Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1236
Copyright (C) HIX
1999-09-28
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Internet site (mind)  23 sor     (cikkei)
2 commandos beyond (mind)  7 sor     (cikkei)
3 Prince 3D (mind)  14 sor     (cikkei)
4 ez nem egeszen... (mind)  8 sor     (cikkei)
5 Re: AoEII (mind)  17 sor     (cikkei)
6 S.O.s Jagged Alliance (mind)  17 sor     (cikkei)
7 C&C 2 (mind)  11 sor     (cikkei)
8 FF7 (mind)  8 sor     (cikkei)
9 re: commandos btcod (mind)  16 sor     (cikkei)
10 NT & DirectX (mind)  43 sor     (cikkei)
11 ismet 3D kartyak: sebesseg versus(?) minoseg (mind)  124 sor     (cikkei)
12 Re: English Discovery (mind)  12 sor     (cikkei)
13 kingpin gepigeny (mind)  12 sor     (cikkei)
14 Re: DirectX 6.1 for NT (mind)  12 sor     (cikkei)
15 Re: AOE II (mind)  9 sor     (cikkei)
16 xwingallianceproblemvoodoo2alatt (mind)  6 sor     (cikkei)
17 Ceaser 3 (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Mortyr vedelem? (mind)  11 sor     (cikkei)
19 elite2 (mind)  12 sor     (cikkei)
20 XGl200 (mind)  13 sor     (cikkei)
21 SIN (mind)  8 sor     (cikkei)
22 Hidden and Dangerous (mind)  9 sor     (cikkei)
23 System Shock 2 (mind)  10 sor     (cikkei)
24 Re: english dicovery (mind)  20 sor     (cikkei)
25 Megunt Cd-k eladok! (mind)  16 sor     (cikkei)
26 Killer Instinct + emugames (mind)  9 sor     (cikkei)
27 Dizzy (mind)  13 sor     (cikkei)
28 mortyr (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Internet site (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi játékosok.....!

Mindenki figyelmébe ajánlom azt az új játék website-ot,amit a
freeweb.interware.hu/jatek/ címen hívhattok le....
Az oldal most indult ezért még nincsen rajta sok minden , de majd
lesz....!!!!!!!!!!!!
De azért most is találhattok játékértékeléseket , újdonságokat , linkeket ,
leírásokat a legújabb játékokról....stb.
Lesz még többek között Cheat adatbázis is,de ez még nincs fenn.....Addigis
ha valakinek kód kell valamihez , az írjon a  címre , és
én készséggel segítek!
Ha véleményetek van az oldalról , vagy javaslatokat akartok tenni (pl.:mi
legyen még , miről szeretnétek olvasni...stb.) , vagy valamit közölni
akartok velünk , akkor a következő címekre írhattok:


vagy a


Nos tehát nézzetek be hozzánk minél többen.......szerintem megéri!

Üdv:
       Cheat
+ - commandos beyond (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali Mindenki!

Szeretném megköszönni a segítséget amit nyújtottatok!
Különösen Pityának a gyosaságért!

Üdv:
          Mantas
+ - Prince 3D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hellosztok!

Az a problemam a fenti programmal,
hogy a 4. palyan fogalmam sincs mit
kellene csinalni. Ez az az a hely, ahol
egy nagy terem van egy be- es kijarattal
kozepen egy szokokut, a bejarattol ket
oldalt pedig ket erkely nagyon magasan,
semmi maszasi pont, kapcsolo, stb.
Mi a megoldas?

Koszonom a valaszt elore is, udv:
-b b-
-bali bacsi-
+ - ez nem egeszen... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez nem egeszen jatek, na jo nem az, de
valakinek nincs meg veretlenul?
Az a cime, neve: Microsofot Movie Maker
Egy igen jo progi. 
Erdekel, ha eladod!
Ird le milyen!
Maganban is!
eGO
+ - Re: AoEII (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: AOEII ( 8 sor )
> Idopont: Mon Sep 27 06:02:02 EDT 1999 JATEK #1235
> A fent nevezett game betajaval jatszik valaki? MErt nekem sehogy
> se akar elindulni allandoan azt pofazza hogy DX6.1a vagy jobb kell neki
> pedig emiatt telepitettem win98SEt amiben az van, nyomtam fol DX7et SEMMI
> EREDMENY.... Leccy segitsetek...

Hat ha directplay 6.1a kell neki, akkor telepitsd azt. A Microsoft 
kulon is adja egyebkent, es akar DirectX5-osod is lehet. Nyomulj a 
vegleges verzioval, aztan gyere jatszani az #aoe.hu -ra

Udv,

	awender
+ - S.O.s Jagged Alliance (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Volna par kerdesem:1. Hova es hogyan kell rendelni a felszerelest 
illetve honnan tudom felszerelni az embereimet?

2. Milyen jelentosege Miugelnek es annak az atyanak akihez Miguel 
kuld, miutan elfoglaltam a megjelolt varost es a banyat?

3. Hogyan lehet terepjarot ill. helikoptert szerezni(az egyik 
hangarban talalkozom egy mernokkel aki azt mondja hogy a 
helikopterrel minden O.K. de en megoltem a pilotat.)?

4.Az egyik lakos emlit valami fickot egy masik banyavarosban akitol
  fegyvereket lehet szerezni,mit tudtok rola?
  
  KOszi 
  
  Laci
+ - C&C 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Lista'sok!

Tudna valaki segiteni hogy miert nincs vege a NOD 11. palyanak??? Bent
ul a ficko a szallitogepben, de nem indul el. Barmit melle rakhatok
akkor sem. 

Nem vagyok a listan ugyhogy ha valakinek van megoldasa, akkor azt a
mailto: cimre kernem. Elore is koszi.

Udv:
		Ga'bor
+ - FF7 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Final Fantasy 7 harcrendszerehez es iranyitasahoz kernek 
lehetoleg magyar nyelvu leirast. Ha neked van, legyszi kuldd el 
nekem is.
Koszi.

Pisti
+ - re: commandos btcod (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Én lekaszaboltam mindenkit a zőldsapkás fiúval. Semmi sziréna nem volt,

>minden el tudtam kapni (kivéve a háromtagú őrjáratot - őket viszont
>leszedtem a mesterlövésszel).

izlesek es pofonok. masodjara mar en is a tokeletes pusztitasra
mentem:)))
aki eloszor jatsza, az meg orul ha valahogy meg birja csinalni
ha most azt mondod, hogy te mar elsore lekaszaboltal mindenkit, akkor
rad hagyom:)



--
Master, Master, where's the dream that I've been after,
Master, Master, you promised only lies!!!
+ - NT & DirectX (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a lent idezett levelre reagalok.

Ezt azert nem jelentenem ki ilyen egyertelmuen, mert a gepemen eppen az
ellenkezoje tapasztalhato: NT alatt hardveres gyorsitas van elocsalva.
A dolog lenyege a kovetkezo: az NT kernelbe gyarilag be van epitve a DirectX
2.0, a service pack 3-tol kezdve pedig mar a DirectX 3.0. Ez ugye a semmihez
kepest nem rossz (bar jelenleg a 7.0-nal tartunk Win9x alatt). A lenyeg ott
van, hogy a jatek, amivel jatszani akarsz, mit igenyel. Ha uj jatek, akkor
nyilvan ennel ujabbat. Vannak olyan jatekok (pl. a Descent 3), ami
megjelenesekor a DirectX 6.1-et javasolta hasznalni, mert akkor az volt a
legujabb (iden majusban). NT alatt meglatja, hogy csak a 3.0-s van es dudal,
hogy upgrade-elni kene. Mivel NT ala nincs ujabb hivatalos verzio
(legalabbis tudtommal), nem upgrade-elek, viszont a jatek csont nelkul megy
igy is (persze csak azon a szinten, amit a DirectX 3.0 kinal: pl. egy apro
kis kesleltetes van a hangban, ami konkretan az NT ala irt Dx3 hibaja)).

Tehat osszefoglalva: a jatekon mulik, hogy hajlando-e korabbi verzioju
Dx-szel futni. Ha egyszeruen van benne egy vizsgalat, hogy marpedig o X.Y
verzio alatt meg sem moccan, akkor nem fog megmoccanni. Ha nincs, akkor
pedig meg fog.
Olyan ez, mint a jatekokban a CD vizsgalat: van a jatekban egy kis kod, ami
megnezi, hogy a sajat CD-je van-e a meghajtoban. Ha igen, akkor minden oke.
Ha nem, akkor szol ezert, es itt jon be a ket lehetoseg: ha nem tud CD
nelkul futni, akkor ugye semmikepp nem lehet tovabblepni CD nelkul; ha
viszont tud anelkul is futni, akkor elfut ugyan, de szol, hogy valami azert
nem koser (pl. nem fogja lejatszani a filmeket). Magyarul: csak a jatekon
mulik, hogy hogy viselkedik.

Termeszetesen szukseg van a 3D gyorsito NT-s driverenek feltelepitesere, ami
esetemben a Voodoo2 NT driveret jelentette.

Udv: Ervin

>Az a helyzet, hogy NT alatt semmilyen modon se fogsz hardveres gyorsitast
>elocsalni. Ha neked megfelel a szoftveres emulacio, akkor batran
kiserletezz
>a DirectX akarmelyik verziojaval. En az 5-ost probaltam, es turheto
>eredmenyeket ertem el vele, bar egy csomo jatek meg sem ugatta.
>
>By:
>Direwolf
+ - ismet 3D kartyak: sebesseg versus(?) minoseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

a lent idezett reagalasra reagalok.

Arrol szep hosszan, de legfokeppen ertelem nelkul el lehetne vitatkozni,
hogy a gyorsasag a fontosabb, vagy a kepminoseg. Egy aspektust szeretnek
megvilagitani: ahogy en latom. Van ellenvelemeny is, amit ismerek is, a most
leirandok nem az ELLEN szolnak. Nem szeretnek ezzel a cikkel vitat inditani,
de egy konstruktiv eszmecsereben barmikor benne vagyok.

Szerintem egy bizonyos grafikai "szint" felett (ezt kesobb kifejtem) mar
sokkal fontosabb a sebesseg, mint a kepminoseg. Sokan szapuljak a 3Dfx
kartyakat a homalyossaguk miatt (valljuk be: van nemi alapjuk a
kritikaknak). Viszont azt senki nem tudja vitatni, hogy a mindenkori
legujabb generacios 3Dfx kartya (jelenleg a Voodoo3 sorozat) piszok gyors.
Azt, hogy mi a fontosabb egy adott ember szamara, azon mulik, hogy milyen
jatekkal jatszik. Egy strategiai (vagy logikai) jatekhoz nem kell tul nagy
framerate, ott sokkal fontosabb, hogy ami tortenik, mennyire szep. Pl. egy
pixeles robbanas nagyon lehangolo tud lenni. Viszont az akciojatekoknal a
sebesseg, vagyis az, hogy a gep mennyire tudja kovetni az emberi reakciot,
sokkal fontosabb, mint hogy a robbanas hogy nez ki. Peldanak kedvenc
jatekomat tudom felhozni: a Descent sorozatot. Ez ugye egy first person
shooter. Roppant akciodus, nem egy strategiai jatek. Itt egyaltalan nem
mindegy, hogy 30, 60 vagy 120 frame-e van-e az embernek. Erre persze lehet
azt mondani, hogy 30 felett tokmindegy: en viszont be tudom bizonyitani,
hogy messze nem az. Itt az a tokmindegy, hogy a robbanas, amit 1 masodpercig
(cserebe viszont eleg surun) latok, hogy nez ki. Persze ne negy darab porgo
kocka legyen, de ezenkivul szinte mindegy. A sok frame azert kell, hogy
minel folyamatosabb legyen a jatek es nagy akcioknal se essen le nagyon a
framerate. Ismet csak azt mondom, hogy ezzel kapcsolatban nem mennek bele a
tudomanyos fejtegetesekbe az emberi szemrol es annak tehetetlensegerol: ezt
csak az tudja, aki mar megtapasztalta a 30 es a 120 frame kozotti
kulonbseget. Mindketto folyamatos, de az utobbi sokkal inkabb az.

Ami a fent emlitett "grafikai szint"-et illeti: itt arra gondolok, hogy
mindenkinek van egy bizonyos elvarasa egy adott jatekkal szemben, hogy az
hogy nezzen ki (pontosabban: a videokartya milyen minosegben jelenitse meg
az alkotok szandekat). Ha ez eler egy bizonyos szintet (szepseget?
minoseget?), akkor azon a szinten felul mar csak a sebesseg szamit. Itt
megint utalnek a jatektipusok kulonbozosegere: egy logikai jateknal nincs
ertelme sebessegrol beszelni. Es ez az a gondolat, amit a 3Dfx ceg is
kepvisel (illetve bizonyos esetekben ezen erv moge bujtat egyes
hatranyokat): eloszor legyen jatszhato a jatek, csak utana szep. Ez nem
jelenti azt, hogy a 3Dfx kartyak kepe csunya lenne, sot! Viszont vannak nala
szebbek, ez tagadhatatlan.
Ne higgye senki, hogy elvakult 3Dfx hivo vagyok, annak ellenere, hogy egy
Voodoo2-es kartyam van. Hogy miert emellett dontottem, annak ket konkret oka
volt (ha valakit esetleg erdekel, annak elmondom). Tudom, hagy vannak a
Voodoo2-nel sokkal jobb kartytak is (amelyek raadasul nem is csak 3Dfx
gyartmanyuak :) ). Ha tehetnem, mindig megvennem a legujabbat, mert
bizonyosan jobb, mint az elozoek. De nem tehetem, es gondolom sokan masok
sem. Ebbol pedig kovetkezik, hogy kompromisszumot kell kotni: ennek
mibenleterol en a fentiek alapjan dontok. Mas donthet maskeppen, engem
egyaltalan nem zavar (nem is zavarhat).

Harom dolgot fuznek meg hozza a fenti gondolatmenethez:

1. Amikor a Descent 3 keszult, a keszitok kulonbozo forumokon rendszeresen
tartottak a kapcsolatot a leendo es meglevo Descent jatekosokkal. Ebbol a
parbeszedbol ragadt meg bennem egy gondolat, ami szerintem nagyon igaz es
nem csak erre a jatekra: "Gameplay is the most important thing, all others
come after it." Vagyis szabadforditasban: a jatszhatosag a legfontosabb,
minden mas csak azutan kovetkezhet (az idezet nem szo szerinti volt). Ebben
nagy igazsag van: ha egy jatek gyonyoruszep, de a jatszhatosaga gyenge,
akkor az egy gyenge jatek. A jatszhatosag pedig egy akciojateknal nagyban
fugg a sebessegtol is.

2. Kb. 2-3 eve, amikor a 200-as pentium es a Voodoo1 volt a csucs,
rendeztunk egy kiberpartit, ahol is jelen volt 2 db 486-os szamitogep es ket
darab csucsgep (vagyis a P200). Termeszetesen Descenteztunk. Egy ido utan
javasoltam a gepcseret: muszaj volt megtudnom, milyen is lehet egy allat jo
gepen jatszani. Persze nagyon jo volt. Probalgattam allitgatni a felbontast
(default a Descentben: 320x200) es meg 640x480-ban is teljesen jatszhato
volt (sajnos a frame ertekekre mar nem emlekszem). Nagyobb felbontasban
termeszetesen sokkal szebb volt a jatek, messzebbre lehetett latni, tehat
latszolag minden amellett szolt. A ket tulajdonos viszont 320x200-ban
jatszott. Amikor megkerdeztem, hogy miert, akkor a valaszuk az volt: sokkal
tobb a frame kis felbontasban es ez sokkal fontosabb, mint hogy szep legyen
a jatek. Es igazuk volt! Ez a jatek soran bebizonyosodott. Hozzateszem, hogy
mai leptekkel nezve meg az akkori 640x480-as felbontas is csunyanak szamit
(szoftveres rendereles).

3. A Glide API-rol.  Nem vagyok jatekprogramozo (vagyis jatekprogramokat
keszito programozo), ezert konkretumokkal nem tudok szolgalni, de teny: A
Glide, mint API, sokkal egyszerubb es hatekonyabb, mint a Direct3D vagy az
OpenGL. A 3Dfx kartyak tamogatjak mindharom API-t, de Glide alatt
teljesitenek a legjobban (legjobb=leggyorsabb, legszebb). Errol barki
konnyen meggyozodhet, ha akar (es van 3Dfx kartyaja): ugyanaz a jatek
egeszen mas teljesimenyt tud nyujtani kulonbozo API-k hasznalata eseten.
Ezert a velemenyem a kovetkezo: amig lesznek 3Dfx kartyak, addig lesz Glide
API is. Ha egy jatekgyarto ugy dont, hogy tamogatja ezt az API-t (is), akkor
szerintem ezt a donteset udvozolni kell, hiszen eleg sok 3Dfx kartya van
piacon, akik ezt ki is tudjak hasznalni. Tehat az a sirankozas, hogy "mar
megint egy szemet Glide-os jatek" szerintem csak egyetlenegy esetben
elfogadhato: akkor, ha a jatek Glide-on kivul semmi mast nem tamogat. Ugy
gondolom, hogy az utobbi idoben es a manapsag gyartott jatokok egyike sem
ilyen mar, ez foleg a regi jatekokra (volt) jellemzo (bar szerintem azokat
sem szabad szidni: akkoriban a Voodoo1 gyakorlatilag egyeduralkodo volt a 3D
gyorsitok piacan: megis mi masra irtak volna a programokat?). Mara a helyzet
egeszen mas, szerencsere sok gyarto van a piacon, van konkurencia es ez
mindenkinek jo (kiveve persze a gyartokat, hahaha), tobb lehetoseg kozul
lehet valasztani.


Persze azt en is tudom, hogy a legjobb az lenne, ha a kepminoseg tokeletes,
elethu lenne es mindemellett piszok gyors is lenne a kartya. Ez lenne a
kompromisszummentes megoldas. Erre sajnos meg egy ideig varnunk kell. Hogy
meddig, annak megjoslasara nem vallalkoznek, tekintve hogy a 3D-s
megjelenites ma gyorsabban fejlodik, mint a CPU-k (ez azok sem lassan).
Viszont a mai helyzetet tekintve, amikor valamilyen szinten valasztani kell
a ketto kozott, akkor en a sebessegre szavazok a szepseg rovasara.

Roviden ennyi. (Majd egyszer bovebben is kifejtem. :) )

Ervin

>> A glide-os jatekok ugyan most mar nem csak a 3Dfx kartyakon futnak
>> de azokon futnak a legjobban.
>
>Mit ertesz "jo" alatt? Ebben akkor van igazsag, ha a jo alatt kizarolag
>a sebesseget erted, aminel szerintem fontosabb a minoseg. A G400 pedig
>szerintem gyorsabb is a V2-nel, lenyegesen jobb kepminoseg mellett.

Norbi  (Veszprém)          ;-)
+ - Re: English Discovery (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Valaki meg tudja mondani, hogy miert irja a fenti program azt, hogy nincs
>csak 576 kbajt memoriam, amikor 80 Mbajt van? Es sajnos igy nem tudom
A szabad konvencionalis memoria meretet kevesli. Mivel a programot nem
ismerem, nem tudom milyen op.rendszer alatt kellene futnia. Ha DOS,
akkor a config-ben csak a himem-t es a dos=umb,high-t hagyd meg (plusz
esetleges hangkartya es CD-ROM driver, ha kell).
Ha igy is keves, akkor memmaker lefutattasa ajanlott (benne van a
DOS-ban).

Udv: Steiber Janos
+ - kingpin gepigeny (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hy

>KINGPIN:
>Mi ennek a jateknak a gepigenye ? Mert egy Riva128-on se egy 8MB -os TnT-n
>nem akart elindulni. Mi kell neki?


nalam 128M rammal cel450+v2 12M-val 640*480-ban jol jatszhato, viszont nagy
nyitott tereknel hajlamos a beszaggatasra. by:


             hubi / nmi
+ - Re: DirectX 6.1 for NT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi

> Az a helyzet, hogy NT alatt semmilyen modon se fogsz hardveres gyorsitast
> elocsalni. Ha neked megfelel a szoftveres emulacio, akkor batran 
kiserletezz

Azert ez igy nem teljesen igaz, nekem a Starsiege Tribes szepen fut 
NT alatt hardvares gyorsitassal, V2-es kartyan. Bar az tenyleg igaz, 
hogy NT alatt altalaban nem futnak a jatekok.

Udv
Zida
+ - Re: AOE II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi

> Lehet, hogy leragott csont...
> Tud valaki beta verziot a fentibol?

Hmm. Minek a beta, amikor mar kijott a final verzio is ????

Udv
Zida
+ - xwingallianceproblemvoodoo2alatt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az a bajom, hogy a xwingaban felismeri a voodoo2omet, de ennek ellenere csak 
szoftverrenderingben megy, hibat pedig nem jelez... egy ismerosomnek is volt 
ez a baja, de neki megoldodott ugy, hogy felrakta a need4speed4-et es a game 
szolt, hogy nincs rendben valami driver es kijavitotta. Nekem a legujabb 
referencedriver van felrakva, ugyhigy passz...
Van valaki, akinek ugyanez volt a baja???
+ - Ceaser 3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Ceaser 3-hoz keresnék Magyar leírást, mert nem igen értem ezt a játékot!
Előre is köszönöm!


--
    !!!!!!!!!KOVI!!!!!!!!!
 http://w3.swi.hu/kovika

      
      ICQ: 34164422

Ui.: Még mindíg keresem a TriplePlay '99-t. SOS!
+ - Mortyr vedelem? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Jatszik valaki a Mortyr-al?
Az en verziomban nem lehet felvenni az EU csomagokat, igy mar 4% eleterovel
jatszom.
Ez valami vedelem lenne?
Segitsetek!

Koszi.

l-3
+ - elite2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Elovettem egy regi jatekot. A neve Frontier (Elite 2). Azt szeretnem tudni, 
hogyan kell uzemanyaggal feltolteni a gepemet. Teljesen az elejen vagyok, 
tehat nincs a pulse laseron kivul semmim (mar uzemanyagom sem :-))
Elore is koszike
Arpi



___________________________________________________________________
[NEXUS - ingyenes email & honlap mindenkinek - http://www.nexus.hu]
+ - XGl200 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Probalta mar valaki a subject-beli progit. Glide-s jatekokat lehet vele 
futtatni
G200-on, TNT-n stb., de nekem nem sikerült TNT-vel(diamond viper 550) 
egyetlen
progit sem elinditani. A log file-ban 0 van a felbontasnal es a frissitesnel 
is.

Best regards,
                           Scavok

 (only subject, max. 72 character)
+ - SIN (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Ha van valakinek SIN  hez leirása és megosztaná velem azt megköszöném.
a 2 pályán elakadtam a bomba mindig felrobban és kipurcanok. mit lehet ott
csinálni ??
HELP ME?!

Üdv.: Kukumba
+ - Hidden and Dangerous (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv minden jatekosnak.

Meg tudna nekem valaki mondani, hogyan lehet 
a fenti progiban a kiurult fegyvert eldobni? Ha 
egyaltalan lehet...

Segitsegeteket elore is koszonom:
Andrew

+ - System Shock 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Mar nagyon a vegen jarok a dolgoknak, de keves a loszerem a teljes
gyozelemhez. Tud valaki 1-2 ertelmes cheat-et hozza?? ( Loszer, elet stb.. )

THx
Udv.:

Laci
E-mail: 
+ - Re: english dicovery (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

----- Original Message ----- 
From: >
Newsgroups: hun.lists.hix.jatek
Sent: Monday, September 27, 1999 7:31 PM
Subject: english dicovery 

> Valaki meg tudja mondani, hogy miert irja a fenti program azt, hogy nincs
> csak 576 kbajt memoriam, amikor 80 Mbajt van? Es sajnos igy nem tudom


Az 576k az alapmemoria, tehat a 640k alatt ennyinek kell szabadon maradnia!
Ezt ne teveszd ossze a kiterjesztett memoriaval amit a memoria kartyaiddal
telepitettel a gepbe!


Ezt a config.sys es autoexec.bat optimalizalasaval tudod osszehozni,
kapcsolj ki mindent amire nincs feltetlenul szukseged.

Tovabbi informaciot talalsz a DOS leirasaban, hogyan lehet a konv. memoriat
a maximumig kihasznalni.
+ - Megunt Cd-k eladok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladóak a következő full cds játékok:
500 Ft ért:
Nba 99
Nfs 3
Nfs 2 SE
Carmageddon 2
Word Cup 98
Myth 2
Heretic 2
Shogo
Trespasser
Expendable
Requiem
Sin

stb..
+ - Killer Instinct + emugames (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

-Megy valakinek a Killer Instinct Gold az N64 emulatoron? (UltraHLE)
-Van valakinek cheat-je az SNES-es Killer Instinct-hez?
-Megvan valakinek a MidnightResistance vmilyen emura?

Ha kell emu rom, csak irj.

[HYENA]
+ - Dizzy (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

sziasztok,
Megint ez a nyavalyas Dizzy. A gond az, hogy a jatekban a holgyemeny 30
penzt kovetel tolem. Igen am, de en ossze-vissza 28-at talaltam. Hasonlo
eredmenyre jutott Csiperke tagtars is, akitol korabban segitseget kaptam.
Hol a turoban van meg + 2 penz? Ha a terkep szerint nezem, akkor azon a
kuton, aminek a tetejet fel kell fesziteni, ott van egy penz, ám en ott
csak egy erszenyt talaltam, a hianyzo masik pedig az egig novo bab es a
viragot szorongato csajszi kozott van vhol nem is olyan magasan a
levegoben. Allitolag. A terkep szerint. De en nem talalom.
Megoldas???
/esetleg programhuba?/

gy.
+ - mortyr (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

hello

bocsi, hogy html-ben kuldem,de elkuldom megegyszer...

a mortyr-al kapcsolatosan lenne egy kerdesem, ugyanis elakadtam a jatekban
A 32 level-el nem tudok tovabb menni, Ott akakadtam el ,hogy a medence masik
oldalan a nacikat kinyirtam es utanna nem tudok sehova sem menni,csak a
secret levelt talaltam meg..



GERGELY SZENSZEJ, SZEXEL GERGELY
 --------------------LANTOS JANOS----------------------

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS