Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1256
Copyright (C) HIX
2001-10-12
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 sorlimit = 199 (mind)  109 sor     (cikkei)
2 most mindenki felreert, vagy szimplan hulye vagyok? (mind)  16 sor     (cikkei)
3 Autogyartas (mind)  15 sor     (cikkei)
4 2T vita....skoda ...kifakadas...semmi szakmai...pagedow (mind)  30 sor     (cikkei)
5 re: tobb rendort (mind)  7 sor     (cikkei)
6 sebesseg (mind)  14 sor     (cikkei)
7 Citroen DX??? (mind)  10 sor     (cikkei)
8 horror (mind)  18 sor     (cikkei)
9 szep ut (mind)  8 sor     (cikkei)
10 50=100? (mind)  18 sor     (cikkei)
11 lengescsillapitok (mind)  17 sor     (cikkei)
12 olajadalek (mind)  12 sor     (cikkei)
13 Re: Skodri a lampanal (mind)  39 sor     (cikkei)
14 Re: bucsu (mind)  21 sor     (cikkei)
15 Buntetes?????????? (mind)  20 sor     (cikkei)
16 Re: Skodri a lampanal + Szemoldok (mind)  30 sor     (cikkei)
17 SAHAL felhivas (mind)  17 sor     (cikkei)
18 nagy auto (mind)  8 sor     (cikkei)
19 Se: merre tovabb autogyartas (mind)  65 sor     (cikkei)
20 Melegites 20 makiert (mind)  15 sor     (cikkei)
21 mese (mind)  10 sor     (cikkei)
22 feeek (mind)  15 sor     (cikkei)
23 Hirdetes (mind)  6 sor     (cikkei)
24 Egyebek (mind)  56 sor     (cikkei)
25 csiga rendor az autopalyan (mind)  16 sor     (cikkei)
26 HYUNDAI ELADO!!!!! (mind)  8 sor     (cikkei)
27 Kozlekedesi helyzet (mind)  31 sor     (cikkei)
28 Re:most mindenki felreert, vagy szimplan hulye vagyok (mind)  17 sor     (cikkei)
29 Re: csodayugo (mind)  23 sor     (cikkei)
30 Re: autovasarlas*** HIX AUTO *** #1254 (mind)  12 sor     (cikkei)
31 Re: FIAT (mind)  33 sor     (cikkei)
32 Re: szemoldok (mind)  15 sor     (cikkei)
33 Golf II <-> Kadett (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - sorlimit = 199 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

megint van mit korrigalni :)))

> En ugy tudom, hogy az Alfa 156 es a Lancia egy modellje 
> (azt hiszem a Lybra) is kozos padlolemezre epul. 
> Homalyosits fel, ha nem igy van ?
> Most akkor melyik a zabigyerek, vagy ezeknel a markaknal 
> lehet ?  Akkor bocs ...

Mar egyszer irtam, de leirom meg egyszer, talan nem volt eleg
vilagos. Nem az zavar, ha kozos padlolemezt, hanem az, ha 
elveszik az egyeniseg. Ha ket AZONOS auto fut mas neven.

Es nehogy valami ujat mondj, a Tipo padlolemezere epult autok:
Tempra, Alfa 155, Lancia Dedra, Fiat Coupe, GTV, Spider... 
Ebbol szarmazik a 156 padlolemeze, amibol a 147 is szarmazik.
A Marea padlolemeze ua, mint a Brav* padlolemeze.
A 164-es Alfa padlolemeze ua, mint a Saab 9000, Fiat Croma es
Lancia Thema, Proteo padlolemeze.

Sot, nehogy elfogultsaggal vadoljon valaki, azt is leirom, hogy az
Alfanak is van Nissanos zabigyereke, az 1983-ban generalt
Alfasud + Nissan Cherry zabi, amit szinten csak reszeg 
kurvalkodasnak lehet nevezni es maig a legcsunyabb Alfa.
A legviccesebb, hogy eppen a nagyon rozsdasodo Alfa karosszeria
miatt vettek at a japan cuccot, erre a kiderult, hogy a Cherry 
karosszeria meg inkabb rozsdal es 3 even belul ki is dobtak az
egesz projektet ugy, ahogy volt.

>> vizkozitas = viszkozitas.
> Mindenki tudja mirol van szo, akkor minek ez Csaba?

A HIX Autonak van egy jo szokasa, es az kijavitani mas tevedeseit,
hibait. Nem hinnem, hogy ezert valaki megharagudna.

> A multkor irtam, hogy a haverom Yugoja harom honap 
> teli allas utan lazan beindult, es a folyadekokbol sem 
> hianyzott, kereknyomas is eloirt, stb. Na, most elvittem 
> kartyazni. Zoldkartyazni. A szerelo ratolta az erzekelot 
> a kipura, visszament a muszerhez, es ugy maradt. Nem 
> lattam az ertekeket, a szerelo mondta, hogy nem kis 
> mertekben az eloirt alatt maradt minden. Pedig senki 
> semmit nem allitott rajta ugy mesfel-ket eve! Es akkor 
> azt mondjak, ez egy szar auto...

Ember, remelem ezt nem gondolod komolyan :)))
A Tipomra a meghatarozott HC ertek 380 volt azt hiszem.
A mellettem allo xy autonal ugyanez az ertek 110. 
A Tipo rohogve hozta a 380-at, a masik nyogve a 110-et.
Akkor a Tipo a jobb auto? A regi tragacsokra olyan ertekek
vannak meghatarozva, amit ma egy egesz autopark nem
bocsat ki. Irtam is akkor a listara, hogy a 3. auto a szervizben
egy Ford Cortina volt egy rakas karburatorral valami 2000-es
HC-val.... no comment.
Meg szep, hogy a Yugo hozza ezt az erteket, az volna kin,
ha nem hozna. A vita arrol szol, hogy ez az ertek milyen is
egy modern, katalizatoros auto ertekei mellett.

> Ui: a 2T vita miatt mar nincs felirat a PgDwn gombomon. 
> Ti meg nem unjatok?

Nem, nem unom, mert sokan meg mindig nem fogtak fel,
mirol van szo. Igy legalabb van mit olvasni a reggeli mellett :)
 
>> "Ha Skodri all a sorban, inkabb a masikba
>> allok at, mert 40-50 metert kepes elvesziteni masodpercek
>> alatt. Tudod mennyi volt ujan a gyorsulasa? 23 mp...
>> A mai 13-14-15 atlaggal hasonlitva... no comment."

> Ezt komolyan gondolod?
Vicceket a Mokaba kuldom. Ez komoly.
> Szerinted a normalis varosi forgalomban mekkora
> a szokasos gyorsulas?
Nalam reggel 6-kor kb. 11-12 mp 100ra. Raadasul aki beragad,
az ele meg 30-an kijonnek a mellekutakrol, stb. stb. Abban 
igazad van, hogy tipustol fuggetlen ez a jelenseg, hisz a maca
uj mercije is be tud ragadni, ill. a versenyszivu Skoda is tud jot
rajtolni, de ezek szelsoseges esetek. Tenyleg nem lattal meg
soha 1200-as Ladat balra kanyarodni egy + alaku keresztezodesben?
60 meterrel elotte lassit, 10 meterrel elotte mar szinte all, 10 m-el
utana meg all, 60 meterrel utana 30 km/h, 2 perc mulva 60 km/h.
En elismerem, hogy nincs szervoja, kin bevenni a kanyart, en is
Ladan nottem fel, de akkor ne pedalozzon, hogy az autoja meg meg-
felel a MAI alap elvarasoknak. Ez minden. Semmi fika. Teny.
> Vagy a Trabi fikazasrol most atterunk a Skodara?
Azert mert Skodad van, meg nem kell magadra venned. Vagy netan
magadra ismertel? A reggel elottem allt Lada, Skoda, Skoda, AVIA.
40 masodpercig van zold es NEM JUTOTTAM AT. Egyszer lemertuk
egy Skodas kollegammal, amiota lezartak a hidat, ez az egy piros kepes
11 perces kesest okozni. Tudod milyen jol jon nekem a 11 perc, ha
parkolohelyet keresek? 7:30 utan ugyanis mar nincs eselyem... Mivel sokszor
19-20-21-ig is munkaban vagyok, nem engedhetem meg magamnak, hogy 
olyan helyen parkoljak, ahova nem latnak a biztonsagi orok. Keljek hamarabb?
Probald ki 6 oratol korabban kelni ugy, hogy 21-22 jarsz haza...
Na mindegy, nem magyarazom a bizonyitvanyom, nem is irtam, hogy valami
gondom lenne a Skodakkal (ill. mas lassu autokkal), mint irtam, atmegyek a 
masik savba es kesz. 


Nagyak:
Ha kidobod a katalizatort, tegyel fel helyette sima dobot. A fojtas joval
kisebb lesz, teljesitmeny megno, de meg igy is a megengedett hataron 
belul tudod tartani a karos anyagok mennyiseget. Latogasd meg Turbo Ladat 
a Soroksari uton (hazszam termeszetesen 164 :)))), olyan rendszert csinal, 
amilyet csak akarsz, sot turbositja is az autod, ha megfizeted :))

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - most mindenki felreert, vagy szimplan hulye vagyok? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Itt a vege, fuss el vele...

Csaba!
Most aztan nyakonragadtad a mai kozuti kozlekedes
rakfenejet! Megtudtuk mitol doglik a legy, ize
a nyugdijas. :))))

Nem mondom, hogy elkepzelhetetlen amit leirtal,
de a balesetek tobbsegeben nem az auto muszaki
allapota a felelos. A fo okok: (relativ) gyorshajtas,
ittas vezetes, kozuti jelzesek figyelmen kivul hagyasa.
Es ezek nem oreg Skoda specifikusak, sot.


  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Autogyartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nem ertem a zabigyereket (Renault-Nissan).
Ma nezegettem az uj Opel Vivaro kisbuszt.
Hat nem a Clio muszerfalat epitettek bele!

>A lemosast ugy ertettem, ahogy nagy durranas lesz. Hatalmas elorelepes.
>Szerintem az ev autoja cimre az egyik nagy eselyes. Es tetszik is.
>Szerinted a Puntok nem mostak at a piacot? >20 millio eladott auto...
Nem akarok kotozkodni, de >20 millio Punto
nekem kicsit soknak tunik. Honnan szarmazik
az adat?
Ugy tudom Magyaroszagon pl. nemigen vitezkedik
a Fiat. Legalabbis atmosasnak nem neveznem.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - 2T vita....skoda ...kifakadas...semmi szakmai...pagedow (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nem unjatok meg,ezt a meddo vitat????

Mer en mar nagyon.
Semmi masbol nem all az HIX,mint hogy mindenki ruhelli a masikat.
Regebben ez nem fordult elo.
Az sem lenne hatrany,ha egy kicsit az autokrol is szolna dolog,
a statisztikakat,meg a hegyi fekteszteket mar nagyon unja szerintem a lista.
Arrol kellene mindenkinek irni,amit legalabb kozelrol latott,nem
ujsagcikkeket idezgetni,meg statisztikakat.


En videki gyerek vagyok,falun elek,itt eleg sok a gyorshajto,neha en is.
De ez ritka,akkor is olyan helen,ahol nem vaszelyes.
Egyszer regebben 2 haver felmaszott az ut mellett levo buszmegallo
tetejere,egy vakuval.
Nem villant akkorat mint a trafipax,de arra jo volt,hogy lassanak nehany
feklampat.
Sajnos ez altalanos,hogy mennek az emberek,foleg akik csak atutaznak a
falun,hogy a fenyszorot
nem veszi le,nemhogy a labat a gazrol.Pedig van az uttal parhuzamosan
kerekparut,
vegig a falu hosszan.Meg a kozvilagitas is jo.
Tovabb nem is hergelem magamat,
Udv mindenkinek.


Barna István
OPEL Rekord'C 1.9 '72 Aut

30-255-7946
+ - re: tobb rendort (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>szakaszan (8as ut Szfehervarra az M7 felol erkezve). Buntesse azt a
>teherautost (es foleg furgonost), aki a 3-4 savos uton automatikusan a
>legbelso savot valasztja a lampanal, ne azt, aki a lakott terulet tablanal

A furgonost nem tudja, mert nem tilos neki eztet csinalni.

andi
+ - sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>En csak azt szeretnem megkerdezni, hogy orvos latott-e mar. Ilyen
>emberekbol ket fajta van: aki mar meggyilkolt valakit, meg aki meg nem.

Neha szokott latni. Itt most megint orakig lehetne irkalni arrol, hogy hol
mennyivel lehet menni, hogy melyik auto mire kepes, hogy az ember mennyire
ismerheti az utat, a viszonyokat, satobbi, hogy kinek milyen reflexei
vannak, satobbi.
Nem teszem, nem erdekel. En is minden este haza akarok erni, a
kockazatvallalasom talan kicsit magasabb, mint az atlage, de nem celom
senkit kinyirni, inkluzive magamat is. Legyen ennyi eleg, es amig nem
ultetek mellettem, addig ne itelkezzetek felettem.
Udv:

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Citroen DX??? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Citroen Dx-et szeretnék vásárolni (diesel 1905 ccm)Mire érdemes
odafigyelni
>vásárlás elott?
1.) arra, hogy a listakra lehetoleg ekezet nelkul irjunk, meg webes
bekuldessel is
2.) arra, nehogy atvagjanak. Tudtommal Citromban van GS, AX, BX, CX, XM, ja
es DS19, ha a ketbetus nevueket sorolom. DXrol en nem tudok, ez persze nem
zarja ki, hogy letezik.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - horror (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

gyengebb idegzetuek most hagyjak abba!

Tegnap a Magrit hidon araszolva lattam egy autot. Saab 93, kiralykek metal.
Kozel erek hozza, je, ez Viggen! (gyk: olyasmi, mint a BMW M, Mercedes AMG,
Audi RS, Alfa GTA....) Ki ul benne? 50-55 koruli banya, az ulestamla a
B-oszlop elott 20 centivel, fuggolegeshez kepest kicsit elorehajtva, keze a
kormany tetejen, konyoke 3cm.re a kormany aljatol, a masik kezeben mobil.

Gondolataim:
minek valakinek 15millios auto, aki ugy ul benne, mint en az 500as Fiatban?
minek valakinek 15millios auto, akinek nincs ezer forintja egy headsetre ,
vagy tizezer egy kihangositora?
minek valakinek 200+ LE-s auto, aki lefulladas nelkul elindulni sem tud?
minek valakinek ABS, aki olyan kozel ul, hogy at sem tud lepni a fekre?
minek valakinek legzsak, ha olyan kozel ul, hogy a nyilo lufi meg az
ulestamlat is letori, nemhogy a sofor nyakat...

AR 155 2.0TS16V Super
+ - szep ut (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az egy olyan szep ut, ahol vetek ennyivel menni. Ott ugy erdemes, ahogy az
>En kis falumban a doktorbacsi szokott! :)

Szep-szep, de ha reggel kilencre ott kell lenni akkor reggel is belehuzol,
ha meg este otkor-hatkor indulsz vissza, szeretnel nem ejfelre hazaerni.
Parszor en is vegigballagtam rajta normalis tempoban is. :)

AR 155 2.0TS16V Super
+ - 50=100? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Falvakban 100. Ejnye...

Pontositok: lakott terulet kezdete es vege tablak kozott , ahol uttest,
padka, arok, jarda, kerites, elokert, haz a sorrend, vagy esetleg hosszu
szazmetereken keresztul semmi nincs az ut mellett. Ne egybol a mediterran
"az ajtobol a felezovonalra lepek" tipusu falvakra gondoljatok! Raadasul a
hol surusodott, vagy kanyar jott (mogotte meglepetessel) ott mindig
lassitottam.

Egyebkent Nagyaknak (meg VD-nek is) igaza van. Ha en 42kmh-val felloknek
egy reszeg, kivilagitatlan biciklist, aki a bicajon szallitott kaszaval
levagna a sajat fejet, az osszegyulo tomeg biztosan engem akarna
meglincselni, mert draga kocsival vagyok, mobiltelefonalok, oltonyben jarok
ergo en biztos olyan szaguldozos varosi ficsur tomeggyilkos vagyok...Szarok
ra, a SAJAT erdekemben nem akarok masokat kinyirni meg akkor sem, ha ok
hibaznak, vagy hulyek eredendoen!

AR 155 2.0TS16V Super
+ - lengescsillapitok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Abban a bizonyos boltban aszontak, hogy a Lipmesa-bol
>mar a gyari csomagolasban elkezdett folyni az olaj
>(nekem egyebkent gazos kellene, de a gaz meg konnyebben
>szokik)

A gazos csillapitoban is van olaj! Csak a Citroen hidropneumatikahoz
hasonloan van benne egy "gazbuborek", ami a folyadekot nyomas alatt tartja,
emiatt mas a csillapitasi karakterisztikaja. Olyannyira, hogy rozsdasabb,
oreg autoba nem is nagyon szabad betenni olajos helyett, mert szetszaggatja
a kasznit.

A Lip egy csomo autogyar elso beszallitoja, ugyhogy general szar nem lehet.
Amugy meg dontsd el: a legolcsobb kell, vagy a legjobban reklamozott?
Raadasul tipusfuggo is lehet: lehet hogy a Sachs jot gyart Golfhoz, de szar
a Scorpioba valo teloja, mert mas jelleg kellene hozza...

AR 155 2.0TS16V Super
+ - olajadalek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi Hixesek !

tanacsotokat ,velemenyeteket szeretnem kerni az ENGINE RESTORE olajadalekrol, h
ogyan kell hasznalni?,nalatok bevalt e? stb.?
hallottam ,hogy elotte valami hozza adott folyadekkal ki kell mosni a..... ????
 :-)

valaszaitokat elore is koszi

p

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: host8.hu.flextronics.com)
+ - Re: Skodri a lampanal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A AUTO 1255-ban irta :
>"Ha Skodri all a sorban, inkabb a masikba
>allok at, mert 40-50 metert kepes elvesziteni masodpercek
>alatt. Tudod mennyi volt ujan a gyorsulasa? 23 mp...
>A mai 13-14-15 atlaggal hasonlitva... no comment."
>
>Ezt komolyan gondolod?
>Szerinted a normalis varosi forgalomban mekkora
>a szokasos gyorsulas?
>Vagy a Trabi fikazasrol most atterunk a Skodara?

Te Akos, muszaj Neked a szamban turkalnod? Na jo, mivel csak a 
szot vetted ki belole, megbocsatok :-))))

Na szoval ezt mar en is akartam irni. Oke, hogy a Skoda (vagy 
mas regebbi es/vagy gyengebb auto) gyorsulasa a beka segge 
alatt van sok mai autohoz kepest. Nade konyorgom, a lampanal 
altalaban _normalis_ mertekben gyorsulunk, nem az aszfaltot 
szaggatva! Szepen is neznenk ki, ha minden egyes zoldre 
valtasnal Forma 1-es rajt lenne utcai kivitelben...

Aztan persze a kovetkezo lempanal megint felsorakoznak az autok 
es varjak a zoldet. Merthogy a zoldhullam is ahol van, a 
normalis gyorsulasra es a szabalyos sebessegre van beallitva. 
Marpedig ezt barmilyen, megfelelo muszaki allapotban levo 
autoval tartani lehet.

Ugy latszik, uncsi lett a Trabi tema, most jon ujra a Skoda? 
Aztan ha ezt is megunjatok, johet a Suzuki. Aztan valami mas, 
mig vegul ismet visszaterunk a Trabikhoz? Nem kene! Muszaj 
allandoan fikazni valamit?

Frigyes irta par szammal ezelott:
"Keretik minden listatarsam fele egy kis tolerancia
egymas autoinak elviselese erdekeben."

Udv: Soma
+ - Re: bucsu (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Csendi!

A AUTO 1255-ban irta Laszlo Csendes >:
>
>Hat akkor en most elbucsuzom. Ez a lista sajnos mar
>arnyeka sem a regi onmaganak.
>Kicsinyes szemelyeskedesek, okoskodasok, flame.
>Kar erte, oszinten sajnalom!

Jaj, ne csinald mar! Flame mindig is volt, mindig is lesz. A 
HiX egy nyitott kozosseg, mindig lesznek akik vetenek az 
alapveto szabalyok ellen. Es valaki(ke)t mindig tamadni fognak. 
Nade ez mar csak egy ilyen vilag :-(((

Valoban igazad van, regen tenyleg nagyon jo lista volt, ma 
meg... :-(((

De kitartok, bizva abban, hogy egyszer kikecmergunk a 
hullamvolgybol, es a lista ismet melto lesz regi onmagahoz.

Udv: Soma
+ - Buntetes?????????? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

###

A melegitesrol: hatalyos nemet jogszabaly szerint jaro motorral jeget
kaparni a szelvedorol felesleges kornyezetszennyezes, kb. 20 DM buntetes.

###

 Ezt kifejtened bovebben is?
 Tehat ha beinditom az autot es ezutan kiszalok letakaritani az ablakot, 
 mikozben jarva hagyom a motort (melegitem) az buntetest is vonhat 
 maga utan?????
 Hol vannak itt a személyisegi jogok, es a magantulajdon tiszteletben
tartasa?
 Biztos, hogy ezert buntetnek?!

 Nem ertem! Hmmmmm.

 Simon Janos (Ali.j.as) Bazsi VAZ 2101
+ - Re: Skodri a lampanal + Szemoldok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>> "Ha Skodri all a sorban, inkabb a masikba
>> allok at, mert 40-50 metert kepes elvesziteni masodpercek
>> alatt. Tudod mennyi volt ujan a gyorsulasa? 23 mp...
>> A mai 13-14-15 atlaggal hasonlitva... no comment."

Tedd! A Skodri egy 1977-ben megtervezett es 1991-ig nem nagyon (ugy
ertem nem gyokeresen) modositott kocsi volt, nem ertem miert kene a
maiakkal hasonlitgatni. 

> Ezt komolyan gondolod?
> Szerinted a normalis varosi forgalomban mekkora
> a szokasos gyorsulas?
> Vagy a Trabi fikazasrol most atterunk a Skodara?

Egyet ertek, reggel az Ulloi uton boven eleg ez a gyorsulas is. Csak
mosolygok azokon, akik a dugoban autoversenyzoket megszegyenito
elozeseket produkalnak balesetveszelyt keltve, a kocsijuk fogyasztasat
1,5x-ere tornaszva es mindezt 50 m elonyert a Hatar uttol a Ferenc
korutig. :-)

> Most megint jon a tel, es ki kell talalnom valamit, de jobb otletem nincs, 
> marad a szemoldok. :)

Azert nem art, ha felragasztod szelvedoragasztoval. Igy nehezebb
leszedni es ellopni. 

      Zoli
 Skoda Favorit Lx
+ - SAHAL felhivas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sok csokit, Autosok,

Szabo Attila )
ifj. Baranya Pal )
Armando )
Szecsodi Istvan )
Kiss Zoltan )

SAHAL tagok cimerol a Demon visszabofogte a felhivasomat. Fent
nevezett urak legyenek oly ba'josak, vegyek fel velem a kapcsolatot
SAHAL tagsaguktol fuggetlenul.

Koszonettel.

scsLLAT

*** IVICZ Laszlo      http://www.extra.hu/aczilbt
+ - nagy auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Gyerekek,

Milyen auto, kisbusz, lehetoseg van Magyarorszagon egy minimum 7, de inkabb
8 (+, neha egy rokon) szemelyes csalad szamara?
Erdemes-e (vizsga, alakitas, stb.) az USA-bol vinni es akkor milyet (van,
minivan, stb)?

Gabor
+ - Se: merre tovabb autogyartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Csabival irtuk:
>> Vigyazz, ongolt rugsz:
>> Fiat Palio, WE, Pick-up, Siena a Fiat UNO szerkezeti 
>> elemeire epul, es millioszamra adnak el belole. Nalunk 
csak 
>> azert nem megy, mert nincs Siena. Jovore valszeg lesz, 
>> akkor azt veszik majd.
>
>Nem rugok ongolt, ezzel is egyetertek. Viszont nezd meg,
>hova keszulnek. Brazilia, Torokorszag, ... Meg persze 
>Lengyelorszag. Tenyleg egy kalap ala kell venni 
>orszagainkat a fentiekkel?


Imadom idealizmusod. :) MGezanak biztos lenne erre valami 
szosszenete... :)
Egyebkent a lengyel gazdasagtol IMO vannak 
irigyelnivaloink, megha most meg is oltek az 
autoertekesitest a hulladek adojukkal.



>>>
En szemely szerint nagyon orultem a Thalianak...
....
En a mi piacunkat a NyE piaccal vettem egy kalap ala, es 
ilyen piacon elojonni a Thaliaval elegge rangon aluli. Ha
azt vesszuk, hogy mi vagyunk a Balkan folytatasa, akkor ok.


Te is a gazdasagbol elsz, ismered a hozzaallast, meg ha 
eppen a hatar tuloldalan is vagy, ez kabe egykutya.

Ad1:
Azert a ronda vagy korszerurtlen auto nem szinonimaja a a 
SZAR autonak, meghogyha szerintem mi mindketten hajlunk is 
effele.

Ad2:
A Swift es Astra Classic nem pont erre nyujtja a 
Balkant? "Nesze bazmeg, neked ez is jo!" dumaval? Ny-Eur-
ban mar az AstraG-nek is esnek az eladasai (-5% 2000-hez 
kepest; Opel kveliti rulez), nemhogy Classicot adjanak el...



Egyebkent kepzeld el Csabi, szo van rola, hogy a Ny-Eur 
piacon is megjelenik a Thalia (nyilvan Clio Sedan vagy 
Symbol neven) egy frissitest kovetoen. Persze ezt a 
politikat mar en sem ertem.


Kivancsian varom a fejlemenyeket az autogyartasban.

deejaytiszy


PS:
mai hir: a FIAT az elso nagy autogyarto, aki 2 ev garanciat 
ad oktobertol autoira az EUban (Alfa Lancia is), km korl. 
nelkul.
Az nyilvan ismert, hogy januartol mindenre 2 ev kell.
+ - Melegites 20 makiert (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonszur,

Marcus irta:
>>>
A melegitesrol: hatalyos nemet jogszabaly szerint jaro 
motorral jeget kaparni a szelvedorol felesleges 
kornyezetszennyezes, kb. 20 DM buntetes.


Csodalkoztam volna, ha a higagyu nemetek vagy svajciak 
kozul valamelyiknek nem jut eszebe ilyen torveny...



deejaytiszy
+ - mese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 AM 10/11/2001 +0000, you wrote:
>a papa normalis autot? Minek indult el egyaltalan? Meghalt,
>erted meghalt, az indok, hogy utolso mohikant jatszott, mert
>szerinte meg jo fegyver az ij es nyil, nem erdekel, miert nem
>tiltjak be ezeket a ven tragacsokat?


:)))))))))))))) nagyon jo volt a mese.. :)

Ant
+ - feeek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Most csereltem fekbetetet, es ugy tunik az egyik tarcsa meg van egve, sot 
mi tobb hajszalrepedesek vannak rajta..
A szerelom szxerint cserelni kene, szerintem is, de a 2 tarcsa 100e ft 
korul lenne, igy most nem akarodzik a dolgot veghezvinni..
Szerintetek ha jarok vele igy gaz lehet ?

A masik meg hogy anyam osszekarcolta a szep mubort a muszerfalon mert fát 
pakolt a kocsiba (sajna a kispolszki tul ertekes igy a hondaba kell 
pakolni) gondolom megcsinalni nem lehet.. En legalabb egy msuzerfalapoloval 
le akartma takaritani hogy ne legyen feltuno annyira, erre a muszerfalapolo 
leoldotta a mubor fele muszerfalrol a festeket...

Mitévő legyek, baromi ronda..

Ant
+ - Hirdetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Surgosen elado OPEL OMEGA KOMBI 1989-es, melykek szinu, 135 ezer KM-el., 85
LE. Extrak: LEGKONDICIONALO,ELEKROMOS TUKROK,KOZPONTI
ZAR,SZERVOKORMANY,PIONEER RDS-EON HI-FI ( 4 hangcsatorna,6 hangfal
! ),szervofek,vonohorog.Nagyon megkimelt allapot, svajci import.A vevo
Magyarorszagon elso tulajdonos lesz ! ARON ALUL ELADO: 880.000 FT-ert
elado.Erdeklodni: 06-70-226-33-44 vagy  06-70-241-36-37 
+ - Egyebek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

>"Amennyiben a gepkocsi-tulajdonosok ezutan megtagadjak az
>adatszolgaltatast, a hatosagoknak ki kell dolgozniuk a "bizonyitas" uj
>modszereit."
>
>Mielott nagyon beindulnatok.
>A hatarozat ertelmeben a rendorseg koteles lesz
>feltuntetni az adatkero lapon az okot (gyorshajtas
>adatai) valamint a hozzatartozokra vonatkozo
>adatszolgaltatas megtagadasi lehetosegre valo
>utalast. Mindossze ennyi!
>Amennyiben nem sikerul megallapitani a gyorshajto
>szemelyet, a jarmu forgalmi engedelye tovabbra is
>torvenyesen bevonhato (mint nyugaton).

	  Egy fraszt! Kepzeld mar el! Az alkotmany szerint nem vagy
	koteles vadolni sem sajat magad, sem kozvetlen hozzatartozo-
	dat, ami a jogi gyakorlatban nem azt jelenti, hogy "nem vagy
	ugyan koteles, de ha megteszed, megbuntetunk", hanem hogy
	nem jar semmilyen retorzioval. Azaz _joggal_ megtagadhatod
	az adatszolgaltatast, de a renorseg ezert Teged megbuntet...
	Szepen is neznenk ki!
	  Bizony saaaajnos :-)))) ez a hercehurca arrol szol, hogy
	a rendorseg _egyetlen_ esetben tud gyorshajtasert megbuntet-
	ni, ha a helyszinen meg is allitanak. Ugyanis - es itt vissza-
	utalnek a cikkre, amelyben azt is leirjak, hogy ezert szok-
	tak szembol fenykepezni, hogy latszodjon, ki vezette a ko-
	csit - mi van akkor, ha en mondjuk ezek utan kommandosmaszk-
	ban vezetem a kocsit? Egyebkent meg tok mindegy, elarulom,
	mert az egyik bunuldozo rendor ismerosom azt mondta (ugye
	erzitek, hogy nem "veletlenul" vagyok a temaban ilyen "ki-
	muvelt" ;-)), hogy Magyarorszagon torvenyileg csak a DNS-
	vagy verminta bizonyito ereju, egy kisfelbontasu, elmosodott
	fenykep semmikepp. Kulonben meg azt kell mondani, hogy az,
	akit a kocsiban lathatnak, az edesanyad Algirban elo fel-
	testverenek a fia, aki a tavoli rokoni szal miatt "sajnos"
	ennyire hasonlit Rad, de Te nem tudod a pontos cimet, ke-
	ressek batran meg, ha akarjak. :-)

>  "Azt tervezem, hogy ellopom a kocsidat és a tetejébe még odaszarok a
>helyére. Amíg hazánkban lépten-nyomon lopják a kocsikat, addig Te,
>ismétlem, Te, Te, Te ne gyere majd azzal, hogy én kinek a kocsiját lopom
>el."

	  Ugyes hasonlat, tetszik! :-) (Most komolyan.) Az egyetlen,
	amibe ezen hasonlat kapcsan bele lehet kotni, hogy nem ugyan-
	az a fajsuly, mint amirol en beszeltem... Mert ha kiszedett
	katalizatorral lebux, legfeljebb ujra zoldkartyaztatnak jol.
	Es ez a megfelelo bunti. Nagyjabol. Viszont ha rajtakaplak
	autolopas kozben, kitolom a fel szemed, plusz a sajat comb-
	csontoddal dofom at a tudodet, es akkor meg humanusan jartam
	el Veled szemben...
	  Na udv mindenkinek:

							Nagyak
+ - csiga rendor az autopalyan (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Fogash, irasodrol jutott eszembe: a nemet KRESz-nek van egy olyan
passzusa, ami azt mondja, hogy "indokolatlanul lassan" nem lehet
kozlekedni. Tehat egyenes uton, jo latasi viszonyoknal, eso nem esik, stb.
az utra megengedett max. sebesseggel (ill. a jarmu max. sebessegevel)
illik haladni (a "keresem a hazszamot" termeszetesen elegseges indok).
Tudom, hogy nem vigasztal, de Mo-n nincs ilyesmi? Egyebkent levelezni kell
az illetekesekkel. En mar irtam a nemetorszagi cseh nagykovetsegnek, hogy
bunkok voltak a hatarorok, postafordultaval jott is egy valaszlevel, hogy
elnezest kernek es intezkednek, hogy ilyesmi ne forduljon elo tobbet [kb.
5 eve kekeckedtek vagy 10 percet, hogy a 2T Trabimnak nincs katalizatora,
ezert nem engednek be a hataron].

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - HYUNDAI ELADO!!!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

SÜRGOSEN ELADÓ!!!!!

HYUNDAI H1 2500 DT
2000 dec-i
Hitelátvállalással vagy 
személygépkocsira cserélheto érték egyeztetéssel.
Irány ár.: 1400000 + hitel
Tel.: 06 30 298-7794
+ - Kozlekedesi helyzet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Halihó!

  Néhány hónapja volt egy nagyobb baleset, de nem ez volt az egyetlen...
csak most jutott eszembe Fogash sebességéből... :)

  A helyszín a 6-os út várost elkerülő szakaszának egy részén van, ahol
két hosszan belátható egyenes szakasz egy 30 fokos kanyarban találkozik,
ahol a város egy része miatt kb. 25m-50m távban kinn van a Pécs tábla és
a kanyar egyik végén egy út megy az említett városrész felé. Ha innen
kifelé akar
valaki kanyarodni, akkor a kanyar csak az egyik irányba belátható a
másik irányból takarás van, csak 30-40m körül lehet észrevenni, hogy jön
valaki.
  Semmi gond nem lenne, ha a védett úton közlekedők betartanák a városra
jellemző 50-60km/h sebességet, viszont nem ritka, hogy lassítás nélkül
110-120km/h körül átszáguldanak a 100m lakott területen.
  A kérdésem most következik... ha valaki ki próbál kanyarodni a védett
útra, akkor nem veheti észre a 110-120km/h sebességgel érkező autót, és
megkezdve a kikanyarodást a védett úton érkező már nem tud megállni
30-40m fékúton. Ha azt mondod, hogy baromi jó féked van, akkor azért
számítsd bele, hogy a fenti sebességgel 1 másodperc alatt teszed meg a
30-40 méter távolságot, és nem tudsz azonnal a fékre lépni... namost ki
mennyire hibás egy baleset esetén?
  Viszonyleg eléggé gyakoriak az ebből adódó veszélyhelyzetek,
koccanások és kisebb balesetek száma. Halálos baleset még nem volt
szerencsére, de minden héten új féknyommal lehet találkozni. Annak
ellenére, hogy kinn van a Pécs tábla, egy háromszögben az elágazás
tábla, illetve egy gyalogátkelőhelyet jelző tábla is.
-- 
Frank O'Yanco - Auth Gábor -=- Mobil/SMS +36203494743 /+36303687792
Age of The Penguin -=- SuSE Linux 7.2 -=- http://andromeda.rgstudio.hu
+ - Re:most mindenki felreert, vagy szimplan hulye vagyok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> hogy o volt az utolso mohikan.
Hogy magyarazzam ezt meg a lelkiismeretemnek?

Itt a vege, fuss el vele...

Szia Cs.!

Nagyon lirai volt es gyonyoru, meg a szemem is konnybe labadt tole!
Szerintem esellyel palyazhatnal a Reader's Digest fodijara vele!
De a balesethez ket ember szokott kelleni, ugyhogy valamennyire Magadat
is okolhatnad!
A deffenziv vezetesi stilus megov az ilyesmitol.
A kozlekedes tarsasjatek, figyelni kell a masik hibajara is..
Nincsenek teljesen vetlen emberek..
Hali!

Balage
+ - Re: csodayugo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> A multkor irtam, hogy a haverom Yugoja harom honap 
> teli allas utan lazan beindult, es a folyadekokbol sem 
> hianyzott, kereknyomas is eloirt, stb. Na, most elvittem 
> kartyazni. Zoldkartyazni. A szerelo ratolta az erzekelot 
> a kipura, visszament a muszerhez, es ugy maradt. Nem 
> lattam az ertekeket, a szerelo mondta, hogy nem kis 
> mertekben az eloirt alatt maradt minden. Pedig senki 
> semmit nem allitott rajta ugy mesfel-ket eve! Es akkor 
> azt mondjak, ez egy szar auto...

ezzel kapcsolatban csak egy vicc/amekdota/urban legend jut az
eszembe: valami osszesto listan a yogot hoztak ki a lexarabb
autonak. egyetlen elonyenek a hatso ablakfutest tudtak felhozni, ugyanis
nem fazik a kezed telen amig tolni kell :))

> Ui: a 2T vita miatt mar nincs felirat a PgDwn gombomon. 
> Ti meg nem unjatok?

en ezeket a cikkeket 70%< -ban atlepem, ugyanugy mint 100%-ban az
ekezetekkel irtakat, hiaba feszegetne erdekes temat.
homer
+ - Re: autovasarlas*** HIX AUTO *** #1254 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
>> ok, ez jo tema :) erintett vagyok leszek. nyaron voltam szegeden vw
>> szalonban, ahol egy ugynevezett szalonautot kinaltak volna eladasra cca
>> 500e kaviccsal olcsobban mint a listaarat. ez nem bemutato auto, hanem
>> szalonauto volt, 0km futasal. ez gyakorlatilag azert volt, hogy a

> Ez %-ban mit jelent? Mert nem mindegy, hogy a 2 millios Thaliabol, vagy a 8
> millios PAssatbol engednek!

a vegen irtam hogy egy pdtdi kombi passat kozepesen jo felszereltseggel,
es asszem olan 8.3-rol volt 7.6 korulre az engedmeny.
homer
+ - Re: FIAT (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho,

> Felado :  [Slovak Republic]
> > Ferrari-tulaj szajabol idezek: "Ez is csak egy Fiat, csak Ferrari van
> > rairva."=20
> Ez durva. Minden Ferrari vasarlo az uzlet nyelbeutese elott megir egy
> tesztet, alkalmas-e egyaltalan egy ilyen auto birtoklasara.

Rohogve visszatolnam az asztalon. Haggyanakma :)

> A baratod vagy meghamisitotta a tesztet, vagy egy replika tulajdonosa.

Ooooo... az utobbi lehetoseget kizarnam. :)

> par vacak millio miatt? (MB-A, Audi A2...). Az, hogy sorra nyeri az
> ev autoja cimeket? Az, hogy a Punto egy sikerlegenda lett es a=20

Sikerlegenda, naaaaaaa, azert az tulzas!

> Szoval mi az a "csak egy Fiat"?

Ezt nem en mondtam, csak egy kulfoldbe szakadt ismeros hazankfia, a
sajat kocsijarol. Tudom, hogy imadod, de attol meg eszre kellene
venned, hogy a Fiat eppenseggel nem ontja a kifogastalan minosegu
autokat. Nem is muszaj neki, mivel tomegauto-gyarto. A Ferrari viszont
nem az. 40millioert nem varnad mar el, hogy egy tokeletes, vagy legalabb
(legalabb!) egy szinte tokeletes kidolgozasu autot kapjal? En igen.

Roviden, kar ezen felhuznod magad, ez a kijelentes sokkal inkabb a
Ferrarira nezve, semmint a Fiatra nezve serto.

udv,
Zoli
+ - Re: szemoldok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Slovak Republic]
> Tenyleg, szemoldok. Ilyen meg nem volt a listan... Szerintetek normalis=20
> dolog elcsufitani a reflektort olyan muanyag izevel, amitol legtobbszor a=
> gagyi meg gagyibb, a jo pedig gagyi lesz?

Jo, hogy szoba hozod, persze hogy nem normalis. Ahogyan a mindenfele
elnagyolt meretu spoiler, kipufogoveg vagy konnyufem felni sem az.
Az en autom teljesen 'plain' es eszembe nem jutna ilyeneket raaggatni.
Mindennap akad nehany vidam percem, amikor megint latok valami
kommersz autot agyondiszitve ilyen . Az ilyen csakis
kisebbsegi komplexusbol ill. akut feltunesi viszketegsegbol eredhet.
Vicces.

udv,
Zoli
+ - Golf II <-> Kadett (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Zoli:
>
> >A Golf II lenyegesen jobb auto mind az Astranal, mind a Kadettnel, _ez_
> >a VW speciel nem veletlenul olyan draga meg hasznaltan is.
>
> Valamirol lemaradtam. Hol is leledzik az a _lenyeges_ kulonbseg?

A _lenyegesbe_ belekothetsz, ha nagyon akarsz. De a Golf II szinte
mindenben, amit vezetes kozben erzel, jobb egy fokkal: finomabb
a rugozasa, zajtalanabbul gordul a godrokon, csendesebb a motorja,
pontosabb a kormanyzasa, stabilabb a futomuve. Az utaster kidolgozasa
is minosegibb. Ezek igy osszesen egy erezhetoen kifinomultabb auto
benyomasat keltettek bennem. A Kadett-tel sincs egyebkent semmi bajom,
nem rossz kocsi, en inkabb az Astrara fujok azert, hogy alig leptek
vele valamit elore.

udv,
Zoli

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS