Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1088
Copyright (C) HIX
2001-04-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 meroleges trafi (mind)  23 sor     (cikkei)
2 meroleges trafi 2 (mind)  4 sor     (cikkei)
3 Ules (mind)  6 sor     (cikkei)
4 Re: trafi (mind)  25 sor     (cikkei)
5 Trafi (mind)  15 sor     (cikkei)
6 potkerek, Alfa elso fekek, Trafi (mind)  30 sor     (cikkei)
7 KI miert huz le egy kocsit (mind)  74 sor     (cikkei)
8 potkerek II (mind)  24 sor     (cikkei)
9 Re: Mitsu 3000 GTre' (mind)  14 sor     (cikkei)
10 re: sorry yard (mind)  23 sor     (cikkei)
11 W353,gorbek (mind)  14 sor     (cikkei)
12 Volvo-grad (mind)  20 sor     (cikkei)
13 gokart (mind)  19 sor     (cikkei)
14 R. Sch. 170-nel... (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Foliazas (mind)  12 sor     (cikkei)
16 1.4 16v, fekbetet (mind)  31 sor     (cikkei)
17 Re: Suzuki, Wartburg (mind)  11 sor     (cikkei)
18 Alfa fekek (mind)  24 sor     (cikkei)
19 Trabi elado (mind)  20 sor     (cikkei)
20 Autovetel (mind)  16 sor     (cikkei)
21 HA 1081 gorillak, maffiozok, folia (mind)  44 sor     (cikkei)
22 uj auto (mind)  25 sor     (cikkei)
23 Mitsuk, suzik, egyebek (mind)  40 sor     (cikkei)
24 Gokart (mind)  16 sor     (cikkei)

+ - meroleges trafi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit neked is :))

>hossztengelyeben allt, az utra merolegesen, de ketlem, hogy igy ne
>tudna fenykepezni

1 Ha jol tudom az olyan halszemoptikakat amik tudnak 180 fokban latni
nem hasznaljak fotozasra mivel tul nagy a torzitasuk (lehet hogy ez
valami ujjjjabb)

2 Radarozni merolegesen nem lehet mert mivel relative meroleges a a
merendo object utja hozzad kepest nincs kulonbseg  a kikuldott es
visszavert jelek ideje kozott (vagy kis szogelteresnel olyan kicsi hogy
abszolult pontatlan meresi eredmenyt kapsz.)

3 Lehet hogy optikai volt na az mar mas teszta

Mindegy en nem lattam es nem is hallottam olyat hogy merolegesen mertek
volna

A golfom oregebb mint az Audid
:)))))

Shake
+ - meroleges trafi 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocsanat azt meg hozzatennem hogy talakoztam mar elforditott merofejes
trafival de itt ugye meroleges lencserol volt szo

Udv Shake
+ - Ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok 
Van 2db bontott, (ha minden igaz) Golf ulesem elado.
 Ket ajtos valtozat (eloredontheto)
Ar megeggyezes szerint
Erdeklodni: maganba
Udv.: Rolly Attila
+ - Re: trafi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

>> Szerintem  piszok nagy mazlid volt ugyanis merolegesen nem tudnak se
>> merni se fenykepezni. Az a kocsi vagy pihenoben volt vagy eppen akkor
>> kezdett volna beallni
> Remelem is, mert a 3x-os sebessegre keves magyarazat jut igy hirtelen
> az eszembe..
  Mondok egyet (vicc):

  Urge 250-nel szaguld és elkapja a rendor: 
- Hova-hova ily sietosen?
- Biztos Ur! Megoltem az anyosomat, itt van a csomagtartoban, a fegyver
pedig a kesztyutartoban, meg nem tudtam megszabadaulni toluk.
  A zsaru elorantja a vegyvert, erositest ker. Kijonnek:
- Ormester! Mi a tenyallas?
- A gyanusitott megolte az anyosat es a fegyver is a kocsiban van!
A kocsiban semmi sehol:
- Ormester! Hat itt se hulla se fegyver. 
Mire az urge:
- Naugye! A vegen meg azt is ramveri, hogy 250-nel szaguldozok!

 :)))
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.1 -=- http://andromeda.pmmf.hu
+ - Trafi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 4/25/2001 +0000, you wrote:
>Kulonben delutan azt vettem eszre, hogy a parkoloban egy ember (ugy
>velem, hogy az auto ket fos szemelyzetebol az egyik szemely)
>gyalogosan, az aztobol kiszallva, szabad szemmel kemleli az arra
>kozlekedo autokat.

Azota beszeltem egy joismerossel a kozlekedesieknel (o szokott sokat a 
trafis autokban ulni) es szerinte ilyen trafi nincs forgalomban.. Mas 
szerint forgalomszamlalas volt..
remenykedem hogy nem csinaltak nekem 1 plusz ora munkat..
Igyis mar az indexen az autos szegyentabla topicba felkerultem mint egy 
ismeretlen, hogy nem volt kelloen korrekt a magatartasom egy bizonyos 
szituacioban.. :)))

RosszAnt
+ - potkerek, Alfa elso fekek, Trafi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
>>Megtettem eddig ugy szazezer kilometert, ami lehet, hogy relativ nem sok,
>de osszesen egyszer kellett utkozben kereket cserelnem. 

>A  kis potkerek eleg hogy eljusson az ember a gumisig ahol 
rendberakjak azt mehet..

Sot, sok autoban mar csak kerekjavito keszlet van. Statisztikak szerint
150ezer km-enkent tortenik egy defekt, tehat a potkerek feleslegesen rabol
helyet a csomagtartobol. Szerintem 2-3 ev mulva elterjednek a defektmentes
gumik, azutan tenyleg mindegy lesz. Nalam kb. 150e km alatt 2 defekt volt.
Nekem mar volt defektem egy kulfoldi uton, eleg kellemetlen a forgalmas
fout mellett fel oran at izmozni...

ALFA FEK:
>Ugy 6 hete a markaszervizben 20.000 km-nel kicsereltek az elso 
fekbeteteimet

Most vagy te vagy egy allat, vagy palira vettek (en az utobbira szavazok).
Hogy lehet, hogy 20e alatt elkopik egy gyari fekbetet? Ha pedig kicserelik
gyarira, akkor nem szabad, hogy kulonbozzon. Miert kellett koszorulni a
tarcsan??? 

TRAFI:
Ant, egyszeruen el lehet donteni, villant, vagy nem? Esetleg olyan gyorsan
mentel, hogy nem lattad a villanast?
Hallottatok R. Schumaher osztrak gyorshajtasat? 100 helyett 170 (szerintem
nem tul durva) 10000 Schilling bunti.

Udv, ToBa
+ - KI miert huz le egy kocsit (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

vegre elokerult a kedvenc temam - dontheto hatso ules
es nem teljes erteku potkerek.
Mikor az ev autoja lett az Alfa 156, az OSSZES nemet
erdekeltsegu ujsag (meg a tobbi) lehuzta az Alfat, nemohogy
mar jobb legyen, mint a Toledo meg Passat...
A menettulajdonsagokban gyozott az Alfa, szinte minden
kategoriaban elso, de a vegeredmeny hirdetesenel utolso.
Eppen e ket dolog miatt.

Na most mondja meg nekem valaki, hogy ki vasarol
156-os Alfat azert, hogy konyhabutort hordjon vele?
Ilyen autot azert vesz az ember, mert felizgatja a design,
mert dol az orran az adrenalin, ahogy ezerrel be tud venni
olyan kanyart, ahova mas auto fele akkora sebesseggel
is fel bezuhanni. Meg azert, hogy felalljon a hatan a szor,
ahogy 6500-as fordulaton morog es duhong a Twin Spark.
Es mindezek mellett gazdag felszereltseget nyujt egeszen
kedvezo arert, raadasul nem muszaly 2. vagy 3. autonak
venni az oromautozas miatt, mert belefer az egesz csalad,
es kivaloan hasznalhato csaladi kocsikent.

Aki allandoan cipekedik, vegyen egy bazi nagy kombit
vagy 1203-ast, aki meg fakirt jatszik a gumikkal, hordjon
15 potkereket a kofferben.

> Szerintem a dolog nem ilyen egyszeru. A defekt es a gumi
> javitasa vagy csereje kozti idot a potkerekkel kell atveszelni.

Most tartok 130000 km-nel, eddig 3x volt defektem. Ket esetben
siman elgurultam (< 2 km) a gumishoz, aki 5-6 perc alatt rendbe
rakta. A 3. esetben otthon a haz elott vettem eszre, felugrottam
a biciklire es a szomszed faluban 5 perc alatt megcsinaltattam.

> Es elofordulhat, hogy ez az ido igen hosszura nyulik,
> akarmilyen okbol. Es akkor mar nem mindegy. Mert ha 3 km-rel
> arrebb egy gumisnal megjavittatom a gumit, akkor tenyleg oly
> mindegy hogy milyen a potkerek. De adodhat olyan helyzet, hogy
> akar napokig, hetekig is kenytelen az ember a potkereken
> gurulni. Peldaul szombat este ota en is.

Ezt nem ertem. A nebraskai sivatag kellos kozepen kaptal 
defektet, es hetekig tart, mire elersz az elso gumishoz?
El nem tudok olyan helyzetet kepzelni, hogy egy oran belul
ne legyen a defekt kijavitva.

Masik dolog, hogy az osszes minosegi gumi asszimmetrikus,
tehat 4 gumi kellene, hogy a megfelelot eltalald. Raadasul mas
mas a kopas merteke, tehat normalis kozlekedesre elmeletileg
alkalmatlan a kocsid :)

Harmadik dolog, hogy kaphatsz egyszerre 2 defektet.

Es meg lehetne a szorszalat hasogatni.

Konkluzio: teljes mertekben mindegy, hogy a potkerek teljes
erteku vagy nem.

> Az osztottan dontheto ulestamla pedig egy igenis hasznos dolog,
> peldaul 3 szemely + nagy rakomany szallitasa eseten. A
> Favoritban tobbszor is kihasznaltuk ezt a lehetoseget.

Igen, en is kihasznaltam a Tipoban. Egyszer vittem ket
biciklit meg egyszer egy konyvespolcot. Vagyis 3 ev alatt
3x. Az persze igaz, hogy nalam szinte allandoan dontve
volt a kutya miatt. Az Alfaban eddig 1x volt dontve teljesen
(letrat vittem es nem akarodzott a Pickup-al menni)
es 1x 1/3 reszben (2 snowboard)
Tehat biztosan hasznos, de nem annyira, hogy a minuszok
kozott figurazzon.

Cs.
AR 146
+ - potkerek II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Kepzeld el, hogy hegyekben autozol te'len, esetleg fol kell tenni a
> holancot is. Az egyik elso kereked pedig meggondolja magat es szo:gbe
> hajt.

Hatsot elore, potkerek hatulra (ha az elso van meghajtva)
Ha a hatso kerekek vannak hajtva, akkor forditva
Ha 4x4, akkor talan nem is kell lanc :))

> Ugyanilyen meggondolasbol vettem a szokasos 4 te'ligumi helyett
> o:to:t. Lehet, hogy soha nem lesz ra szuksegem, de ha egyszer megis,
> akkor

telen minden szemetet az utra szornak, mert a hamu is jobb, mint a jeg.
falun viszont a haz koruli hulladek, ami altalaban a tuzben kot ki.
Igy a hamuban egesz jo aranyban vannak 100-as szogek. 

Ebbol az aranybol kovetkezoen majdnem akkora eselyed van egy dupla
defektre, mint egy szimplara. Akkor majd atkozni fogod magad, hogy
nem vettel 6 telit?

Cs.
AR 146
+ - Re: Mitsu 3000 GTre' (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta, 2001. 04. 23, 08:43:23 +0000-kor kelt leveleben:

> Meg egy aprosag, bar lehet, hogy ez nem baj, de a
> motortreben a fenyezes meg normalis es egyedul az alvazszam
> korul amorf formaban matt a feny
> (nem ertek hozza, lehet, hogy ilyennek kell lennie)??!

Ilyennek kellene lennie. Marmint mattnak. A Mitsuknal a motorterben
matt a gyari festes. Ha fenyes, akkor ujrafujtak. Ezt akkor meseltek el
a Mitsu szervizben, amikor meg akartam venni egyet es elvittuk a
tulajjal atvizsgaltatni...

-- 
Hali    			SaGa
+ - re: sorry yard (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Gondolom nem Budapesten tortent mindez?
De, Pesten. A kicsin...:-)
Azert annyira nem volt felhotlen az orom, a vetkes megprobalt trukkozni, de
a tobbi leirt dolog stimmel.

Apropo. 
Nagy valoszinuseggel gazdasagi totalkar lesz a kocsibol. (16 eves Opel,
szerintem mar nem erdemes javitgatni.)
Ugy tudom, ilyenkor az tortenik, hogy a biztosito megsaccolja a kocsi
erteket, megsaccoltatja a roncs erteket, majd kifizeti a kulonbozetet.
Viszont azt is hallottam, hogy az a kulso ceg, amelyik megsaccolta a
roncsot,_koteles_azon_az_aron meg is venni, ha felajanlom neki.
Igaz ez? Mert nekem eleg gyanusan hangzik. Nem vagyok nagyon otthon a
temaban, de ugy erzem, hogy egy ilyen kotelezo megvasarlaskor rengeteg
kiskaput, illetve idohuzasi lehetoseget talalhat a ceg.
Ja, idohuzas.
Ha van valakinek ilyen tapasztalata, legyen kedves, irja mar meg, hogy
mennyi idore szamithatok, mert kozben ketyeg a masik kocsin a foglalom. (A
vetkes biztositoja a Hungaria, a rendorsegi intezkedesnek nincs nyoma, mert
a rendorok 'meggyoztek' a holgyet, hogy jobban jar, ha megegyezunk.)

Udv:
pJ
+ - W353,gorbek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Bazsi,Kocsisok.
Irod:
3. Nem tudja valakit veletlenul, hogy hany loeros a
ketutemu, 853-as Wartburg?

Gondolom csak elirtad, az a 353-as.
39kW/50LE.Nyomatekot es fordulatszamot irjon valaki lecci, mert engem is
erdekelne.
Egyaltalan merre lehet talalni a weben mindenfele tipushoz
motorkarakterisztikat,nyomatekgorbet, stb...
Kosz es udv
KZG
Kiss Zoltan

+ - Volvo-grad (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv HA, udv Csendi!

> De nem is ez volt a lenyeg, hanem az a feeling, amit egy
> ilyen auto nyujt. Nem veletlen, hogy a nyolcvanas evekben ez
> a tipus tette a Volvot azza, ami. Egy szo mint szaz, csodas
> egy gepezet.
**Hat meg ha a legujabb V70-est probalnad!!!
**
**csendi V70, C180

	Itt a remek alkalom, hogy felaja'nld kedvenc te'li autodat
"tesztvezete'sre". Sokan lennenk, akik e'lne'nk egy ilyen lehetoseggel!
A te'li pihene'sre "sza'mu"zo:tt" C180 sem kive'tel ez alol, ugye HAT-osok?
:))


	További "csendes" napokat, üdvi:

	Pen-team
	:)
+ - gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi !


>Ja, es az eddigi jelentkezok :Kiss Zoltan,  Varga  Gabor,  Udvardy Balazs,
>Szabo Krisztian ( 3 fo), Papp Akos, Bottka Zsolt,  Lovas Peter, Tiszay
>Arpad, jomagam.

Emgem továbbra is erdekel a dolog, de 100%-ra nem tudom igerni.
Gyoriek kozul mast nem erdekel ???


>Kerdes: gyerekeket hoz valaki? A fiam (10ev) szivesen jonne, es menne is egy
>futamot, ha lenne meg korosztalyi partnere...

A fiam 15 hónapos. Szerintetek élvezné ?  :)))


Udv,
     Zotya
+ - R. Sch. 170-nel... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A WestelPress hire Gyorgy napjan hajnalban:

"R. Schumacher  170-nel ment egy osztrak autopalyan, raadasul a vezetoi
engedelye sem volt nala. A Forma-1-es pilotanak bevonhatjak a
jogositvanyat."

Mire a nejem, aki ugyan nem rajong a sportert, de tudta kirol van szo,
megjegyezte:

"Akkor a kovetkezo versenyen mar nem is indulhat?..."

SoMolTi
+ - Foliazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali beletek listatagok!

Olvastam itt az utobbi napokban foliazasarol.
Szo esett arrol, hogy esetleg Ausztriaba nem
engednek be foliazott uvegekkel. Ebbol mennyi
igaz? Es mas europai orszagoknal mi a helyzet?
Epp foliazas elott vagyok, ugyhogy szivesen
veszem barmilyen tapasztalatodat.

Koszonettel
EmPeti
FordFocus1.6
+ - 1.4 16v, fekbetet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

> Thalia... 1,4 16V 98 LE, ...    - a sebessegvalto ugy van hangolva, 
> hogy a motort rendesen porgetni kell ...
Reszben. A kis loketterfogatu 4-szelepes motorok vannak maskepp 
hangolva, mint az azonos meretu 2-szelepesek, ezert mersekeltebb 
nyomatekot kinalnak kis fordulaton (a valtozo vezerlesuek mar nem)... 
Ezert rovidebb is a valto, mint mondjuk egy nagyobb motornal. 
Masreszt azert is porgetni kell, hogy leadja a 98 LE-t. 
Egy ketliteres 100-loeros motor nagyobb teljesitmenyt/nyomatekot 
ad le mondjuk 2000-es fordulaton, mint egy 1.4-es, persze tobbet is 
fogyaszt...

> ...kicsereltek az elso fekbeteteimet, azota egyfolytaban hallgathatom 
> fekezesnel (minel erosebb fekezes, annal inkabb) a surrogast, neha 
> nyikorgast es eros odalepesnel kis rezonalast az elso futomu felol, 
> erzem a pedalon ahogy rezeg, iszonyatosan idegesito - ez az auto 
> svajci ora volt azelott. Visszavittem, azt mondtak futomu szuper, a 
> beletett fekbetet gyari volt (??), azt fizettem, ujra beallitottak a tarcsat,
 
> koszorultek rajta, azt mondtak most szuper, meg hogy ha van is kis 
> zaj, lassan majd bejarodik, megszunik, finom lesz, hat egy honap 
> alatt semmi valtozas.
En eloszor masfajta betettel probalkoznek (ok, gyari volt, de megis. 
Esetleg mashol, ahol jobban ertenek hozza), addig nem nyulnek a 
tarcsakhoz... 
De meg igy is, mindenkeppen kiprobalnek masik betetet...

Udv

Andras
+ - Re: Suzuki, Wartburg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Bazsi!

A AUTO 1087-ban irta :
>3. Nem tudja valakit veletlenul, hogy hany loeros a
>ketutemu, 853-as Wartburg?

Gondolom csak eliras, es a 353-at kerdezed.
50 LE 4250f/p-nel
98 Nm 3000 f/p-nel

Udv: Soma
+ - Alfa fekek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Peter Alfa145
>>>
a egyfolytaban hallgathatom fekezesnel (minel erosebb
fekezes, annal inkabb) a surrogast, neha nyikorgast es eros odalepesnel kis
rezonalast az elso futomu felol, 
....
Visszavittem, azt mondtak futomu szuper, a beletett fekbetet gyari volt
(??), azt fizettem, ujra beallitottak a tarcsat, koszorultek rajta, azt
mondtak most szuper, meg hogy ha van is kis zaj, lassan majd bejarodik,
megszunik, finom lesz, hat egy honap alatt semmi valtozas.



Kizarolag szerviz-hozzaallas kerdese. Nemi koszorulessel TELJESEN
eltuntetheto a csikorgas-surrogas, ha idovel nem tunik el. Nekem is
ugyanez volt a Fiat-on. 3 perc koszoru, es teljesen megszunt. Ne menj
vissza a markaszervizbe, egy ismeros szivesen megcsinalja, es meg
lelkiismeretesebb is.


udv, deejaytiszy
+ - Trabi elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eladnam 1987- es Trabant Combi-mat, aminek szerelesevel
tobben is foglalkoztak a listan (virtualisan :-). Muszaki 2 hónapja
lejárt, zoldkartya meg jo egy 1/2 evig. Van rola egy html oldalam,
ha valakit erdekel, elkuldom neki, bar csak reszletes adatok vannak
rajta, kep sajnos nincsen, bar szerintem nagyon jo ranezni (legalabbis
nekem). XVIII. keruletben tekintheto meg, listatag eseten fennmarad-
hat a HIX AUTO matrica is. Van hozza tetocsomagtarto, radio, 10 l-es
kanna, stb.

A dolog surgos lenne, eddig hirdettem, de nem vittek el 100 folott,
a fo gond a muszaki hianya volt, mindenki attol felt. Most jelentkezett
egy kereskedo, aki 85-ert elvinne, de meg a heten kellene dontenem.
Ha van valaki, akit ennel tobbert erdekelne, hivjon fel (irjon), es
megbeszeljuk.

Udvozlettel,
Lakovich Nandor
06-20-9146-287
+ - Autovetel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

Eleg regen nem irtam mar, amiert elnezeseteket kerem, de sok a munka :o(.
Azert ragadtam karaktert, mert autot szeretnek venni, es a segitsegeteket
kernem ezugyben.
Az lenne a kerdesem, hogy mi korul fogyasztanak az 1,5 os injektoros kocsik.
Elsosorban Japan kocsikrol lenne szo.
Mitsubishi Lancer, Colt, Toyota Corolla, Mazda 323, Daihatsu Charade.
A masik kerdesem, hogy erdemes-e kulfoldrol autot behozni? Megeri-e
anyagilag, es ugyintezes-, utanajaras szempontjabol? Ezzel kapcsolatban
szivesen vennem, ha valaki tudna tapasztalatokrol beszamolni, illetve
ajanlani valakit, aki ilyesmivel foglalkozik es megbizhato.
Minden segitseget elore is koszonok.

UDV,
Chucky the Almighty
+ - HA 1081 gorillak, maffiozok, folia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Erot, sebesseget mindenkinek !

>De azert jo hogy szoltal. Ez a testor lenni terahany.
>Nem szeretni hatrafele celozni kalasnyikov. Gorcs all nyakaba. Na majd, 
>holnap all bele utolso gorcs. Testor megy betonba.
:-))))))))))))))))
Geza !
Ez allat volt ! Majd besz@rt@m a rohogestol !

ZseFe,

En most foliaztattam nemreg a gepet Pesten, 3M-met ragasztottak, olcsobb 
biztos van (Pl: LLUMAR) jobb nincs. Profi modon, szuper jol csinaltak a 
KVAZAR-osok (Cserhalom u.2. XIII.ker). En csak a hatsokra tetettem, az elso 
oldalablakon zavarna a kilatasban ejjel. (Mas autojaban mar 
probaltam)Elvileg a hatso szelvedore sem szabadna de  ra, valahogy meg 
kell fogni a nyari hoseget ha mar legkondim nincsen. Mubizonylat van hozza, 
a vizsgan nem lesz problema, olyan helyre kell vinni ahol van ismeros, le 
lehet zsirozni, vagy nem szorakoznak ilyen elavult baromsagon, mint ahogy a 
harmadik feklampa is be volt tiltva aztan rajottek hogy milyen tahok voltak 
a magyar hatosagok, most mar enelkul nem is gyartanak autot joforman.
Egyebkent azt a fulest kaptam hogy jovore, az europai jogharmonizacioval 
osszefuggesben ezt a tilalmat is varhatoan eltorlik, marminthogy a hatso 
szelvedot nem lehet sotetiteni. Tudnillik NY.Europaban allitolag lehet. Ezt 
is a foliasok mondtak, ha meg van egy ev muszaki az auton, akkor addigra 
mire ujra kell vinni, mar valoszinuleg nem lesz szempont. 20%-osnal 
szemelyautora nem ajanlatos sotetebbet tetetni mert a kovetkezo az 5%-os, 
ami mar nagyon zavaro lehet, legalabbis nekem az.(Legfeljebb a szelvedo 
felso szelere napellenzonek ajanlott) Transit es egyeb ilyen furgonfelekhez 
pedig az 5%-os a jo hogy ne lassanak be, de itt mint teher gk. eleve 
engedelyezett. (Ezert sem ertem hogy a szemelynel miert tiltjak a hatso 
szelvedore, annak is van 2 db kulso tukre amivel hatrafele lat a pali ! :-(  
)
Ja, es egy hetig nem szabad lehuzni az ablakot, na jo, ha meleg van csak
4-5 napig, mig a teljes kotoszilardsag kialakul. Ugy vigyazz, ha beut a 
meleg es nincs legkondid, addig vizipolozni fogsz a gatyadban... :-)))

Udvozlettel

Laci


_________________________________________________________________________
Get Your Private, Free E-mail from MSN Hotmail at http://www.hotmail.com.
+ - uj auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

orommel tudatom a tisztelt tarsasaggal, hogy hosszas harc utan sikerult
legyozni a magyar burokraciat, es sikerult levamoltatni az autom. Minden
tiszteletem aze, aki most tervez ilyen vallalkozasba belevagni. Nos, ez egy
94-es metalzold Citroen Xantia 1.8i, ABS, klima, kormanyrol vezerelheto 6
hangszoros radio, es persze minden szervo. Elol elektromos ablakok, kozponti
zar. A jarmu Image fantazianevvel van megaldva, mas az uleskarpit, szebb
mint a normal valtozatnal, es az elso ulesekbe bele van himezve a Citroen
markanev. Tudom hogy nem nagy szam, de egy megszallottnak sokat jelent.
:-))
A lenyeg az egeszben, hogy negy szemelyt a kivant kenyelemben, a kivant
hofokon szallit. A vezetoulest mintegy fel perc alatt tudtam tokeletesre
beallitani, emelheto is, es meg beepitett derektamasza is van. 184 cm-es
magassaghoz beallitva beultem a bal haso ulesre (mindig igy tesztelem a
belso meretet az autoknak) es hatul igen messze van a terdemtol az elso
ules. A rugozasarol nem irok, vannak sportauto-hivok - oket nem is probalom
meggyozni - es vannak kenyelemszeretok, akiknek csak annyit mondok, hogy
egyszer probaljak ki. Egy elfogult noi hozzaerto szerint csak egy baja van,
hogy francia. Es ugye a Danone is francia, ezert nem szereti a francia
dolgokat. 
:-)))
Na, kioromkodom ma este magam az uj gep kitakaritasaval,

Metya
+ - Mitsuk, suzik, egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Mitsu 3000 GTre'   ( 84 sor )

> eltunni a hang. Az inditas pillanataban a
>  turbo felol egy villanatnyi sipolas, majd jart rendesen. A
> vezeto oldali (bal) kipufogon dolt a feher fust (goz) a
> masik kipufogon szintes semmi
Tudtommal ket turbo van benne, ugyi? A feloldalas feher fust azt jelenti, 
hogy csak az egyik halt meg. (A japan turbok egyik szepsege, hogy a 
tengelyt es a lapatokat altalaban nem lehet szetszedni es felujitani, komplett 
uj kell hozza, ez 5 eve is 250-300 eFt volt...)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Suzuki vásárlás ( 61 sor )

> - sokkal fapadosabb, mint hittem (bocs akit érzékenyen érint :-))
> - lemez vastagság, gyári minőségek (összeszerelés stb.) pocsék
> - a kerékhang iszonyatosan behallatszik, minden egyébb apró zajjal
> együtt (kavicsfeldobás+ilyenek)
Valamitol olcsobb kell legyen, mint egy Scorpio, nem? 8-)) Egy jo hangos 
radio sokat segit a zajszinten...

> Vezetés közben sokkal jobban figyelek mint eddig bármikor, szerintem 1
> városi koccanás is darabokra szedné a kasznit. (eddig nem volt balesetem,
> pedig elég sokat vezetek, kopp-kopp-kopp :-))
Jo hozzaallas, sok Suzuki-tulajdonos azt hiszi, versenyautot vett... (Ma mentem
 az M7-esen, irdatlan szelben, azt hittem felszallunk... Kiprobaltam:120-nal ma
r komolyan kapaszkodni kellett.)

Amugy meg van egy friss "ellentortenetem": mult peneteken az anyam elozott egy 
kamiont, aki ratapadt az elotte levo teherautora, nem engedte vissza az anyamat
 es lett is belole karambol, jol megnyomta a Suzu jobb hatuljat. Ma voltam a sz
erelonel, aszongya, hat ez szep munka volt. Mondom, nagy volt a kamion. Mire o:
 Kamion? Azt hittem Trabant. Akkor nem is rossz...

Es vegul meg egy kerdes: nem tud valaki egy olcson, jol dolgozo lakatost? Batyu
skam Mercijere raferne a facelifting... (Pest es kornyeke foleg, de egy szep mu
nkaert hajlando videkre menni.) Az sem baj, ha lassan megy.

Udv, Dani
+ - Gokart (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Lista, Hello Laci,

meg nem voltam a ringen, ezert arra szavaznek, hogy a
Shell parkoloban talalkozzunk. Az aranykartya katalogusban
tenyleg benne van hogy a futamdijbol 15% kedvezmenyt adnak
Westel Aranykartyasoknak.

VD!
Probalj meg idot szakitani erre a delutanra es gyere el gokartozni!
Nyomhatnank par karikat! :) A fehervari gokartos szerint nem minen
a suly, mert a nehezebb egyenek (pl En) viszont gyorsabban tudnak
kanyarodni, igaz, hogy utana az egyenesekben mar szamit a kg/LE
viszony. Meg az M5-t is megneznem. :)))

Udv
 Gabor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS