Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1172
Copyright (C) HIX
2001-07-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re:Alfa-flame (mind)  19 sor     (cikkei)
2 re alfa tapasztalatok (mind)  8 sor     (cikkei)
3 Re: Alfa-flame (mind)  23 sor     (cikkei)
4 bajor M (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Alfa-flame (mind)  32 sor     (cikkei)
6 Szivembol szoltal (mind)  19 sor     (cikkei)
7 Ez nem vicc (mind)  10 sor     (cikkei)
8 Nevnap! (mind)  3 sor     (cikkei)
9 R19 levlista (mind)  7 sor     (cikkei)
10 kereknyomas (mind)  11 sor     (cikkei)
11 Alfa-flame (mind)  19 sor     (cikkei)
12 Opel/Vauxhall (mind)  15 sor     (cikkei)
13 Help (mind)  12 sor     (cikkei)
14 Nyilt nap a Hungaroringen (mind)  6 sor     (cikkei)
15 Alfa leomlo (mind)  11 sor     (cikkei)
16 Opel Kdaett GSI 2.0/8 (mind)  7 sor     (cikkei)
17 Vauxhall, media (mind)  66 sor     (cikkei)
18 Mike flame (mind)  89 sor     (cikkei)
19 vauxhall (mind)  8 sor     (cikkei)
20 Re: Felni-Vectrara (mind)  28 sor     (cikkei)
21 va: Alfa-flame (mind)  16 sor     (cikkei)
22 Re: nevek II. (mind)  16 sor     (cikkei)
23 Re: FIAT Coupe (mind)  9 sor     (cikkei)
24 Re: FIAT Coupe (mind)  8 sor     (cikkei)
25 Alfa (mind)  35 sor     (cikkei)
26 Alfa (mind)  35 sor     (cikkei)
27 Bonzsur, (mind)  24 sor     (cikkei)
28 BMW M (mind)  24 sor     (cikkei)
29 Auto forma - Coupe' (mind)  37 sor     (cikkei)
30 Alfa-flame (mind)  24 sor     (cikkei)
31 Coupe, Alfak, kerdesek (mind)  47 sor     (cikkei)

+ - Re:Alfa-flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

,,Annyira megy az ontomjenezes, hogy szerintem lassan VD is kezdi
fontolgatni, hogy lecserelni a szar nemet roncsautojat egy szep piros
Alfa Romeora..."

Szerintem egyaltalan nem veletlen, hogy igy nyaridoben az alfakrol kicsit
tobb szo esik. Az olaszoknak ugyanis sikerult a mediterran temperamentumot
atultetni a markaba. Szerencsere vigyaznak is ra, hogy ez igy maradjon.
Talan az alkatreszek kulon-kulon nem jobb minoseguek, mint mas autokban, de
az oszhang valami nagyon eredeti hangulatot ad a gepnek. Ez az alfa feeling.
	Szemelyszerint nem sportosan vezetek, altalaban takarekoskodok, az
uzemanyaggal az autoval. De egy alfa volanja mogott altalaban engem is elkap
a laz. Annyira pozitivan reagal a gazadasra szinte keri, hogy porgesd, hagy
mehessen. Bizony bizony az alfa konnyen belevisz a rosszba barkit, nagy
csabito. Mint egy nagymacska, szep, eros, dorombolos, rugalmas...

Udv!
	Takacs Laszlo
+ - re alfa tapasztalatok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Na jo, abbahagyom

ne hagyd abba, monnyad meg!


-- 
Hende Roland
Tel.: 30/912-3869
+ - Re: Alfa-flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

szia!

szerintem teny, hogy az alfak szepek, sportosak (cuore sportivo) stb.vki vesz 
egy ilyet persze, hogy buszke ra es dicseri. en pl szeretem hallgatni az 
ilyen torteneteket. amikor megvettem az r19-t en is oda meg vissza voltam 
(vagyok) tole. 1. nyugati autom, zastava utan 1.7-es motor...

a nemet autokrol annyit, hogy tenyleg dragak. hasonlitsd ossze a francia 
autok arat a nemetekevel. pl megane<->astra. alapban tobb cucc van a megane 
-ban mint az astraban es nem biztos, hogy dragabb.

engem csak az idegesit, amikor be akarja bizonyitani vki, hogy a suzuki a 
legjobb. arra nagyon ugrom. a suzuki egy olcso megbizhato auto, magyar 
penztarcahoz. ennyi.  ha vkit ezzel megsertettem akkor _bocsanatot kerek!_
de akkor sem erzem jol magam egy suzukiban.

reszemrol ennyi, es ne ugorjatok a nyakamnak, senkit nem akartam megbantani, 
csak ez a velemenyem.


-- 
Hende Roland
Tel.: 30/912-3869
+ - bajor M (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fogash irta:
: Alfaeknal a tipusjel utan egy quadrifoglio verde, azaz "negylevelu
: lohere" jelenti azt, amit a bajorok egy "M" betuvel szimbolizalnak. De
: vajon mit jelent az M? Munchent? Akkor a tobbin is ott lehetne. :)

M=Motorsport, a BMW Motorsport GmbH (ha jol tudom) altal tuningolt
jarmu.

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Alfa-flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

 irta:

"Alfa-flame 

A subject ellenere nem szeretnek flame-et uszitani, csak a
velemenyemet irom le.
Szoval, az jutott eszembe, hogy ha egy autos mondjuk az elmult
honapban iratkozott fel a listara, akkor par hasznos tanacstol
eltekintve a kovetkezoket tanulhatta meg:
- Az Alfa Romeo a legjobb auto.
- Az Alfa Romeo a leggyorsabb auto, es ennek ellenere baromi jol
fogyaszt. (Igaz, vannak gyorsabb autok, de azok akkor sem Alfa
Romeok.)
- Az Alfa Romeo eszmeletlenul jol nez ki, hiszen mar a Fiat Coupe is
ezerszer jobban nez ki az Audi TT-nel, es az Alfak meg ennel is jobban
neznek ki.
- Az Alfa Romeoval mindenki versenyezni akar. Persze, hiaba, mert csak
odalep az ember, es mindenki csak amulva nezi a piros csikot.
- Az Alfa Romeo ulesei annyira kivaloak, hogy ha az ember a mas tipusu
autojaba sportulest szeretne, akkor csak at kell szerelni egy Alfa
Romeo uleset a gagyi nemet/francia/japan autojaba, es kesz.
- A Nemet autok szarok. Nem igy konkretan kimondva, de ez a lenyeg.
Fapadosak, nem eleg gyorsak, tul dragak.
- Az emberek nagy resze hulye, mert hallgat a mediara, es nemet autot
vesz, ahelyett, hogy Alfat, de legalabb valamilyen olasz autot venne."

Mert igy van! :o)

Adios,
Chucky
+ - Szivembol szoltal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

 irta
- Az Alfa Romeo a legjobb auto.
- Az Alfa Romeo a leggyorsabb auto, es ennek ellenere baromi jol
fogyaszt. (Igaz, vannak gyorsabb autok, de azok akkor sem Alfa
Romeok.)
- Az Alfa Romeo eszmeletlenul jol nez ki, hiszen mar a Fiat Coupe is
ezerszer jobban nez ki az Audi TT-nel, es az Alfak meg ennel is jobban
neznek ki.    stb.

En pont ugyan igy erzek, habar nem vagyok Alfa Romeo ellenes viszont van egy Go
lf
III-om.

Irasodon percekig rohogtem. Kicsit ironikus hangvetelu de baromira igaz. Isten
hozott a listan.

Csa: Gyugyo
+ - Ez nem vicc (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

a slagerradioban, hogy a GIK-232 rendszamu mozgo merokocsi dolgozik Szolnok
kornyeken.
:-)))))

Lehet rohogni de ez tenyleg nem vicc, en is lattam a sajat szememmel. Ja ez egy
feher opel astra. A Szolnoki elkerulo elotti elagazasnal szokott allni.

Csa: Gyugyo
+ - Nevnap! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Boldog nevnapot Frigyes mester!

3P
+ - R19 levlista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>r19 levlista
>tud vki ilyenrol?

Nézz be az Index Renault topic-jába. Jobbat nem tudok.
(http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9006969&uq=551)

Zotya
+ - kereknyomas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Mivel megszunt a net hozzaferesem, csak a levelezorendszer muxik, igy nem
tudom
biztosan, de ugy emlekszem, hogy a  www.gumibolt.hu -n van egy kereknyomas
tablazat. Nem tudom, ki kérdezte eloszor a Matador gumi nyomasat, de ajanlom
neki.

    Zsolt
  AUDI 100
  Ékezet!
+ - Alfa-flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

szegeny , hogy mit fog
most kapni a gonci meg a fogash-tol. :-)

Az alfa dicsoitessel kapcsolatba, csak egy 
reszlet jutott az eszembe a Pulp Fiction-bol:
" Na ne kezdjuk mindjart egymas
 szopni..."

Bocs, ha durva voltam.
Mindenesetre a 147-es tenyleg rohadtul szep 
auto.

zotya.

--
Chcete si stiahnut najnovsi kvalitny software zadarmo?
Skuste: http://www.tahaj.sk !
+ - Opel/Vauxhall (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>
>
> Mar regota foglalkoztat a dolog ezert most megkerdezem.
> Szerintetek az Opel Angliaba miert Vauxhall (remelem jol irtam)
> neven forgalmazza az autoit? Sot meg a markajelzes is teljesen
> mas! Az angolok Opel neven meg sem vennek az autot? Pedig
> csak a neve mas! Ez lett volna a nagy kerdes!

A kérdés így nem helyes. Esetleg úgy lehetne feltenni, hogy miért forgalmazza a
General Motors az autóit Európában Opel, Angliában Vauxhall, a tengeren túl ha 
jól
tudom Chevrolet név alatt...

Üdv,
Gábor
+ - Help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok tudos tarsak!

Nehany jo tanacsra volna szuksegem mert egy 1996-os Passat VR6 vasarlas
elott allok ha csak valami el nem tantorit. A kasztni III Passat. 93 000 km.

Mire figyeljek, hogy ra ne faragjak?

Ha van valakinek szemelzes tapasztalata vagy informacioja legyen szives
ossza meg velem !

Elore is kosz.
Denes
+ - Nyilt nap a Hungaroringen (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sracok!

Allitolag a Hungaroring.hu oldalon hirdetik Aug 29-et mint 
nyilt napot, ahol 5ezer +afa elleneben barki mehet 5 kort a 
sajat autojaval. Nincs kedvunk kimenni??? (Szerdai nap!!!)
VTI
+ - Alfa leomlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Fogash!

Irtad:
>Korabban volt tema a kipufogo. Megneztem: 4-2-1 a leomlo 
keplete, a >gyari

Ezt sejtettem en is. Ha esetleg arra jarnal megint 
megnezned, hogy hany centi utan van a 4:2 es onnan szamitva 
hany centi a 2:1 talalkozas? Semmi kulonos csak kivancsisag.

VTI
+ - Opel Kdaett GSI 2.0/8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az én Kadettemnél is elrepedt a benzincső, szerencsére a befecskendező
szelepek előtt. Így ezt a problémát a cső (2 cm-es) megröviditésével könnyen
(és olcsón) orvosolni tudtam!

Az oldalt egyébként rendkívül hasznosnak tartom!

Takács Dániel
+ - Vauxhall, media (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eleg regota csak olvasom a listat, de most en is 
megszolalnek.

"Szerintetek az Opel Angliaba miert Vauxhall (remelem jol 
irtam)
neven forgalmazza az autoit? Sot meg a markajelzes is 
teljesen
mas! Az angolok Opel neven meg sem vennek az autot? Pedig
csak a neve mas! Ez lett volna a nagy kerdes!"

Hat azert, mert nem az Opel forgalmazza! Hanem a General 
Motors (GM). Aki ugyanúgy megvette valamikor a Vauxhall 
ceget, mint az Opelt (utobbit valamikor 1928 korul, tehat 
nem tegnap). Angliaban Vauxhallnak hivjak, a kontinensen 
Opelnek, Ausztraliaban Holdennek, az USA-ban pedig asszem 
Chevroletnek. (!!!) Ennyit arrol, mi nemet auto. Ilyen 
erovel a Ford is az, amit Kolnben gyartanak, szinten mar 
vagy 70 eve.

Es hat valszeg a Vauxhall egy regi angol marka volt, ilyen 
neven 
konnyebb volt eladni. 


"- Az emberek nagy resze hulye, mert hallgat a mediara, es 
nemet autot
vesz, ahelyett, hogy Alfat, de legalabb valamilyen olasz 
autot venne."

Hat igen, Alfat altalaban nem erzelemmentes emberek vesznek 
… J

Azert a media finoman szolva is jelentos resze nemet 
tulajdonban van es vagy a nagy testvertol egy az egyben 
fordit 
vagy legjobb esetben a szemlelet veszi at. 

Szvsz pl. a VW ar-ertek aranya rossz, mert nagyon 
draga ahhoz kepest, amit nyujt (sot meg az Audi is).

Ennek ellenere nagyon benne van a koztudatban, hogy (csak) 
a nemet auto az igazan tuti-korszeru-takarekos-tartos-
megbizhato, stb. 
Es a fenti pszichologiai okok miatt persze jol tartjak az 
ertekuket. Itt pedig johet a visszacsatolas: „azert veszem, 
mert jol tartja az arat, megbizhato, stb.” 

Ha nem 10-15 evre veszel autot, akkor nyugodtan vehetsz 
francia, olasz, japan, amerikai kocsit is.

Persze abban igazad van, hogy ez ne legyen Alfa-lista, de 
masoknak is lehetoseguk van / volt a hozzaszolasra / 
temafelvetesre.

Nekem sose volt Alfam, de biztos, hogy ez az auto meg ma is 
egyedi es kulonleges erzes lehet vezetni. Csakugy, mint 
mondjuk pl a BMW-t -- ez utobbit volt szerencsem hasznalni 
egy darabig.

Apropo BMW, VD, illegalitasba vonultal? Nagyon elveztem 
regebben 
a hozzaszolasaidat.

Udv mindenkinek!
+ - Mike flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok,

> Felado :  [Hungary]
>Szoval, az jutott eszembe, hogy ha egy autos mondjuk az elmult
>honapban iratkozott fel a listara, akkor par hasznos tanacstol
>eltekintve a kovetkezoket tanulhatta meg:

>- Az Alfa Romeo a legjobb auto.

Leirtuk par tulajdonsagat, ezt a konkluziot mar magad vontad le.
Lehet, hogy van benne valami?

>- Az Alfa Romeo a leggyorsabb auto, es ennek ellenere baromi 
> jol fogyaszt. 

Az 1.6 AR meg veletlenul sem a leggyorsabb, 0-100-as gyorsulasban
kapasbol mondok 5 1.6-os markat, amelyik ott hagyja, sot a Yaris 
TS nem is 1.6, hanem 1.5
Ami a fogyasztast illeti, az Alfa GYARILAG ad meg olyan fogyasztast,
amilyen. Es ez kulonbseg. Vallaljak, hogy a tablazatok legaljan
figurazzanak, de nem vernek at. Bezzeg a BMW elojon 6.x, a Toyota
6.x, a Golf 6.x-es fogyasztassal (Alfa 8,3). Kiprobalom mindet, a BMW
bekapja a 9-et (igaz, klimaval), a Toyota 8,2-t, a Golf majd 10-et (hat 
igen, a 8V nem szereti, ha porgetik) es az iszakos Alfam fogyasztasa
kijon 7,2-re. Ha ezt megirom a listara, tenyeket irok, amibe nem 
kothetsz bele. Belekothetsz a szaraz adatok korulotti emociokba 
es erzelmekbe, de en nem vagyok ujsagiro, nem kotelessegem az 
objektiv tajekoztatas. Almaim autojaban ulok (meg ha 
kompromisszumokkal is), ne kivand tolem, hogy teljesen 
elfogulatlan legyek. Ha atnezed a regebbi szamokat, en megirtam
az autom hibait is. Egytol egyig.
Es amugy is ott van a PgDn billentyu...

>- Az Alfa Romeo eszmeletlenul jol nez ki, hiszen mar a Fiat Coupe is
>ezerszer jobban nez ki az Audi TT-nel, es az Alfak meg ennel is 
> jobban neznek ki.

Az olasz autok formatervezeset mindenki elismeri az autos vilagban.
Keves nagy ceget ismerek, aki nem dolgoztat olaszokkal.
Nem tudom, mennyire erdekelnek az autok, mennyire vagy fanatikus,
de nyiss ki egy autos konyvet, ahol sportkocsik vannak a kezdetektol
es probald meg beilleszteni a TT-t valahova. Talan tenyleg hulye vagyok,
de ez semmi mas, csak egy halk fingas az autozas tortenelmeben,
a kovetkezo divathullam elfujja. A 4 hengeres turbomotor, amit bele-
raknak az Octaviaba is, (jovore talan a Fabiaba is cccccc) biztosan
hatalmasat emel a presztizsen. De hat minek is folytatom, mindenkinek
mas az izlesvilaga. Egyre viszont megkerlek - jarj utana, mik a 
kovetkezo tervek a TT-vel, lesz egy mosolygos delutanod.

> - Az Alfa Romeoval mindenki versenyezni akar. Persze, hiaba, mert 
> csak odalep az ember, es mindenki csak amulva nezi a piros csikot.

Hmmm.

>- Az Alfa Romeo ulesei annyira kivaloak, hogy ha az ember a mas 
> tipusu autojaba sportulest szeretne, akkor csak at kell szerelni egy 
> Alfa Romeo uleset a gagyi nemet/francia/japan autojaba, es kesz.

Nem ertem ezzel mi bajod. A Thaliaban szar az ules, ezert az egyik
otletem az volt, hogy jo oldaltartasu ulest kell kiszedni egy sportosabbra
hangolt autobol - pl. egy Alfabol. Tudod, Sparco es Recaro ulest 
ritkan latsz bontoban, Alfa ulest annal gyakrabban. Mivel naponta
par orat benne ulok es ismerem, ezt mertem ajanlani.
Persze ajanlhatnam az Octavia RS uleseit is, mert egy tesztben
olvastam, hogy nagyok jok. En viszont a tapasztalataim szeretnem
megosztani es tapasztalataim ezzel az ulessel vannak.

>- A Nemet autok szarok. Nem igy konkretan kimondva, de ez a lenyeg.
>Fapadosak, nem eleg gyorsak, tul dragak.

Es nem? Az akcios 1.4-es Golf Slovakia arahoz 10%-ot csaptam
hozza, hogy 1.6-os gazdagon felszerelt Alfam legyen.
Fapadosabb a Golf? Igen
Gyengebb a Golf? Igen
Draga a Golf? Igen
Akkor mi a bajod?

>- Az emberek nagy resze hulye, mert hallgat a mediara, es nemet 
> autot vesz, ahelyett, hogy Alfat, de legalabb valamilyen olasz autot 
> venne.

En orulok, hogy jol megy a nemet autoknak, mert javul a konkurencia,
javul az Alfa is :)
A media nyomasat nem tagadhatod le, olvasd neha a Totalcar.hu-t...
A VW nalam valahol ott van, ahol a MicroSoft. 

UI. Tudom, hogy a kis Polskibol savanyu lehet a szolo... 
Vedd meg almaid kocsijat (CRX?) es te is pozitivabban fogsz
gondolkodni.
+ - vauxhall (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!
A Vauxhall 1904. ota gyart Angliaban autokat. 1929-ben vette meg a
General Motors. Bar mar 1963-ban megjelent az elso "Anglicised" Opel a
Vauxhall kinalataban, csak a hetvenes evek kozepetol egysegesitettek az
europai GM kinalatot. Angliaban maradt a tradicionalis es jol hangzo
Vauxhall markanev

Npal
+ - Re: Felni-Vectrara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Tiszy,
        
biztos jol szamoltad Te ezt? Szerintem a nyomtav no 22mm-
el, ha meg ilyen pogacsakat is beteszek, akkor aztan lesz 
szeles nyomtav!
A felni egyebkent fel megy a Vectrara minden gond nelkul.
A tobbit lasd bovebben Fogash magyarazata, valami hasonlo 
derengett nekem is.

        Attila (M)


>Ekkora elteres (25%) jelentosen befolyasolja a kormanyzasi 
>tulajdonsagokat. A kormanyvisszaterito ero megvaltozhat, 
>kacsazik az auto. Mellesleg a csapagyak sem biztos, hogy 
>orulnek neki (bar itt pont csokken a nyomtav - ez viszont 
>instabilabba teheti az autot.)
> 
>Megoldas:
>TEDD fel, de tegyel be MASFEL centis tav-pogacsakat (a ket 
>centis sem baj).Ezzel pont kiegyenlited az ET kulonbseget. 
>Raadasul a pogacsa tud osztokort is valtoztatni(bar a 2 cm 
>eleg keves ehhez).
> 
>Meg valami: semmi sem garantalja, hogy a felni FEL IS MEGY 
>(feknyereg, -cso, stb)!!
> 
>         udv, deejaytiszy
+ - va: Alfa-flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Annyira megy az ontomjenezes...
Nezd el nekik.
Az ferfiemberek jo resze, mar apro koraban beleszeret 
egy automarkaba. Huzza-vonja anyut hazafele az ovibol 
es minden ilyen kocsit korbe kell sasolni haromszor.
Amikor felno, akkor megprobal venni valami hasonlot.
Ha sikerul, akkor jon a mamor es minden mas tipus szar, fika.
Hogy lanyos zavarat palastolja - megprobal ezerfele okot
felsorolni valasztasa mellett es mas tipusok ellen.
Pedig ez csak szerelem - nem mas.

En egy Mustangot nyalogattam kozel negyven eve a Hernad es 
Damjanich utca sarkan. Lehet hogy ezert van most Escortom. 
Teljesen logikus. Nem ?
--
Meszaros Geza
+ - Re: nevek II. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Mindezek fenyeben a Coupe egy igazan jo nev. Miert? Az auto tenyleg kupe,
> mindenhol ugyanugy mondjak es ertik, konnyu megjegyezni, es egy szep auto
> tartozik hozza.

Fenntartom a velemenyemet, hogy megsem art, ha egy autonak van neve. Az en
automrol is allandoan azt kerdezik a kollgaim akik ulnek benne, hogy mi
ennek a tipusnak a neve. Ezt sem hivjak tul fantaziadusan (Acura TL), de
szerintem ezek a rovid betu es szamkombinacios nevek (A4, TT, 340) is
egyenibbek, mint hogy: cuope, sedan, vagy wagon. Ezek ugyanis markaktol
fuggetlenul az auto fazonjat irjak le, ennyi erovel az osszes automarka
kihozhatna egy Coupe nevu modellt! Szerencsere a Fiat pont eleg
fantaziadusan szokta elnevezni az autoit, a neveik rovidek, olaszosak,
konnyen kimondhatoak.

Udv: Otto
http://qqriq.com/Otto/Acura/
+ - Re: FIAT Coupe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gonci, koszi a Fiat Coupe linkeket, vegigneztem a kepeket. Erdekes, hogy
foleg elolrol szeretik fenykepezni az autot, onnan dinamikusnak is nez ki,
de a hatulja szerintem eleg egyszeruen lett osszebarkacsolva. Oszinten
megmondom, hogy nekem nem igazan tetszik a design, feleslegesen
eroltetettnek tunik, tulsagosan sok toresvonal van benne. Bar ez mar egy
regebbi forma, nem nagyon erdemes a mai divattal osszehasonlitani. Egyebkent
semmi bajom a Fiatokkal, altalaban szep autoknak talalom oket.

Udv: Otto
+ - Re: FIAT Coupe (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azt hiszem, rajottem, hogy miert idegenkedem a Fiat Coupe formajatol: ezek a
ferden ravesett vonalak a Saturn SC kupera emlekeztetnek, ami egy eleg fapad
auto.

Itt van rola egy foto es ket terben forgathato kep:
http://carpoint.msn.com/Vip/Gallery/Saturn/SC/0.asp

Udv: Otto
+ - Alfa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Dear All!

Fogash irta:
********************
Sikerult elautozni az elso teljes tankolast! Nagyon demo-
uzemmodban
(3-4szemely, klima, 1-2-3-ban pirosig forgatva) jott ossze 
11,3 l/100km.
Most probalom normalisan is kiprobalni, (a gepkonyve 
szerint varosban is
csak 9,x lehetne) de nehez, mert olyan szepen forog. Kulon 
elmeny, ahogy
masodikban mondjuk 2000nel rataposol
***********************

Ugye, hogy ugye! Sajna en sem tudom megallni, hogy neha ne 
porgessem letiltasig. Raadasul a boxer meg szebben 
ercesebben dalol!


Kedves Mike!

Ha flamet akarsz inditani, akkor nem jol kezded. Lapozz 
vissza es olvasd el, amit arrol irtam, hogy milyen 
tipushibai vannak pl a 33-as sorozatnak es hogy en mikkel 
szenvedek. Egy Alfa ha megy, akkor dinamikus, gyors es jol 
veszi a kanyarokat. Csak eppen neha szetcsuszik egy 
csatlakozo, nehez beallitani az ajtajat... De hat valamit 
valamiert. Amugy megneznem azt a Golfot, amit annyi penzert 
ramolnal ossze, mint az en Alfam, hogy mit tudhat )full 
fapad 1,4 vs Alfacontrollig minden + 1,7 boxer=

Bye

Fresi
+ - Alfa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Dear All!

Fogash irta:
********************
Sikerult elautozni az elso teljes tankolast! Nagyon demo-
uzemmodban
(3-4szemely, klima, 1-2-3-ban pirosig forgatva) jott ossze 
11,3 l/100km.
Most probalom normalisan is kiprobalni, (a gepkonyve 
szerint varosban is
csak 9,x lehetne) de nehez, mert olyan szepen forog. Kulon 
elmeny, ahogy
masodikban mondjuk 2000nel rataposol
***********************

Ugye, hogy ugye! Sajna en sem tudom megallni, hogy neha ne 
porgessem letiltasig. Raadasul a boxer meg szebben 
ercesebben dalol!


Kedves Mike!

Ha flamet akarsz inditani, akkor nem jol kezded. Lapozz 
vissza es olvasd el, amit arrol irtam, hogy milyen 
tipushibai vannak pl a 33-as sorozatnak es hogy en mikkel 
szenvedek. Egy Alfa ha megy, akkor dinamikus, gyors es jol 
veszi a kanyarokat. Csak eppen neha szetcsuszik egy 
csatlakozo, nehez beallitani az ajtajat... De hat valamit 
valamiert. Amugy megneznem azt a Golfot, amit annyi penzert 
ramolnal ossze, mint az en Alfam, hogy mit tudhat: full 
fapad 1,4 vs Alfacontrollig minden 1,7 boxerel

Bye

Fresi
+ - Bonzsur, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:
>>>
Az ET 49 "melyebb", azaz ez helyett felrakva az ET38-at, a 
kocsid nyomtavja (49-38)x2 =22mm-rel szelesebb lesz. 


Hamut szorok a fejemre. Nyilvan eppen egy GIX-es Astrara 
gondolotam, es az zavart meg... :-)



>>>
De mivel a valtozas egesz minimalis, valszeg a hatasok is 
azok lesznek.


3-4 mm (osszesen) nem valtoztat. Ennel tobb mar erezheto! 
(_Tapasztalat_: Renault Megane-on (ET36) Scenic felni 
(ET43).  A Vectran a 22 mm igy biztos valtoztat a Fogash 
altal is leirt menettulajdonsagokon.)



udv, deejaytiszy
+ - BMW M (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash-nak:

M - Motorsport (gyaron beluli tuning-reszleg), amely nem kis hatekonysaggal muk
odik, hiszen a sima 3,5 literes 5-os E34-es BMW asszem 211/218/222 loero, ezzel
 szemben az elso M5-os, ami szinten 3,5 literes mar rogton 315 loeros, szoval v
olt meg tartalek a vasban...

vasgyuszi
FIAT Coupe' 16V Turbo

U.i.: A sima 535-os loero adataiba keretik nem belekotni, mert az autoshirdetes
ekben meg ezen a harom adaton kivul meg egy csomot talaltam. A hivatalos motorv
erziokat nem tudom, annyira nem is erdekel.

___________________________________
NAGY Tamas
Siemens AG
ICM N MR GE DC 1      
D-81359 Muenchen, Hofmannstr. 51           
mailto:
phone:  +49 / 89 / 722-40865
fax:       +49 / 89 / 722-54859
mobile:  +36 / 20 / 956-8058
___________________________________
+ - Auto forma - Coupe' (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

egyeseknek feltunhet, hogy mennyire megszaporodtak a publikalasaim az elmult pa
r napban. Ahol emliteni latom a FIAT Coupe'-t, ott mar egyeni erintettseg reven
 kotelezonek erzem, hogy hozzavakkantsak a temahoz. Igy van ez a spektrumos mus
orral is.

Amirol 3P tarsunk ir, azt a musort eppen nem lattam, de teljesen igaza van az a
lap ujrafelhasznalasat illetoen. A hetvegi szij-csere alkalmaval a szereloknek 
egyre-masra koszongettek vissza a kocsibol a Tipo elemei, peldanak okaert az al
vaz. Ettol fuggetlenul nekem ugyanugy tetszik, es nem fogom veletlenul osszekev
erni a Tipoval.

Monnyuk aze a Tigra eleg gaz, karoltve a Ford Pumaval elemhetnek kukoricara ter
depelni ... Elso ranezesre olyan szerencsetlenul allnak a virsli gumijaikon, me
g a meteres hosszu lengescsill-okon. A Tigrabol tobbet volt 'szerencsem' az utc
an megpillantani, hat ritka egy  megjelenesu auto.

erre mar csak egy markatarsa hajaz, aki egy Calibrarat alakitott egy kicsit (te
nyleg kicsit) at, hogy az egy Ferrari replikanak elmenjen, es a www.mobile.de-n
 a Ferrarik kozott hirdeti eladasra. Ritka hanyas a szerencsetlen. Sikerult elt
untetni a Calibra szepseget, viszont a Ferrari-tol is fenyevekre kerult, nekem 
legeloszor egy FSO Polonez tuning valtozat jutott rola az eszembe.

vasgyuszi
FIAT Coupe' 16V Turbo

___________________________________
NAGY Tamas
Siemens AG
ICM N MR GE DC 1      
D-81359 Muenchen, Hofmannstr. 51           
mailto:
phone:  +49 / 89 / 722-40865
fax:       +49 / 89 / 722-54859
mobile:  +36 / 20 / 956-8058
___________________________________
+ - Alfa-flame (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vazzeg Mike,

szijjel rohogtem magam az irasodon, ha ez telleg flem akart lenni, akkor szerin
tem nem sikerult, mert inkabb ironikusra sikeredett, mintsem fikazosra.

Egyebkent en is csodalkozva figyelem ezt az elolaszosodast a listan, a nemet-au
to tulajok szabin vannak/nyaralnak? Vagy mar annyira toleransak lettek, hogy ne
m ugranak minden olasz-beirasra. Monnyuk ez igy nem rossz, legalabb nincs meddo
 vita. Mindenki nyomja a sajat hulyeseget, tiszta szakmai kerdesekben pedig erd
emes egymassal letargyalnunk a tutit.

vasgyuszi
FIAT Coupe' 16V Turbo

___________________________________
NAGY Tamas
Siemens AG
ICM N MR GE DC 1      
D-81359 Muenchen, Hofmannstr. 51           
mailto:
phone:  +49 / 89 / 722-40865
fax:       +49 / 89 / 722-54859
mobile:  +36 / 20 / 956-8058
___________________________________
+ - Coupe, Alfak, kerdesek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megtertem Horvatorszagbol, szep ut volt, cca 1600 km 11 l átlag fogyival, ez
az en normaim szerint több mint jo.

Gratula vasgyuszinak az uj autojahoz! Erezd jol magad benne!!! Szerintem
szep, szeretheto auto es nekem a neve is bejon. Miert kene valami zavaros
fantazianevet kitalalni?

Annak azert orulok, hogy fontolora vetted a BMW-ket is. Talan majd
legközelebb, bar a 635 CSI nagyon nagy elszantsagot igenyel.

> Ilyen hurkakra egyszeruen nem lehet normalis autot gyartani,......

De... a Hummer H1 kibírja :)))

> egesz Budapest egy nagy uthiba.
Ez nagyon IGAZ !

:  irta
>A subject ellenere nem szeretnek flame-et uszitani...

Ne is tedd az a joravalo Alfa nem tehet rola...

>Annyira megy az ontomjenezes, hogy szerintem lassan VD is kezdi
>fontolgatni, hogy lecserelni a szar nemet roncsautojat egy szep piros
>Alfa Romeora...

Talan azert megsem teszi......-:))))
Nekem legalabbis még hosszasan kell fontolgatni ezt a lepest.

Más:

Frigyes!

Az altalad ajanlott hatso ablak futoszaljavito erdekelne. Hogyan mukodik??
A problemam az, hogy az also ket szal kb 20 cm hosszan - az elozo tulaj
matricaeltavolitasi kiserlete kovetkezteben- szakaszosan megszakadt, igy
alul nem fut. Sajnos nagyon kicsi a hely a serules es a kalaptarto kozott, a
szelvedot meg nem akarom kiszedni. Jo lenne az erre?? Mibe kerul?

Masik kerdes: Tud-e valaki radar+laser jelzo beszerzesi forrasrol M.o-on,
vagy Nemetorszagban Erlangen kornyeken?


Üdvözlettel:

Kaszo Endre
(BMW E34 525i)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS