Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 559
Copyright (C) HIX
1999-08-24
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: Win32 & assembly (mind)  17 sor     (cikkei)
2 [NT] CD birizga (mind)  18 sor     (cikkei)
3 Re: Vonalkod (mind)  6 sor     (cikkei)
4 Hali ASM2! (mind)  9 sor     (cikkei)
5 MFC CBitmap.Fromhandle(), Constructorban delete this (mind)  37 sor     (cikkei)
6 PROGRESS LEIRAS (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - re: Win32 & assembly (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>Az lenne a kerdesem, hogy a Windows(3.1/95/98)
>ala szeretnek irni egy prg.-ot, ami nem DOS modban futna(!),
>ehhez milyen dolgokat kell a prg.-nek teljesiteni,
>[...]
>Van errol valami doksi, konyv ???

Ket URL-t ajanlanek a figyelmedbe bemelegiteskeppen.
http://rs1.szif.hu/~tomcat/win32/ -- Innen elindulva letolthetoek a 
szukseges toolok, libraryk, include fajlok valamint peldaprogramok.

http://free.netlap.hu/konyvek/kauler.pdf -- Barry Kauler - Windows 
Assembly and Systems programming 

Udv,
Szurke Testver
+ - [NT] CD birizga (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista!

Egy Excel macro-t szeretnék irni NT alatt. Kellene egy függveny leiras, 
amivel a CD-t tudom birizgatni. Fokepp a bent levo lemez hossza es a zenek 
szama erdekelne, de a tobbi sem lenne jo.

Excel alatt barmilyen kernel, dll fuggvenyt meg tudok hi'ni, de nincs 
leirasom.

Kellene az fv neve, miben van (melyik dll), a bemeno parameterek es a 
kimenet. 

Tudna segedkezni ebben valaki?

EIK && udv From:, a NT-tlen

Idot, penzt, faradsagot takarit meg, ha idot, penzt, faradsagot takarit 
meg...
+ - Re: Vonalkod (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

A vonalkod ugyeben egy atfogo tanulmany, de sajnos angol:
http://www.howstuffworks.com/upc.htm

Udv: McMacee
+ - Hali ASM2! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haliho! :)))

Mindenkinek koszonom,
a gyors segitseget. 
Azt hiszem tullenduloben vagyok
ezen a holt ponton is. 8)
(Ha Bill is ugy akarja...)

huKepi
+ - MFC CBitmap.Fromhandle(), Constructorban delete this (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali.
VC++, MFC alatt csinaltam egy dialogusablakot, amire kepet
akarok kirakni,
igy nez ki a forras

void CTexturesDlg::OnPaint()
{
 CPaintDC dc(this); // device context for painting
 HBITMAP Texture;
 BITMAP bm;

 Texture=VRSystem->Textures.GetBitmap(0);
 if (Texture != NULL){
  GetObject(Texture, sizeof(bm), &bm);
  CDC dcMem;
  dcMem.CreateCompatibleDC(NULL);
  CBitmap cbmTexture;
  //cbmTexture.LoadBitmap(IDB_TEST);
  cbmTexture.FromHandle(Texture);
   CBitmap* pbmpOld=dcMem.SelectObject(&cbmTexture);

dc.BitBlt(10,10,bm.bmWidth,bm.bmHeight,&dcMem,0,0,SRCCOPY);
  dcMem.SelectObject(pbmpOld);
 }
}

Az a bajom, hogy vcan egy HBITMAP-om, es azt akarom a
kirajzoltatni, CBitmap osztaly FromHandle metodusa viszont
nem igazan akar mukodni, mit rontottam el?

2. Kerdes

Hogyan tudom elerni azt, hogy a konstruktorban valami nem
stimmel, akkor ne hozza letre az objektumot,
a delete this nem mukodott, elszallt a progi tole.

dAb of PromiseHE
+ - PROGRESS LEIRAS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Progress 7.(3B)x -hez kernek egy kis segitseget.
Barmilyen leiras, dokumentacio fellelhetosegi helye, esetleg konyv(ek) cime
erdekelne.
Lehetoleg magyarul, de ha jol hasznalhato esetleg angolul.

Lehetoleg maganba.

Koszonettel:



AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS