Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2864
Copyright (C) HIX
2006-04-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: Autok gazuzemben (mind)  22 sor     (cikkei)
2 gazuzem turbos autora (mind)  6 sor     (cikkei)
3 re: re: gazos fabia (mind)  31 sor     (cikkei)

+ - Re: Autok gazuzemben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hat a tortenethez tartozik az allami megvezetes a szen-olaj-gaz atallassal a re
gi rendszerben!
^Bejott^ az olaj.Kenyelmes,tisztabb,mint a szentuzeles.
Mindenki atallt olajra.Erre felemeltek az olaj arat.
Olcsobb volt a szen,mint az olaj,az osszes *okos* visszaallitotta a futeset sze
ntuzelesure.
Erre felemeltek a szen arat.Erre visszaallt az osszes
*okos* olajra.Ekkor a gazt olcsobban adtak,mint az olajat,az osszes *okos* atal
lt gazra...most a gaz is,az olaj is,a szen is egyforman draga!/Csak mi kidobtun
k egy csomo penzt!/Figyeljetek meg! A koton arat alig-alig emelik!Abba nincs bi
znic...
Kiszamoltam,hogy az atalakitas,es a + vizsgakoltseg mennyi ido alatt terul meg.
Az akkori,200.-Ft alatti benzinar eseten ez 3-4 ev volt!
Nem tudom,hogy most,a megugrott,es tovabbra is varhatoan emelkedo benzinarak es
eten mennyi lehet a megterulesi ido,de a tortenetem elejen leirtak alapjan bizt
os vagyok benne,hogy ,mielott megterulne,ugy felemelik a gaz arat is,hogy kidob
ott penz lesz az atalakitas.
Itt se nyerni se kiszallni,se dontetlenre nem lehet jat-
szani.../Murphy/
Sztyopa

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: host-87-242-15-190.prtelecom.hu)
+ - gazuzem turbos autora (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Szerintetek atlehet alakitani egy turbo-s Fiat Uno-t
gazuzemure? benzines Fiat Uno 1.3 Tie Mk1.

Üdv,Gyu
+ - re: re: gazos fabia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Nem igaz. En 16 eve jarok gazzal. Most 2 kocsival: W124 es Chrysler
>  T&C. Mindk etto tokeletesen uzemel.
Álljunk meg egy szóra! A 16 évvel ezelötti autók, a két említett is, 
kissé másként működtek mint általában a maiak, így a Fabia is. Bizonyos 
értelemben igaza van a márkaszervíznek is. Ezek az autók BUS rendszerű 
elektromos hálózattal készülnek, ebbe belenyúlni nem veszélytelen 
válalkozás, akár működésképtelenné is lehet tenni az autót pillanatok 
alatt. A márkaszervíz nem mondhat mást, mivel a Fabiához nem készül 
gázüzemű /kiegészítő/computer gyárilag. Az egyéb cégek "barkácsolt" 
elektronikáit érthető okokból nem fogják propagálni.
Biztosan lesz aki beszereli ebbe is a gázt, csak kérdés mennyiért, mert 
jóval drágább lesz mint a hagyományos rendszerű autókba. ( a vonóhorog 
bekötéséhez szükséges kiegészítő elektronikát 52ezerFt-ért adja a 
márkaszervíz Skodához, az "utángyártott" 28ezer, de azzal nem működik az 
irányjelző visszajelzés )

>  ettol az atalakitastol az garis auto elveszti a letezo osszes
>  garanciat, jotallast, mindent, amit a forgalmazo addig - ha nem is
>  mosolyogva - de bevallal.
Tulajdonképpen nem tagadhatnák meg a garanciát, ha szakszerűen van 
beszerelve a gáz, és az esetleges meghibásodások nem vezethetőek vissza 
a gázüzemre. A javítást sem tagadhatják meg, ha előzőleg a tulajdonos a 
gáztartályt kiszereltette az autóból.
A gázos részt természetesen csak erre felkészített, és engedéllyel 
rendelkező műhely javíthatja. Nem "gázos" műhelybe valóban nem mehet be, 
ha benne van a tartály. Ha a KF, ellenőrzéskor gázos autót talál arra 
illetéktelen műhelyben, azonnal bevonja a működési engedélyét.

Üdv,  Triznyak

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS