Szia mindenki!
Koszonom a velemenyeket, folytatom a tapasztalatokat.
4-5 evvel ezelott vettem egy gazos suzukit. a vetelarban nem tudtak
olyan mertekben ervenyesiteni ezt az extrat, mint amennyit ert, igy
nagyon jol jartam vele. Kb 30% volt a megtakaritasom.
A mostani fabiamnal is hasonlo lehet, ezert tervezem. Elsore elhittem
amit a markakereskedom mondott, de par het mulva meglattam egy
azonos koru fabiat az utcan gazzal. Egy 60 km-rel tavolabbi
markakereskedonel vettek, ezert megkerestem oket. Elmondtak, hogy
a skoda markaszervizuk egyben hivatalos gazbeszerelo muhely is, es
jelentos szamban az atadott uj autokat mar gazzal szerelik. Mindez
nem befolyasolja a garanciat.
A megterulest szerintem eloszor a megtett km aranyaban kell kalkulalni,
ami kb 40-50ezer km. Ez nalam 10 honap, igy nem tunik hosszunak,
meg akkor sem, ha hitelbol fedezem, es egy kis kamatot is rateszek.
300 ezer koruli osszegrol beszeltek, kisebb, potkerek helyere szerelt
tartalynal, es valamivel kevesebbrol a nagyobb tartallyal.
Termeszetesen napokon belul beszerzek meg nehany arajanlatot.
A rendorseg rengeteg gazos astrat hasznal, de mostanaban sok
octaviat is kaptak. Eddig nem figyeltem, vagy nem tunt fel, kozuletek
latott mar valaki gazos octaviat?
Udv,
Miklos
|
Barataim, itt Lengyelorszagban a Toyota nehany markakereskedese kb 550 e
Ft-nak megfelelo osszegert szereli a gazt az UJ autoba, ha az ugyfel
keri. A garancia is ervenyes marad.
Hja, az itteni utakon kozel 1 millio gazos auto jar. ...ja es az arak: a
gaz ara kevesebb, mint a benzin aranak fele.
Szamitani kell ra, hogy kb 25-33%-kal tobb LPG fogy, mint benzin, tehat
ha a gaz ara 30%-kal alacsonyabb, mint a benzine, mar nem is erdemes
varialni...
Udv - kg
|