Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1174
Copyright (C) HIX
2001-07-21
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 szakmai tanacs kellene (mind)  19 sor     (cikkei)
2 !Buenos Dias! (mind)  8 sor     (cikkei)
3 autovalasztas (mind)  36 sor     (cikkei)
4 futomubeallitas (mind)  32 sor     (cikkei)
5 autovalasztas (mind)  14 sor     (cikkei)
6 aksi, off topic jogrendszer (mind)  29 sor     (cikkei)
7 Alfa.hianyossagok (mind)  24 sor     (cikkei)
8 Beegtem (mind)  18 sor     (cikkei)
9 Autoimadat (mind)  13 sor     (cikkei)
10 erdelyi tali (mind)  14 sor     (cikkei)
11 Alfa, autodata (mind)  30 sor     (cikkei)
12 Lada 1600 (mind)  7 sor     (cikkei)
13 Franciaorszagi tanacsok... (mind)  15 sor     (cikkei)
14 A flame 3. napja :) - erosen off (mind)  62 sor     (cikkei)
15 Hehehe (mind)  15 sor     (cikkei)
16 Re:Szakal-Metal (mind)  12 sor     (cikkei)
17 Guminyomas (mind)  18 sor     (cikkei)
18 mandarinkacsa (mind)  70 sor     (cikkei)
19 Alom autoja (mind)  8 sor     (cikkei)
20 suzuki hiba (mind)  11 sor     (cikkei)
21 Re: Re: Alfa-flame ( 32 sor ) (mind)  6 sor     (cikkei)
22 ALFA (mind)  13 sor     (cikkei)
23 Bonzsur, (mind)  29 sor     (cikkei)
24 Re: Mustang ismet (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - szakmai tanacs kellene (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Nagyerdemu,
Sajnos nem Alfa, csak Ford :)
Abbol is 1,6 EFI 1990-es Orion.
Mar honapok ota bosszankodom. Nagyjabol megy, de sokat eszik (~10l), es az
alapjarat melegen is idonkent magas, mintha szivatoval menne. Egy ev alatt
kicsereltem: benzinszuro, gyertyak, lambda szonda. Kipuffogo megjavittatva.
Tobbszori motordiagnosztika (nem markaszerviz, de komputeres diagnosztikaval
rendelkezo muhely, markaszerviz nem igazan all szoba egy ilyen oreg kocsival
:(  ).
Ha allok a pirosnal es a normalisan 800 koruli alapjarat 1200 korul van, es
felporgetem 5000-ig, akkor visszaall normalis 800-ra. Illetve leesett az
egyik saru a hogombarol, igy a motor tulmelegedett (magasabban allt a mutato
a szokasosnal) ott visszaallt a normalis fordulatra.
Ezek alapjan lehet, hogy a motor homersekletet meri valahol es az alapjan
allitja az alapjaratot, szivatot?
Vagy az EFI agya doglott meg kicsit?
Urak! Egy jo otlet, vagy egy jo, de nem rablo szerelo kerestetik!
Kosz
zr
+ - !Buenos Dias! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

"scsLLAT
23 eves Audi 80 1.6i 5s - frissen mazolva" 
"frissen mazolva" <-  +1000 pont! :o)

Adios,
Chucky
+ - autovalasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Nagyon tetszetek az elmult ket nap ALFAVAL (igy nagybetuvel) kapcsolatos
irasok. 
Az a velemenyem, hogy ketfele ember van. Az egyik egy megbizhato, gazdasagos
autot akar, a masik a szivere hallgat, es almai autojat probalja megvenni. 
Ismeretsegemben mindkettore van pelda. Ezert rohejes szamunkra, autobuzik
szamara, hogz egyeseknek a suzuki (kisbetuvel) a legjobb auto. Vett egy
autot, amely megbizhato, reszletre adjak, keveset fogyaszt, es idonkent le
tud gyorsulni egy autot is vele. 
A masikfele ember sokat gondolkodik, idonkent rator a racionalitas, aztan
arra gondol, hogy egy eletunk van, elvezzuk ki, es vesz egz autot. Az autot.
Ez lehet ALFA (che machina), lehet M5, az en esetemben Citroen.
A lenyeg, hogy jo erzes ranezni. Olyan szereto O, aki csondes, megerto, egy
hu tars, bar neha kolteni kell ra.De valamit valamiert. 
Tiszteletben tartom listatarsaim nezeteit, de valaki magyarazza mar el
nekem, egy Golfban mi az elvezet. Se nem szep, se nem kenyelmes, de roppant
megbizhato (a kozhiedelem szerint). Igy szamomra az egyetlen, ami pozitiv
benne, az a jo image.

En ugye, aki a Citroenek megszallottja vagyok, tudod az a szar auto, ami
mindig elromlik, szoval szamomra egy nemet auto egy munkagep. Egy jol
csomagolt traktor. Sajnos sok autogyarban mar kihalt az elvezetes autok
gyartasa, maradt a jo profittal eladhato termek.

Nem akartam senkit bantani, es csondben meghuzodok a sarokban, de aki a
francia/olasz autokat bantja, az egyszer probaljon mar ki is egyet/kettot.
Most elhuzok lassan Ausztriaba, keresztul a hegyeken a 32 loeros Kacsammal
`A` vilagtalakozora, mert kepzeljetek racionalistak, ennek az otveneves
modellnek  meg tobbezer megszallottja van, akik imadjak, es errol szol az
eletuk. 

Sziasztok,
Metya
2CV6
Xantia 1.8i
+ - futomubeallitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Szvsz rendes es pontos futomu-beallitast csak padon lehet elkovetni.
>Biztos vagyok abban, hogy a lelkiismeretes kezimunkaval es a
>meroeszkozok helyes megvalasztasaval epp olyan pontosan be lehet
>allitani a futomuvet, mint ahogyan ezekkel a hiperszuper masinakkal
>nemtorodom szerelokkel sehogyan sem. Mint ahogyan regen: amikor nem
>volt szamitogep egy spargaval siman hataron belulre lehetett allitani a
cuccot.

Lehetett 20 evvel ezelott. Egy fuggocsapszeges futomuvon (farmotoros
Skodak, Trabantok) csak osszetartast lehet allitani, semmi mast. Ha a kocsi
kelloen magas epitesu, akkor a kerek elejen es hatuljan mersz, tehat
tenyleg osszetartast mersz. (igy: -o- ).
A mai alacsony autoknal viszont keptelenseg megmerni a kerek elso es hatso
pontjat. Az en automon pl 58 cm a kerek teljes atmeroje, a szabad magassaga
meg kevesebb, mint 10cm. Pedig a talajtol 29 cm-re kellene merni a pontos
osszetartashoz. Ma igy mersz: -O-
Aztan nem mindegy, hogy terhelt, vagy terheletlen adatrol szol a katalogus,
raadasul spargaval soha nem fogsz tudni kerekdolest, tengelyferdeseget
merni. Szerintem ma a lelkiismeretes munka mellett igenis szukseg van egy
megfelelo muszerre is, spargaval, colstokkal keptelenseg tenyleg jo
eredmenyt elerni.

Raadasul egy 100-120kmh vegu autohoz a "hatarok" is egesz masrol szoltak,
mint egy mai korszeru futomunel. Nem veletlen am a fejlodes. A Lada elol
ket haromszog-lengokaros felfuggesztesen fut, ami gyakorlatilag a forma-1
autok futomuvenek is az epitesi elve. AMikor megjelent, hiper-korszeru,
nagyon biztonsagos megoldasnak szamitott. Ma hol van egy Lada uttartasa,
kanyarveteli tulajdonsagai???

Udv

AR 155 2.0TS16V Super
+ - autovalasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Azt azert erdekes megfigyelni, hogy listank idosebb tagjai kozott keves az
olasz-auto fan,
> inkabb a Ford (mgeza), Citroen (Condrix Joe) vagy Skoda (Frigyes)
dominal. Ez nem azt   >jelenti, hogy ok erzeketlenek lennenek a Cuore
Sportivo irant – csak eppen mas >szempontok alapjan valasztjak ki,
milyen autoert perkaljanak ki egy csomo penzt.
>(Udito kivetel Fogash es az o Alfaja.)

Ez jol esett. De azert engem a 28,5 evemmel az idosebb listatagok koze
sorolni... Ha no lennek, most verig lennek sertve. Igy meg majat
vacsorazunk, annyira hizik a buszkesegtol! :)
Amugy az auto tenyleg qrva jo! Ha felenk jarsz...

AR 155 2.0TS16V Super
+ - aksi, off topic jogrendszer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Levinek koszonet a hasznos tippekert es az SMS-ben kuldott tuti tippert.
Nem fogok visszaelni vele, talan meg elnem sem kell vele.

Az autom vasarlasakor bikazni kellett, tehat benne volt a pakliban egy
aksi. Aztan egy hetig rendesen viselkedett, majd elodazhatatlanna valt az
aksivaltas. A kocsiban talalt garanciajegyen a cegnek volt utcaneve,
hazszama, de tel. nem. Adoszam viszont igen. A tudakozo a nev, utca alapjan
nem tudta. Az adott cimen levo semmitmondo nevu cegek egyike sem az, akit
keresek. Allitolag egy hazzal arrebb van egy akkumlatoros. A szakmai
tudakozo egesz bpre nem ismer ilyen nevu ceget.
APEH: kozponti ufsz.: melyik kerulet, mi itt ilyent nem tudunk! Keruleti
APEH: adoszam alapjan semmi nem adhato ki, mert adotitok. Telefont kulonben
sem tartunk nyilvan. Internetes cegadat-bazis (igazsagugy-miniszterium
cegnyilvantartasi es ceginformacios szolgalat)  244Ft-ert adott egy masik
cimet. Telefonszam ott sincs. A tudakozo nem ismer ilyent. Utolso
probalkozaskent elmentem a belyegzon szereplo cimre, ott volt egy kezzel
irt cetli az ablakban, hogy xy helyre koltoztek. Atmentem oda, tenyleg ott
vannak.

Kerdem en: ha nem csak egy parezer forintos garancialis ugyem van, hanem az
xy ceg tartozik nekem milliokkal, es nem irja ki az ablakba, hogy hova
koltozott, akkor az eletben nem talalom meg? Ez a jogallam? Most csinaljak
egy bt-t ket hetre, hozzak el mindent hitele, aztan mar el is tunhetek?
Kovetkezmeny nelkul? Mert ugy nez ki... :(((

ui: a garancian meg ragodnak, eredmeny kesobb.


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Alfa.hianyossagok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hogy oruljenek az irigykedok, leirom azt is, amin javithattak volna az
olaszok.
- a csomagtarto ajtaja csak a kesztyutartoban elrejtett gombbal, vagy az
emblema elforditasa utan kulccsal nyithato. Ezer csomagnal ez kicsit
kellemetlen, de lehet vele elni.
- a magassagallitos vezetoules gyakorlatilag csak kisparna-helyettesito
funkcioval bir, normalis termetu ember teljesen leeresztve erzi benne jol
magat. Az ules a nemetek es a franciak kozott feluton jar kemenysegben,
viszont jo az oldaltartasa. A puhasaga nekem elony, mert egy ilyen keskeny,
de kemeny ulesben (lasd Seat Cordoba Coupe) a seggem peremen kellene ulnom.
Raadasul van benne egy jo helyen tamaszto, allithato derektamasz is.
- a szeles Coszlop miatt hatrafele semmit nem latsz, gyakorlatilag csak
tukorbol lehet tolatni vele. A tukrok viszont relativ nagy (es aramvonalas)
hazuk ellenere eleg szuk kepet adnak a kulvilagrol. Megszokast igenyel.
- az olajszint-jelzo a Fiathoz hasonloan ebben sem mukodik. Illetve itt
veletlenszeruen. Azaz a ket jel kozott feluton tehat optimalis olajszintnel
is neha jelez, hogy keves van benne, neha meg nem. Nagy kaland, van benne
nivopalca is! :)

Szoval, mint lathato, tenyleg csupa olyan dolog, ami a mindennapi autozas
soran egy csomo kompromisszumot kovetel, cserebe a parades
menetelmenyert...   :)))))))))))))))))))

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Beegtem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

A mult heten penteken tortent velem a dolog es ovok mindenkit attol az autotol.

Megyek haza Tatabanyara a szuleimhez az autopalyan, Bicske elott a lejton 150-n
el
utol erek egy kispolakot aki olyan  110-el eloz egy kamiont. Villantok neki, ho
gy
jovok menjen ki a kulsobe, o ezt toleralja es kirakja a kezet az ablakon mintha
bocsanatot kerne, aztan belelep a gazba. Nem tudom milyen motor volt benne de n
em
ertem utol. Rohadjak meg 170-nel mentem felfele az emelkedon az a dog meg ugy
elhuzott, hogy nem is lattam tobbett pedig onnan meg 20 kilometer Tatabanya.
Mikor lejottem a palyarol akkor keztem el rohogni.:)))))))

Vigyazzatok vele.

Csa: Gyugyo
+ - Autoimadat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Regebben DeejayTiszi kollegank fogalmazta meg helyesen 
az auto imadatot: O egyszeruen az autokat szereti, es az auto 
a Trabanttol a 600-as Merciig ugyanazt a targyat takarja. 
Egyetertek Fogashsal, hogy boldog ember, aki alomautojaval 
jarhat. 
En szemely szerint eleg sok autot probaltam ki. Olyanok ezek, mint a nok, 
ha mar folytatjuk a szerelem ideologiajat. Mindegyikben van valami szep, 
mindegyikben mast lehet szeretni. 
Ne haragudjunk azokra, akik az Alfat istenitik, mert az egy bizonyos auto 
iranti szerelmet nem kellene "megmagyarazni" :-)))

Tisztelettel:
CsP
+ - erdelyi tali (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

   Sziasztok autosok.

   Most Zoli - nal vagyok. Sajnalhatja aki jelentkezett a Tusbadi
   talira, hogy nem jott el. Shake !!!!! Mi van a kocsiddal ? Skodam
   nagyon jol veszi az akadalyokat :)))))))))))) Reszletes elmenyt ha
   mar otthon leszek.

   Udvozlettel : Frigyes

-- 
Minden jot,
Fekete Zoltan               mailto:
+ - Alfa, autodata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

>Da van. Nekem pl. van. Mostmar. Autodata. Ugyhogy ha valakinek lenne
>kerdese... :-)

Mit tud ez az Autodata ??? Engem lehet hogy erdekel.

>Alfa:
Engem nem zavar ha valaki szereti az autojat. Az sem zavar, ha
hosszasan ir rola. Ha unalmasnak tartom, PgDown. Akit zavar,
az irjon a sajat autojarol. Nem fogjuk lehurrogni.
Az autok tobbsege hasznalati targy. (Az enyem is) Az ALFA viszont
ennel sokkal tobb. Aki ezt nem latja be, azt sajnalom.

Stewie irta:
>Azt azert erdekes megfigyelni, hogy listank
>idosebb tagjai kozott keves az olasz-auto fan,
....
>(Udito kivetel Fogash es az o Alfaja.)

Fogash !
Mennyi a nyugdijad hogy Alfara telik belole ? :)))))


Mivel 1 hetig nem leszek halo kozelben, ezert az anyazasok raernek
utana. :)))


Udv,
     Zotya
+ - Lada 1600 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Még mindig eladó egy 1600-as Lada papírok nélkül alkatrésznek, egyben vagy
darabonként.... Tud valaki segíteni, hol lenne érdemesebb meghírdetni?

Üdv:
Andi
+ - Franciaorszagi tanacsok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Ezuton szeretnem "hirdetni" hogy franciaorszagi utam elmenyeit, 
:> hasznos tanacsait probalom belesuriteni par oldalba, es feltenni a 
:> netre. Ha valakinek addig is barmilyen kerdese lenne Fro-rol, az 
:> ottan kozlekedesrol, stb., akkor szivesen valaszolok.

Pont hetfon indulok Londonba es erdekelne valami elozetes, hogy
mire szamitsak majd a Dijon-Versailles-Paris-Abeville-Calais uton...

Elore is kosz mindenfele hasznos infot !!!


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut)
+ - A flame 3. napja :) - erosen off (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Autosok,

>> UI. Tudom, hogy a kis Polskibol savanyu lehet a szolo...
>> Vedd meg almaid kocsijat (CRX?) es te is pozitivabban fogsz
>> gondolkodni.
> Ha nem haragszol, a fenti megjegyzest nagyon nem irom a javadra. Mar ha
> komolyan gondolod. Ha meg nem, akkor legalabb smiley-t pls.
> Persze tudom, egy extremista tehertaxis ne szoljon semmit... ;-)

Nem, nem akart ott smiley lenni. Egyszeruen nem ertettem, miert
irta tisztelt listatarsunk ezt:

> - Az Alfa Romeoval mindenki versenyezni akar. Persze, hiaba, mert 
> csak odalep az ember, es mindenki csak amulva nezi a piros csikot.

Ugyanis eppen nemreg irtam, hogy ez teny es valo. Nem mindenki,
de nap mint nap elofordul. Es az egesz irasnak bizony mintha
irigyseg szaga lett volna vagy mi. Massal nem tudtam magyarazni,
hisz a listan vagy fanatikus autosok vannak, vagy jovok-megyek
tipusu emberek, akik gyorsan kikopnak. Van a listan egy mag,
akik minimum 3 eve olvassuk a HIX Autot (ha nem 4.), en a 241.
szamtol irogatok ide. Tehat aki egy ferfi szerelmebe belekot, az
vagy irigy, vagy tevedesbol jaratja a HIX Autot. Az irigysegen nem
azt ertem, hogy az autot irigyli, mert az ilyen emberek altalaban
be nem ulnenek ilyenbe (tipikus ilyen a nagybatyam - minek 
nekem ilyen auto, eleg ha gurul, stb). A szerelmet irigyeli. A fanatizmust.
Azt, hogy orombol vezetek. Hogy orulok, ha beszallok. Ha elhuzok
mellette, csak a fejet ingatja. Pedig ilyen emberek az uton 10x
ovatosabbak es ovjak, feltik a szerelmuket. 
Van gyorsabb auto, van jobb auto, van kevesbe ehes auto de Alfa
Romeo csak egy van. Lehet utanozni, lehet jobbat csinalni, de 
_szamomra_ ez gyerekkori szerelem, mar 2 eves koromban 
Alfa modellekkel jatszottam. Kesobb megbabonazott a BMW, de ez
mar nem volt szerelem, mert az elso szerelem az igazi szerelem.

A diak sokfele. Van, aki tanul ejjel nappal, van aki kocsmazik,
van aki nozik. Es voltam en, aki ugy dontottem, ideje valora valtani
az almot. A diplomaval egy idoben megvolt az auto aranak a fele.
<300 Ft-os oraberbol szamold ki, mennyi munka allt mogotte. 
Es az orszag egyik legnehezebb egyetemet vegeztem el mellette.
Mikor 24 eves tacskokent kileptem a friss diplomaval, hidd el,
nagyon nehez volt a dontes - alom vagy labra allni. Egyeb okok
miatt az auto (Auto) mellett dontottem. Nem az apuka vette, nem
loptam... Es amikor dicserem (en maset ritkan mondom le), 
lehurrog. Miert faj neki, hogy szerelmes vagyok? Talan rossz
listara irok? 

Ezert kikerestem regi hozzaszolasait (sok nem volt), es azokban
Polski javitasokrol es CRX infokkal kapcsolatban irt.
Ebbol kovetkeztettem ki azt, amit irtam, es ma is ezt irnam...

Soha nem irtam az automrol hazugsagot es ha a velemenyem irtam,
amivel ugye nem kell egyeterteni, mindig ott volt a SZERINTEM.

Szerencsere a Lista nagyon meglepett hangvetelevel es minden 
reakcio nagyon korrekt volt. Jo erzes Geza, Stevie, ... olyan emberek 
tollabol ilyet olvasni, akik velemenyere ad az ember.

Talan eleg is lenne. 

Cs.
AR 146
+ - Hehehe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

olvasgatom a regi hix autokat es mit talalok...

Ezt irtam 1999-ben:

> A 120 rettenetesen sok varosban, bar ultem mar taxiban, ami 
> 120-130 kozott ment. En feltem. Ezert is tartom be mindig a 
> varosban eloirt sebesseget.

Szinte hihetetlen :) Akkor mar ertem, miert nem fizettem a 7 ev
alatt egyszer sem :)))

Cs.
AR 146
+ - Re:Szakal-Metal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv CSOKI Laci!
>www.szakalmetal.hu
>Eleg sokfele auto motoralkatreszenek adatait lehet belole megtudni.
>Meretekkel, cikkszammal, rajzzal. Speciel se Ladahoz, se Skodahoz, se
>Trabanthoz, se Wartburghoz nem tartalmaz adatokat. Hogy miert nem, azt
>nem tudom.
Valoszinu azert, mert ezeknek a meretei kozismertek, az atkosban
megjelent rengeteg javitasi utmutato miatt, masreszt 1-re kevesebb van
belole.
--
 Udv
  Levente
+ - Guminyomas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nos, 3 cigany suhanc (hogy szakadt volna a fejuk
az anyjukba) tegnap ejszaka ugy gondolta, hogy beallitja
nekem a guminyomast nullara.
A gumi nem javithato, ujat kell vennem. 13e bukta.

Mivel megszolalt a riaszto, me'g meg tudtam nezni a sittes
pofajukat. Szoktam is oket latni az utcankban, de
soha nem volt kozunk egymashoz. Ezek igy szorakoznak?
Hat kurv@ jo poen volt.

Es ha legkozelebb latom oket mit csinaljak?
Koszonjek jo hangosan, vagy jelentsem fel oket?
Van ertelme?

Bocs a kirohanasert. Meg finom is voltam.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - mandarinkacsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Geza de Meszaros: orom olvasni szosszeneteidet ebben a zuros vilagban!
"Mindenkinek a magae all legjobban" Ugy nez ki, hogy Cicero nem csak a
holompolore gondolt, amikor ezt mondta :-)))))

Lattam ma egy Alfa-t. Eszre se vettem eddig ezeket, de annyit irtok itt
roluk, hogy megmaradt a nev a fejemben. Oldalrol pillantottam meg eloszor, a
balatonfuredi kis maszek fagyizo/sutizoben -ha arra jartok, ki ne
hagyjatok!- es az tunt fol, hogy micsoda hulyen nez ki a seggen az a
legterelo: olyan furcsan magas, talan nem is gyari? Aztan amikor
kikanyarodtam, elolvastam az irast is: ha jol tevedek Alfa 156 meg 16 meg
meg valami "S" betuvel kezdodo felirat volt rajta.
----
Fogash irt a hangolt kipufogorendszerrol. Errol jutott eszembe, hogy
olvastam egy cikket, ami azt boncolgatta, hogy miert szeret valaki egy
kocsiba. Egy mokus arra a kovetkeztetesre jutott, hogy a kocsik hangja fogja
meg leginkabb az embereket, kidolgozott egy szamitogepes modszert, es most
semmi massal nem foglalkozik, mint egyenekhez igazitja a kocsijuk hangjat.
----
Eleg sokat vonszolok utanfutot, es -bar az XM stabil a kanyarban a
hydroaktiv rugozasa miatt- megis ugy erzem, hogy utanfutoval meg jobban
lehet kanyarodni. Ugyanigy voltam a BX-szel is, a cseszneki var kornyeki
tekervenyeken elvezet nyomni kanyarban. Nem tudom, ez csak egy erzes, vagy
van valamilyen gyakorlati alapja is?
----
Radar/lezer:
Nem hiszem, hogy Mo-on talalsz legalisan ilyen szerkezetet, mivel a
kozbizonytalansagra fokozottan veszelyes besorolasa van.
a nagy vizen tulrol hozattam egy ismerosnek Passport 8500-ast, istenesen
mukodik. Persze ha a szelvedodon Instaclear vagy ElectriClear bevonat van,
jobb, ha kivulre szereled. Aztan meg -mint tudjuk- ott vannak a GIK-es
kocsik, vagy a VASCAR technologia.
Az biztos, hogy ha elkapnak egy ilyennel, nem uszod meg szarazon. Allitolag
azert is fujnak ra, mert felderitesre is alkalmas: jelzi az osszes
mozgaserzekelo radart.
Persze az USA-ban nem csak a fenti celzattal hasznaljak, hanem mint
biztonsagi radart az uton elofordulo esemenyek elorejelzesere.
Pillanatnyilag 64 kulonbozo jelzest vesznek (mint pl. kod, 24 oran at nyitva
tarto benzinkut, varakozasi ido, szarvas veszely, vasuti atjaro, iskola a
kozelben, veszelyes keresztezodes, veszhelyzet mentokocsi kozeledik, stb.).
---
Hasznal valaki Bosch Micro Edge Excel ablaktorlo lapatot? Mi a tapasztalat?

---
Tegnap ugyesen kipurcant a jobb elso fenyszoro uvegje. Szerencsere a
lampanak semmi baja, igy 22600 penzbol megusztam, de most mar komolyan utana
kell nezni annak a kavicsellenes folianak. Allitolag itt Bfuzfon gyartja egy
ceg, akik ezeket a muanyag ablakraszerelhetolegterelobizbaszokat is
keszitik. /Mellesleg nagyon jo minosegben, rengeteg tipusra: a BX-hez meg a
hatso ablakokhoz is voltak ilyenek/
---
Ontomjenezes kovetkezik:
csak most vettem eszre, hogy ha a tetoablakot hatratolom, kiemelkedik egy
3-4 centi magas ivelt legterelo lap.
Nem nagy dolog, de kurvara teccik!!!
Aztan meg: lemostam a citromot /nem tudom miert, de itt Veszpremben az
OMV-nek van a legjobb mosoja/, es gurultam befele a varosba, a szembejovo
savban jott egy ezustmetal nagy Toyota, mogotte egy nagy fekete VW. A totoya
balra akart kanyarodni, ezert lassitott, a VW soforje meg ugy csodalta az
XM-et /mi mast?/, hogy nem vette ezt eszre es BUMM!!! A tukorben lattam a
posszanast, es egy dolgot nem ertek: a csattanassal egy idoben fekete
fustfelho kepzodott ott, ahol osszementek, mintha egy piropatron durrant
volna el. Mi lehetett ez, a lokharito szublimalt, vagy valami mas?
---
Stevie: meg Macedoniaban?


joe

"The world's most effective lockpick is dynamite, followed by a
sledgehammer."
+ - Alom autoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 7/20/2001 +0000, you wrote:
>egy Ford Mustangot, akkor sem fog erzekenyen erinteni a dolog, ha
>valaki kritizalni fogja.

Heyy heyy heyy.. :))) Ujat vagy regit szeretnel ?? Vegulis mind1, ha 
megszolal a V8.. :)))

Ant
+ - suzuki hiba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>lefele szinten uresben, akkor a fordulatszam is emelkedik...akar 2000 fele
>is. Tehat a motor is porog, amig gurul a kocsi, meghozza attol fuggoen hogy
>milyen gyorsan gurulok.

Erre van a szerviz. azt az egyet fucsalom hogy aa gurulasod sebessegeben 
valtozik az alapjarat.. addig oke, hogyha a suzuki gurul, az alapjarat 
megemelkedik, ez az enyemnel is volt, de csak 1000-1200 rpmre max... Ha 
nekem 2000-re megy fel az elektronikai problema lehet, de nezesd meg egy 
normalis markaszervizben

Ant
+ - Re: Re: Alfa-flame ( 32 sor ) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Azt hiszem, eladom az Audi A4 2.6 V6-os kocsimat, es veszek egy Alfat...hadd le
gyen egyszer mar elmeny is a vezetes, ne csak mindig az a rohadt nemet precizit
as..:))

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-208-7.dial.matav.net)
+ - ALFA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Nekem eddig nem volt semmi bajom az Alfakkal, bar helybol nem szeretem az
olasz kocsikat. Bennem lassan valtozik meg a kep, meg sokaig fog kiserteni a
regi szar minosegu olasz kocsi kepe. Ha az eszemre hallgattam, tudtam hogy
ez mar megvaltozott, mint eme velemenyemnek tobbszor betut adtam. Igen, en
konzervativ vagyok, a regi, jo autokat szeretem. De. MAR UTALOM AZ ALFAKAT!
Semmit nem szeretek, ha agyontomjeneznek. Unom. Hidd el Fogash, en legalabb
annyira szeretem a husz eves Mercimet, mint Te az Alfadat, de ha valaki
ennyire nyomna, lehet hogy eladnam.
Na jo, eleg volt. Ebbol is.
(Valaszt inkabb maganba, jusson mas autonak is hely a listan. Meg ha az Alfa
is a legelso :)) )
KI
+ - Bonzsur, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Stevie irta:
>>>
Feltuno ugyanakkor, hogy a magyar
ujauto-eladasok listajat a Suzukin kivul a
ket nagy nemet marka, a VW es az Opel vezeti,
es a legnagyobb olasz ceg, a Fiat csak tobb
hellyel lemaradva kovetkezik.



ERRATUM:

.....a Suzukin kivul az Opel es a _Renault_ vezeti.
:-)


Kiegeszites:
A Fiat eladasai tenyleg jelentosen visszaestek.
A japanok sehol sincsenek.
A Daewoo, ha igy folytatja, 2 even belul eltunik.


Nyilvan letojom a Daewoo helyzetet, de erdekes, hogy  a 
japcsik es a Fiat miert estek vissza. Az Opel sincs rozsas 
helyzetben, dehat ez kell a magyarnak (Astra Classic). 
Suzukit + Opelt mindig fognak venni.


udv, deejaytiszy
+ - Re: Mustang ismet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Jeeee
Nem biztatlak sok joval. Sot.
Ami volt klasszikus (64 1/2-70) 'Stang, azt mar mind osszeszedtek.
Esetleg körbenezhetsz egy gyongyosi faszi tanyajan, ahol meg eleg sok
klasszikus USA gep van.
Cimet nem tudok, de ha arra jarok megnezem, szolok!

> Udv!
>
> 67-es Mustangot keresek. Ha tudtok valahol ne kimeljetek. Barmi erdekel.
Koszon
> et!
>
> Spider

Ha mar itt tartunk nem tud valaki 63-as Ford Galaxie-t? ;))))

Üdv: Gergo
V8npCH

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS