Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1000
Copyright (C) HIX
2001-01-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Ke'relem (mind)  7 sor     (cikkei)
2 Laguna II (mind)  9 sor     (cikkei)
3 Honda-valto-olaj (mind)  33 sor     (cikkei)
4 Re: szinrefujt borzalom (mind)  11 sor     (cikkei)
5 Udvozlet az 1000. szam olvasoinak (mind)  23 sor     (cikkei)
6 Jogis es autobusz (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Re: szelvedojavito (mind)  19 sor     (cikkei)
8 Hello! (mind)  15 sor     (cikkei)
9 KFB (mind)  12 sor     (cikkei)
10 Re: Mutes (mind)  22 sor     (cikkei)
11 Nagyak es a rendorseg (mind)  33 sor     (cikkei)
12 Charade Gyugyo (mind)  17 sor     (cikkei)
13 Rendor elveszi... (mind)  22 sor     (cikkei)
14 Szines lokharito (mind)  15 sor     (cikkei)
15 Re: UAZ-t =?UNKNOWN?Q?venn=E9k_!?= (mind)  2 sor     (cikkei)
16 OPLE 14. >60LE (mind)  15 sor     (cikkei)
17 tuning (mind)  25 sor     (cikkei)
18 Re: EU jogsi (mind)  13 sor     (cikkei)
19 WRC (mind)  10 sor     (cikkei)
20 atirasi koltsegek (mind)  9 sor     (cikkei)
21 The New Millenium; Kerekor (mind)  18 sor     (cikkei)
22 vicces extrak az autoban... :-) (mind)  20 sor     (cikkei)
23 1000 (mind)  16 sor     (cikkei)
24 RE: Integra :) (mind)  20 sor     (cikkei)
25 Astra Classic Car 1.6 (16V) (mind)  39 sor     (cikkei)
26 Re: xsara (mind)  18 sor     (cikkei)
27 re nehez a valasztas (mind)  39 sor     (cikkei)
28 megjottem, hozzaszologatok :) (mind)  73 sor     (cikkei)
29 Re. Szelvedojavito (mind)  26 sor     (cikkei)
30 Re. Nehez valasztas (mind)  29 sor     (cikkei)
31 Valto, honda, difi (mind)  17 sor     (cikkei)
32 Udvozlet (mind)  11 sor     (cikkei)
33 Fogash cikke az origoban (mind)  21 sor     (cikkei)
34 re:bizt. csekk (#999) (mind)  9 sor     (cikkei)
35 Passat Variant teszt az auto.origon (mind)  29 sor     (cikkei)

+ - Ke'relem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!
Legyen valaki oly jo es kuldje el nekem a 993. szamot,
elore is koszonom.

nme1

"Know your enemy"
+ - Laguna II (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia DJ TC!

En nem akarom kommentalni a Laguna II-t, csak annyit kernek,
hogy amint lesz lehetoseg teszt-vezetesre, nekem tarts
fenn egy helyet, "le'cci, le'cci, le'cci!!!!!!!!!!"

nme1

"Know your enemy"
+ - Honda-valto-olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ha rendszeresen olvasnal, tudnad, hogy en a tavolkeletiek 
>ellen szoktam
>De most erot vettem magamon. :)
Dicseretes:)

>Amugy meg egy "hondolat": 52ekm (vagy valami ilyesmi) volt 
a >Hondaban, mikor zugott-bugott. Mint utobb kiderult, 
azert, mert nem >a megfelelo olaj volt
>benne. Kerdeseim:
>1. a gyarban nem megfelelo olajjal toltottek fel?
De. Ha jol emlexem Ant beszamolojara a difi bugas a valto 
javitasa utan keletkezett->Feltetelezem, hogy ott kerult 
bele a motorolaj.

>2. jo olaj volt benne, de azzal is szetment?
2. Abszolut jogos. Hiszen a valtoval a gyari olaj 
megletekor lett a gond. A javitas utan jott a masik gond:
ami viszont mar nem szetment, hanem bugott... ami szetment 
az nehany szinkron volt ha jol emlexem, ennek a javitasa 
utan jott a motorolaj -> bugas a difiben.

>...Hondaeknal ilyen nincs?
Azert annyira meg a Hondak sem jok, hogy valtolaj csereles 
nelkul kelljen veluk menni /bocs, ezt nem hagyhattam ki :)/

Eddig motorolaj volt es emlekeim szerint 80 ezer volt az 
elettartamra irva. En ketszer is csereltem 160 es 
240ezernel, mindketszer TXT 5W-40-re.
Viszont ha mar kuplungcseren voltam tegnap elott en is ezt 
a valtoolajat rakattam bele. Nekem nem lett jobb tole, igaz 
eddig se volt gondom. De nagyon szeretnek a jovoben egy 
olyan difit es ha ez kell neki, hat legyen...
VTI
+ - Re: szinrefujt borzalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

En is kukacos fiu vagyok. Nem kerek szinrefujt lokharitot.
A Suzuki lokharitok keet darabbol vannak, ezert tudjak a 
felsot lefujni, az alsot feketen hagyni.
Azert a legjobb a tok fekete.
Kereskedo fiuk! mit csinaltok a kukacos ugyfelekkel, akikú
fekete lokharitot kernek (fenyezes nelkul)?
Udv, Bela

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: pecz1.mfa.kfki.hu)
+ - Udvozlet az 1000. szam olvasoinak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok autos tarsak,

mint alapito tag (az 1. szamtol olvasom ezt a listat) udvozlok mindenkit.

Az idok soran felmerult bennem nehany kerdes, melyet most teszek fel.

1. Van-e valaki az olvasok kozott, aki HIX AUTO matrica hatasara kereste
meg ezt a listat? Az elsok kozott diszitettem automat en is a matricaval, de
meg senki sem jelzett a hivatalos modon.

2. Most pedig falumbeli (Szigetszentmiklos) olvasok felol erdeklodom.
Remelem nem csak en olvasom egyedul innet ezt a listat. Ha van meg
valaki, irjon....

Hasonloan Meszaros Geza-hoz en is reggel szoktam olvasni a listat.
Eloveszem a kakaomat a ket fankot, megnyitom a listat, es kezdodhet
a nap...

Udv mindenkinek.

ps.: Sancho, mukodik a kihangosito?

Sabat (VW Vento 1.6 '96)
+ - Jogis es autobusz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Lenne egy kerdesem, felbuzdulva az EU jogsi vitan: hogyan kell
'elveszett' jogsit potolni? Problemat tetezi, hogy elfelejtettem
masolatot kesziteni rola, szamat nem tudom. Utolag mindenki okos,
de bennem fel sem merult, hogy egy orszag 'beavatkozik' egy masik
orszag jogrendjebe, es kozli (nemetek) hogy marpedig en Magyarorszagon
nem vezethetek (mert gyakorlatilag ezt teszik, amikor bezuzzak a
jogsimat). Szoval mi a teendo, ha az ember gyorsan akarja elintezni
(es nincs allandoan ott)?

  Mas: Lattam valamit, amit nem ertek. Mercedes varosi csuklos busz,
melyben (szerintem) a motor a csukloban volt. Hogy van ez? Tenyleg
a csuklo tolja maga elott a buszt? Hogy marad meg az uton az egesz?

Udv,
  Gyula
+ - Re: szelvedojavito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ezerszer atragott csont...
>Csak annyi erdekelne, hol vegeznek szelvedojavitast,
>kulonosen budai vagy szazhalombattai cim es telefonszam
>kellene. + Hajszalrepedes(vagymiafene) is javithato, vagy
>csak amolyan kavics altal lepattintott likacs?
>Aki reagal, annak bonuskent a jubileumi 1000. HAban
>jelenhet meg a valasza:-)

Battan a Profi System, Vorosmarty u 9 (a vasutallomastol az 
eromu fele tartva, jobbra kb 80-100 m-re az ocskavas teleptol).
Tel: (23)-354-243

Tenyleg profi, par eve en is dolgoztattam vele.
megnezi az uveget es megmondja, hogy javitja-e vagy cserelni 
kell. Ha cserere erett, azt is megcsinajak, raadasul eleg
olcson tudnak szerezni szelvedoket...

--
SaGa
+ - Hello! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Lehet, hogy a full buta emberek kozott vannak olyanok is, akinel a
>penztarca nem full, es inkabb kezzel tekeri le az ablakot, minthogy 200
>eFt-ert belepakoljanak extrakat. Az autora meg szuksege van.
>En ugyan ceges kocsival poroszkalok, de ha sajat penzbol kellene
>vasarolnom, akkor odafigyelnek.
Nem ismered azt a mondast, hogy  a szegenyeknek nem erdemes
olcson vasarolni? Nem ez, de ilyesmi. Sokkal erdemesebb ugy
szamolni, hogy X forintot igy is ugy is ki kell adni a legolcsobb
termekert. Na most meger-e + Y forintot a jobb, es ezert dragabb
dolog. A legolcsobbat altalaban nem szabad valasztani, mert
minosegben, tartossagban nem megfelelo. Ez mindenre igaz,
talan az autora kevesbe. Ha nincs eleg penzed ujra, akkor
erdemesebb inkabb egy 1-2 eves hasznalt, de sokkal jobb
kocsit venni. En inkabb veszek egy 4-8 eves sportos kocsit, mint
egy uj Suzukit, kb. egy arert.
+ - KFB (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Hungary] irta:
> Csendi a tokeit tepetne le a nem fizetoknek, es ebben igaza is van, de
> tepes
> elott azert meg megengednem, hogy igazolja a dolgot akar akkor kert
> igazolassal.

Ezt honnan veszed? Csak nem leselkedtel? Egyebkent igaz.


csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
+ - Re: Mutes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 irta:
>Van egy kisse torott kocsi, amit az A oszloptol kellene cserelni.
>A bonto alvazszamot nem ad. Ilyenkor mi a helyzet? Hogy
>kellene megoldani, hogy ne nezzen ugy ki, mintha at lenne
>mutve a kocsi, es eredetvizsgalatnal ne kotekedjenek.
>Szamla lenne az alkatreszrol, de a tuzfalat sem artana cserelni,
>de vegso soron azt meg lehet oldani. Viszont akkor is vagni kell
>az oszlopcsere miatt.
Autofelugyelet. AF-es alvazszamot kapsz, csak tenyleg igazolni kell a
kocsi es az alkatresz eredetet. Hivd fel oket, hogy a mutet elott is be
kell-e mutatni a kocsit, vagy eleg, ha utana viszed az alvazszamot
viselo kaszni darabot. Haveromnak is cserelnie kellett az alvaz azon
darabjat, amin az alvazszam volt, csak nem emlekszem, hogy a csere elott
is bement-e, de ugy emlekszem nem.

    Sziasztok!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
*** Maximum mail size: 500 kB ***
+ - Nagyak es a rendorseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozletem!

Egyetlen kerdesem volna. Miert kell szandekosan provokalni a kozeget?
Sosem ertettem meg.

A bunuldozest meg felejtsd el.

Szerdan voltam kihallgatason, ahol is beszelgettem a kihallgatast vegzo
nyomozoval.
Elarulta, hogy sajat fejlesztesu DOS-os szovegszerkesztot hasznalnak, az
orzsagos halozat miatt, csak azert, hogy az 5 percenkent torteno
mentessel a jegyzokonyv bekeruljon egybol az orszagos halozatba.
A gepeik 10Gb-os vinyokkal vannak szerelve, Win98-al telepitve, ez is
tolti meg az adattarolot. De nem hogy azt nem hasznalhatjak, De minden
meghajtojuk le van tiltva.

Vinyo afa nelkul cca. 30.000, Win98 34.000, a kapitanysagon van 200
iroda min. abbol 100-ban min. van ilyen. 7 millio forint a semmire! De
mindegy mert hasznalni sem tudjak. Ja es mindez csak egy kapitanysagi
epulet. Orszagosan milliardos penzkidobas.

Meseli emberunk, hogy a fonoke kulonvalaszttatta vele az ugyeket, ahany
rendbeli elkovetes, annyi ugy. Namarmost, meseli o, van olyan csalasi
ugye, amiben a vad 260 rendbeli. Es ezzel emelik a felderitesi, es
nyomazati statisztikakat. Ugyhogy amit az ujsagban olvastok a rendorseg
hatekonysgarol, azt osszatok el 10-el.

Bocs ha off voltam, de kikivankozott.
Amugy tobben is mondtak mar, hogy jo pszichologiai erzekkel a rendorok
is iranyithatoak javareszt egy dialogusban. De a provokacio sehova sem
vezet.

Teeby
+ - Charade Gyugyo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, Gyugyo!

Igazad van, eiras tortent!
Koszonom az eszrevetelt!

Helyesbites:
>hogy a dizelmotor, akar szivo akar benzines,...

A benzines szo helyen, turbos szo szeretett volna helyet kapni.

Amugy a ka'ka'n is lehet, so"t ajanlot csomo't keresni. (mielott azt
ertenetek, hogy a kaka'n is lehet so't) :))))

A dolog lenyege: olcson kell megvenni es dragan eladni, igy egy csomot
kerestel a kakan.

Teeby
+ - Rendor elveszi... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv. MHA Olvasok!

MHA (Milleniumi Hix Auto)

A rendor csakis akkor vehet el akarmit is, ha arrol atveteli
elismervenyt ad. Ez lehet jegyzokonyv, egy hivatalos elismerveny, vagy
barmi mas, amin szerepel, hogy mit mikor milyen korulmenyek kozt, milyen
okbol, miert vett el.

Amugy pedig, ha a jarmu nem felel meg bizonyos szempontokbol a KRESZ
jogszabalyi eloirasainak, akkor muszaki allapot felulvizsgalatara
kotelezhetik. Vagyis le kell muszakiztatni ujra, es ha minden rendben,
akkor visszaterhet a forgalomba. Addig is rendszam nyista. Forgalmit
ugytudom nem vehet el. De a rendszamot szvsz igen. Pontosabban
bevonhatja, hivatalos intezkedesek kereteben.

Es bizony bizony ha nincs nalad szerszam akkor onkoltsegre o majd
leszerelteti. Ugyanis barmilyen vetkesseggel vadolnak, a bizonyitott az
alkovetese, akkor minden az ugyben felmerulo szakertoi, nyomozati es
egyeb koltseg teged terhel.

Teeby
+ - Szines lokharito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet a Milleniumi szamban!

Nem az en szamban!

>Ha meg a gyarnak nem tobb, miert szoroz?

Erdekes kerdes, mert a gyarnak ebbol jelentosen tobb profitja nincsen.
Szvsz.
Azonban a kereskedo igy jelentos arkulonbozetet tehet zsebre. Tehat ez
nem a gyar erdeke, hanem a kereskedoe.
Hiszen a magyar kereskedok tudjak, hogy ez nalunk jelentos erteknovelo
hatassal bir. Ki is hasznaljak ezt. Persze az erteknoveles, a sajat
beveteleikre korlatozodik.

Teeby
+ - Re: UAZ-t =?UNKNOWN?Q?venn=E9k_!?= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs, tévedtem, nem dobozos, hanem ponyvás legyen !
Tegnap még kicsit álmos voltam :-))
+ - OPLE 14. >60LE (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az lenne a kerdesem, tudja-e valaki hogy Opel Astra Classic 1.4-es
>nem a 60LE-s motorral, hanem nagyobbal letezik-e egyaltalan, es ha igen,
>akkor hol lehet beszerezni. ( uj kellene ). Itt Pecsen azt mondtak, hogy
nem
>lehet, de aposom ugy hallotta valami Opelestol, hogy letezik 75 LE-s is.

A 75 LE-s az 1.6-os.
Letezett 82 LE-s 1.4-es hengerenkenti befecskendezessel
(1.4se, si?), de uj autoban ilyen mar nincs.
Van viszont a 16 szelepes 95 LE-s, 1.4-es ECOTEC motoros.

Egyebkent ne csak a LE-t nezd, hanem a nyomatekot is.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

A multkori tuningos cikkhez egy kis hozzafuzes.

"Aircooled VW Engine Interchange Manual"

A konyv csak a bogar motorok tuningolasaval,
gyari alkatreszek atalakitasaval es az
utangyartott alkatreszekkel foglalkozik.
Nehany aprosag belole:
- Egy teljes bogarmotort ossze lehet ugy rakni,
hogy egyetlen gyari alkatreszt sem hasznalsz
hozza (csupa jo minosegu nagyobb igenybevetelre
tervezett cumobol).
- A bogar motorok tobb mint tiz evig uraltak
a gyorsulasi versenyeket.
- szivo motorral 200..300 loerot, turboval
akar 650 loerot is ki lehet beloluk hozni.
- A blokk minden alkatreszevel reszletesen
foglalkozik

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - Re: EU jogsi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Rakonczai Zoltan wrote:
> Egyebkent ha a magyar jogsim nem BC lenne, hanem csak sima B, akkor meg is
> tartanam a finnt (ami sajnos csak B), a magyarral meg nem foglalkoznek, mert
> a finn 2044-ig ervenyes.

Es addig nem kell semmi orvosi vizsgara menni?

-- 
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 7
+ - WRC (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

  Mar egy ideje nezem a rally kozvetiteseket, de meg mindig nem derult
  ki a szamomra, hogy mit jelent a WRC kifejezes. Aki tudja
  legyenszives irja meg nekem (ha lehetne magamba, nem vagyok rajta
  a listan).

 
Üdv,
 Viktor                              
+ - atirasi koltsegek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy januar 1. után valtoztak-e az atiras koltsegei, es melyek
ezek a koltsegek (pl: szemelyilap csere, eredetvizsga, ccm/Ft. stb. )?
Aki tud valamit, az lecci infozzon.

                Koszi: Zsolt
                  AUDI 100
                   Ékezet!
+ - The New Millenium; Kerekor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

MILLENIUM!

		________Kerekor_________
Nasfay Zolinak:
Zoli!
Szerintem keress egy maszek esztergalyos!
Tuti megcsinalja az uj kerekort! Odamesz a kocsival, leveszi
a mereteket es kesz!

Remelem meg ezret minimum Veletek! :o)
A kormanyok a kovetkezo ezerben mar tenyleg velunk lehetnenek
maximalisan nem? Udv!


 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - vicces extrak az autoban... :-) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,



Hat ezen berosaltam... :-))


deejaytiszy


>>>
Azert, amit Tiszy is irt: a
katalogusban kinezel egy teljesen szinrefujt, szeles gumis, diszkreten
extrazott autot. A listan latod, hogy 1.9m-tol. Na akkor kerek egy ilyent!
Ott all a szalonban, meg lehet nezni. Ja, hogy butan nez ki a fekete lokos?
A fekete tukor? A foton disztarcsa is volt? Kodlampa? Ezeket csomagban
tudjuk adni, de abban benne van a piperetukor, meg a masodik olvasolampa, es
a gumiszonyeg-szett is. Ez a komfort-csomag 275.000,-Ft+AFA. Megszolal anyu:
de ugy olyan cuki, ugyan vegyuk meg, a reszlet igy csak 6000-rel lesz
tobb...
+ - 1000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Lista!

Bar szamokkal el vagyok maradva, de ezt az alkalmat nem
akartam kihagyni. Koszonom mindenkinek, aki akar egy sorral
is gazdagitotta a listat, hogy jelen volt. En kb. 1,5 eve vagyok
tobbe-kevesbe huseges olvaso, de szinte mindenben, ami
az autoval kapcsolatos, szamithattam Ratok. 

Koszonettel,
Lakovich Nandor
egy P206 es egy teli almot alvo 601-es boldog tulajdonosa.

UI: A Peugeot elerte a 3000 km-t. Az auto tovabbra is fantasztikus.
Viszont meg nagy csend van benne, van valakinek tapasztalata
az JVC El Chameleon-rol? A tuner resze erezhetoen jobb, mint az 
elozo generacios (II-es sorszamu) tunereke?
+ - RE: Integra :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>na ez az, mostantol szamitva tobb mint 100e km-ig meghibasodas nelkul fog
>szaladni, en mar ugy erzem, vegulis mindent elinteztem, es kiharcoltam.Ha
>masik integrat vettem volna, es ugyanugy motorolajat kap akkor valszeg
>ugyanugy jarok, max a vizpumpa csapagy nem ment volna ido elott tonkre, de
>100e km-ig ugyis kell cserelni vezmuszijat, akkor mar sokan szoktak
>vizpumpat is cserelni...
Na ezek azok a dolgok amiket nem szoktam erten. Minek kell vizpumpat
cserelni 100000Km-nel? Eloirja a gyar?
A latokoromben levo Polo, Passat, 524TD, 520i mindegyike 120 es
150eKm-kozt ugyan (kenyszeruen) atesett eme beavatkozason,
de en ezt csak szerencsetlen veletlen egybeesesnek tudom be
es nem precizitasarol meltan vilaghires nemet autoipar benazasanak :-).
A (szinten latokoromben levo) BX, CX es XM-eknel (ezek mindegyikeben
van vagy 300000Km) ilyen nem volt meg (no flame please-ezeknek
volt mas baja)
Es a vizpumpat kicserelik 3ev garanciaban?
--Udv:szm
P.S.
Kuplungot nem kell cserelni? ::::-)
+ - Astra Classic Car 1.6 (16V) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A kovetkezokben kerem a tisztelt listatagok segitseget:

- tudtok-e olyan tipushibarol, hogy a benzin szintjelzo nem jol mukodik
  illetve megakad, pl. a negyed jelzesnel a subjectbeli autonal?

- hany literes is a tank pontosan? (a kijelzon ugyan 50l van irva)

Az ok amiert erdeklodom: hetvegen jottem fel Pestre (M7) es a benzinjelzore
pillantva ugy gondoltam meg eleg idom lesz tankolni, ugyis negyedeig
van meg a tank. (Pontosabban, a tartalek szintet jelzo piros sav
felett, kb a negyednel van egy kis feher vonal, azon csucsult a mutato.
A kis kontroll lampa a benzinkuttal nem vilagitott)

A kellemetlen meglepetes Erd elott ert ugy 10 km-el, amikor is
kifogyott a benzin. Megjegyzem, hogy miutan egy kicsit gondolkodtam a
leallosavban, es raadtam ujra a gyujtast, a mutato lennt fekudt a 0
alatt, es a kis benzinkut is vidaman vilagitott. Az inditozasra a
motor egyszeruen csak nem indult.

Miutan kaptam bele negy liternyi benzint elso inditasra elindult, es
gond nelkul beautoztam Erdig. A meglepetes meg most kovetkezett: nem
birtam tobbet, csak 38 litert beletolteni.

Most nem tudom eldonteni(mivel nem ismerem meg az automat), hogy azonkivul 
hogy vmi nem koser a kijelzommel, akkor most a tank nem 50 literes a
felirattal ellentetben, vagy pedig vmi nagyon nem jol mukodik az
uzemanyagellatassal (azaz volt meg a tankban benzin, csak nem jutott el
a motorig)?

Ha lehet maganban is kuldjetek el a valasz(oka)t!

koszonom a segitseget,  

	Agoston

ui: Ha valaki mellesleg azt is megirna, hogy a fennti motor milyen 
fordulaton milyen nyomatekot ad le, azt is megkoszonnem.
+ - Re: xsara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> Az airbag visszajelzo folyamatosan vilagit.
> Az utobbi, a markakereskedes szerint, tipushiba.

Van a rokonsagban egy ilyen coupe. Abban is elojott, de ott mar 
lassan az egesz karacsonyfa vilagitott, ugyhogy csereltek benne 
egy rakas elektronikat. Szegeny ugy latszik francia maradt.
Azert ahhoz draga volt, hogy ilyen idiota hibak jojjenek elo par 
honap alatt.

ADios


Lantos, Tibor                           
     | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - re nehez a valasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali,

> VW : magasabb ar, alacsonyabb arnal turbodizel 1900 ccm, 68 LE ,
>      onsuly 1600 kg, Nem kicsi ez a motor ?
De, valoban kicsi. Bar turbos mivoltabol kifolyolag biztos jobban fog 
menni, mint a 2400 ccm 70LE sima dizeles.
Amugy attol fugg, hogy mennyi cuccot akarsz belepakolni.
A 2.5 TDi (88LE) egesz kenyelmesen felmegy az Arpad hidra olyan 
1.8-2 tonnaval. Padlogazzal ugyanezt a 2.4-es 70LE-s is megteszi 
50 korul :) Tobbre nemigen futja neki. Igaz, 1 tonnas lenne.

Szoval ha arra kell, hogy beleultess 6 embert, meg ket szatyrot, 
akkor eleg az az 1.9-es TDi.
Az biztos, hogy a sofor es az utasok is meg fogjak halalni, hogy 
kenyelmesebben utaznak. Erdemes beleulni a keleti tipusokba 
(kormanyzas kozben bevered a konyokod az ajtoba) meg a VW-
be, ahol csukott ablaknal is kenyelmesen oldalra lehet konyokolni.

> MAZDA : dizel 2184 ccm, 71 LE , egy megkerdezett jokat mondott
Ez is csak 3 LE-vel tobb, es majdnem 300 ccm-el nagoybb motor.

Szoval ha van ra keret, akkor inkabb a VW. Tobb orom lesz benne.
A 2.4 szivo es 2.5 TDi vegsebessege is 140 Tobb sehogyse jott ki 
belole.Illetve lehet, hogy a TDi-t talan el lehetett volna kuldeni 150-
ig, de azt vacakabb uton probaltam.

Tapasztalat : 100% varosi, sokszor parszaz meteres kozlekedesre 
hasznalva, gyakran agyonpakolva 80000km korul kezdtek elojonni 
a kopo alkatreszek hibai. Komoly baj nem volt.

A markaszervizt te valasztod, oda viszed, ahova akarod. Soproni 
autot vihetsz debrecenbe is.

Udv

Lantos, Tibor                           
     | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - megjottem, hozzaszologatok :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Hat hosszas betegseg utan ujra a listan. Ahogy itt olvasgattam, az 
alabbiakra jutottam (nemelyik friss :)

Szines lokharito : tekintve, hogy a 3 ajtos swift csak ilyenben 
letezik, ilyenem van. Szepnek szep. De nemigen orultem neki. 
Amikor regen beszoritottak, akkor nem idegeskedtem rajta, hogy 
jaj, nem ereztem azt a masfel mm-t, es veletlenul hozzaert. 

Mondjuk mostmar leszarom, mert meg a ho elotti napon, az 
orvostol hazamenet beleszalltamegy kivilagitatlan utlezarasba. 
Kivetelesen megcsak gyorsan sem mentem, olyan 45-50 kozott. (a 
francert nem lehet vizzel toltott muanyag ballonba rakni a rudakat, 
miert kell beton?) Ez persze szepen lekocolta a lokos also reszet, 
amit ugye meg se javittathatok, mert utana meg fenyezni is kell 
(noch dazu metalra), ugyhogy inkabb marad lukas. Valamint egy uj 
also elemfeketeben 23000. Igaz, bontoban talan fele, de ott meg 
talaljon az ember olyan szinut jo allapotban. Ha meg fenyezni kell, 
mar ugyanott vagyunk. Ennyit nem er egy lokos.

A rendor megaszondta, hogy van kozvilagitas, ugyhogy azt nekem 
latnom kellett volna, igy meg ha ki is jonne megszemlezni, akkoris 
en vagyok a hibas. Az meg marhara nem zavarta, hogy hiaba van 
kozvilagitas, a lezarason semmi fenyvisszavero nincs, es mivel 
lampanal van, a szembol jovo kamion igencsak vakitott. (en meg 
lenduletbol mentem be a kersztezodesbe). Sot, meg azon 
kotozkodott (mar lusta voltam betegen belhezni meg elkuldeni), 
hogy ha mento jon, akkor igy abba is beleszallok, merthogy nem 
ugy kozelitettem meg a keresztezodest, hogy meg tudjak allni.
Ezt ugye nem kell komolyan venni? Miota szokott egy mento 
villogo meg szirena nelkul menni? Azt meg azert eszreveszi az 
ember. A godor meg nem szirenazott, de nem is villogott.

el. tukor : Korabban nem volt, miota a swift van, azota vagyok ugy, 
hogy ezt viszont nem hagynam ki soha. A lokharito legyen csak 
fekete, de az el. tukor annyival kenyelmesebb, hogy ellustultam :)

EU jogsi : Valaki irta, hogy le kell adni a jogsit, ha kulfoldon 
csinaltat maganak ujat. Es mi van, ha kivaltasz egy 
nemzetkozit, es azt adod le? Ugyse tudjak, hogy nez ki, 
raadasul meg 25 eves jogsik is futnak (abs hamisithatatlan, 
szovetbol van :)Megjegyzem, nekem a liba buta volt, es 
anno a jogsim vegeig adta ki a nemzetkozit. Olyan 8 evre.

havlanc : asszem a cora-ban lattam kiirva, hogy jan 1-tol 
kotelezo a holanc (persze a holancoknal van kiirva :) 
Lemaradtam volna valamirol? Nem emlexem, hogy 
bevezettek volna

teligumi : Asszem tovabbra is maradok a hagyomanyos 
mosopornal. Tudom, hogy hogy viselkedik, elvezem, hogy 
neha kicsit megcsusztatom, es remekul elvagyok vele. 
Aki meg nem tud vezetni, annak ugyis mindegy. Az elso havas 
elmenyem kapasbol az volt, hogy valaki teli gumikkal gyonyoruen 
keresztbefordult elottem.

Meg 1 kerdes, ez most Suzukisokhoz. Van itt valaki, akinek 
mostansag volt 1ev/15000 szervize? Mibe kerul egy ilyen?
Epp azon gondolkozom, hogy ha sok, akkor a leszaras kategoria 
lesz.

Na abbafejezem mara, mert kifogy a sorlimit, a regebbit temakat, 
ha meg eszembejut valami, majd kesobb vetem fel :)

Meg mindenkinek boldog HA millenniumot ;))))))))

ADios

Lantos, Tibor                           
     | http://www.lantos.net    
   ICQ UIN : 1029460 | SMS :    
/\/\/\/\   A legszebb irasjel a kerdojel (?)   /\/\/\/\
+ - Re. Szelvedojavito (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Deer.

KOP es Tsa Bt.
Budapest, XVI. Mu"ko" u. 9.
400-31-78
--------------------------

Es van Csepelen, de nem talalom a cimet :-((( De a mail cime megvan.
 - n kerdezd meg.   Elerkezett az 1000 - redik auto. Eljen a
jubileum :-))) Legyen minden autostarsam sok szeretettel udvozolve jubileumi
szamunk alkalmabol.:-))))

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - Re. Nehez valasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Feri.

>Szeretnek egy 6 szemelyes thgk -t, hogy milyen tipust azt nem >tudom.
KIA,MAZDA,HYUNDAI . Mondjak egyesek, nem szabad >japan autot venni. ???
(dragabbak az alkatreszek a japan >autohoz? )

Igaz en is hallomasbol tudom, de megbizhatoak a Japan tipusu kisteherautok,
de az alkatresz arak dragabbak es nehezebben beszerezhetoek. Pl. Ha egy
hatlolampaburad eltorik, csak a lampaban levo sorozatszam utan tudjak csak
hozatni Japanbol a szukseges alkatreszeket. Mert a Japanok nem raktarra
termelnek es egyazon tipus eseteben egyazon bura akar felfogatasa harom
havonta valtozik.

>VW : magasabb ar, alacsonyabb arnal turbodizel 1900 ccm, 68 >LE ,

Tudtommal van a VW - nel 2,5 - os TDi - s motor is. Vagy a Ford Transit is
egy megbizhato jarmu es a Fiat Ducato.

Ami nekem pl, tetszik az a Citroen Berlingo, igaz ot szemelyes, de ha
cuccolni szeretnel akkor a hatso ulessort lehajtva novekszik a raktered.


Udvozlettel: Frigyes

Skoda 120 L
 
+ - Valto, honda, difi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 1/25/2001 +0100, you wrote:
>1. a gyarban nem megfelelo olajjal toltottek fel?

De igen, csakhogy itt a hondanal ezt nem elettartam olajjal toltik fel. Ha 
toljak neki ajanlott 30-40e km-enkent cserelni.

>2. jo olaj volt benne, de azzal is szetment? Europaban istentelen idok ota
>(~1980) ismert az un. elettartam-olaj a valtokban, amit ugy 100ekm utan
>erdemes esetleg cserelni. Hondaeknal ilyen nincs?

Hondanal ilyen nincs, a nem tul sportos gepeiknel 80e km korul kell 
cserelni az olajat, de mivel az integraban olyan szintu difimu dolgozik 
mely idaig 1 europai autoban sem volt megtalalhato (asszem most az uj M-es 
BMWben lesz), es olyan kezivalto van amijennel idaig nem talalkoztam igy 
van ra esely hogy itt mas a helyzet ?? nem ?

Ant
+ - Udvozlet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !

Szeretnek mindenkit udvozolni a listan az 1000. HIX Auto megjelenese
alkalmabol !!!!

Sok sok boldog kilometert kivanok mindenkinek,


sziasztok,

Kokai Andras
+ - Fogash cikke az origoban (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Tehat kerted az eszreveteleket az Origoban megjelent Passat cikkel
kapcsolatban:

Maga a cikk tetszik, de a mellekelt kepekbol nem derul, ki, hogy melyik a
kerdeses Passat, jo lett volna csak a rola keszult kepeket mellekelni (belso
ter - esetleges kopasok, motorter stb.). A cikk osszegzeseben ellentmondasba
kerultel, mivel ha jol ertettem a cikkben szereplo autoban cca. 250 eKm
volt, mig a vegen idezem: "100-150ezer km-rel az órájában még bátran társul
választhatunk egy tiszta múltú darabot" - ezek szerint a cikkben szereplo
darabot mar abszolut nem ajanlanad?
Esetleg kiterhettel volna a jelenlegi piaci ertekere, illetve a
versenytarsakhoz merten jo vetel-e? (ennyi penzert milyen alternativak
lennnek, hasonlo kategoriaban)


Sziasztok,


Kokai Andras
+ - re:bizt. csekk (#999) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> >Amikor meg csak az elso negyedevet fizettem be??? Csodalkoznek. Amugy az
> Igen, a garancia anno egesz evest kuldott.

Raadasul mar decemberben, amikor meg az elso negyedvet sem fizettuk be...!

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Passat Variant teszt az auto.origon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Fogash kerte:
>Megjelent egy ujabb irasom az origon, megpedig egy 93as evjaratu Passat
>tesztje. Azt kernem a t. listatarsaktol, olvassatok el, aztan irjatok meg
>akar a listan, akar maganban, milyen. Elfogult-e, illetve hianyoltok-e
>belole valamit?

Az origos nyitolapon beharangozzak a Passat Variant tesztet, es az alatta
levo kepen egy limuzin van, - nem kombi.
Az elozo leveleidbol tudom, hogy nemetauto kedvelo vagy, ez a kocsi pontosan
beleillik a kepbe.
A tesztben nem vagy elfogult, csak jol valasztottad ki a tesztelendo kocsit.
:-)
Mindenkire ra van bizva, hogy elfogadja-e, hogy minden Passat ilyen
megbizhatoan es hibamentesen mukodik 253e km-en keresztul (mindossze olyan
problemak fordultak elo, amelyek a hasznalatbol, kopasbol adodnak, kivetel a
fekrendszer tobbszori javitasa).
Szubjektiv:
En biztos nem vennek olyan hasznalt kocsit, amelyik 4000 km-enkent egy liter
olajat eszik. Mar csak azert sem - mert jo magyar szokas szerint - biztos
meg van benne valami csodaadalek, amivel idolegesen csokkentettek az
olajfogyasztast...

Fogash,
van adatod arra, hogy hanyan latogatjak az auto.origot illetve a totalcart?

Udv,
Tibor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS