Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1707
Copyright (C) HIX
2003-01-15
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Segitseget kerek Ford Mondeo-val kapcsolatban (mind)  45 sor     (cikkei)
2 Re Citro kezifek (mind)  35 sor     (cikkei)
3 Elado dacia Pick-up (mind)  6 sor     (cikkei)
4 Re:155/65 R14 teli abroncs+parkolas+NN (mind)  31 sor     (cikkei)
5 Re: 155/65 R14 teli abroncs (mind)  8 sor     (cikkei)
6 teli gumi (mind)  43 sor     (cikkei)
7 Re: teli gumik felnikkel (mind)  5 sor     (cikkei)
8 Megnyugtato atvizsgalas by Rono (mind)  18 sor     (cikkei)
9 Megnyugtato atvizsgalas by Rono (mind)  17 sor     (cikkei)
10 155/65R14 (mind)  10 sor     (cikkei)
11 csuszkalas; autotakaritas (mind)  28 sor     (cikkei)
12 Gumi Opel Agilara (mind)  38 sor     (cikkei)
13 Orult vectras + utak (mind)  20 sor     (cikkei)
14 Citroen kezifek (mind)  21 sor     (cikkei)
15 Mebizhato BX szerelo kerestetik (mind)  55 sor     (cikkei)
16 Re: Citroen kezifek (mind)  58 sor     (cikkei)
17 Autoval Romaba (mind)  8 sor     (cikkei)
18 Jo tanacs! (mind)  18 sor     (cikkei)

+ - Segitseget kerek Ford Mondeo-val kapcsolatban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

Egy kis segítséget kérnék tőletek! Vásároltam egy 94-es Ford Mondeo 1.8TD
GLX kocsit, és ehhez lenne szükségem néhány bontott alkatrészre, mert úgy
vélem, a Ford márkakereskedésekben kissé borsos árakon juthatok hozzá
ezekhez a dolgokhoz:

- műszer világításhoz lámpa               - 1100 Ft
- oldalsó irányjelző                            - 3000 Ft
- Ford dísztárcsa                              - 4850 Ft
- műszerfal közepére szellőzőrács     - 25000 Ft (csak az egész elejét adják
egyben)
- hátulra hamutartó                            - ?
- krómozott hűtőmaszk                     - ?
- Ford könnyűfém keréktárcsa            - ? (jelenleg 185/65 R 14 méretű
gumik vannak lemeztárcsán. használható könnyűfém tárcsával
- valamilyen normális hangú kürt        - ?
- lámpa a kesztyűtartóba                   - ?

Azok válaszát várom, aki esetleg rendelkeznek ilyen alkatrészekkel, és
küldenek nekem árajánlatot vagy tudnak néhány kifejezetten Ford kocsikkal
foglalkozó bontó címet.

Egyéb kérdéseim:

- ha nincs fényszóró állító gomb a műszerfalon, akkor nem állítható kívül, a
motorházban?
- eredeti Ford riasztó van benne. Kaptam hozzá kulcsot, de nem találom, hol
lehet kikapcsolni a riasztót, ha valami probléma adódna.
- van a műszerfalon egy egyszerű digitális óra. Van ennek világítása? Nekem
nem világít.
- a kormányon levő bajuszkapcsolók ki vannak világítva? Nekem nem világít.
- a kocsi 5 ajtós változat. Lehet hátra beépíteni motoros teleszkópantennát?
- létezik hozzá a hátsó ajtóra krómozott rendszámtartó?

Nagyon megköszönök továbbá bármilyen Ford Mondeo-val kapcsolatos
információt, észrevételt, tanácsot.

Köszönöm a segítségeteket!


Üdvözlettel: Péti Ferenc

P.S.: Általában Simontornya-Székesfehérvár-Budapest útvonalon utazom;
esetleg máshová is elmegyek érte, amennyiben időm engedi.
+ - Re Citro kezifek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!
>>Valaha a sok Trabantos - Dacias ev utan beultem az elso Citroen BX-embe,
>>es egy szep havas napon vigyorogva rantottam meg a kezifeket a sarkon...
>>Aztan neztem csodalkozva a hokupacban, merthogy a BX-ben az elso kereket
>>fogja a kezifek :)
>
>Es az miert jo?

Latom nem nagyon volt meg hidropneumatikus felfuggesztesu autod igy honnan
is tudhatnad mi a jo :-)))
Itt az a lenyeg, hogy a fekek a hidraulikus szivattyurol kapjak a taplalast
vagyis egy olyan rendszerbol, ahol a nyomas 145-175Bar kozott van. A legtobb
hagyomanyos autonal a lolabero+szervorasegito hatarozza meg a feknyomas
merteket ami mondjuk egy Zsigulinal max 40-50(?)Bar, mig ha egy hidros
Citroennel fekezel, gyakorlatilag a fekpedal csak egy szelepet nyit ki ezzel
raengedve a fenti (szabalyozott) nyomast a munkahengerekre /legalabb is az
elso kerekek eseten, hatul kicsit mashogy muxik, errol majd kesobb/. Menet
kozbeni muszaki hiba eseten /pl. elszakad a szivattyu ekszijja/ egy kozponti
nyomastarolo gomb gondoskodik arrol, hogy biztonsagosan meg lehessen allni.
Hogy meg nagyobb legyen a biztonsag, a Citroenek kezifeke (az elso
tarcsakon) kialakitasanal fogva kepes ugyanakkora fekerot kifejteni, mint a
labfek.
Tehat ez nem a hagyomanyos ertelemben vett kezifek vagy rogzitofek, hanem
egy nagyon hatasos fek onmaga is. Hogy miert az elso kerekekre hat? Egyreszt
azokon van a suly, itt nagyobbak a tarcsak, masreszt a hatso fekek a hatso
felfuggesztes hidropneumatikus elemeitol kapjak a taplalast. Ez azt jelenti,
hogy amikor megnyomod a fekpedalt, akkor a hatso felfuggesztesben uralkodo
nyomast engeded ra a hatso munkahengerekre. Vagyis egy esetleges hidraulikus
meghibasodas eseten, plusz a kozponti gomb nyomasanak leesese eseten meg
mindig van fekezeshez tartalek a hatso kerekeken.
Remelem segitettem, hogy kisse jobban atlass a jurgen-szemuvegen :-)))
Kerdezzel batran!

Ud joe
XM 2.1TD
+ - Elado dacia Pick-up (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Elado egy 1995-os Dacia 1304 Pick-up. 105000 km, 1 tonna teherbiras, elso
tulajdonostol.  vagy 06303647642

PA
+ - Re:155/65 R14 teli abroncs+parkolas+NN (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Kocsisok,Barnabas.
Irod:
 Igy az eggyel nagyobb meretet (165/65 R14) nem celszeru 
feltenni, mert
az
kb. 6,5 mm-t emel a kocsi magassagan.

Nem allitom, hogy en vagyok a lexakertobb gumi temaban (sot), de 
mi van
, ha
165/55 R14-et rax fol? A kocsi kb 1 cm-t sullyed, es a 
kerekatmero is
csak
4 szazalekkal lesz kisebb.Egy kicsit legfoljebb csal majd az 
orad, hmm?
Mondom, csak kerdeztem.

Nemreg hallottam a hiradoban, hogy nagy bajban vannak a
parkoloellenorok, mert nics joguk lekaparni a kocsirol a havat a 
jegy
megletet ellenorizendo... :-))
Hat igy jartak...

Udv

KZG
Ui: valaki segitsen mar lecci, hogy a kukiba kell beallitani a 
Netscape Communicator 4.78-t, hogy ne mime formaban kuldje a 
levelet?
Hiaba allitom sima plain text-re, a hixerver allandoan 
visszadobja, hogy ez mime es dugjam maganak fel...Kosz
+ - Re: 155/65 R14 teli abroncs (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az abroncsmeret,pl 155/65 R14 azt jelenti, hogy
155 mm szeles, 65 mm magas, illetve 14 colos felnire 
passzol. Tehat elmeletileg a 165/65 es 155/65-os gumik
kozott csak szelessegbeli kulonbseg van,magassagbeli
szinte nincs.
Vagy tevedek?

Rufusz
+ - teli gumi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,


ma reggel hallottam, hogy az autosok alig 20 szazaleka hasznal teli
gumit. Bar egy kicsit ketelkedem benne, mert itt nalunk a cegnel majdnem
mindenkinek van a kocsijan, azert csodalkozom, hogy nyari gumival
egyesek hogyan kozlekedtek az utobbi hetekben.

En - szentsegtores - de altalaban hasznalt gumit rakok a kocsimra. A
nyari meretem 205/55x16, telire 195/60x15-ost rakattam fel. A hasznalt
Fulda Krystal 7 mm-es profilmelyseggel (az uj kb. 8 mm) kerult 12.000
Ft-ba acelfelnivel egyutt! Persze kellett venni meg a felnihez valo
csavarokat, mert az alufelnie nem volt jo, de igy is megerte, valami
csudajo gumi! Tudom, hogy foleg nyaron veszelyes lehet a hasznalt gumi,
de altalaban nem olyat veszek, amit azert szedtek le, mert
szalszakadasos vagy agyonhasznalt volt. Ebben a meretben konnyu is ilyet
talalni, nem agyonstrapalt autokrol kerulnek le a 16-os gumik, hanem
azokrol, ahol a tulajnak van penze cserelgetni. Nyari guminak Pirelli
P6000-eseket vettem 5000-ert, szerelessel egyutt. Az uj ara kb. 35.000
lenne! Kornyezetvedelmi szempontbol meg aldasos is a meg jo allapotu,
hasznalhato gumi, bar a gyartok biztos nem orulnek, hogy nem ujat
veszek. 10.000 km utan meg van benne kb. 5 mm profil.

Persze ez nem tanacs, csak elmondtam. Konnyen kifoghatok egy rejtett
szalszakadasost, ami pl. 180-nal durran el, de ez uj gumival is
elofordulhat. Telen pedig inkabb egy hasznalt teli minta, mint egy uj
nyari! Kepzelem, mit csuszkalnek a szeles nyari kerekekkel! kb. 7 eve
hasznalt gumijaim vannak, meg sosem jartam meg vele (persze nem ugyanaz
a garnitura :-))

avi
Mobil: (06-30) 93-43-594 

Ja, ahol vettem a Fuldat, volt a gumisnak 4 db, meg a futofeluleten
szoros (zines csik meg az a preselesnyom vagy mi rajta volt) Kleberje,
de az 185/55x15 volt, az nekem kicsi. Azokat adta volna 8.000-ert. Azt
mondta, Ausztriaban a labanc mar azert lecsereli a vadi uj teli gumit,
mert hangos, es inkabb keres halkabbat.

Ellenpelda: van egy kollegam, aki automata 320-as BMW-vel jar, majdnem
tukor nyari gumival. Szerinte nincs penze ket garniturara, de ez tkp.
hulyeseg, mert a teli gumi egy befektetes, mert addig sem a nyari kopik.
Es a kocsi hirtelen amortizacioja ellen is jot tesz... :-(
+ - Re: teli gumik felnikkel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

www.gumibolt.hu 
ha ezen nem talasz, akkor sehol!
Peti

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: 136.8.159.11)
+ - Megnyugtato atvizsgalas by Rono (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Amikor a Thaliat vettem 2002. julius 23-an, azt mondta a dealer, hogy 
egy ev vagy 15 ezer km mulva megnyugtato atvizsgalasra kell vinni az 
autot. A szervizkonyvben is rogzitesre kerult, de nem ilyen csokkentett 
tartalmu ugynevezett megnyugtato atvizsgalaskent (de ez nincs is 
definialva sehol), hanem rendes szervizkent, ami ugye nem teljesen 
mindegy. Plane nem, ha tekintetbe vesszuk, hogy a prospektusokban 
30 ezer km vagy 2 ev szerepelt szervizcikluskent az auto eletenek 
elejere is ervenyesen. Engem piszokul zavar, ha rosszul tajekoztatnak 
valamirol. Eddig ez az egyetlen ami az autoval kapcsolatban nem jott 
be.

Mi a velemenyetek errol? Kivancsi vagyok minden megjegyzesetekre.

Udvozol:
Csutka
Thalia 1.4 16V
+ - Megnyugtato atvizsgalas by Rono (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Amikor a Thaliat vettem 2002. julius 23-an, azt mondta a dealer, hogy egy ev
vagy 15 ezer km mulva megnyugtato atvizsgalasra kell vinni az autot. A
szervizkonyvben is rogzitesre kerult, de nem ilyen csokkentett tartalmu
ugynevezett megnyugtato atvizsgalaskent (de ez nincs is definialva sehol),
hanem rendes szervizkent, ami ugye nem teljesen mindegy. Plane nem, ha
tekintetbe vesszuk, hogy a prospektusokban 30 ezer km vagy 2 ev szerepelt
szervizcikluskent az auto eletenek elejere is ervenyesen. Engem piszokul
zavar, ha rosszul tajekoztatnak valamirol. Eddig ez az egyetlen ami az
autoval kapcsolatban nem jott be.

Mi a velemenyetek errol? Kivancsi vagyok minden megjegyzesetekre.

Udvozol:
Csutka
Thalia 1.4 16V
+ - 155/65R14 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

Bar teliben nem feltetlen praktikus a szelesebb, nezz utana, hogy 
tudsz e szerezni 165/60R14-es meretben. A WagonR+-nal (ami ugye 
gyakorlatilag Agila)is ezt a ket meretet hasznaljak.
Ez utobbinak az atmeroje 4mm-el kisebb, igy befer a garazsba.
Vegso esetben reszeld meg a garazs tetejet :)))

udv
Tibor
+ - csuszkalas; autotakaritas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja!

Reg voltam erre. :o) Biztos nagyon hianyoztam. :o))

		_________ csuszkalas __________
Gabor irta:
> nem mind barom aki ilyenkor csuszkal is az utakon.  A leveledbol 
> nekem elsosorban ez jott le.
En tisztaban vagyok vele, hogy barom vagyok, de ahol lehet en kezi-
fekkel veszem a kanyarokat. :o) Persze csak olyan helyen, ahol tudom,
hogy biztonsagos es meggyozodhetek arrol, hogy senki nem jon sehonnan.
Raadasul nem atallok megallni egy-egy nagyobb sarkon es egyhelyben
porgetni az autot. (P.Jozsi! Az Almavirag ter, szerintem kivalo most!) :o)
Szoval en is elvezem a csuszkalast! (meg mosmar asszony is)

		________ autotakaritas ________
Kozma Robert:
> meg olyat, aki kocsi tetejen a 20+ centi vastag horeteget is otthagyja.
aki
> nem erti ez miert baj, alljon be egy ilyen auto moge 60-70-es temponal es
Az agyam el tud durrani ettol! El nem indulok ugy, hogy le ne takaritsam az
autot. Megorulok amikor potyog ram a ho meg a jeg az elottem haladorol.

No a kormanyok legyenek velunk, Udv!

 ******************
* A.i.: Peace bye Gyimi *
 ******************
+ - Gumi Opel Agilara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Barnabas,

Nekunk is pont ez a meret kellett a Twingora, hosszas valogatas utan
sikerult dontenunk a Matador MP58 mellett. Bar nem irtad, hogy teligumi
kellene, tovabba az sem vilagos, hogy a 10-15 ezret 1, 2 vagy 4 gumira
ertetted itt van nehany ar az altalad kert meretben, mely guminkent ertendo
(es legalabbis december elejen meg ervenyes volt):

MATADOR MP58		 9,180 Ft
CONTINENTAL TS760		16,592 Ft
VREDESTEIN SNOWTRAC	16,560 Ft

Ezek az arak a Top Tyre-nel voltak ervenyesek (elerhetoseget megtalalod a
www.gumibolt.hu -n a teligumi akciok cimszo alatt). Van egy Excel tablam a
kulonbozo cegek araival, de a fenti tipusokra ok voltak a legolcsobbak.
Rengeteg ceget hivtam vegig - tobbuk egyeb tipusokkal is hitegetett heteken
at, de mivel nincs kozvetlen hozzaferesuk a nagyker ceg(ek) rendszereihez,
igy ezek csak bemondasok voltak, valosagtartalom nelkul. A Top Tyre
allitolag hozzafer a nagyker raktarinformaciokhoz - amit igertek,
betartottak. A szereles koltsege 3,560 Ft negy gumira.

Tovabbi tipusok arai es forgalmazoi:

KLEBER KRISALP3		15,010 Ft (ARGO), 14,912 (ABRONCS kereskedohaz)
DUNLOP WINTERSPORT M2	16,400 (SNOWFOX)

A tobbiek meg dragabbak. A mi tapasztalataink szerint az MP58-cal semmi
gond; felesegem odakat zeng rola - o hasznalja a Twingo-t; persze nyilvan
nem hajszolja es probalgatja folyamatosan a hatarig a gumikat, mint en
tennem. Ar/ertekben szerintem nem rossz valasztas (inkabb vegyel ebbol 4-et,
mint valami jobbol 2-t). A miertekert szerintem nezz be az Index Teligumi
forumara.

Remelem segitettem.

Udv,

Zsolt
+ - Orult vectras + utak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Nem tudom hogy latjatok, de tragikus allapotban vannak az utak Budapesten.
Mar nem kapcsolom be a radiot az autoban, hogy minden idegszalammal a 30
centi mely es 50 cm atmeroju godrok elkerulesere koncentralhassak. Volt arca
valamelyik illetekesnek azt nyilatkozni, hogy 2,000 katyu van Budapesten...
Csak a Szentendrei uton van annyi!!!

Ma este jottem lefele a Jagello uton, sima zold a lampa 5 masodperce, sehol
senki az elottem meno Vectra elott, aki egyszerre csak padlofeket nyom es
beblokkol a lampa elott. Kattogott az ABS a havas/latyakos uton, de
belecsusztam volna igy is, ha nem engedem fel pedalt es kerulom ki...
Megkerdeztem mi a francert csinalta; idosebb ferfi ra'gozva magyarazta, hogy
mindig meg kell tudni allni... A fene essen az ilyenbe! Jo, megalltam, de
tesztelni akar? Mire jo ez? Nem voltam se raragadva, se agressziven nem
mentem... Kirajzottak az orultek...

Szebb napokat...

Zsolt
+ - Citroen kezifek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Valaha a sok Trabantos - Dacias ev utan beultem az elso Citroen BX-embe,
> >es egy szep havas napon vigyorogva rantottam meg a kezifeket a sarkon...
> >Aztan neztem csodalkozva a hokupacban, merthogy a BX-ben az elso kereket
> >fogja a kezifek :)
>
> Es az miert jo? Szerintem sokkal jobb, ha a motorfek az elso, a kezifek a
> hatso kerekeket fekezi, igy pl. egy csuszos lejton is egy rutinosabb sofor
> motorfek+kezifek kombinacioval sikeresebben lejohet, stb. Nem? Ugy
> nezem a franciak lelkivilaga egyre tavolabb all tolem :-)

A hidropneumatikus Citroenekben a fekek csak jaro motor mellett
mukodnek (egy darabig a leallitas utan azert nelkule is), de
emiatt van elol a kezifek. A Saxoban pl. hatul van...

> Hat egy Xantia arkategoriaju autora szerintem nem kene csak az elso
> kerekekre teli gumit rakni... Bar ha Neked igy jo... Es mi lesz azzal
> a szaballyal amely vagy el vagy nemsokara elni fog, hogy minden
> kereken ugyanolyan tipusu/mintazatu guminak kell lennie?

Elni biztos nem el, es gyanithatoan nem is fog... De minel tobb
remhir gyulik itt ossze, annal jobb :)
+ - Mebizhato BX szerelo kerestetik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

This is a multipart message in MIME format.
--=_alternative 002EC16AC1256CAE_=
Content-Type: text/plain; charset="US-ASCII"

Sziasztok Autosok!

Van Nekem egy nagy problemam. A BX-em eleje elkezdett kopogni az elmult 
heten.
Vagy a kormanyosszekoto vagy valami mas, nem tudom, de mar nagyon 
idegesit.
A bal elso kereket merangatva vizszintes iranyba kopog fuggolegesben nem.
Menet kozben a kivalo bp-i utaknak koszonhetoen allandoan kopog.
Egy szonak is szaz a vege meg kell nezzetnem mert nagyonn szeretem a 
kicsiket,
es nem vennem a szivemre ha az en hanyagsagom miatt tortenne vele valami 
baja.
Mivel meg nincs bevalt szerelom ezert kerek ajanlasokat, akit aztan 
allandora is megtartanek.

A valaszokat maganban is varom!

Elore is koszi!

Gabesz
BX 19RD

--=_alternative 002EC16AC1256CAE_=
Content-Type: text/html; charset="US-ASCII"


<br><font size=2 face="sans-serif">Sziasztok Autosok!</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">Van Nekem egy nagy problemam. A BX-em eleje 
elkezdett kopogni az elmult heten.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Vagy a kormanyosszekoto vagy valami mas, nem
 tudom, de mar nagyon idegesit.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">A bal elso kereket merangatva vizszintes ira
nyba kopog fuggolegesben nem.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Menet kozben a kivalo bp-i utaknak koszonhet
oen allandoan kopog.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Egy szonak is szaz a vege meg kell nezzetnem
 mert nagyonn szeretem a kicsiket,</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">es nem vennem a szivemre ha az en hanyagsago
m miatt tortenne vele valami baja.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Mivel meg nincs bevalt szerelom ezert kerek 
ajanlasokat, akit aztan allandora is megtartanek.</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">A valaszokat maganban is varom!</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">Elore is koszi!</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">Gabesz</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">BX 19RD</font>
<br>
--=_alternative 002EC16AC1256CAE_=--
+ - Re: Citroen kezifek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!


 wrote:


>>Valaha a sok Trabantos - Dacias ev utan beultem az elso Citroen BX-embe,
>>es egy szep havas napon vigyorogva rantottam meg a kezifeket a sarkon...
>>Aztan neztem csodalkozva a hokupacban, merthogy a BX-ben az elso kereket
>>fogja a kezifek :)
> 
> 
> Es az miert jo? Szerintem sokkal jobb, ha a motorfek az elso, a kezifek a
> hatso kerekeket fekezi, igy pl. egy csuszos lejton is egy rutinosabb sofor
> motorfek+kezifek kombinacioval sikeresebben lejohet, stb. Nem? 

Ebban lehet valami, az viszont biztos, hogy az elso tarcsafekekre hato 
kezifekkel meg lehet allni tisztessegesen, nagy sebessegrol is. Ilyen 
szempontbol ez inkabb megfelel az amerikai nevezektannak, ahol 
"emergency break"-nek nevezodik,mivel szerintuk elsosorban azert van, 
hogy a normal fek meghibasodasa eseten is meg lehessen allitani az 
autot, parkolaskor rogzitesre ugyis ott van a "P" fokozat a valtoban, 
legalabbis amerikaban.
Az elso kerekes kezifeknek en egyetlen hatranyat tapasztaltam (BX), 
megpedig azt, hogy idonkent cserelni kell a madzagjat, mivel a 
kormanyzas miatt allandoan mozog, tekereg az is, es viszonylag konnyen 
elkopik.

> 
> Esetleg mas francia autok kezifekei is ilyen elven mukodnek?

Tudomasom szerint nincs ilyen mas autoknal, ez citroen jellemzo, eppugy, 
mint a hidropneumatikus rugozas. (Erre is igaz a regi reklam szlogen: Ha 
  egyszer megkostolta . . . :-) )


> 
> 
>>(ezt viszont mar kompenzalni tudom azzal, hogy csak elore tettem teli
>>gumit :)
> 
> 
> Hat egy Xantia arkategoriaju autora szerintem nem kene csak az elso
> kerekekre teli gumit rakni... Bar ha Neked igy jo... Es mi lesz azzal 
> a szaballyal amely vagy el vagy nemsokara elni fog, hogy minden
> kereken ugyanolyan tipusu/mintazatu guminak kell lennie?
> 

Szerinted Gabor miert tette a mondat vegere pont helyett azt, hogy :) ? 
(A kerdes Gyulanak is szol tegnaprol :-) )


Udv

Feri

Ps: Gabor! Az eredeti leveleden irto jot mulattam, szerintem ez jobb 
volt, mint az utolso harom havi moka osszeadva. :-) :-)
+ - Autoval Romaba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Tavasszal autoval keszulok Romaba, kinek van az utrol friss tapasztalata ?
Erdekelne utvonal, tavolsag, utazasi ido, koltseg. Lezavarhato egy nap
alatt vagy erdemes tranzitrol gondoskodni ? Minden informaciot szivesen
veszek !

Koszi : Zsolt
+ - Jo tanacs! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Üdv autós társaim!

Megosztom veletek az"Olcsó húsnak híg a leve"cimű téli ablakmosó folyadék
történetét.
Az úgy volt hogy,egy Bp közeli bevásárló központban vásároltam "AKCIOS"téli
ablakmosó
folyadékot.Örültem is mint majom a farkának  ,hogy 5litert vettem 450.-ért
De ezután jött a fekete leves,ugyanis a lötty írtó szagával kiűz a
kocsiból.De ez mind semmi!
Most hogy szépen sütött a nap,gondoltam lemosatom a verdát,és mitt
látok!!!!!!!!!
A gépháztetőn szabályosan kitűnik a folyadék nyomai.
Holott a flakon oldalán írva vagyon,hogy fényezzésnek,guminak nem árt.
Ilyenkor mi a szitu?
Vagy mivel szedjem ki?!
Akinek van valami jó tanácsa,szivesen veszem.

Krisz.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS