1. |
Csaszar Elodke... (mind) |
37 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Torvenyesseg, stb. (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
3. |
Daewoo Racer (mind) |
26 sor |
(cikkei) |
4. |
re: re: Torvenyesseg, egyenloseg, igazsag (mind) |
7 sor |
(cikkei) |
5. |
Re: re: hatso ablaktorlo (mind) |
25 sor |
(cikkei) |
6. |
vegyes (mind) |
21 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Csaszar Elodke... (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Egy kis kigegeszites:
>t. Allitasa szerint 1998. december 10-en a Blaha Lujza teren talalkozott
az uz
>letkotovel, s ekkor irtak ala - egy masik biztositos holgy jelenleteben -
a biz
>tositasi szerzodest. Az iraton azonban nem volt erkeztetesi pecset, ami
arra ut
>al, hogy a szerzodes nem akkor erkezett meg a biztosito tarsasaghoz.
Hat, ez erdekes, mert konnyen lehetne bizonyitani, hogy mikor kototte a
szerzodest ugyanis vagy dijat kell elvenni, vagy csekket kell adni az elso
dij befizetesehez. Szoval mikor is kerult be ez a dij a biztositohoz?
>e fellebbezest nyujtott be felmentest kerve. A szerdai masodfoku
targyalason Za
>mecsnik Peter felhivta a birosag figyelmet arra, hogy vedence jogszeruen
es joh
>iszemuen jart el, es nem tehetett arrol hogy a biztosito tobb napos
kesessel "e
>rkeztette" a szerzodest, raadasul mivel a Hungaria Biztosito vegul el is
utasit
>otta azt, szo sem lehetett megtevesztesrol es csalasrol.
Nos, a helyzet a kovetkezo: A gepjarmufelelosség-biztositast ket esetben
lehet elutasitani:
1. A szerzodonek (jelen esetben Elodke) egy even belul volt olyan kotelezo
biztositasa, amely a Hungaria biztositonal dij nem fizetese miatt megszunt.
2. A karrendezesben (szinten a szerzodes megkotese elott) nem mukodott
egyutt a biztositoval, vagy ugyancsak a karrendezesben (szinten jelen
szerzodes elott) nem valos adatokat kozolt.
Minden egyeb esetben koteles a biztosito a szerzodest elfogadni. Ja, es
eleg gyorsan kellett elutasitania, mert minderre 15 napja van, szoval ha
10-en kotottek es 21-en ert a biztositohoz, gyakorlatilag azonnal vissza
kell utasitani.
Udv:
Csaba
|
+ - | Re: Torvenyesseg, stb. (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szia HA, szia Geza!
>>>>
> Kulon felhivnam a figyelmet az itelet idozitesere, valahogy pont
> egy honappal a felfuggesztett lejarta utan.
Mire akarsz ezzel kilyukadni?
Volt egy felfuggesztett foghaz harom ev probaidore.
Ezt akkor kellett volna leulnie, ha a probaido alatt elkovetett
buncselekmeny miatt (es meg a probaido alatt) itelik vegrehajtando
szabadsagvesztesre. A most targyalt cselekmenyt viszont nem a
probaido alatt kovette el.
>>>
Bocs, igen, ezt felreertettem.
--
Piece:
nme1
>>Know your enemy<<
|
+ - | Daewoo Racer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok, szia Fogash!
>>Pontiac Le Mans neven Daewoo gyartmanyt,
>A Pontiac LeMans az Opel E-Kadett, ami az USA-ban mar a Kadettel
egyidejuleg le
>tezett. Az F-Astra megjelenese utan A Kadettet Daewoo Racer neven eltettek
tova
>bb, innet johet a felreertes.
A Pontac Le Mans-t 88 es 92 kozott arultak, az USA-ban eladott autok vegig
koreai gyartmanyok voltak. A Daewoo Racert mar az E Kadettel parhuzamosan
elkezdtek gyartani, az Astrat csak 91-ben mutattak be. 89-90-ben meg
Szabadkan eltem, akkor egy 83-as D Kadettem volt, es amikor uj autokat
neztem, mar akkor, 89-ben arultak a Racert, kb. 25 %-al olcsobban, mint az E
Kadettet. Tehat nincs felreertes, ezek a Pontiacok valojaban Daewook voltak.
>Ja, es az usaban van/volt Cadillac emb
>lemas Opel B-Omega is.
Igen, ez volt a Cadillac Catera, ezt kb. 2 eve felvaltotta a Cadillac CTS,
ami mar sajat tervezes. Ennel is megtartottak a hatso meghajtast, es ugy nez
ki, hogy a Cadillac lassan atter teljesen a hatso meghajtasra.
Udv.
Jozsi
|
+ - | re: re: Torvenyesseg, egyenloseg, igazsag (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Ezt akkor kellett volna leulnie, ha a probaido alatt elkovetett
> buncselekmeny miatt (es meg a probaido alatt) itelik
> vegrehajtando szabadsagvesztesre.
Hulyeseget irtam. A zarojeles reszt tessek kidobni. Az itelet a
probaido letelte utan is szulethet.
--
Meszaros Geza
|
+ - | Re: re: hatso ablaktorlo (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
>>Tehat indulasnal 1 torles, aztan mar soha tobbet nem kell torolni,
>>meg 60 alatt sem...
>>
>>Cs.
> Hehe, ezt nem hiszem el. Persze attol meg igaz lehet :))))
> Szoktam figyelni a hatso szelvedot esoben, elsosorban azert hogy a mogottem
> jovo is elore lasson. Indulas utan letorlom, de 30 kornyeken meg megjelenik
> par esocsepp (szakado esorol beszelunk), aztan kb 60 folott mar semmi.
> -------------------
>>>CX-eken (kivulrol nezve) homoru a hatso uveg. Hogy
>>>az micelbol?
>>Kozepen folyjon le a hole', ne ketoldalt... :-)
> Hudegeci :))))))
en sem hiszem el, akkor minek a 147-es meg a tobbi hasonloan csapott
hatulju autokra ablaktorlo? disznek? me indulas elott a sedanoknak is
esos az uvege meg ezeknek az aszfaltpattanasoknak is, es azokon megsincs.
igenis sztem azert van rajtuk, mert a menetszel felviszi az esot a hatso
ablakra, sokkal jobban mint a sedanoknal. legalabbis a punto ii-nel 100%.
igen-igen surun kell hasznalnom a hatso ablaktorlot. sot, ha mar elallt
az eso, es csak az ut nedves, meg onnan is felkapja az iszapot :)
homer
|
+ - | vegyes (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello!
>>Vagy: igy kezdik az Astranal,
>>hogyaszongya ez a leghosszabb auto a harom kozul... a tablazatbol meg
>>latszik, hogy a Mazda 17 cm-el hosszabb :-)))
> A nemet eredetu cikkekben sose fog olasz, japan, francia nyerni egy GOLFfal s
ze
> mben. :-( De 17 CM egy arasz, nem csak 17mm a kulonbseg? Sokat ugyan egyiket
se
> lattam, de egy arasznyi kulonbseg talan remlene...
Bizon, az egy arasz. Amugy tokmindegy, nem a hosszatol jo egy auto,
csak azt kellene ezeknek a pecseknek irkalni, ami van. A 3-as Mazda
szvsz. majdnem nagyobb lett a kategoriajanal, a sedanom 4490 mm
hosszu (24 cm -el hosszabb mint az Astra :-). A gombolyitett kupes
forma miatt viszont kisebbnek latszik. Apamnak Suzukija van, mondja
nekem a multkor, hogy nem olyan sokkal nagyobb ez a kocsi, mint az
ove. Mellealltam a parkoloban, haaaat, latnod kellett volna azt a
dobbenetet :-).
eMTybor
|
|