Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1273
Copyright (C) HIX
2001-10-29
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 va:Frsz (mind)  12 sor     (cikkei)
2 Re: Rendszam (mind)  35 sor     (cikkei)
3 auto behozatal (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Traaaabbaaaaannnntttt (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Re: Teherautoforgalom megtizedelese (mind)  16 sor     (cikkei)
6 Sotetito festek lampaburara (mind)  17 sor     (cikkei)
7 Miert pont Suzuki? (mind)  14 sor     (cikkei)
8 Meg mindig olaj. (mind)  34 sor     (cikkei)
9 MOL, fek, muszerfal, 400e km (mind)  61 sor     (cikkei)
10 olaj (mind)  11 sor     (cikkei)
11 gyorshajtas (mind)  20 sor     (cikkei)

+ - va:Frsz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>A rendszamtabla a sajatod. Leszedheted es atrakhatod a 
>>kovetkezo kocsidra. Persze ujra vizsgazik a kocsi.

> IMO a frsz a belugyminiszterium tulajdona. Minthogy a 
> bankkartyadnak sem vagy tulajdonosa.

Igaz, pongyolan fogalmaztam. 
Csak a lemezre irt betuk es szamok az enyemek.
Ez nem csak  az egyedi, draga  penzen vett frsz-re igaz.
A vas lehet a belugyminiszteriume.
--
Meszaros Geza
+ - Re: Rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Deejaytiszy irta:

>Igazabol nem utasithatsz vissza egy rendszamot. Persze
>ujrarendszamozni siman lehet az autot, 4+4 kFt-ert. Mondjuk
>en sem ultem volna bele egy
>GOJ-... vagy CON-... (fr.: pics@) vagy CUL-... (fr.: segg) vagy
>ASS- (an.: segg) rendszamos autoba.

Sziasztok,

csatlakozom + sajnalom meg az AVO, AVH, FAK (akar mint SZU utani valami akar 
mint f@ck nem tul elegans - bar ugyanakkor az Ullio Uti F@ck eleg jol 
eltalalt nev, de az nem rendszamtabla ugye) meg DIE, GYA (ugysem ussza meg, 
hogy gyagya), DUM (ugyanaz (gyagya) angolul) DIK (angolul ~f@sz), DIC (ez 
eleg sulyos betegseg, de van meg par orvosi rovidites megorokitve 
rendszamtablan), HIV (ez se egeszseges virus) rendszamosokat is. Epp lattam 
egy BMW M3-ast HUJ rendszammal, szegeny ennyi penzert autot vesz aztan ilyen 
huje tablat kapott. Nem lehet valasztani, vagy masikat kerni  - ez hulyeseg, 
merthogy ugyan a BM tulajdona a rendszamtabla es kotelezo atvenni, megis ki 
kell fizetnem az arat jo borsosan.

Meg egy: elegge fantaziatlanok a fizetos rendszamtablasok, nem lattam eddig 
szinvonalas otletet megvalosulni azert a sok penzert. Az egyik 
legborzasztobb pl. a sok BMW-s akik (nagy meglepetest okozva) BMW szamot 
vesznek (nem tudom miert), de mar olyan sok van belole, hogy a szam 
tokmindegymi, de ezutan a fantaziadus vetel utan vegulis milyen szam illene 
oda? Persze a fenti HUJ hejett megertem. Az Opel meg a HUF- sorozatot 
szerezte meg, gratulalok (?). A bogar VW0 meg ilyenek persze mas teszta, 
azok egyeni es regi es ritkabb autok, megerdemlik a dicsoitest. Szerintem.

Peter
AR 145 1.4TS

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - auto behozatal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Karesz irta:

"Szal nagyon sok vele a macera es autonkent max 100-200 ezer
sporolhato meg.Maganemberkent nem szabad behozni es hiba kerult a kocsi kint
Svajcban 290 ezerbe a vamos itthon 1.1 milla becsulte fel es az alapjan
szamitottak ki az AFA-t, stb, stb.""

Ugy latom mindenben azonosak a nezeteink, de a -sok kicsi sokra mehet- elvet
vallom. Az a 100-200ezer is kereset, van akinek ez akar 5 honapi jovedelme!
Annak idejen en jottem az autoval haza "labon", de cegen keresztul
inteztem.Gyenge lemezserulesekkel vettem, majd forgalomkepesse tettem es
irany haza...Meg en is elenken emlekszem a macerakra,ez az ami visszatart.
Probakeppen meghirdettem a jelenlegi automat, ha elkel elfogadhato aron,
nekivagok. Svajc melyik reszen kerestetek?

Dodo
+ - Traaaabbaaaaannnntttt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:32 AM 10/28/2001 +0000, you wrote:
>Trabantokat, mert eletveszeelyes, dehat van akinek ennyire telik és ez is
>neemet maarka.

neeeemmm vvvoooolllltttt eeeegyyyyszeeeerrrruuu elllooolllvaaassssnniiii :))

Ant
+ - Re: Teherautoforgalom megtizedelese (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Mindenki!

Gabor irta 1271-ben:

> majdnem folyamatosan haladhat a szallitas. A fejlettebb vasutak
> nyugatEUban siman birjak a 120 de inkabb a 160-as tempot. Nem terheli a
> kozutakat.

Na igen OTT lehet de Europanak ezen a felen soha az eletben nem fogsz latni
vonatott ennyivel szaguldani. Se a jarmupark, se a palyak nam alkalmasak
erre.
Amugy meg NyEUban se mindenhol fejlett ennyire a vasut. Ugy tudom csak a
nemeteknel meg a franciaknal vannak ilyen gyors vonatok(javitson ki valaki,
ha tevednek), es az is inkabb szemelyi, mint teher.

Adios Mindeki: Attila
+ - Sotetito festek lampaburara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Van olyan festek, amivel be lehet fujni kivulrol egy lampaburat 
es akkor kivulrol feketenek ney ki, de belulrol az izzo atvilagitja 
es szepen latszik a fenye csak mondjuk nem olyan erosen mint 
festek nelkul. 

Tehat mondjuk egy fekete karosszerianal jol nez ki ha nem 
mindenfele osszevissza szinuek a lampak hanem mindegyik 
szepen beleolvad a karosszeria szinebe. :)

Mi ennek a festeknek a rendes megnevezese es tudna nekem 
valaki egy konkret gyartot es termeket ajanlani?

Koszi szepen:

Laci
+ - Miert pont Suzuki? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tul elfogult vagyok a temaban, es sehogy sem tudok rajonni,
miert pont a Suzuki az altalanos kozellenseg? Miert kapok 
nap mint nap a fejemre, csak azert, mert javareszt szaraz,
racionalis szempontok szerint, a szuleimmel kozosen vettem
ujautot - es nem bantam meg? Figyelem! Eszerveket szeretnek,
nem olyan baromsagokat, hogy mindet nyanya-banya vezeti,
sok van belole, mert szar, mert csak, stb.

Minden normalis valszt elore is koszonok!
Dani

PS: Berlingo vs Partner: egy evig jartam Berlingoval,
allitolag tolugyanolyan, mint a Peugeot. De nekem a 
formaja jobban tetszett! ;-)
+ - Meg mindig olaj. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz -  Autofelszereles

Sziasztok autosok.

Djtiszy valaszat es a listaet is szivesen varom.

>Tipikusan a 0W40 olaj az, ami kurv@ felesleges kis
>hazankban, tekintve, hogy a -30 fokos tartos hideg sosem
>fordul elo. A hazai klimatikus viszonyokat siman hozza a
>10W-s olaj.
>Olasz-gorog-spanyolhonban jelentos a 20W50-es olaj eladas
>is, fokent az oregebb autokba,

Makszimalisan egyetertek veled, de regebben Mo - n volt forgalomban a 15W -
50 - es olaj. Ez lenne kis hazankban az oregebb autokba valo legidealisabb
olaj. Miszerint a 15W a negativ homersekletu tartomanyt jeloli ez az
ertek -18 C fok koruli. A masik szam a kulso levegohomersekletet jelzi. 30 -
40 - 50 stb. Viszont nyaron a levego homerseklete a forro aszfalt
kisugarzasaval elerheti, sot tul is haladhatja a + 50 C fokot. Miert nem
lehet ezt a fokozatu asvanyi olajat kapni, hisz nemregen meg ezzel jartam a
Skoda 100 - asommal es semmi gond nem volt vele. Ha rosszul tudom akkor
kerenem a T listat kiigazitasra.

Au revoir: Frederic  :-)))

A - MajorKa Bt.
Bp. 1014. Uri u . 24.
Tel: 214-39-50  ; 06-20-9446-107
        Skoda 120 L

HIX autosmatrica , hatso ablak futoszaljavito, elso ajto legterelo kaphato,
Millitec listatagoknak 10% kedvezmeny, BARDI autotol vett alkatreszek utan
10% kedvezmeny listatarsaimnak
+ - MOL, fek, muszerfal, 400e km (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

> Felado :  [International]
> > Sok szo esik az olajokrol, es sokan irjak, hogy MOL-t ne. Miert ?

Imadom az ilyen ertetlenkedo kerdeseket! A MOL olcso es sokan szidjak.
Ezek utan magyarazd meg nekem, mitol olyan elkepzelhetetlen szamodra,
hogy akar szar is lehet? Ha meg mindez keves, es mar ugyis probaltad,
akkor toltsd csak a motorodba MOL-t. Biztos meghalalja egyszer.

> > Motorfelujitas elott kicsit ette az olajat, utantoltesre azt hasznaltuk
> > amit az Auchan-ban lehet kapni ( nevet nem tudom, vmi sajat markas, nem
> > draga), semmi problema nem volt vele. Motorfelujitas utan Shellt tettek=

Semmi problema vele, persze. Mit varsz, hogy kiirja a szelvedore, hogy
blown engine? Kozlekedj vele parszazezer kilometert, es ezt lehetoleg
csinald meg tobb autoval is egyszerre, hogy elegseges legyen a mintavetel,
utana hozhatsz valamit iteletet. En meg inkabb nem sajnalom penzt OLAJra.

> Felado :  [Hungary]
> Fogash-sal. Jelentos kulonbseget latok a gyorshajtas es a relativ
> gyorshajtas kozott. Erosen nem ugyanaz, amikor a 4 tarcsafekes ABS-es
> Xantiaval megyek 160-at, es a jelentosen gyengebb, kisebb autok probalnak

Tessek, egy ujabb ifju titan! :) Probald meg valahogy magadeva tenni azt
a tenyt, hogy a negy tarcsafekes Xantiad nem fog szamottevoen rovidebb
uton megallni, mint egy Suzuki. A fekrendszerek kozott ettol meg lehet
oriasi kulonbseg adagolhatosagban, strapabirasban, iranytartasban, de
egyenes uton, veszfekezesnel (es itt ugye ez a szelsoseg szamit) majdnem
mindegy.

Az ABS pedig a kozhiedelemmel ellentetben nem a fekutat roviditi le. Ha
mar ennyire hiszel az autodban, tudod egyaltalan, hogy mire valo?

> presztizsbol megelozni. Direkt nem irtam markat, pedig a Suzukisokra
> gondoltam.

Meg szerencse, hogy nem irtal. Megnyugtatsz.

> Felado :  [Hungary]
> Vagy egy majd 10 eves opel vectram. Es szet kene szednem a muszerfalat,=20
> mert ki kell szedni belole az orat meg a kis izzokbol parat kicserelni.

Szia! Nem vettem le meg soha, csak egyvalamire szeretnelek figyelmeztetni.
Nagyon precizen-pontosan tedd vissza majd, mert egy szetszedes-osszerakas
muvelet utan NAGYON hajlamos a zorgesre. 1992-ig, a modellfrissitesig
nagyon szerencsetlen volt a muszerfal-rogzites, utana javitottak rajta. Ha
mar egyszer le van veve, akkor vagy megprobalnam az ujfajta rogzitest
alkalmazni (ha lehetseges), vagy valami filcet tennek az egesz ala.

> Felado :  [Hungary]
> Konkretan vagy egy Passat 1.9 , vagy egy Omega 2.5. Mindegyik diesel.
> Mi a legroszabb, amire szamithatok? Mi az, ami a km-tol kopik?
> Egy komplett motorfelujitas (dugo-gyuru-huvely, fotengelykoszorules,
> csapagysor, szelepek, osszes tomites) szerintem megall 200eFt-ba.

SOHA! Ezt be ne nyeld. Sokkal tobbe fog kerulni, es ha megveszel egy
ilyen futasteljesitmenyu autot, biztos, hogy meg is kell csinalnod.

udv,
Zoli
+ - olaj (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Szasztok!
> Muszaki ember leven mindig mosolygok magamban, amikor ilyet olvasok vagy
> hallok, hogy pl a BP olajtol az autonak   nagyobb a motorfeke,
> nehezebben indul, vagy rosszabul gyorsul. Errol szinten az jut az

En meg gyakorlatias gondolkodasu ember leven szinten mindig mosolygok
magamban, amikor egy ugynevezett muszaki ember pusztan elmeleti uton
megcafol olyasmit, amit mas tapasztalt.

Zoli
+ - gyorshajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A gyorshajtassal kapcsolatosan: bar egyetertek azzal, hogy a
KRESZ egy uniformizalt szabalyrendszer, es ezaltal (elvben)
nem lenne muszaj beturol beture betartani, en ORULOK neki,
hogy (elvben) nulltolerancia van. Magyarorszagon csak igy
megy. Tobben irtatok, hogy igen, szoktatok gyorshajtani, de
nagyon figyeltek... hat a szart! Kozlekedem epp eleget, de valahogy igen keves 
olyan"gyorshajtoval" talalkozom, aki ne lenne agressziv kotsog. Tisztelet a nag
yon, nagyon keves
kivetelnek. Ha valami fiatal <35 eves ul a volannal, akkor
mar helybol tulbecsuli onmaga es autoja kepessegeit, es
valami retek bunko modjara kozlekedik. Ha en kibirom egy
olyan autoval, aminek sem fekben, sem gazban nemigen
akad ellenfele, akkor kibirhatnak ok is, hogy ha gyorsan
hajtanak is, ne cikkazanak ossze-vissza, folyamatos
veszelyhelyzetet teremtve.

udv,
Zoli

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS