Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1798
Copyright (C) HIX
2003-04-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Valasz: BMW 1.6 105 LE *** HIX AUTO *** #1797 (mind)  15 sor     (cikkei)
2 :) (mind)  24 sor     (cikkei)
3 gyurodes (mind)  13 sor     (cikkei)
4 Udv HIX! (mind)  72 sor     (cikkei)
5 BMW 1.6 105 LE (mind)  12 sor     (cikkei)
6 en (mind)  19 sor     (cikkei)
7 Re: chiptuning (mind)  21 sor     (cikkei)
8 re: legures ter (mind)  17 sor     (cikkei)
9 Re: fulig ero szaj (mind)  7 sor     (cikkei)
10 Re: Chiptuning jo dolog? (mind)  36 sor     (cikkei)
11 Csiptunying (mind)  19 sor     (cikkei)
12 igeny es alom (mind)  6 sor     (cikkei)
13 Tartossag (mind)  29 sor     (cikkei)
14 RE: Utkozes (mind)  59 sor     (cikkei)
15 idezet (mind)  9 sor     (cikkei)
16 Re: fulig ero szaj (mind)  18 sor     (cikkei)
17 Uj auto vs ABS (mind)  20 sor     (cikkei)
18 Re: Re: Legjobb auto (mind)  6 sor     (cikkei)
19 kozuti idiotak (mind)  14 sor     (cikkei)
20 Re. matrica (mind)  40 sor     (cikkei)

+ - Valasz: BMW 1.6 105 LE *** HIX AUTO *** #1797 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: BMW 1.6 105 LE  ( 16 sor )
> Idopont: Wed Apr 16 09:43:55 CEST 2003 AUTO #1797
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
1. vedd figyelembe, hogy nemeteknel loerore fizetnek adot, ezert nem
fejleszik tul a motorokat. Pl. a VW ezert gyartotta nemreg meg az 1.6-
os 60 LE-s, 1.8  90 LE-s motort.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Nem tudom, hogy a nemreg alatt mit ertesz, de a VW-nek 1.6-os 60 loeros
motorja az elmult 30 evben szerintem nem volt.

Udv,
Akos
+ - :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:50 2003. 04. 17. +0000, you wrote:
>A Hondak meddig porognek? Ok nem teszteltek? Kivancsi lennek!
>Fajlagosan egyebkent a BMW motorja erosebb. (liter / LE)

marmint melyik bmwt hasonlitod melyik hondahoz mikor fajlagos hasonlitast 
vegzel..
Mert ha az m3 bmwt egy olcso kategorias civichez akkor igazad van.
Ha egy 1.6 vti-t az 1.6 bmwhez akkor nem.
ha egy 2.0-s s2k-t az m3hoz akkorse.

szoval csak a kerdes mit veszel egy kategorianak es azon belul hasonlitasz.

>De az ember(kiveve 316i- 318i) nem azert veszi meg a BMW-jet, mert azzal
>akarja a gyerekeit, csaladjat fuvarozgatni.
>TISZTAN a VEZETESI ELMENY MIATT! Legalabb is akinek van esze...

Kulonben az uj m3 bmw-rol valahol irtak hogy a gyar NEM AJANLJA hogy hajsak 
mert NEM erre lett a gep tervezve es nem birja :)
Usaban millio panasz van belole...
Inkabb vennek egy impreza sti-t remelem ha euba belepunk olcsobb lesz 
(nemetben kinn incs 6m ft ujonnan !) es igaz csak 280le gyarilag de 
legalabb kibirja :))

Ant
+ - gyurodes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:50 2003. 04. 17. +0000, you wrote:
>Megis nekem az jut eszembe, hogy anno a hoskorszakban
>(1900-1920) biztonsagi ov nelkuli es totalisan merev
>kasztnis sportautokban sorozatosan haltak meg a pilotak
>ugy, hogy a kocsi szinte sertetlen maradt?! Ugyanakkor
>a mai biztonsagi divatiranyzat a gyurodozona hasznalata
>fele ment el!

Igen, ez mar leragott csont, ezerszer megbeszeltuk hogy igy van, az hogy 
neha par figyelmetlen listatag elohozza hogy a vastomb a kiraly nem nagyon 
erdemes ujbol elorol vitatkozni, azert nem is szolt mar senki emiatt...

Ant
+ - Udv HIX! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
 
Reagalnek nehany hozzaszolasra, mert ugy erzem van itt par tevedes is!
Ami nem baj, csak tegyuk helyre a dolgokat!

>>>Persze figyelembe kell venni a hajtott kerek és a motor elhelyezkedeset.
>>>Pl. - BMW: a kardán, difi, hardi  ugye az epitesbol kifolyolag alapbol
>>>betegesebb, mint az elsokerekes(minden egyben) tarsak.
*	Honda: elsokerek = > gombcsuklo, feltengely stb. (ismeros? :)

???
Ezt megint kar altalamositani! Nem azert tettek elore a valtot, difit stb,
mert úgy tartosabb!
Helytekerekossag es keves sulycsokkentes az oka! (ja, es valamivel olcsobb
gyartani) Viszont orrnehezebb vele a kocsi, azaz alulkormanyzottabb.
Hamarabb neki mesz a fanak, ha kanyarodni akarsz (tisztelet a kivetelnek)

Tapasztalatbol tudom, hogy tobbet bír ki a hatso kardan hajtas, mint az elso
feltengelycsuklok.
Es talan a javítas is olcsobb, bar ez mar tipus fuggo!
Donteni kell: nagyobb elmeny tartosaggal v olcsosag!!!


>>>Április 25-én jelenik meg Magyarországon a Fiat vadonatúj családi 
>>>kompakt autója, az Albea. A Fiat vezetési élményéhez tágas utastér és 
>>>a kategória legnagyobb csomagtere járul (515 l). Mindez kedvezo áron! 
>>>Ismerje meg részletesen is az Albeát!

Ketszer volt Fiatunk, de apam is megmondta, hogy tobbet egy Fiat se teszi be
a labat hozzank, meg akkor se, ha ismeros jon vele!!!   
Tolem akarmilyen kedvezo lehet az ara, csak akkor johet szoba, ha a Ferrari
szereloszalagrol gurul le.
Es meg akkor is meggondolom!


>>>Motor tartossaga szempontjabol szerintem az a legjobb,
>>>ha minnel egyszerubb kialakitasu a motor (2 szelep es
>>>semmi ordongos technika rajta) es minnel nagyobb
>>>kobcentibol hoznak ki egy kozepes teljesitmenyt
>>>(lehetoleg nem legyen porgos a motor). Lasd Rolls-
>>>Royce-kat, mert ezeket tenyleg orok elettartamra
>>>probaljak osszeallitani.
  
 -->  Ezek szerint a trabi motorja a legtartosabb!  :))
Ebben szelep sincs, kozepesen gyenge teljesitmenyu tuning nelkul,
5000-6000-nel nemigen forog tobbet, 
(ha egy henger megy, akkor annyit se)   A mai uzemanyagoktol fuggoen fel
kell ujitani oket 10ezrenkent! :-(

Hiaba kicsi egy motor teljesitmenye nagy ccm-hez kepest, ettol meg nem lesz
tartosabb. Mert kevesebb LE-hez a motorkonstruktor nem fogja neked
tulmeretezni a csapagyakat, fotengelyt, hajtokart, dugattyut, csapszegeket,
fogaskerekeket, egyaltalan a motort. Ha így lenne elobb utobb tonkre menne a
gyar, es ugy ki rugjak a csavot, mint a pinty!
Tartossag-> jo olaj, mindig cserelve es utantolteni is!; hidegen nem
fullgaz, de melegen is kerulni, ha meg birod allni; nem szutykos uzemanyag
es 80nal tedd otodikbe!:-)

>>>Ugyanakkor a hasznalatra vonatkozoan emlitenem meg azt,
>>>hogy a nagyon alacsony fordulatszam (1-2000) ugyanolyan

Ha nem gyorsítani igyekszel 50-60-nal otodikben, hanem csak lazan tartod a
tempot, akkor semmi baja nem lesz az 1500-1600-as fordulattol!   
Gyorsitashoz kapcsolni kell visszafele! Kenyelmetlen, de igy tartos!

>>>karos a motorra, mint a magas (5-6000)! Az idealis

Hat mara ennyit!

Jo sok benyat minenkinek!

Jockey
+ - BMW 1.6 105 LE (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 

> Most te tenyleg asziszed, hogy nem tudnanak
> erosebbet csinalni, vagy csak ennyire megsertodtel,
> es mindenbe bele kell kotnod.

Egyik sem, csak hergellek, hogy a legjobbat tudd kihozni magadbol :-))
Egyebkent nekem tetszik a BMW bar uj peldanyban meg nem ultem csak 10 ev
koruliben. De a te stilusod azert eleg csiszolatlan, lassuk be.


raki
+ - en (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 

>>Bakker, mar nagycsoportos vagy, vagy meg kozepso
>>csoportos ovis?
>>Mert a szellemi szinted olyan kozepso csoportra utal.

>Nagyon vicces. Ugy latszik a tiednel sokkal job lehet, mert nagyon
>beragtal. Duhos is vagy es remegsz is kozben? Szar ugy...
>Ez kozlekedesben a tipikus "bevagott elem, ezert most felment a
>pumpa es bosszubol belemegyek barmi lesz is" magatartas. Gratulalok!

Ez nem igazan jott be, mert nem zavar annyira ha bevagnak elem, bar a
mindenki magabol indul ki eletbolcsesseget ismerve legalabb tudom, hogy mit
erzel, amikor egy Suzuki bevag eled egy tempos elozes utan. Ugy latszik,
duhos vagy es remegsz is kozben :-))



raki
+ - Re: chiptuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho!
Biztosan sok ceg foglalkozik ilyennel, tajekozodasi jelleggel ugorjatok el
a:
http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-e/
oldalra, aztan a listabol valasszatok ki a tipust.

Pl. az XM 2.1TD-re ezeket 'garantaljak' (elol a gyari, utana a tuningolt):
Teljesitmeny: 80KW(109LE) >>> 100KW(136LE)
Max nyomatek(2000-es fordsz): 235Nm >>> 285Nm
Vegsebesseg: 192km/h >>> 200km/h
Fogyasztas 90km/h: 5.1 >>> 4.9
Fogyasztas 120km/h: 6.8 >>> 6.5
Fogyasztas varosi: 7.9 >>> 7.5

Mindezert elkernek 799 Eurot, ugyhogy mindenki eldontheti, hogy meger-e
ennyit. Szerintem egy ilyen dizel eseteben nem az a lenyeg hogy 192 vagy 200
a vege... Benzinesnel talan megeri, ki tudja. A fogyihoz meg annyit, hogy
gyari adatok 4.9/6.5/8.5

Udv joe
XM 2.1TD
+ - re: legures ter (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: legurs ter ( 6 sor )
>Idopont: Wed Apr 16 08:23:50 CEST 2003 AUTO #1797
>ui.: En ugy tudom, hogy nem nagyon lehet legures teret foldi korulmenyek
>kozott "eloallitani".

Rosszul tudod. Ezt azok a fizikusok talaltak ki, akik matematikaval
foglalkoztak. Ugyanis matematikailag nem letezik legures ter. Fizikailag
azonban ha egy adott terfogaton a reszecskesuruseg eler egy bizonyos
szintet, legures terrol beszelunk. Ez a foldon elerheto, de nem matematikai
mercevel merve.

Udv,

awender
+ - Re: fulig ero szaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eloszor akkor, mikor 10 evesen be tudtam rugni nagyapam Danuviajat. Utana mikor
 levizsgaztam es tole kaptam eletem elso motorjat. A kovetkezo mikor megvettem 
eletem elso autojat:Polski Fiat 126. Szerintem soha nem fogok ugy orulni egy au
tonak sem, mint a Kisegérnek. 
P.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: ncecc2.ford.com)
+ - Re: Chiptuning jo dolog? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A AUTO 1797-ban irta :

>Van tapasztalatotok chiptuning ugyben? Ford Mondeo 2000 cc (1998)-t 
>gondoltam upgradelni ezzel, de nem tudom, hogy mennyit valtozna az autom: -tel
jesitmenye? -nyomateka? -fogyasztasa? Meg hogy mindezt mennyiert teszi 
>(mennyibe kerul). Meg hogy melyik marka6beszerelo ceg ajanlhato szerintetek.

A Ford Klub (http://fordclub.fordka.hu/index.php) oldalan talaltam:

Az aldozat egy 94-es 1.8TD escort lett volna:

"Altalaban 18-22 % teljesitmeny- es 16-20% nyomateknovekedes 
erheto el a turbodiesel autoknal. A Te esetedben 108loero korul. Ilyen 
autot meg nem tuningoltam, ezert kb.: 1- 1.5 orara van szuksegem az 
elektronika kiszerelesere es a chip kiolvasasara. Utana szuksegem van 
par napra, mig elkeszitem az uj tuningolt chipet, majd visszajossz es fel 
ora alatt kicserelem a chipet. 

Helyileg a Nagy Lajos kir. 181 -ala kene jonnod, egy elore megbeszelt 
idopontban. 

Ha az autot rendeltetesszeruen hasznalod es hidegen nem nyomod 
neki, akkor nem teszed ki meg csiptuninggal sem karos 
igenybeveteleknek. (Ez a motorok jelentos tulmeretezese miatt van.) 
A tuning utan egy kicsit jobban fog fustolni, de ha az auto motorja, 
szenzorai hibatlan allapotban vannak, a kornyezetvedelmi eloirasok 
hatarain belul van. Ha tuningot idonkent hasznalod ki pl.: elozesek, stb, 
es nem vegig padlogazzal kozlekedsz, akkor a fogyasztas meg csokken 
is, leven a motor nagyobb nyomateka miatt alacsonyabb 
fordulatszammal hasznalva a motor hatasfoka jobb lesz. " 


Bagacs
Cordoba 1.6

HIXEditor 1.15beta8
+ - Csiptunying (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"mennyit valtozna az autom:
-teljesitmenye?
-nyomateka?
-fogyasztasa?"

A tiednel szerintem ugy plusz 10 LE varhato, 15 Nm a csucsnal es 
minden fordulaton valamennyi plusz. A fogyasztas orszaguton mondjuk 
tartos 160-170-nel csokken ugy fel litert. Ezt azon tul mondom, hogy a 
tartos gyors menet mindig leviszi valamennyire a fogyasztast.

"Meg hogy mindezt mennyiert teszi (mennyibe kerul).
Meg hogy melyik marka6beszerelo ceg ajanlhato szerintetek."

Markabeszerelo?? Ezt nem ertem.
En mindenesetre a Megalarm Kft-t mondanam, van website-juk, ott a 
cim (Budapest XI.). Ugy 80e brutto.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - igeny es alom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Geri,
>Amugy meg vigyazz a gepegysegre, ne porgesd 9500 fole :-)))

Naggyon vigyázok rá, nem pörgetem 8000 fölé, ott ugynis tilit a 
kompjuter:-))) 
vd
+ - Tartossag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szilard,
>Motor tartossaga szempontjabol szerintem az a legjobb,
>ha minnel egyszerubb kialakitasu a motor (2 szelep es
>semmi ordongos technika rajta) es minnel nagyobb
>kobcentibol hoznak ki egy kozepes teljesitmenyt
>(lehetoleg nem legyen porgos a motor). Lasd Rolls-
>Royce-kat, mert ezeket tenyleg orok elettartamra
>probaljak osszeallitani.

Csak úgy mellékesen: hány kilométer számít tartósnak? Haverom M5-
ösét 315e km-rel adta el, és semmi baja sem volt, sosem volt 
szétszedve a motor, én az enyémet is 200 ekm körül adtam el. Pöccre 
indult, semmi gáz nem jött belőle, tökéletes állapot, szerintem még a 
gyári 340 LE is megvolt benne. Szóval, mintha új lenne. Pedig ezek 3.8-
as 4 szelepes motorok, 7250-nél tilt az elelktronika, ha nem oldod fel. 
És akkor 8000-ig, mint a fent leírt autóban volt. Ja és 92-93-ban 
gyártott motorokról van szó. 
Ez már elég tartós? Jó tudom, hogy ez semmi, mert 1 átlagos 
autóvásárló, az simán 6-800 ekm-re vesz autót. Pláne a Honda 
tulajdonosok, ott meg különösen jelentős, hogy a 8-10 ezret pörgős 
motorok a fent írt 6-800 ezer kilóméteres tartóssági tesztet simán 
abszolválják. :-)
Én azt mondom nem feltétlenül kell nagy, elavult és lomha motorokat 
csinálni ahhoz, hogy tartós legyen. Asszem abban egyetérthetünk, 
hogy 300 ezer km-rel a motor már megtette azt, amire tervezték. 
Legalábbis az újautók tervezésénél kb. ekkora élettartamot terveznek.

Üdv,
vd
+ - RE: Utkozes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: Utkozes ( 26 sor )

>Mar tobbszor szobakerult a tema, igaz mindig csak ugy
>mellekesen. Marmint melyik a biztonsagosabb auto? Az
>amelyik kemeny es merev kasztnis, vagyis karcolasokkal
>megussza az utkozest, vagy az amelyiknek van gyurodo-
>zonaja, es utkozes utan ki kell cserelni jo par
>alkatreszt?
>
>A merev kasztni hatranya, hogy gyurodo zona hianyaban
>a biztonsagi ov es a kocsibelsoben talalhato tobbi
>biztonsagi elemnek kell felfognia a mozgasi energiadat!
>Igaz, a kocsi nagyreszt sertetlen marad, es olcso a
>javitasa, ill. nem kell attol felned, hogy osszelapulsz
>benne a kasztni begyurodesetol.

En meg a jo nagy ossztomegben es a fizikaban hiszek.
Impulzusmegmaradas rulez.

 Ha utkozik az 1200 kilos kozepkategorias auto es a
800 kilos kisauto, a kisautoban ulok 1.5x akkora pofont
kapnak. Ezt a gyurodo zona csak akkor kompenzalna,
ha abszolut hosszban 1.5x annyit kompaktalodna a
kisauto eleje, ami mar az eleve "kompakt" meretek miatt
is eleg halalos.

A legtutibbm ha 2 meterre van elottem a kocsi eleje :-)) 
Ra nem jovok hol lehet ez a zona a mai torpe kisautokban
pl. Yaris. Kulonosen hatul, ahol a lokharito az utasok
seggeben van.

A mai (kozelmultbeli) kocsikban az utaster maga nem
is deformalodik bizonyos hatarokon belul - ha mar az is
deformalodik, regen halalos, akar van gyurodo zona, akar nincs.

Amikor orszaguton utkozol frontalisan 80-al, ugyse a
gyurodo zona fog megmenteni, hanem hogy eleg nehez-e
az autod hogy a masik huzza a rovidebbet, plusz eleg 
robusztus, merev-e hogy ne gyurodjon be a motor a hasadba.

Valaki irta nem tul reg -teljesen jogosan- hogy ha mar
biztonsagrol van szo, egy csilivili uj Suzuki meg egy 10 eves
bmw5 kb. ugyanannyiba kerul, megis khmmm... az utobbi
nemcsak feelingben lesz nyero, hanem biztonsagban is. :)

A gyurodo zona arra jo, hogy a kisebb varosi koccanasoknal
is totalkarosra torjon az auto -> lehessen ujat venni.
(Lasd: oreg Volvo<>Suzuki, utobbi totalkar, Volvon aprobb
karcolasok, lokhariton kis repedes.)

Nem vonom ketsegbe, hogy ezek a nuanszok bizonyos
szempontbol hasznosak -nehez mar ujat kitalalni biztonsag
teren, ami tenyleg hasznos is, nemcsak draga-, de akarcsak
a legzsaknak, a valosagosnal joval nagyobb a "marketing"
ertekuk.

udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
+ - idezet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

>Adam OPEL klasszikus mondását tudom csak idézni:
>A legjobb autó az UJ AUTÓ.

En ugy tudtam, Ford mondta.
Szerintetek ki mondta?

GERI
+ - Re: fulig ero szaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Wed, 16 Apr 2003  wrote:

> Nekem akkor ert fulig a szam, amikor az elso
> repulos utamon a 737-es elkezdett gyorsulni.
> Sehol egy sebvaltas miatti megtorpanas,
> csak ment, ment, ment, ... Huuuuuu !

es huuu huuu zugott es szuk es kicsi ;-)
amugy a egy 767/747 vagy a340 jobban huz,
probald majd ki :-)

nekem a fulem ert a szamig mikor egy picit nathasan landoltunk...

c

-- 
"Imadom a hataridoket. Imadom azt a suhano hangot, ahogy elszaguldanak
mellettem." -DNA
+ - Uj auto vs ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Autosok,

Tiszy Fiat bemutatoja utan ismet megfogalmazodott bennem a kerdes
hogy miert eri meg az autogyartoknak kihagyni az ABS-t a kocsibol,
mikor Europa nagyobbik reszen NEM lehet autot eladni nelkule.
A legkisebbet sem. 
Ez azt jelenti, hogy kulon Nekunk meg meg par orszagnak ABS nelkuli 
autot kell gyartani. Megeri ez a plusszkoltseg? (ezek szerint igen,
kulonben nem csinalnak...)

Jovo majustol mar nalunk is el majd ez a szabaly?

Autoarak:
Volt egy link ahol a Porsche Hungaria mar beharangozta, hogy az EU
csatlakozassal igy meg ugy megemelkednek majd az arak.
2 hete meg azt olvastam az origon, hogy lejjebb fognak menni az
uj auto arak is. Kivancsian varom, hogy mi lesz majd a valosag.

Jo locsolkodast!
 Gabor
+ - Re: Re: Legjobb auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A mondás Henry Fordtól származik.
Ennek ellenére a legjobb autó a céges autó.

Kálmán

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 3e70ccb1.dialin.enternet.hu)
+ - kozuti idiotak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez a megallapitas nem csak erre a markara
vonatkozik !! En legfeljebb a mi autonk vezetoitol
tartok a legjobban. Azok tarolnak leginkabb a
kisebbrenduseg teren. pedig azzal a markaval

Udv
A Suzuki tulajokkal sem rosszabb a helyzet mint masokkal. Mivel nagyon sok
Suzuki jar az uton persze hogy ezzel aranyos a benne ulo idiotak szama is.
Egyszeru statisztika. Biztos, hogy az Aston Martin tulajok közt is van
sebessegmanias, zarovonalon elozos-aztan- mutogatos barom, csak ez a marka
itt nalunk viszonylag ritka.-))))

Duncan
Volvo 940GLE 2,3 aut.
+ - Re. matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok, szia Jani.

>Amiert mindezt most leirom ,az az, hogy Levente a
szememre vetette, >hogy hol
>a buszomrol a HIX matrica :))

jogosan vetette a szemedre, hisz te mint
orszagjaro neked ki kellene tapetazni buszodat HiX
autos matricaval :-)

>Nos, ha valaki tud kuldjon egyet, termeszetesen
utanvettel,

Utanvettel 200 Ft erteku matricat :-o) ? Es valaki
? Mivel nem olvasod az alairasomat pedig lassan 5
eve ott virit .

Feladsz nekem egy megcímzett és felbélyegzett
borítékot, benne a te nevedre megcímzett és
felbélyegzett válaszborítékkal abban a 200 pénz.
Mellette egy cetli, hogy belső avagy külső
matricát szeretnél valójában. Ezér fejönni Pestre
pazarlás lenne. max megismernénk egymást :-)

Ez mar evek ota bevalt modszer.

Udv: Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
T: 214-39-50 , M: 06-20-9446107
        S 120 L

HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, Militec, BRISK tunning
gyertya kaphato
http://tar.hu/budaivar

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS