Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1911
Copyright (C) HIX
2003-08-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Balkani Bubu es a jogallam :) (mind)  13 sor     (cikkei)
2 Re: *** HIX AUTO *** #1910 (mind)  4 sor     (cikkei)
3 RE: Ertelmesen dolgozo rendorok (mind)  10 sor     (cikkei)
4 romak (mind)  5 sor     (cikkei)
5 cigany OFF (mind)  18 sor     (cikkei)
6 Re: aprosagok (mind)  13 sor     (cikkei)
7 Re: Fw: zavaras, ABS legtelenites, denszesz (#1908) (mind)  12 sor     (cikkei)
8 Berszerviz (mind)  10 sor     (cikkei)
9 !OFF! kissebbseg (mind)  8 sor     (cikkei)
10 rere (mind)  15 sor     (cikkei)
11 Re: Szlovak benzin 232 Ft (mind)  5 sor     (cikkei)
12 hajtasok (mind)  13 sor     (cikkei)
13 Vasuti atjaro biztositasa hangjelzessel (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - Balkani Bubu es a jogallam :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hogy micsoda egy budos proszto balkan orszag ez! Persze ezt csak a
> negativ, mindent fikazo magyar hozzaallasom mondatja velem csak.
> Igazabol en vagyok a balkani, a tobbit csak elkepzelem.

Ha a kepzelodes kozben marad egy kis idod, akkor nezd meg kedvenc
jogallamod, az USA autoimportszabalyait...

Egyebkent amiota szabalyozva van, rafinalt kivetelektol eltekintve
mindig 6 ev korul volt a maximalis kor, most pedig majd elindul
5-rol, aztan szepen ujra no... Ennel nagyobb bajunk sose legyen...

Az aremelkedesben nem igazan hiszek, most is hatalmas tulkinalat
van a hasznaltautopiacon, gyakran irrealis arakon.
+ - Re: *** HIX AUTO *** #1910 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hallo!
Hat ezt meg hogy erted? A leveled szerint csak uj autot (2004 utan
gyartottat) lehet majd behozni? Ezt azert nehezen tudom elhinni. Nem
irtal el valamit?    Gyola
+ - RE: Ertelmesen dolgozo rendorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez nekem is feltunt. A Ferenc korut - Ulloi sarkan korabban igen tumultuozus 
jelenetek voltak, ahogy a pofatlanabbak megprobaltak a kozepso sorba 
betolakodni - amiota rendszeresen ott acsingozik ket rendor, azota siman es 
gyorsan megy a sor. 

pJ 

>Ma reggel a Bajcsy-Andrassy tovenel ket randor nyomatekositotta 
>a mukodo kozlekedesi lampak jelzeset. Nem is ragadt be egy marha 
>sem a keresztezodes kozepebe!
+ - romak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tisztelettel felkernem a kedves rasszista urakat, hogy faradjanak at mas 
listara ciganyozni. 

Koszonom,
pJ
+ - cigany OFF (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

***Lásd az alábbi szöveget, mely egy
politikai fórumon hangzott el. ***

nem hangzott el sehol... (ha megis, kernem szepen a pontos
helyet, idopontot, eloadot, ellenorizhetoseget megadni)
nem is cigany irta, tipikus bertollnoki csali-szoveg, amit az
indulatok szitasara/felelemkeltesre krealtak - nem nehez
kitalalni, hogy melyik (nem a szivem fekvese szerinti) oldalon
amugy tenyleg nem lehet jo ciganynak lenni ebben az orszagban
neha magyarnak sem... :-((

***Jo lenne eszbe kapni emberek, mert hamarosan nem lesz
magyarsag. ***
ha valaki mutat nekem egy embert az orszagban, akinek a felmenoi
kozott bizonyitottan csak magyarok voltak, lesz*pom a
Baross-szobrot...
udv
L::
+ - Re: aprosagok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Friday 08 August 2003 20:23, nasfay--elender.hu wrote:
> nagyvas (BMW 5/7, Audi A6/A8 stb.) van a segge alatt, amik, lassuk be,
> mar a tomeguk folytan is eleg biztonsagos autok. Aki nagyot utkozik
> vele, annak is jo eselye van, hogy epen szall ki belole.

Azt hiszem egyszer bekuldtem ide a francia statisztikakat (nem 
kozvelemenykutatas, hanem biztositok gyakorlatilag teljes statisztikaja) 
amelybol kiderult hogy bizony az atlag bmw-vezetonek sikerul "kompenzalnia" 
az autoja biztonsagat es azonos szamu balesetre tobb serult/halott jut mint 
mas autoknal.

-- 
Udv, Sandor
+ - Re: Fw: zavaras, ABS legtelenites, denszesz (#1908) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

"Kaczmarek Edvard" > az
alábbiakat írta a következo üzenetben news:...

> Annak idejen, a hatvanas evekben egy tizkilos vasdarabot tettek a gyarban
> az elso lokharito moge, de nem szeriaszeruen, hanem csak azoknal a
> peldanyoknal, amelyeknel a felfuggesztes ugy hangolodott, hogy a
> vezethetoseg szempontjabol szuksegesnek talaltak...
Volt a csaladban egy bohom 72-es Ford. Az elso lokharito mogott a kocsira
felcsavarozva karvastagsagu, kocsi szelessegu vasdarab, detto mint egy
vasuti sin volt. Egy balesetnel nem sok eselyt adott a masiknak.
Abban az orszagban, ahol a mikrohullamu suto hasznalati utasitasaban benne
van, hogy a macskat ne tedd be...
+ - Berszerviz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Ed!

>Valamikor regen felvetette itt egy kollega, hogy jo lenne egy muhely
>aknaval, ahol a nepek megszerelgethetik a sajat autojukat, ha kedvuk
>tartja. 

En voltam a felveto. De ezek szerint nem csak az en otletem volt.
Nem ismetlik meg a musort? :-(

Teeby
+ - !OFF! kissebbseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia R...111!

Erdekes volt olvasni az idezetet. Igy is lehet gondolkozni.
Persze azert lassuk be, hogy barmennyire is ezt mutatjak az u.n.tenyek.
Azert megsem ilyen egyszeru a dolog.
Nem reszletezem. Aki elgondolkodik ugyis tudja.

Teeby
+ - rere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>  De azert azt mondom, jojjon egy 1600 kilos ABS nelkuli auto
>>  mellettem, felgyorsitunk 100-ra aztan adott jelre kontrazunk. Ha
>>  elobb all meg, keresunk egy kalapos boltot -es b ar mindig a
>>  kefelesre gondolok olyan helyeken-, veszek egy kalapot es megemelem.)
>>Udv joe
>------------------
>Ha azonos tipusu autorol van szo es egyforma gumik vannak rajtuk, akkor
>maris keresheted a boltot!!!!! :-D
>
>Udv,   Triznyak

Hehe, ez nekem nem eleg a kalapvasarlashoz: majd ha latom!

Udv joe
XM 2.1TD
+ - Re: Szlovak benzin 232 Ft (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azert annyi nincs, de most mar valoban csak a hatar mellol erdemes atmenni: 34 
x 6.3 = 215Ft. Egyebkent ez mar megint webrol megy, mert ma sem kaptam meg egy 
ujsagot sem.

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: ip-243-85.tvnetwork.hu)
+ - hajtasok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Technikai okok miatt. Ugyanis a valto feloli oldalon csak maga a
>  valto lefoglalja a fotengely kihajtast. Igy a szijak, lancok a motor
>  masik vegere kerulnenek az utaster fele. Igy nagyon nehez lenne
>  szerelni.
>Teeby
----------------
Vagy Te ertetted felre ezt, vagy en! (De ilyen is van! R4, R5 valaha igy 
keszult.)
Jelen esetben a keresztben elhelyezett motorokrol volt szo, (szerintem) 
miszerint miert van a futomu hatrebb mint a motor. Miert nem teszik a 
futomuvet a motor ele, akkor jobb lenne a sulyelosztas.

Udv,   Triznyak
+ - Vasuti atjaro biztositasa hangjelzessel (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tulmisztifikalja az egesz orszag ezt a fenyjelzo/csapokar temat.
Tobb forumon emlitettem, hogy a "latni/nem latni" kerdest, szerintem
olcsobb "TRAINBELL"-el meg lehetne oldani. Egyszeru kolomp, ami
kolompol ha tilos az atjaro jelzese. Velemenyem szerint a 15 milliora
becsult ar, alig szazezer Ft-nyi koltseggel "meguszhato".
Az USA-ban ez sztenderd dolog, aki a hang es fenyjelzes ellenere rahajt
a sinre, az magara vethet.
Nem tudom mi a velemenyetek a dologrol, de nalunk soha nem valasztjak
a hozzaertok a kezenfekvobb megoldast...

Peter.

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS