig klimaval, nem kimeloen hajtva. Indulas elott
beleontottem egy Metabondot, halkabb nem lett, a fogyasztast nem hiszem
(itthon varosban ujra 10et eszik), viszont ha nem kuldom nagyon, mintha
hidegebb lenne a vizem. HR eleg gyengen van atitatva Alfaval, keves is volt,
es nem is villantottak vissza, meg a 155-ok sem. :(
Hazajovetel utan elvittem az automat egy autokozmetikaba (Gyula es Tarsa Bt,
Gyor, 30/9943968). 15eFt-ert Maxolen technologiaval teljes gepi kulso polir,
vegyszeres karpittisztitas es motormosas, utana a motor lefujasa tartosito
vedolakkal. Gyerekek, MINT AZ UJ!!! Az 5 eves, 93ekm-es autom ugy nez ki,
mint amit most toltak ki a szalonbol. Akit erdekel, emilben szivesen
elnyomok 1-2 kepet, a foszert meg nagyon melegen ajanlom mindenkinek! Egy
teljes nap kell ra (reggel 8ra viszed, 3-4 kozott lehet erte menni, + kell
egy nap, mire belul csontra kiszarad, de megeri)
Fogash
|
+ - | Omega 3000-24V (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ha meg nem keso:
Ha jo aron tudod megvenni, erdemes foglalkozni vele. Ahogy te is irtad, 4
gumi, minden folyadek csere. Ekkor mar latod, hogy milyen allapotuak a gumi
fekcsovek, a fekbetetek. Ha ezek jok, akkor menni kell az autoval par km-t,
ekozben kicsit nyomni a feket (kis sebessegnel), hogy a fektarcsakrol
lekopjon a vakrozsda. A masik hozzaszolasomban lathato, hogy egy
autokozmetika csodakra kepes, erdemes raszanni a 15eFt-ot.
A 3000-24V-t anno egy osszehasonlitas elsonek hozta ki a 3 db 150kW
teljesitmenyu auto kozul (MB E300-24 (W124), ill. talan Audi 100 volt a
masik ellenfel). A motor allitolag brutal, a soros 6hengeres elrendezes
onmagaban garancia a sima jarasra es fordulatszamturesre, hatsokerekhajtasu
:) , van rajta valami szivocsovaltozas-okossag is, szoval az egy jo motor,
bar a meretebol adodoan szomjas.
Fogash
|
+ - | Re: bologato kutya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Tudom egy kicsit giccses, es nevetseges,
>de en ezzel szeretnem meglepni.
Legnagyobb dobbenetemre nemregen itt Svajcban
ujra feltuntek a boltokban a bologato kutyak.
Bocs, de Dunantuli cimet nem tudok.
Gabor
|
+ - | 7vege utani hix (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udvozlet!
>Az EREDETI funkcioja. Ma mar ez nagyon nem igaz...
Miert ma mire hasznalod? Levest fozol benne? Vagy melytengeri meruleseket
vegzel? Netan u"rkutatasra hasznalod?
>Meresz allitasok. Bar igaz... Elmeletileg nekem sincs
>szuksegem autora, hisz a haztol munkaba visz a vonat +
>troli, egyszer kell csak atszallnom es 45-60 perc alatt
>Elkeseritelek: meg panellakasom sincs...
En megjobban elkeseritelek, nekem meg autom sincs. Megis minden nap kozel
200 km-t megyek autoval.
Nem rolad volt szo, sajnalom, hogy magadra vetted. Biztosan oka van.
Viszont nem ertem, hogy jon ide a kirandulas. Mert az eletemet
veszelyeztetni a kozuti forgalomban az ne legyen letszukseglet, de meg csak
hobbi sem. A sajatjaval meg mindenki azt csinal amit akar. Talan beszeljunk
az eredeti temarol.
>Ezt felolvastam a kolleganoimnek es rohogtek egy jot. Mar
>bocsanat, de minek technikai hozzaertes? Max. arra, hogy a
>szervizben ne verjek at...
Ertem. Sajnallak teged is meg a kolleganoidet is. Rossz lehet annak aki ugy
vezet, hogy ne tudja, adott esetben miert tolatva kell parkolni. Adott
esetben miert nem szabad a feket tovig nyomni, miert kell csusztatni a
tengelykapcsolot stb..
Orulok, hogy jot rohogtetek. Ha a forgalomban torteno reszvetel technikaja
nektek a szervizben torteni bepalizas elkerulesehez kell, akkor inkabb ne
uljetek autoba.
Ha pedig adott temarol van szo, nem kell mas targykoroket belevonni. Ez csak
a politikusok, meg a buta emberek szokasa (feltehetoleg a politikusok is
azok).
>Mert sok ferfi "atmenti" gyerekkori almait, es ha az oviban
>nem o kapta a ferrari matchboxot, akkor legalabb most
>probalja kompenzalni ;) sokan ezt a meghosszabbitasa-
>nak is hivjak,
Masok meg frusztracionak.
Tehat oszegzesul, hadd menjen mindenki az utakra, mindenki csinaljon azt ami
neki jolesik.Ugy ahogyan neki jolesik. Aztan valami majd lesz, a tobbi meg
le van szarva. Hurra! Gratulalok!
Teeby
|
+ - | Bologatos Kutya (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia!
En egy jo masfel eve lattam a Praktikerben olyan kozel 2.000 forintert.
Azelott sem mostanaban es azota sem sehol.
Amugy tenyleg egy kultuszcikk.
Teeby
|
+ - | Liquidation 7847 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Wowww
Look at this deal. We jsut recieved Calling cards. These calling cards are good
for national and international calls.It will give you 326 minutes of National
calls , International rates vary. I am liquidating these in 100 packs. Usually
these cards are not sold in packs of less than 1000. Please email me your conta
ct info if you are interested. These will not last long. Thank you
You can also call us toll-free at either
866-218-1263 Peter
877-449-1442 Greg
This is not a spam, you are in my addresss book opt-in list .Please let me know
if you want to be unsuscribed by typing unsuscribe in the subject headline and
I will gladly do so. I am sorry if this has been an inconveniance !!!!
htwyptzfkzqreo
|
+ - | PUNTO I-be CD (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi all,
Van egy kis gondom.Vettem egy AIWA CDC-X217 tipusu CD lejatszot Fiat Punto
I-es automba.
A gaz, hogy a Cd egy kisebb bukkanonal egybol megall. Eloszor azt hittem,
hogy a lejatszo sz@r, elvittem
egy szakszervizbe, ott megneztek, kiprobaltuk egy masik autoban es
tokeletesen mukodott.
Azt mondta a foszer, hogy lejatszo tokeletesen mukodik, az lehet a gebasz,
hogy nem vizszintesen
van beepitve, hanem meglehetosen dontve, ugyanis a PUNTO I -ben gyarilag igy
van a helye.
Igy az alulrol erkezo utesek ,mar oldalra is hatnak, es ezzel mar tehetetlen
a razkodas elleni
szoftveres vedelem.Tudna valaki, valamit javasolni ezzel kapcsolatban?
Illetve van vkinek Punto 1-ben CD, akinek mukodik is? :))
Valaszokat legyszi maganban vagy ide is, csak vmi legyen :)
THNX,
K.G.
|
+ - | Re: Punto v. Tico (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Sziasztok!
> Ocsem autot szeretne venni es a fenti ket tipusban gondolkozik.
> A ketto kozott az a kulonbseg, hogy mig a Punto komfortosabb addig
> ugyanazon az aron a Ticoban fiatalabbat lehet kapni. Kb. 1 milliot szan
> a dologra.
> A multkor latott egy 1.7-es diesel Puntot ezert az arert. Mi a
> velemenyetek errol a motorrol? Mennyire megbizhatok az olasz diesel
> motorok? Illetve ha vannak itt Tico tulajdonosok erdekelne az O
> tapasztalataik is.
egy 92-es 1.7-es tipot hajtottam 60e km-tol 170e-ig 3 even at. kulonosebb
baja motorikusan nem volt, hidegben is poccre indult (kicsit tovabb
kellett izzzitani). jelenleg egy dizel puntoii-t nyuzok sikerrel :)
homer
|
+ - | Re: Vizhofok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kertesz Vilmos > wrote:
> Olvasgatom itt a vizhomersekleteket. Nekem az 1.7D Tipoban 70 fok
> korul van allandoan, egyszer egy pesti araszolasnal ment fel 90 fokra.
> A 70 fok normalis, vagy rossz az oram?
nekem is e korul volt az 1.7d tipoban.
homer
|
+ - | Re: Alfa (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> Egyebkent a vaci talalkozora jossz? Mert 145 szepsegverseny
> (is) lesz!!
ez mikor lesz? ui vaci vagyok, es esetleg megneznelek titeket.
homer
|
+ - | Re: Fogyasztascsokkento eszkozok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Emberek ne ugorjatok be, ekkora baromsagoknak. Hasznaljatok a fejeteket. Egy ki
s elektromos ventillator nem segit a motoron. Az angolul tudoknak idebiggyeszte
k egy linket, ahol kivesezik a "turbo zet"-et:
http://www.autospeed.com/A_0237/P_1/article.html.
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: csaba.mtc.ki.se)
|
+ - | Teeby vs. Csabi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>mellozom. A mindennapi hajtas utan aztan nagyon jo kirandul-
>ni egyet, megcsodalni egy barlangot, kastelyt, varat,
>ismeretlen varosokat, helyeket. Igen, tudom, ez is
>megoldhato vonattal es busszal, de ez valahogy jobb, tenyleg
>aterzed a szabadsagot, a magad ura vagy, minden orszagban
Csabi, szivembol szoltal, csak lusta voltam ugyanezt a gondolatmenetet
leirni mar tegnap !
Meg felesleges vitatkozni, kinek a tehen, kinek az auto. Ugy hivjak a
dolgot : ERTEKREND
Zsolt
|
+ - | Fiat (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nos, az egy honapja vett, 67e km futasteljesitmenyu
>Fiat zaszloshajo bizony folyamatosan szopat. Nem vitas,
>apro gondok ezek (ez a mostani pl. jo esellyel 3 ezer
>forintbol javithato -- a generatorbol kijon a 14.4, de
>az akksiig nem jut el), de folyamatosan jelentkeznek.
>Ja, az auto szemre popec allapotu, szervizkonyves meg minden.
Majdnem megijesztettel. En - sokakkal ellentetben - nem vagyok olaszellenes.
Epp most gondolkodom egy Brava-n. Valaki azert mondjon biztatot is:)))
|
+ - | ETZ bonto? (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ismeros keres motorkerekpar-bontot, ETZ alkatreszek beszerzese celjabol.
Tudtok?
Ed
|
+ - | Re: Re:nault alkatreszarak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Bonzsur irta:
...
120ezer kilometeres szerviz egy dizel Lagunan 322ezer
forint!!!!!!
Nem draga.
---
Hejj! Azert mar egesz jo Audit lehet venni! (pl '83 A100 2.2i 136LE 250e Ft...)
Egyebkent meg nyugodj meg, egy 120-as revizio (ami az
osszes kozul minden automarkanal (pl. a Suzuki nem az) a
LEGNAGYOBB (meg a 180, stb.), mindenhol 200 000 korul van,
-----
A 80asomban meg 248 000 Km van, es ha befosik a motor, 40e-ert vehetek bele tur
bos 10 szelepes 2.2-est (180 LE)
Siman megeri 200e-ert javittatni 120e Km-enkent.
Tenyleg. Javitassatok csak. :-)
A vizmpumpat nem kell normalezvajze ilyenkor kicserelni, ez 35 rongy minusz + m
unkadij.
-----
5.7e Ft Audi 80-asba (lenyegtelen)
A feszgorgo 59000-e valoban magas (indok lasd fentebb),
-----
Valoban magas, mert a nemet utangyartott 5e Ft, szinten az A80-asba!
Gabor!
Ennyibe kerul egy felsokozepkategorias, 2 liternel nagyobb auto szervizelese. S
zerinted ezek az autok miert kerulnek Nemetorszagban 20 Euroba?
-----------
Talan mert annyit er? Vagy annyi sok erte?
annak nem orulsz, hogy egy 2.5-es TDi A4-eshez az
olajszuroert tobb, mint 4000 Ft-ot fizetsz, a vezmuszij
keszletert meg 80 000-et. Teged a Laguna erdekel, joggal.
------
Ha olyan lamer vagy hogy a Mozaikban veszel mindent 1600%-on.
Lezarom a polemiat, mielott parttalanna valna.
---------
Dehogy. Jok az erveid, megalljak a helyed. Ha francia autod van fizess!
Udv, Joey
(Audi 80 1.8 '85, A100 2.2 20V Turbo Quattro)
www.audiklub.hu
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 155.248.191.121)
|
+ - | Re: Re: eladp auto (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
En is csatlakoznek:
Mercedes 190E, '86-bol csaladi okok miatt surgosen elado.
Az ar alku targya!
Parameterek:
2.0i kat
Bordó szín, AEZ KFF (205/50 15)+ téli gumik
motoros ablakok, meg meg rengeteg minden.
Akit erdekel telefonaljon. Az auto BP-en van.
20/341-51-94
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 155.248.191.121)
|
+ - | Re: Arres + ekezet ... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
A #1547. HIX AUTO-ban irta Antal Attila >:
>:> (Bocs az ekezetert)
>:> KZG
>Nincs bocs...
>Van pl. ingyenes ekezetmentesitoprogram, ami a vagotablaban
>levo szoveget ekezetmentesiti, ilyenkor tessek hasznalni !
>http://www.ttk.pte.hu/szszk/letoltes/seged/desaccen.exe
En ajanlom inkabb Kertesz Vili altal keszitett Hix Editort, az is
ingyenes, level irasaskor az is ekezettelenit, csak azza raadasul baromi
kenyelmesen lehet olvasni a HIX-eket, meg meg ezer szolgaltatasa van.
Probaljatok ki :)
http://www.macasoft.hu/Freeware/hixeditor.html
Uff: Gergo
--
Windisch Gergely - - ICQ: 16688379
"A termeszetnek nincsen maga ele tuzott celja."
HIX-Editor 1.15beta8
|
+ - | bla (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>Egyvalamirol mindenki megfeledkezik altalaban.
>A 900 cm3-es, az 5000 cm3-es, a 20 LE-s, a 200LE-s szemelygepjarmuvekre,
>mindre ugyanazok a KRESZ szabalyok vonatkoznak.
Ez igaz, de mig egy 20 LE-s autoval nem vegezheto el egy adott manover
biztonsagosan, addig 200LE-el meg van jo nagy rahagyas is. (persze sokan
olyan manoverbe is belekezdenek, amihez 500LE is keves lenne :-( )
>Hogy tiszta legyen a kep, az automobil funkcioja, segiteni az A pontbol
B-be
>torteno helyvaltoztatast.
Helyesbitenek: _fo_funkcioja :-)
>De eszebe nem jutna panaszkodni egyik sem, mikor 20 m-rel
>odebb levo trafikba is kocsival megy cigit venni.
Ilyen csak akkor tortenhet meg, ha esik az eso, vagy fuj a szel vagy sut
a
nap, es nem vagyok lusta kihozni a kocsit a garazsbol :-)
>Szeretnek olyan irasokat olvasni, hogy X markaju, Y tipusu autom van. Z
>dologra hasznalom, ezert es ezert tartom megfelelonek. Az adott feladatra
>ilyen hianyossagokkal, es mas elonyokkel megfelelo.
Ezert irok "elmenybeszamolokat" :-)
> Felado : [Hungary]
>Szerintem nem egyedul volt a tettes. Ilyen nagy erogepet teherauton
>ellopni... Biztos, hogy legalabb ketten voltak, vagy keressen a rendorseg
>egy nagyon kigyurt bunozot! :-))))))))
Ami inkabb aggaszt engem, hogy a meh szo nelkol atvette :-o
> Felado : [Hungary]
>Meg valami: eddig nem tudtam, hogy az ujabb traktorok radarral hatarozzak
>meg a sebesseguket, most mar tudom :-)
Sot az uj forgalomfuggo tempomat is radaroz boszen :-)
A'kos
_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG
_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with
by Everyone.net http://www.everyone.net/?btn=tag
|
+ - | ddd (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Felado : [Hungary]
>teljesitmeny/nyomatek osszefuggesrol az en ismeretem az, hogy a
>teljesitmeny a nyomatek * fordulatszam.
Ez nem igazan lehet igy tekintve, hogy a nyomatekgorbe ilyen:
___
/ \
/ \
Mig a teljesitmenygorbe
_
/ \
/
Tehat a teljesitmenycsucs ott van, ahol a nyomatek mar igencsak esik.
>Idealis, ha mindketto egyszerre van meg (MB 270 CDI, 177 LE, 400 Nm :-))).
Vagy Saab 9-5 aero 250 LE 350 (370) Nm :-)
> Felado : [Hungary]
>Hiaba, hosszu menet mig az ember megveszi az elso autojat.
Hidd el nekem,kesobb sem lesz egyszerubb :-) (en ha eleg penzem lenne
legalabb 10-15 autot tartanek :-) )
> Felado : [Hungary]
>Ezt magyarazd el annak a Matizos neninek, akinek elozes
>kozben kapcsolt be a klimakompresszor es felkenodott a
>Scania orrara. Mikor erti mar meg a tobbseg, hogy a lovak
>nem arrol szolnak, hogy egy falun mennyivel tudsz atrongyol-
>ni, hanem arrol, hogy mindig legyen tartalekod...
Szivembol szoltal :-o
>> Magyarorszagon a kozlekedesben resztvevok 30%-anak
>> nincsen szuksege autora. Csak muszaj belole
>> presztizskerdest csinalni.
>Meresz allitasok. Bar igaz... Elmeletileg nekem sincs
>szuksegem autora, hisz a haztol munkaba visz a vonat +
>troli, egyszer kell csak atszallnom es 45-60 perc alatt
>abszolvaltom is az utat, autoval 20-25 perc. Kresz
>betartasaval 30-32. Kirandulni sem letszukseglet, hobbinak
>meg valaszthatok valami olcsobbat is... Teeby, megoldottad
>a gondjaim 70%-at!!! Koszonom!
Itt viszont kotekedsz.
Magambol kiindulva, nekunk munkaba jarni boven eleg lenne monjuk egy KA,
vagy corsa, viszont megis saab lesz, mert csak :-) (bar kis felesegem ma
mar megkerdezte, hogy mikor lesz vegre megint nagyobb auto alattunk, igaz
kellett hozza egy jo nagy billeges a corsa reszerol, egy veszfekezes
alkalmabol :-) - az ilyennel a volvo max kicsit kidugja a feneket, de
sokkal jobban kezbentarthatoan)
>> A kozuti forgalomban torteno reszvetel kevesszamu
>> feltetelei: ....
>> - technikai hozzaertes
>Ezt felolvastam a kolleganoimnek es rohogtek egy jot. Mar
>bocsanat, de minek technikai hozzaertes? Max. arra, hogy a
>szervizben ne verjek at...
Meg arra, hogy tudd, hogy ha bekapcsol a legkondi elozes kozben, akkor
kapcsold ki, meg arra, hogy egy durrdefektnel ne feltetlen pordulj meg,
es
hogy tudd, hogy ha kigyullad az olajnyomasjelzo, akkor nezd meg hogy mi
a
baja, ne menj vele meg hetekig, es meg sorolhatnam...
> Felado : [Hungary]
>Lezajlott a Citroen talalkozo Martelyon. A Kacsakra meretezett (fuves)
>szlalompalyan 32nevezo kozul 3. lettem az XM-mel :-)))
A tobbi kacsa volt ? :-)
A'kos
_____________________________________________________________
Ingyenes Email ---> http://Hungary.ORG
_____________________________________________________________
Promote your group and strengthen ties to your members with
by Everyone.net http://www.everyone.net/?btn=tag
|
|