Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2770
Copyright (C) HIX
2006-01-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: jobbra tartas (mind)  33 sor     (cikkei)
2 re: Biztonsag (mind)  35 sor     (cikkei)
3 gagyi vita (mind)  25 sor     (cikkei)
4 RE: Re: Emelkedon indulas *** HIX AUTO *** #2768 (mind)  20 sor     (cikkei)
5 RE:re: Emelkedon indulas *** HIX AUTO *** #2768 (mind)  15 sor     (cikkei)
6 Elektromos kerdes/bekotes (mind)  29 sor     (cikkei)
7 Re: tanacskeres (mind)  5 sor     (cikkei)
8 re: re: Vita 01. (mind)  22 sor     (cikkei)
9 Re: Jobbra tartas (#2768) (mind)  14 sor     (cikkei)
10 re: automata P-be (mind)  28 sor     (cikkei)
11 Re: Jobbra tartas (mind)  15 sor     (cikkei)
12 Reg irtal felig off :-))) (mind)  68 sor     (cikkei)
13 re: Kezifek utolso reszemrol :D (mind)  10 sor     (cikkei)
14 Valasz: 2 labbal, 3 pedal*** HIX AUTO *** #2769 (mind)  22 sor     (cikkei)
15 Valasz: re: vihart kavartam.. *** HIX AUTO *** #2768 (mind)  62 sor     (cikkei)
16 re: Vita 01. (mind)  35 sor     (cikkei)

+ - Re: jobbra tartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!


Soma kerdezte:

: Szoval a jobbra tartasi kotelezettseg, tobbsavos uton. Legjobb tudomasom
: szerint ez csak lakott teruleten kivul igaz. Lakott teruleten belul ott
: megyek ahol akarok.

De csak akkor, ha az utra megengedett max. sebesseggel haladsz.

: Megis, szamtalanszor elofordul, hogy a belso savban haladok az adott
: utszakaszon megengedettnel akar 10-20-30-40%-kal is gyorsabban, es megis
: beallnak mogem a sumajerek villogtatni meg letolni az utrol, amikor a
: kulsoben siman megelozhetnenek.

Jobbrol elozni mindig tilos. En is levillogom a tokures Pozsony-Brunn
autopalyan a belso savban kozlekedo egyetlen autot, ha olyan bena, hogy
keptelen a tukorbe nezni, ha mar a belso savban kozlekedik 110-zel
folyamatosan (es nem azon a szakaszon, ahol az utminoseg olyan, hogy a
kulsoben nem erdemes haladni -- eme szakaszon mindenki a belsoben halad,
de idoben kimennek a kulsobe, ha valaki gyorsabb jon).

: Ilyenkor tenyleg szabalytalan vagyok (nem a gyorshajtasra gondolok, azt
: tudom), vagy bunkosag hogy nem huzodok le elole, vagy mi a mano?

Attol fuggetlenul, hogy ok (is) gyorshajtanak, te akadalyozod oket, ami
szinten szabalytalan es nincsen olyan, hogy "azert mert o 3 szabalyt szeg
meg, en pedig csak kettot, ezert nekem van igazam".


Udv,
marky
+ - re: Biztonsag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Pont errol van szo: azt senki nem tudja megmondani, hogy 
>hogy hol van az a hatar, ahonnan mar a kockazat no jobban.
De, Te. Meg akik a szabalyokat alkotjak. Nem fogok errol
vitatkozni, mert folosleges. Te nem erted azokat akik szeretnek
menni, lehetetlen meggyozni. Kedvenc peldam: 51 -el megyek
varosban, tiszta idoben az gyorshajtas. Ellenben ha 49 -el
megyek havas uton, es tortenik valami, az meg relativ
gyorshajtas. Nem az utobbival van gondom, mert az igaz ...

>Nem, mivel a versenyen feltehetoen nem is volt sebesseghatar.
Az elvet nem erted. Ha egy 90 -hez szokott elkezd 160 -al
jarkalni az eletveszelyes. De forditva is. Persze nem kell
hozzaszokni, mert az csunya dolog.

>de olyankor egy  meg esszerunek tuno kockazatot vallalok a
>biztonsag es birsagolas teruleten is.
En is. Nem vagyok meggyozodve, hogy tobb veszelyhelyzetem
volt, mint neked. Arrol viszont igen, hogy Icukanal, aki semmire
nem figyel, osszekeveri a pedalokat, stb ... kevesebb.

Ha kimegyek az utcara vallalok x kockazatot. Ezt lehet modositani
felfele valaminek az aran. Ennek merteke viszont szubjektiv. Te azt
mondod sok valami, amire En azt mondom semmi. Ezert kar
vitatkoznunk. En megyek 1 nap akar 700 km -t is. Ez nalam 7 ora,
a 100 -as atlag siman megvan. Ha a szabalyokat betartanam, akkor
lenne 12-14 ora. Melyik a veszelyesebb? 14 orat vezetni, vagy
gyorsabban menni? Senki nem tudja biztosan. En sem.
Masik kedvenc peldam, Siofok par eve. Ha a buszvezeto
elkezd 60 -al szaguldozni a varosban, akkor nem pont abban a
pillanatban nezi el a piros lampat, amikor jon a vonat ... A mi lenne
ha helyzet nem csak egyfelol igaz. 120 -al utkozik a szemet. Ha 90 -el
ment volna akkor elkeruli. De ha 130 -al akkor is. Pont a 120 volt
a rossz. Esetleg 90 -nel egy gyerekkel teli kocsival utkozik, es meg
meg is koszonhetnek neki, hogy ehelyett "csak" egy olyan autoval,
amiben 1 ember ult.
+ - gagyi vita (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kezifek utolso reszemrol :D  ) 	 Vá
lasz  | 2006-01-15 11:04:49+01
Ja, amugy meg kezifeket azert nem hasznalok emelkedon, mert ahhoz hogy
4 szemellyel megtarthassa az autot, sulyemelokent kellene felhuzzam,
hiszen szinte nem is fog :) De a labfek igen :
-------
Buszke vagy arra, hogy a kezifeked nem fog. Nagyon gagyi vagy.

Pld:
- tukorgumival jarok, hiszen ugyis csak 80-al megy max. a verdam
- nem kotom be a gyereket hatul, meg milyen macera 20 eve nem volt ilyen modern
 ize, igaz akkor 100x annyian haltak meg az ov hianya miatt, de en ovatosan vez
etek, meg hat az en gyerekem, nem?

Most olvastam az Autoseletben, egy Skoda120-ban ugy halt meg a 8 eves gyerek, h
atul kozepen a ket elso ules kozott alldigalt, a Skoda fouton haladt kb. 80-al,
 elejuk kanyarodott egy teherauto, az apuka veszfekezett, a gyerek meg fejjel a
 sebvaltora esett.

Miert kell vitatkozni az ovon meg a gyerekulesen? Aki ilyen dolgokon vitatkozik
 az ertelmes ember? Nektek meg olyan auto valo, ahol a muszerfal tele van eles 
szogletekkel, az ules kiszakad egy enyhe utkozesnel is, a kormany nem csuklik o
ssze stb. Eh

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: nodomaintransfer22.com)
+ - RE: Re: Emelkedon indulas *** HIX AUTO *** #2768 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

>Felado : 
>Temakor: Re: Emelkedon indulas (volt: re: Valasz: Re. Re:re: kod ( 5 sor )
>Idopont: Sat Jan 14 06:44:35 CET 2006 AUTO #2768
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
>Tamas nem csak a te velemenyed szerint marhasag 3 pedalt 2 labbal 
>zsonglorkodni
>. Aki igy csinlja, oruljon neki milyen ugyes, de ne magyarazza mar meg a 
>tok er
>telmetlen hulyeseget.

Ezek szerint mar ketten vagyunk ilyen bena, gyakorlatlan, maradi soforok. 
;-))

Vagy a tobbiek voltak olyan okosak, hogy nem fejtettek ki a velemenyuket
a "megmagyarazokkal" szemben.

Tama's
+ - RE:re: Emelkedon indulas *** HIX AUTO *** #2768 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Arpi!

>Felado : 
>Temakor: re: Emelkedon indulas (volt: re: Valasz: Re. Re:re: kod ( 52 sor )

>Mar hogyne indexelnenk! Sot kanyarodunk is. Csak van amit egyszerubben
>oldunk meg. De nem kotelezo, csak kezifekezz nyugodtan.
>Meg par 10 000 km es rajossz...

Majd IGYEKSZEM, baratom, meg par 10 000 km-t vezetni...
es rajonni...

>Udv: Arpi

Tama's
+ - Elektromos kerdes/bekotes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Most nagyon amator kerdes kovetkezik: Egyik ajto kapcsoloja
rakoncatlankodik es idonkent kigyullad az utaster vilagitas.
Persze ugy is marad es le is gyilkolja az aksit (ritkan
hasznaljuk a kocsit). Viszont ez atmeneti jelenseg, csak hidegben 
csinalja, stb. Igy szervizbe vinni elsore nem akarom (nincs idejuk
ra, futott szervizben megszunik a hiba, stb.).
  Akkor a kerdes: lelekben fel kell keszuljek valami trukkre? Mazda
323, a regi fajta (elso modell). Olyanra gondolok, mint ami a
dudanal ert (a kapcsolo foldre kapcsol es egy rele van a motorterben).
Azaz hogyan is mukodik az utaster vilagitas. A b) verzio (utaster vilagitas
kikapcsolasa) nem mukodik, mert annyi extra lampa van a kocsin, mint
egy karacsonyfan (gyujtaskulcs, ajtokban piros lampa, zarban lampa -- 
probaltam kiszedni oket, de egy csotany tulelte a cianozast; jelenleg
a kesztyutartoban figyel egy biztositek, mint atmeneti megoldas). Valamikor
a heten nekiallnek es vegigmernem a kapcsolokat a hidegben (mind jol
hozzaferheto), csak nem tudom, mit kell lassak...

>   Ennel nagyobb orultseg csak az lehet, amikor az anyuka
> bekotetlenul, az elso ulesen fogja olben a gyermeket...

  Ennel meg az nagyobb, amikor olbe veszi es bekoti az ovet a gyerekkel
egyutt. Azaz balesetben a gyerek beszorul az ov es anyuka koze. Amikor
megjelent a biztonsagi ov a keleti kocsikban is mint szeria alkatresz,
akkor sokan azt hittek, igy kell. Ez meg sulyosbitva volt a nem automata
ovekkel, amit persze alig nehanyan allitottaqk be helyesen...

Gyula
+ - Re: tanacskeres (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali

Ha eddig nem irtak volna meg: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/nepstat/

udv
+ - re: re: Vita 01. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Sikerult P-be raknom a valtot 50km/h-nal (van egy lejto a hazauton 
:> ahol vissza szoktam kapcsolni tartos fekezes helyett, de mason jart 
:> az eszem es rossz iranyba nyomtam a valtot :-( 

Dehat namcsak masik iranyba esik a 3-2-1 fokozat, mint a P, hanem
D-bol altalaban csak egyet kell levaltani a 3-hoz, felfele az N-R-P meg 
erezheto 3 fokozatnyi valtast igenyel... A muszerfalon nem irja ki a
fokozatokat ?


:> Valaki szeret sportosan vezetni kimondottan ajanlott a gazfroccsel valo 
:> visszavaltas, hogy a fordulat ne essen le tovabba a kuplung ne legyen 
:> nagy igenybevetelnek kiteve. 

Avagy DSG-t hasznalva a fordulat sem esik le es a kuplung is 
tehermentesen kapcsol. Kar, hogy nem terjedt meg el jobban...


Szep napokat: Antal Attila
Altea 2.0TDI DSG
+ - Re: Jobbra tartas (#2768) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Szoval a jobbra tartasi kotelezettseg, tobbsavos uton. Legjobb 
> tudomasom szerint ez csak lakott teruleten kivul igaz. Lakott 
> teruleten belul ott megyek ahol akarok. Megis, szamtalanszor 
> elofordul, hogy a belso savban haladok az adott utszakaszon 
> megengedettnel akar 10-20-30-40%-kal is gyorsabban, es megis 
> beallnak mogem a sumajerek villogtatni meg letolni az utrol,

A KRESZ szerint lakott területen belül párhuzamos közlekedés 
esetén akkor szabad a belső sávban menni, ha ezzel nem akadályozod 
azokat, akik gyorsabban szeretnének menni. Vagyis ha az úton 
engedélyezett maximális sebességgel haladsz, akkor mindenképpen 
szabad.

Ed
+ - re: automata P-be (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Akos, udv mindeninek!

>>>
Sikerult P-be raknom a valtot 50km/h-nal (...)
kerregett mint a veszedelem, es azota mintha sokkal
nagyobbakat rantana a valto valtasoknal. Lehet hogy
tonkretettem vmit ezzel vagy csak bekepzelem ?
>>>

Megnyugtato valasszal sajna nem szolgalhatok (gondolom
majd Triznyak:) ), de szoritok, hogy ugyanolyan makod
legyen, mind nekem volt egyszer evekkel ezelott.
Fonokom automata Pajero-javal garazdalkodtam epp,
amikor 60-as tempo korul D-bol uresbe(N) akartam
tenni. Mer' hat mé ne... Voltam olyan "ugyes", hogy
egy csoppot tulnyomtam, igy sikeresen bugrott
hatramenetbe... Sikito kerekekkel megallt a kocsi,
motor lefulladt, en meg gondolatban mar keszultem is
vontatot hivni es uj melot keresni. Ehhez kepest
ujrainditas utan mintha mi sem tortent volna!!!
Kivanok hasonlo merteku mazlit Neked is!!:)

Udv,
Peter


    A biztonsági öv lehet hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira 
mint a tolószék!:)
+ - Re: Jobbra tartas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Soma!

Nem vagy szabalytalan.
A kresz azt mondja, hogyha a a megengedett legnagyobb sebesseggel
autozol, nem vagy koteles lehuzodni senki elol (a megkulonbozteto jelzesu
jarmuveket most nem vesszuk ide.)

Viszont csak a sajat hozzaallasomrol egy kicsit:
En igen gyakran ilyenkor inkabb lehuzodok (hamar egyszer ugyis van hely),
mert az ilyen "ember" inkabb menjen a francba mogulem, mint hogy
adott esetben osszetorjon hatulrol, hogyí egyeb attrocitasokrol ne is beszeljun
k.
Jobb az ilyet minel messzebb tudni magunktol.

Cocas
+ - Reg irtal felig off :-))) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

No nedd maa ? Ki irt ide ;-)))

>Hejj de re'g irtam ma'r kozetek, sokan ta'n ma'r
el is
>felejtettek...

Csak nem Soma ?

>Most is csak veletlenul sikerult...

Kijozanodtal es megtalaltad a billentyuzeted ;-)))
Vagy oly elfoglalt vagy, hogy haremed nem enged
irni ?
Mvelhogy a holgyek ...
Oda
Teszik
Pospsikajuk javat ;-)))))D ? Ilyen jo munkahelyed
van neked !

Aleox meg kezet dolrzsolgetve hatradolve
kenyelmesen, mert ismet vita van, mert hianyolta
;-))) ?

>Ugyhogy kezdem is rogton egy BUEK! felkialtassal
:-)

Bujjek beled is :-DDD

>Egy meghibasodott
>generator, ami terheles nelkul 18 volttal tolt!

Baromi makod volt, hogy szet nem robbant az
akumlatorod. Viszont szerencse, hogy hideg van es
minden fogyasztot bekapcsoltal.

>mikor
>megalltam, feltuno tojasszagot ereztem.

Hijjjjj ekkora magaslasztit :-)))

Bekapcsoltad az ulesfutest :-) ? Ekozben tojasaid
megfottek ;-DDDDD

>Szerencsere epp volt a
>kuton egy Sargaangyal (marmint Autoklubos :-)),
aki segitett, o
>merte meg a toltest is. Az persze nem jutott
eszebe, ....-....

Ezek az Autoklubos fazonok csak mericskelni tudnak
:-( Arra mar nem volt esze, hogy a generatoron
levo fesszabalyozot kicserelje :-( ? Mert
gondolom, gogy a Skodaval voltal ugye ?

>Masik temaba is beleszolnek: engem 92-ben
kezifekkel tanitottak
>elindulni a lejton,

Hogy kotekedjek egy kicsit :-)

Mondd Soma Kecskemeten hol van hosszu lejto ;-) ?

Udv: Frigyes
+ - re: Kezifek utolso reszemrol :D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szeva Gyu


hat ha nem fog a kezifeked, nem tudom hogyan mentel at a muszaki
vizsgan..... Szerintem ez egy sulyos hiba, meg akkor is ha nem jarsz a
kocsival vagy ha nincs nagyobb emelkedo/lejto a kornyekeden.
EZZEL NEM KELLENE DICSEKEDNI!

Udv,
Szabi
+ - Valasz: 2 labbal, 3 pedal*** HIX AUTO *** #2769 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> Temakor: 2 labbal, 3 pedal ( 18 sor )
> Idopont: Sun Jan 15 09:44:51 CET 2006 AUTO #2769
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> 
> Latom volt egy kis vita 2 labbal, 3 pedal kezelese temaban. Regebbi 
> sportkocsikat (egyenes fogazasu valto) nem is lehetett maskepp 
> vezetni csak gazfroccsel visszavaltva, amit ha dinamikusan akart az 
> ember vegrehajtani, bal lab kuplung, jobb lab jatszik fekkel gazzal 
> egyszerre.

Nem az egyenes fogazas miatt (volt olyan egyaltalan az elmult 50 evben 
eloremeneti fokozatban?), hanem azert, mert nem voltak szinkronizalva a 
fokozatok.

Azert a szinkronizalatlan valtoju sportkocsi elegge specialis tema, nem 
hetkoznapi pilotaknak, olyan pedalkialakitassal, ami lehetove teszi ezt a 
jatekot. A visszavaltas kozbeni gazfroccs meg nekem is szinte reflexszeru, 
a 4T Wartburgban levezetett ~200 ekm nem mulik el nyomtalanul - ott a 
kettesbe visszavaltas enelkul eselytelen volt.

udv: Akos
+ - Valasz: re: vihart kavartam.. *** HIX AUTO *** #2768 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : Triznyak
> Temakor: re: vihart kavartam.. ( 42 sor )
> Idopont: Sat Jan 14 18:00:36 CET 2006 AUTO #2768
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
> >  Vegul is mindkettot lehet jol es rosszul is csinalni, de alapban
> >  azert a kezifekes sokkal kimeletesebb.
> Vajon miert is?  Mindket esetben ugyanaz a lejto szoge es az auto 
> tomege. Miert kellene a kezifekes indulahoz kisebb teljesitmenyt atvinni 

> a kuplungnak?

Mert mindenkeppen nullatol kulonbozik az az ido, ami alatt atlepsz a 
fekrol a gazra, es (nyilvan csak emelkedon) ezalatt az autonak muszaj 
valamennyit megmozdulnia hatrafele. Onnan kezdve meg egyertelmu, hogy 
nagyobb teljesitmeny kell, mint nullarol.

Tudom, van itt egy par Villam Villi, akik 0,01 mp alatt megcsinaljak az 
atugrast - nos, nekik valoban mindegy.

> >  mi annak idejen azt tanultuk, hogy az alapjarat kozeli terheles
> >  gyilkossag a motornak, vagyis en meg sik uton sem szivesen csinalnam
> >  meg azt, hogy gaz nelkul elkezdem felengedni a kuplungot, nemhogy
> >  emelkedon.
> Erdekes. Ha Te tanultad, akkor abban nem lehet hiba. Vajon mit arthat 
> annak a motornak? A befecskendezősök, és a dieselek automatikusan 
> "raszabalyoznak". Tulajdonképpen a generatort, kormanyszervot, legkondit 

> nem kellene kidobni, nehogy "kinyirjak" a motort? A kuplungot meg eppen 
> a Te modszered eszi jobban.

Jo. Akkor legyen szerinted igy.

Azert egy kicsit demagognak erzem osszahasonlitani pl. a generator 
teljesitmenyigenyet az emelkedon felfele elindulaseval, de ahogy gondolod.

> Lejjebb meg ezt irod:
> >  Felreertes ne essek, en is nagyon sokszor csinalom; DE csak azert,
> >  mert lusta vagyok kezifeket hasznalni.
> Akkor most mit nem ertesz????????
> Nem erzel itt ellentmondast? Feljebb kijelented, hogy meg sik uton sem 
> csinalnal ilyet, most meg azt mondod, hogy sokszor csinalod. Hogyan van 
> ez????

Nem. A gazadas nelkuli indulast nem csinalom, a kezifek nelkuli emelkedon 
indulast meg lustasagbol igen.

> >  Ha az _is_ jo, akkor nem kell pofan vagni azt, aki maskeppen
> >  csinalja. _Ezert_ faszfej, nem azert, mert szerinte az a jo megoldas.
> Csak nekem van olyan erzesem, hogy ez a "magyarazom a bizonyitvanyom" 
> esete??
> Ugye Te sem hiszed, hogy barkit is _valoban_ pofan vagtak volna.

Ha Frigyes azt irja, hogy az oktatoja nem szerette ezt a megoldast, akkor 
arra nem is reagalt volna senki. Nyilvanvaloan a pofan vagas csak 
kepletes, de egy OKTATO ilyet nem mondhat, plane akkor nem, ha teljesen 
elfogadott es minimum ekvivalens megoldasra helyezi kilatasba a dolgot...

Aztan az is lehet, hogy az oktatonak Wartburgja, Trabantja vagy Barkasa 
volt, aminek egyszeruen a sok hasznalattol eltorik (meghajlik) a 
kezifekkarja, es innen datalodik a Nagy Es Serthetetlen Elv.

udv: Akos
+ - re: Vita 01. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Akos irta:
> Felre az elso alkalmas helyen es a 
>szokasosnal erosebb fekezes (ami meg igencsak messze
>volt akar egy veszfekezestol is nem beszelve egy utkozesrol).
>A kisasszony (...) lepattant az 
>elso ules hatuljarol. Megallas utan visszaugrott az ulesbe, 
>visszakapcsolta magat, es azota a garazsbol sem tudok kiallni 
>bekotetlen ovvel :-) 

Kedves Akos, bevallom en eddig csak szobeli meggyozessel
probalkoztam. A nagyobbik lanyom belatta, hogy miert kell az ov,
azonban a kicsibol kinezem, hogy egy ilyen gyakorlati meggyozesi
kiserlet utan megszeppenes helyett inkabb egy "me'd eccej"-t
hallok tole :-) Akarhogy is, koszonom az otletet, alkalmasint ki
fogom probalni - ovatosan, persze!

En irtam:
>hogy ha valaki nem ugy kozlekedik, ahogy szerintunk
>elvarhato, amogott lehetnek olyan okok, amire nem is
>gondolunk.
Nagyak irta:
>Ne haragudj, de ezt akkor fogom tudni elfogadni, ha
>majd gyorhajtas eseten azt mondja a rendor, miutan el-
>magyaraztam, hogy miert is siettem, hogy "Ertem, uram,
>ebben az esetben tovabbi jo utat!"...

Kedves Nagyak, a dontesimert vallalom a felelosseget.
Ha ugy erzem, hogy a szabalytalankodas nem oncelu es
van ertelme, akkor nem erdekel, ha meg is buntet a rendor.
Tudom, a pszihopata orultek is ezt mondjak. De en nem
vagyok az, megmondtak a hangok is!  :-)

Udv, Jozsi

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS