Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1464
Copyright (C) HIX
2002-05-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 motor (mind)  11 sor     (cikkei)
2 Veteran auto hasznalata (mind)  11 sor     (cikkei)
3 Re: Xenon (mind)  34 sor     (cikkei)
4 Re: Xenon (mind)  11 sor     (cikkei)
5 Re: visitas (mind)  16 sor     (cikkei)

+ - motor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Eléggé régen voltam már a listán és most is egy kéréssel fordulnék hozzátok:

Tudna valaki simsonhoz elektromos kapcsolási rajzot küdeni?
Esetleg ha valakinek van otthon egy elfekvő ( jó állapotú) simson ülése arra
is rálicitálnék...

bocsi a motoros témáért, előre is köszi:

Feri
+ - Veteran auto hasznalata (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

  Regi vagyam egy `70-es evjaratu merci vasarlasa (450SLC, 280Sb, stb).
Kerdesem az lenne,
hogy vannak-e specialis szabalyok a veteran autok hasznalatara (pl.:utirany
engedely, stb.) vagy
ua. mint a normal kocsikra.

 Koszi a segitseget,

Gabor
+ - Re: Xenon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1463-ban irta :
>Szerintetek mennyi egy Xenon ego elettartama?
:)))) Ez nagyon fugg a hasznalattol, emiatt pontos erteket nem lehet ra
mondani. Annyit tudok csak mondani, hogy a ki-be kapcsolgatas az izzok, koztuk
a Xenon izzok legnagyobb ellensege, illetve hogy a Xenon izzo elettartama meg
kevesebb a hagyomanyosoknal /nem sokkal, jo a haladas, s folyamatosan megy a
fejlesztes ez iranyban./

A GE/Tungsram Xenon egoinek /is/ a gyartasi folyamat soran torteno
tesztelesehez a programokat egy gyori ceg csinalja, ennek dolgoztam/dolgozok
be (most az adatok kiertekelesen, mult decemberig az ujonnan bevezetett
meresekhez mindhez en irtam a programot). A gyartas minden egyes parameteret
ellenorzik, az osszes forrasztas, uveg/fem kapcsolodas erosseget (jo sok
felkesz, majdnem kesz izzot eltortunk teszteles soran), az egoben levo gaz
mennyiseget, a bura nyomasra valo erzekenyseget. A ki/be kapcsolgatas hatasat
ugy is lehet modellezni, hogy a bura /az alja nelkul/ egy vizzel teli
tartalyban van, s noveli csokkenti a nyomast az ember, mert foleg a
mikrorepedesek azok, amik ha megjelennek, az egonek annyi. 

De sokkal erosebb a fenye a hagyomanyosnal, elettartama evekben merheto ennek
is, tartalek meg ugyis van nalad. 

>Egy masik kerdes, az automata valton micsoda pontosan az 1, 2, 3 ? Hol kell
>ezeket a fokozatokat hasznalni ?
Ez arra valo, hogy ennyi sebessegfokozatod van, azaz pl. mesz jo
hosszu, meredek dombnak felfele, akkor 1 vagy 2-be teszed, s akkor nem
kapcsol fel 3-ba, aztan ha leesik a fordulat vissza 2-be, aztan kicsit
erosodik, vissza 3-ba, stb. Azaz mintha betennel egy manualis valtos
autot egy adott sebessegbe, aztan azzal mennel /amikor 2-be
rakod,akkor az 1-2 kozott tud valtogatni, de 3-ba nem kapcsol, az 1
allasban pedig nem kapcsol at sehova./

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: Csak AUTO
+ - Re: Xenon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Sat, 2002-05-11 at 12:03, ferenc.kiss--firewall.hu wrote:
> 
> Szerintetek mennyi egy Xenon ego elettartama?

Elvileg ki kene szolgalja a gepkocsit elete vegeig; 5szor annyit tart
mint a hagyomanyos; 850.000 km. Legalabbis ezeket a reklamszovegeket
olvastam:)

A gyakorlatra en is kivancsi vagyok...

Udv, Sandor
+ - Re: visitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Fri, 2002-04-26 at 13:23,  wrote:
> (Asszem volt mar tema itt hogy az R azert egyenesfogazatu az utcai autokon,
> hogy legyen hangja. Mivel hangos, jobban eszreveheto.)

Valoszinuleg van prozai(bb) oka is. Epp most olvasom hogy (mint azt mar
Fogash is irta) a ferde fogazat egyik hatranya a bonyolultabb
csapagyazas ami a tengelyiranyu ero miatt szukseges. 

Nos, amennyiben a fogaskerek mozgasa ketiranyu lehet, meg bonyolultabb
(altalaban duplasoros) csapagyazas kell mivel a tengelyen elore es hatra
is ebredhet ero. Marpedig a hatramenet fogaskerekenek mozgasa ketiranyu.
Tehat a hatramenet eseteben dragabb lenne ferdefogu megoldast alkalmazni
mint az eloremenet eseten.

Udv, Sandor
PS. Leragott csont, de hat ha most jutottam eddig a fejezetig:)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS