Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2225
Copyright (C) HIX
2004-06-26
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Csaszar Elodke... (mind)  37 sor     (cikkei)
2 Re: Torvenyesseg, stb. (mind)  19 sor     (cikkei)
3 Daewoo Racer (mind)  26 sor     (cikkei)
4 re: re: Torvenyesseg, egyenloseg, igazsag (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Re: re: hatso ablaktorlo (mind)  25 sor     (cikkei)
6 vegyes (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Csaszar Elodke... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

Egy kis kigegeszites:
>t. Allitasa szerint 1998. december 10-en a Blaha Lujza teren talalkozott
az uz
>letkotovel, s ekkor irtak ala - egy masik biztositos holgy jelenleteben -
a biz
>tositasi szerzodest. Az iraton azonban nem volt erkeztetesi pecset, ami
arra ut
>al, hogy a szerzodes nem akkor erkezett meg a biztosito tarsasaghoz.
Hat, ez erdekes, mert konnyen lehetne bizonyitani, hogy mikor kototte a
szerzodest ugyanis vagy dijat kell elvenni, vagy csekket kell adni az elso
dij befizetesehez. Szoval mikor is kerult be ez a dij a biztositohoz?

>e fellebbezest nyujtott be felmentest kerve. A szerdai masodfoku
targyalason Za
>mecsnik Peter felhivta a birosag figyelmet arra, hogy vedence jogszeruen
es joh
>iszemuen jart el, es nem tehetett arrol hogy a biztosito tobb napos
kesessel "e
>rkeztette" a szerzodest, raadasul mivel a Hungaria Biztosito vegul el is
utasit
>otta azt, szo sem lehetett megtevesztesrol es csalasrol.
Nos, a helyzet a kovetkezo: A gepjarmufelelosség-biztositast ket esetben
lehet elutasitani:
1. A szerzodonek (jelen esetben Elodke) egy even belul volt olyan kotelezo
biztositasa, amely a Hungaria biztositonal dij nem fizetese miatt megszunt.
2. A karrendezesben (szinten a szerzodes megkotese elott) nem mukodott
egyutt a biztositoval, vagy ugyancsak a karrendezesben (szinten jelen
szerzodes elott) nem valos adatokat kozolt.
Minden egyeb esetben koteles a biztosito a szerzodest elfogadni. Ja, es
eleg gyorsan kellett elutasitania, mert minderre 15 napja van, szoval ha
10-en kotottek es 21-en ert a biztositohoz, gyakorlatilag azonnal vissza
kell utasitani.

Udv:
Csaba
+ - Re: Torvenyesseg, stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Geza!

>>>>
> Kulon felhivnam a figyelmet az itelet idozitesere, valahogy pont
> egy honappal a felfuggesztett lejarta utan.
Mire akarsz ezzel kilyukadni?
Volt  egy  felfuggesztett foghaz  harom  ev probaidore.
Ezt  akkor  kellett  volna leulnie, ha a probaido alatt elkovetett
buncselekmeny miatt (es meg a probaido alatt) itelik vegrehajtando
szabadsagvesztesre.  A  most  targyalt  cselekmenyt  viszont nem a
probaido alatt kovette el.
>>>

Bocs, igen, ezt felreertettem.
--
Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - Daewoo Racer (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Fogash!

>>Pontiac Le Mans neven Daewoo gyartmanyt,
>A Pontiac LeMans az Opel E-Kadett, ami az USA-ban mar a Kadettel
egyidejuleg le
>tezett. Az F-Astra megjelenese utan A Kadettet Daewoo Racer neven eltettek
tova
>bb, innet johet a felreertes.

A Pontac Le Mans-t 88 es 92 kozott arultak, az USA-ban eladott autok vegig
koreai gyartmanyok voltak. A Daewoo Racert mar az E Kadettel parhuzamosan
elkezdtek gyartani, az Astrat csak 91-ben mutattak be. 89-90-ben meg
Szabadkan eltem, akkor egy 83-as D Kadettem volt, es amikor uj autokat
neztem, mar akkor, 89-ben arultak a Racert, kb. 25 %-al olcsobban, mint az E
Kadettet. Tehat nincs felreertes, ezek a Pontiacok valojaban Daewook voltak.

>Ja, es az usaban van/volt Cadillac emb
>lemas Opel B-Omega is.

Igen, ez volt a Cadillac Catera, ezt kb. 2 eve felvaltotta a Cadillac CTS,
ami mar sajat tervezes. Ennel is megtartottak a hatso meghajtast, es ugy nez
ki, hogy a Cadillac lassan atter teljesen a hatso meghajtasra.

Udv.

Jozsi
+ - re: re: Torvenyesseg, egyenloseg, igazsag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Ezt  akkor kellett volna leulnie, ha a probaido alatt elkovetett
> buncselekmeny   miatt   (es   meg   a   probaido  alatt)  itelik
> vegrehajtando szabadsagvesztesre.
Hulyeseget irtam. A zarojeles reszt tessek kidobni. Az itelet a
probaido letelte utan is szulethet.
--
Meszaros Geza
+ - Re: re: hatso ablaktorlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

>>Tehat indulasnal 1 torles, aztan mar soha tobbet nem kell torolni,
>>meg 60 alatt sem...
>>
>>Cs.

> Hehe, ezt nem hiszem el. Persze attol meg igaz lehet :))))
> Szoktam figyelni a hatso szelvedot esoben, elsosorban azert hogy a mogottem
> jovo is elore lasson. Indulas utan letorlom, de 30 kornyeken meg megjelenik
> par esocsepp (szakado esorol beszelunk), aztan kb 60 folott mar semmi.
> -------------------
>>>CX-eken (kivulrol nezve) homoru a hatso uveg. Hogy
>>>az micelbol?
>>Kozepen folyjon le a hole', ne ketoldalt... :-)
> Hudegeci :))))))

en sem hiszem el, akkor minek a 147-es meg a tobbi hasonloan csapott 
hatulju autokra ablaktorlo? disznek? me indulas elott a sedanoknak is 
esos az uvege meg ezeknek az aszfaltpattanasoknak is, es azokon megsincs.
igenis sztem azert van rajtuk, mert a menetszel felviszi az esot a hatso 
ablakra, sokkal jobban mint a sedanoknal. legalabbis a punto ii-nel 100%. 
igen-igen surun kell hasznalnom a hatso ablaktorlot. sot, ha mar elallt 
az eso, es csak az ut nedves, meg onnan is felkapja az iszapot :)
homer
+ - vegyes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>>Vagy: igy kezdik az Astranal,
>>hogyaszongya ez a leghosszabb auto a harom kozul... a tablazatbol meg
>>latszik, hogy a Mazda 17 cm-el hosszabb :-))) 
> A nemet eredetu cikkekben sose fog olasz, japan, francia nyerni egy GOLFfal s
ze
> mben. :-( De 17 CM egy arasz, nem csak 17mm a kulonbseg? Sokat ugyan egyiket 
se
>  lattam, de egy arasznyi kulonbseg talan remlene...

Bizon, az egy arasz. Amugy tokmindegy, nem a hosszatol jo egy auto,
csak azt kellene ezeknek a pecseknek irkalni, ami van. A 3-as Mazda
szvsz. majdnem  nagyobb lett a kategoriajanal, a sedanom 4490 mm
hosszu (24 cm -el hosszabb mint az Astra :-). A gombolyitett kupes
forma miatt viszont kisebbnek latszik. Apamnak Suzukija van, mondja
nekem a multkor, hogy nem olyan sokkal nagyobb ez a kocsi, mint az
ove. Mellealltam a parkoloban, haaaat, latnod kellett volna azt a
dobbenetet :-).

eMTybor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS