Haho !
:> Nekem a gyari lapat tobb, mint ket evet birt ki (meglepodtem
:> rajta), utana a markaszervizes "gyari" 4-5 honap alatt lett olyan,
:> mint a masik ket ev es 4 honap alatt.
A Leon gyari torloje (elso-hatso) 3 evet birt ki es akkor is csak azert
csereltem ki, mert egy ismeros autovasarlo akcioja reven ingyen
kaptam egy teljes garniturat karral egyutt es gondoltam ilyenkor
mar ideje cserelni. Az uj csendesebben torol (meg nem csiktorlo)
es nem tapasztaltam, hogy roszabb lenne, mint az eredeti.
Azt mondtak, hogy a Leonhoz meg nincs csiktorlo (mert nyilvan azt
kertem a cserekor), majd kesobb lesz. Mostmar nem izgat a dolog,
mert az Altea mar csikablaktorolovel jon februarban, radasul nem is
apro meretuvel...
Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut. (Me'g...)
Nem erdekel valakit kiemelkedo allapotu, gazdagon felszerelt,
automata valtos Leon ?
|
>vasarlasi tanacs: barmilyen autot veszel is ilyen korulmenyek kozott:
>- Vedd meg keszpenzert 200 000-ert, de alkudj le egy 20-ast.
>- rakasd ossze 20 000 Ft-ert
>- utana havonta tegyel felre 5 000 Ft-ot a varhato es nem varhato
javitasi
>koltsegekre. Mindig lesz valami...
200 eFt-ert nincsen se normalis Favorit, se Aleko. Lattam egypar ilyet.
A 20 ezer inkabb 40 lesz... Az 5000 pedig 10000... Legalabbis az elso
evben.
Kesobb vagy elegge egybe lesz az auto es ritkabban kell ra kolteni,
vagy jobb eladni.
>A baj az, hogy egy 400 000 -s autoval sem lesz kevesebb gond, es meg
hitelt
>is fizetsz 1-2 evig (amire szet is esik a gep..)
Ez teljesen igy van. Ezert irtam, hogy ha valakinek nyakig eladosodva is
hitellel is 600 eFt van (amibol 200k a keszpenz) ket dolgot tehet:
vagy hozzatesz meg 200a-t es vesz egy normalis autot reszletre amire
ugyis fog kellene kolteni de legalabb megy es 4-5 ev mulva is auto lesz.
Vagy vesz egy Skodat/Ladat, amire ugyanugy evente rakolt egy szazast,
es/vagy maga szereli, viszont garantaltan szetesik max. 2 ev mulva.
Attol fugg, mennyire surgos az auto, es meddig akarja hasznalni.
A hitel meg olyan dolog, hogy lehet valasztani: vagy 30% THM es korbe-
rohognek az ismerosok, (persze, vissza kell fizetni ido elott, ugy
mersekeltebb a veszteseg!) vagya fel evig buszmegalloban fagyoskodas,
egy budos tomott buszra varva es napi 2 orat odaadni az eletunkbol a
BKVnak... En az elsot valasztanam, de izles dolga.
Udv: VAti
Fiat Tempra 2.0i
|