1. |
Re: Autok gazuzemben (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
2. |
gazuzem turbos autora (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
3. |
re: re: gazos fabia (mind) |
31 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Autok gazuzemben (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hat a tortenethez tartozik az allami megvezetes a szen-olaj-gaz atallassal a re
gi rendszerben!
^Bejott^ az olaj.Kenyelmes,tisztabb,mint a szentuzeles.
Mindenki atallt olajra.Erre felemeltek az olaj arat.
Olcsobb volt a szen,mint az olaj,az osszes *okos* visszaallitotta a futeset sze
ntuzelesure.
Erre felemeltek a szen arat.Erre visszaallt az osszes
*okos* olajra.Ekkor a gazt olcsobban adtak,mint az olajat,az osszes *okos* atal
lt gazra...most a gaz is,az olaj is,a szen is egyforman draga!/Csak mi kidobtun
k egy csomo penzt!/Figyeljetek meg! A koton arat alig-alig emelik!Abba nincs bi
znic...
Kiszamoltam,hogy az atalakitas,es a + vizsgakoltseg mennyi ido alatt terul meg.
Az akkori,200.-Ft alatti benzinar eseten ez 3-4 ev volt!
Nem tudom,hogy most,a megugrott,es tovabbra is varhatoan emelkedo benzinarak es
eten mennyi lehet a megterulesi ido,de a tortenetem elejen leirtak alapjan bizt
os vagyok benne,hogy ,mielott megterulne,ugy felemelik a gaz arat is,hogy kidob
ott penz lesz az atalakitas.
Itt se nyerni se kiszallni,se dontetlenre nem lehet jat-
szani.../Murphy/
Sztyopa
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: host-87-242-15-190.prtelecom.hu)
|
+ - | gazuzem turbos autora (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Szerintetek atlehet alakitani egy turbo-s Fiat Uno-t
gazuzemure? benzines Fiat Uno 1.3 Tie Mk1.
Üdv,Gyu
|
+ - | re: re: gazos fabia (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Nem igaz. En 16 eve jarok gazzal. Most 2 kocsival: W124 es Chrysler
> T&C. Mindk etto tokeletesen uzemel.
Álljunk meg egy szóra! A 16 évvel ezelötti autók, a két említett is,
kissé másként működtek mint általában a maiak, így a Fabia is. Bizonyos
értelemben igaza van a márkaszervíznek is. Ezek az autók BUS rendszerű
elektromos hálózattal készülnek, ebbe belenyúlni nem veszélytelen
válalkozás, akár működésképtelenné is lehet tenni az autót pillanatok
alatt. A márkaszervíz nem mondhat mást, mivel a Fabiához nem készül
gázüzemű /kiegészítő/computer gyárilag. Az egyéb cégek "barkácsolt"
elektronikáit érthető okokból nem fogják propagálni.
Biztosan lesz aki beszereli ebbe is a gázt, csak kérdés mennyiért, mert
jóval drágább lesz mint a hagyományos rendszerű autókba. ( a vonóhorog
bekötéséhez szükséges kiegészítő elektronikát 52ezerFt-ért adja a
márkaszervíz Skodához, az "utángyártott" 28ezer, de azzal nem működik az
irányjelző visszajelzés )
> ettol az atalakitastol az garis auto elveszti a letezo osszes
> garanciat, jotallast, mindent, amit a forgalmazo addig - ha nem is
> mosolyogva - de bevallal.
Tulajdonképpen nem tagadhatnák meg a garanciát, ha szakszerűen van
beszerelve a gáz, és az esetleges meghibásodások nem vezethetőek vissza
a gázüzemre. A javítást sem tagadhatják meg, ha előzőleg a tulajdonos a
gáztartályt kiszereltette az autóból.
A gázos részt természetesen csak erre felkészített, és engedéllyel
rendelkező műhely javíthatja. Nem "gázos" műhelybe valóban nem mehet be,
ha benne van a tartály. Ha a KF, ellenőrzéskor gázos autót talál arra
illetéktelen műhelyben, azonnal bevonja a működési engedélyét.
Üdv, Triznyak
|
|